Закупівлю оголошено - 07-07-2025, 15:36. Дата останніх змін - 31-07-2025, 15:59

ДК 021:2015 (CPV) 90910000-9 – Послуги з прибирання (Послуги з прибирання адміністративної будівлі)

ДК 021:2015 (CPV) 90910000-9 – Послуги з прибирання (Послуги з прибирання адміністративної будівлі)... Державна закупівля - UA-2025-07-07-008695-a ДК 021:2015 (CPV) 90910000-9 – Послуги з прибирання (Послуги з прибирання адміністративної будівлі) від замовника Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради від 7/7/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-07-008695-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-07-07-011012-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 07-07-2025, 15:36
по 12-07-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 07-07-2025, 15:36
по 15-07-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 15-07-2025, 13:58
по 15-07-2025, 14:21

Період оскарження умов закупівлі - по 12-07-2025, 00:00

Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами). Відповідно до пункту 38 Особливостей, дата і час розкриття тендерних пропозицій, дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Дана процедура закупівлі проводиться з метою належного прибирання адміністративної будівлі та забезпечення санітарних норм.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
160000
160 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:800 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради
ЄДРПОУ:04056115 Досьє YouControl
Контактна особа:Потурай Орислава Василівна
Телефон:380322521984
E-mail:o.poturay@ukr.net
Місцезнаходження:
79058, Україна, Львівська область,Львів, ВУЛИЦЯ ЛИПИНСЬКОГО, будинок 11
3



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуги з прибирання адміністр ...
160 000 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 15-07-2025, 13:58
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з прибирання адміністративної будівлі

1
послуга
79000 Україна Львівська область Львів ВУЛИЦЯ ЛИПИНСЬКОГО, будинок 11
по 31-12-2025
90919000-2
Послуги з прибирання офісних і шкільних приміщень та чищення офісного обладнання


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП "Новосад Лілія Олександрівна"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 15-07-2025 по 23-07-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Львівська область, місто Львів, вулиця Лукіяновича будинок 7 квартира 6, 79000, Лілія Новосад
Остаточна пропозиція:
155 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
155 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
18-07-2025, 10:31
Період подачі оскарження:
по 24-07-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 17-07-25, 09:35:39
24

