Період оскарження умов закупівлі - по 18-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 674 359,27 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 23 371,80 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Центр гуманітарного розмінування |
| ЄДРПОУ: | 45011096 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Сергій Гайдай |
| Телефон: | +380932706020 |
| E-mail: | s.gajdaj@uachd.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01008, Україна, м. Київ,м. Київ, вул.Грушевського Михайла будинок 12/2 |
8 |
ПОВІДОМЛЕННЯ про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Центром гуманітарного розмінування оголошено проведення процедури відкритих торгів відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі Послуги з розмінування земельних ділянок сільськогосподарського призначення (Код ДК 021:2015 – 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами) (предмет закупівлі), унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2025-07-07-011166-a (далі — Закупівля). Пункт 41 Особливостей передбачає, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Положення частин 2, 12, 16, абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються. Згідно із частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ КЛІАРЕНС СОЛЮШИНС ЮКРЕЙН" (далі – учасник) виникла необхідність опрацювати значний обсяг документів, які учасник подав у складі тендерної пропозиції. З огляду на зазначене уповноважена особа прийняла рішення про продовження до 20 (двадцяти) робочих днів строку розгляду тендерної пропозиції учасника.
Вимога про усунення невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей Товариство з обмеженою відповідальністю «ГЛОБАЛ КЛІАРЕНС СОЛЮШИНС ЮКРЕЙН» (далі – учасник) на закупівлю послуг «Послуги з розмінування земельних ділянок сільськогосподарського призначення», ідентифікатор закупівлі UA-2025-07-07-011166-a. Виявлено невідповідність в документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) із врахуванням Постанови КМУ №1178, якою затверджені Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Постанова) та вимогам тендерної документації. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. З метою підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі дозвільних/сертифікаційних документів надано в тому числі копію договору про надання послуг № Д29-7/291 від 18.09.2024 р. Однак в наданій копії частково відсутня інформація. 1.2. З метою підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази в складі тендерної пропозиції надано в тому числі: копію довідки про матеріальні цінності, обладнання, оснащення, матеріали від 18 липня 2025 року вих. № 1254778/0206, копію відомості по товарах на складах, копії договорів прокату авто, копія договору купівлі-продажу обладнання тощо. Разом з тим, в наданих документах виявлено невідповідністі (суперечливу інформацію) стосовно найменувань та кількісних показників. Також строк оренди визначений в документах не відповідає строку надання послуг. 1.3. З метою підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації в складі тендерної пропозиції надано в тому числі: довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації від 18 липня 2025 року вих. № 49354 (далі – Довідка №49354), копії наказів, сертифікатів тощо. Разом з тим, в наданих документах виявлено невідповідністі (суперечливу інформацію) між інформацією, що зазначена в Довідці № 49354, сертифікатами та документами, що підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками. 1.4. В складі тендерної пропозиції надано копію довідки від 18 липня 2025 року вих. №1257/0206 з інформацією, що учасником не планується залучення до надання послуг, що є предметом закупівлі, субпідрядника/співвиконавця для надання послуг вартістю 20 чи більше відсотків від вартості договору про закупівлю. В зв’язку з чим учасник не подає відповідні документи, надання яких передбачене відповідними вимогами ТД. Разом з тим, учасником надано довідку від 17 липня 2025 року вих. №1987741 щодо відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених пунктом 47 Постанови 1178 відповідно до Додатку 6 до тендерної документації із зазначенням інформації в тому числі про Дочірне підприємство Державної компанії «Укрспецекспорт»-Державне підприємство «Укроборонсервіс». 1.5. В складі тендерної пропозиції надано копію довідки від 18 липня 2025 року вих. №2999/0206, яка не відповідає вимогам тендерної документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Замовником відповідно до статті 16 Закону із врахуванням Постанови було встановлено кваліфікаційні критерії процедури закупівлі в розділі 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», п. 3.1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» та Додатку 5 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ, ВИМОГИ З ПЕРЕЛІКОМ ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до тендерної документації, зокрема: 2.1. Вимогами пункту 3.1.4. тендерної документації передбачено: «Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «.doc.», «.pdf.», «.jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії.» 2.2. «Учасник надає довідку у довільній формі на власному бланку (у разі наявності таких бланків) про наявність інформації про такого учасника у Переліку операторів протимінної діяльності (далі – Перелік), що ведеться секретаріатом Національного органу з питань протимінної діяльності. Крім того, учасник надає копії чинних у нього сертифікатів відповідності процесами протимінної діяльності: ● нетехнічне обстеження; ● технічне обстеження; ● очищення району ведення бойових дій; ● розмінування вручну; ● розмінування з використанням машин і механізмів та/або договір про залучення