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей учаснику Фізична особа-підприємець Новосад Лілія Олександрівна по предмету закупівлі ДК 021:2015 (CPV) 90910000-9 – Послуги з прибирання (Послуги з прибирання адміністративної будівлі) (оголошення № UA-2025-07-07-008695-a) (у відповідності до норм пункту 43 Особливостей) 1.Перелік виявлених невідповідностей: під час розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідність у поданих документах, а саме: - вимогами пункту 1 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації встановлено, що учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для надання послуг що є предметом закупівлі, зокрема, на підтвердження наявності власного обладнання/механізмів учасники надають бухгалтерську довідку про знаходження на балансі/обліку вказаного обладнання та механізмів (довідка повинна містити підпис керівника/уповноваженої особи) або інший документ, що підтверджує право власності (обліку). Так, в складі тендерної пропозиції учасника міститься довідка вих. №01/25 від 13.07.2025, в якій учасником зазначається про наявність, зокрема, власного обладнання та механізмів. Однак, всупереч вимогам пункту 1 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації, в складі тендерної пропозиції учасника відсутня бухгалтерська довідка про знаходження на балансі/обліку вказаного у довідці вих. №01/25 від 13.07.2025 власного обладнання та механізмів (довідка повинна містити підпис керівника/уповноваженої особи) або інший документ, що підтверджує право власності (обліку). - вимогами пункту 2 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації встановлено, що учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід необхідних для надання послуг що є предметом закупівлі. Так, учасник у складі тендерної пропозиції надав, зокрема, довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій зазначено що учасник, а саме ФОП Новосад Лілія Олександрівна є працівником що має необхідну кваліфікацію, знання та досвід. Інша інформація відсутня. Також, в складі тендерної пропозиції учасника міститься скан-копія штатного розпису ФОП Новосад Л.О. затверджений наказом від 28.02.2025 №2, який вводиться з 01.03.2025 року, в якому зазначено, що в учасника наявна 1 (одна) штатна одиниця, а саме директор з посадовим окладом 8 000,00 грн, надбавки 0,00 грн. Поряд з цим, відповідно до наданого у складі тендерної пропозиції учасника розрахунку вартості надання послуг вих. №02/36 від 13.07.2025, учасником передбачено кошти на заробітну плату за 1 місяць в розмірі 19 520,00 грн. Зважаючи на вищевикладене, це створює невідповідність у наданій інформації та документах, а саме щодо наявності достатньої кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід необхідних для надання послуг що є предметом закупівлі та розрахунку місячного фонду оплати праці. - вимогами пункту 3 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації встановлено, що учасники наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (-их) договору (-ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції, зокрема, наступними документами: скан-копiєю (-ми) аналогічного (-их) договору (-ів) (з усіма додатками та специфікаціями, зазначеними в договорі, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (-их) відображена в Довідці; скан-копiєю (-ми) документу (-ів) на підтвердження фактичного надання послуг/виконання робіт за аналогічним (-и) договором (-ами), зазначеного (-их) в наданій Учасником Довідці (акти виконаних робіт, тощо) та документ що підтверджує факт оплати виконаних робіт/наданих послуг (виписка з банку, тощо). Так, учасник на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору надав у складі тендерної пропозиції, зокрема, скан-копію договору №15/Т/24 від 28.02.2024 з усіма додатками до даного договору, укладеного між Шевченківською районною адміністрацією та ФОП Новосад Л.О. Слід зазначити, що відповідно до інформації що міститься у електронній системі закупівель (оголошення № UA-2024-02-01-013978-a) Сторонами договору №15/Т/24 від 28.02.2024 були укладені додаткові угоди до даного договору, а саме 30.12.2024, 31.12.2024 15.01.2025. Однак, всупереч вимогам пункту 3 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації, в складі тендерної пропозиції учасника відсутні вказані вище додаткові угоди до договору №15/Т/24 від 28.02.2024. Також, всупереч вимогам пункту 3 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації, в складі тендерної пропозиції учасника відсутні скан-копiя (-ї) документу (-ів) на підтвердження фактичного надання послуг/виконання робіт за аналогічним договором №15/Т/24 від 28.02.2024, зазначеного в наданій Учасником Довідці вих. №01/03 від 13.07.2025 (акти виконаних робіт, тощо) та документ що підтверджує факт оплати виконаних робіт/наданих послуг (виписка з банку, тощо). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: вимоги пункту 1 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації; вимоги пункту 2 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації; вимоги пункту 3 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати бухгалтерську довідку про знаходження на балансі/обліку вказаного у довідці вих. №01/25 від 13.07.2025 власного обладнання та механізмів (довідка повинна містити підпис керівника/уповноваженої особи) або інший документ, що підтверджує право власності (обліку); - надати у відповідності до пункту 2 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації інформацію та документи, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід необхідних для надання послуг що є предметом закупівлі; - надати скан-копії додаткових угод до договору №15/Т/24 від 28.02.2024; - надати скан-копiю (-ї) документу (-ів) на підтвердження фактичного надання послуг/виконання робіт за аналогічним договором №15/Т/24 від 28.02.2024, зазначеного в наданій Учасником Довідці вих. №01/03 від 13.07.2025 (акти виконаних робіт, тощо) та документ що підтверджує факт оплати виконаних робіт/наданих послуг (виписка з банку, тощо).

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 18-07-25, 09:35:39
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-07-07-008695-a-c1
Номер договору:
141/Т/25
Дата підписання договору:
31-07-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 31-07-2025 по 31-12-2025
155 000 UAH
Ціна договору
155 000 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП "Новосад Лілія Олександрівна"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
155 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
155 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
13-07-2025, 18:27:14
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
в учасника наявні обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
1Довідка щодо наявності м-т бази.pdf.p7s, наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
в учасника наявні працівники відповідної кваліфікації
Доказ:
Документ
2Довідка щодо наявності працівників.pdf.p7s, наявність працівників відповідної кваліфікації
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
в учасника наявний досвід виконання аналогічного договору
Доказ:
Документ
3Довідка щодо аналогічних договорів.pdf.p7s, Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Доказ:
Документ
Лист відгук Шевченківська.pdf.p7s, Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Доказ:
Документ
АналогічнийДоговір2Шувченківська.pdf.p7s, Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ФІРМА САТУРІ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
158 850 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
158 850 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
14-07-2025, 21:13:37
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
в учасника наявні обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
1.1_Наказ про прийняття на роботу.PDF, наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
в учасника наявні працівники відповідної кваліфікації
Доказ:
Документ
1.1_Наказ про прийняття на роботу.PDF, наявність працівників відповідної кваліфікації
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
в учасника наявний досвід виконання аналогічного договору
Доказ:
Документ
1.1_Наказ про прийняття на роботу.PDF, Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Тендерна документація
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:07-07-2025, 15:35:27
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:07-07-2025, 15:35:27
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:07-07-2025, 15:35:27
      Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Технічний опис предмету закупівлі
        публічнийЕкспортовано:07-07-2025, 15:35:27
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:07-07-2025, 15:35:27
              Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Оголошення про проведення закупівлі
                публічнийЕкспортовано:07-07-2025, 15:37:05

                  Електронні тендерні вимоги

                  1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-07-2025, 15:35:43
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-07-2025, 15:35:43
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  , відповідно до додатку №1 до Тендерної документації
                  2. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-07-2025, 15:35:43
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  , відповідно до додатку №2 до Тендерної документації
                  Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-07-2025, 15:35:43
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-07-2025, 15:35:43
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  , відповідно до додатку №2 до Тендерної документації
                  3. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-07-2025, 15:35:43
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  , відповідно до додатку №2 до Тендерної документації
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-07-2025, 15:35:43
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  , відповідно до додатку №2 до Тендерної документації
                  4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-07-2025, 15:35:43
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  , відповідно до додатку №2 до Тендерної документації
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-07-2025, 15:35:43
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  , відповідно до додатку №2 до Тендерної документації
                  5. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-07-2025, 15:35:43
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-07-2025, 15:35:43
                  6. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-07-2025, 15:35:43
                  7. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-07-2025, 15:35:43
                  8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-07-2025, 15:35:43
                  9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-07-2025, 15:35:43
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  , відповідно до додатку №1 до Тендерної документації
                  10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-07-2025, 15:35:43
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  , відповідно до додатку №1 до Тендерної документації
                  1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-07-2025, 15:35:43
                  2. Строк дії тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                  90
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-07-2025, 15:35:43
                  3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-07-2025, 15:35:43
                  При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-07-2025, 15:35:43
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  , відповідно до додатку №1 до Тендерної документації
                  1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги з прибирання адміністративної будівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - в учасника наявні обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-07-2025, 15:35:43
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій , спосіб підтвердження визначено у Додатку №1 до Тендерної документації
                  2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги з прибирання адміністративної будівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - в учасника наявні працівники відповідної кваліфікації
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-07-2025, 15:35:43
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  наявність працівників відповідної кваліфікації , спосіб підтвердження визначено у Додатку №1 до Тендерної документації
                  3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги з прибирання адміністративної будівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - в учасника наявний досвід виконання аналогічного договору
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-07-2025, 15:35:43
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Наявність досвіду виконання аналогічного договору , спосіб підтвердження визначено у Додатку №1 до Тендерної документації
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