третіх осіб (субпідрядників, співвиконавців) для надання таких послуг, дійсний на весь період надання послуг (у разі застосування учасником даного процесу протимінної діяльності); ● знешкодження (знищення) мін/вибухонебезпечних залишків війни та/або договір про залучення третіх осіб (субпідрядників, співвиконавців) для надання таких послуг, дійсний на весь період надання послуг. У випадку залучення третіх осіб (субпідрядників, співвиконавців) для надання послуг з розмінування, учасник надає скан-копії сертифікатів відповідності залучених третіх осіб (субпідрядників, співвиконавців). Дія сертифікатів відповідності повинна закінчуватись не раніше строку надання послуг, що є предметом даної закупівлі. У разі якщо дія сертифікатів відповідності спливає раніше закінчення строку надання послуг, учасник повинен надати гарантійний лист щодо пролонгації/поновлення сертифікатів відповідності. В Переліку не повинно бути відомостей, що сертифікат відповідності тимчасово припинений.» 2.3. «Учасник надає довідку у довільній формі на власному бланку (у разі наявності таких бланків), що містить інформацію про матеріальні цінності, обладнання, оснащення, матеріали з їх переліком та кількісним показником, які необхідні для забезпечення виконання робіт з гуманітарного розмінування з урахуванням вимог нормативних документів у сфері протимінної діяльності (стандартів). До довідки додаються копії підтверджуючих документів на право володіння, користування чи розпорядження обладнання/механізмів/устаткування, необхідного для надання послуг, які є предметом закупівлі, та /або регістри бухгалтерського обліку (облікові регістри), складені в паперовій формі станом не раніше дати оголошення закупівлі, завірені належним чином підписом уповноваженої посадової особи учасника та печаткою учасника. Вказанні документи повинні бути чинними протягом всього періоду надання послуг.» 2.4. «Учасник надає довідку у довільній формі на власному бланку (у разі наявності таких бланків) про наявність у учасника працівників (фахівців) необхідної кількості відповідних рівнів кваліфікації, згідно додатку «А» ДСТУ 8820:2023, а саме сапер (розмінування) не менше 5 осіб. Для підтвердження кваліфікації працівників вказаних у довідці учасник повинен надати: Копію документу про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації, яким підтверджується, що працівник здобув професію (підвищив кваліфікацію за професією) «Сапер (розмінування)», на кожного сапера (розмінування), зазначеного у довідці; Для підтвердження інформації, наведеної в довідці учасник має надати документальне підтвердження (копії/сканкопії документів): - документів, що підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками (повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з відміткою про їх отримання територіальним органом Державної податкової служби України, витяги з трудових книжок таких працівників із записами про прийом на роботу, або накази про прийняття на роботу таких працівників тощо); У разі залучення учасником потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у складі тендерної пропозиції учасник повинен подати інформацію та документи передбачені підпунктом 3.2.2 Таблиці 1 Додатку 5 до тендерної документації від субпідрядників/співвиконавців.» 2.5. Пункт 3.6. Розділу 3 Інформація про субпідрядника/ співвиконавця: «У разі залучення субпідрядника (співвиконавця), учасник надає інформацію щодо кожного суб’єкта господарювання, якого планує залучати до виконання робіт (надання послуг) як субпідрядника (співвиконавця) (повне найменування та місцезнаходження). У разі залучення субпідрядника (співвиконавця) (не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю) учасник зазначає щодо кожного такого субпідрядника (співвиконавця) наступну інформацію: повне найменування; місцезнаходження; код ЄДРПОУ; рік заснування; контактну інформацію; короткий опис робіт/послуг, на які планується залучення такого субпідрядника (співвиконавця). Також, у разі залучення субпідрядника/ів (співвиконавця/ів) до виконання окремих видів і комплексів робіт (надання послуг), учасник, для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним вимогам надає встановлені тендерною документацією підтверджуючі документи залученого субпідрядника (співвиконавця). Додатково, надає відповідні документи (дозволи, сертифікати, ліцензії тощо) субпідрядника (співвиконавця), які необхідні для виконання робіт (надання послуг). Діяльність Субпідрядників (співвиконавців) має відповідати вимогам чинного законодавства, зокрема Закону України «Про санкції», Постанови КМУ від 03.03.2022 № 187. У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених пунктом 47 Постанови 1178. У такому випадку учасник додатково підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 47 Постанови 1178, шляхом надання інформації складеної учасником по його субпідрядникам/співвиконавцям за зразком довідки, що наведена у Додатку 6 до тендерної документації, зміст якої підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі.» 2.6. Учасник надає довідку у довільній формі на власному бланку (у разі наявності таких бланків) про кінцевого бенефіціарного власника Учасника, кінцевого бенефіціарного власника субпідрядника (-ів)/співвиконавця (-ів) 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Для подальшого розгляду тендерної пропозиції та прийняття замовником рішення за результатами проведеного розгляду згідно із Законом та Постановою, учаснику необхідно виправити невідповідності в інформації та/або документах, шляхом завантаження відсутніх інформації та/або документів за переліком та змістом відповідно вимог тендерної документації.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.