Період оскарження умов закупівлі - по 12-07-2025, 00:00
Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами). Відповідно до пункту 38 Особливостей, дата і час розкриття тендерних пропозицій, дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Дана процедура закупівлі проводиться з метою належного прибирання адміністративної будівлі та забезпечення санітарних норм.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 160 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 800 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 04056115 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Потурай Орислава Василівна |
| Телефон: | 380322521984 |
| E-mail: | o.poturay@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 79058, Україна, Львівська область,Львів, ВУЛИЦЯ ЛИПИНСЬКОГО, будинок 11 |
3 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей учаснику Фізична особа-підприємець Новосад Лілія Олександрівна по предмету закупівлі ДК 021:2015 (CPV) 90910000-9 – Послуги з прибирання (Послуги з прибирання адміністративної будівлі) (оголошення № UA-2025-07-07-008695-a) (у відповідності до норм пункту 43 Особливостей) 1.Перелік виявлених невідповідностей: під час розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідність у поданих документах, а саме: - вимогами пункту 1 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації встановлено, що учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для надання послуг що є предметом закупівлі, зокрема, на підтвердження наявності власного обладнання/механізмів учасники надають бухгалтерську довідку про знаходження на балансі/обліку вказаного обладнання та механізмів (довідка повинна містити підпис керівника/уповноваженої особи) або інший документ, що підтверджує право власності (обліку). Так, в складі тендерної пропозиції учасника міститься довідка вих. №01/25 від 13.07.2025, в якій учасником зазначається про наявність, зокрема, власного обладнання та механізмів. Однак, всупереч вимогам пункту 1 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації, в складі тендерної пропозиції учасника відсутня бухгалтерська довідка про знаходження на балансі/обліку вказаного у довідці вих. №01/25 від 13.07.2025 власного обладнання та механізмів (довідка повинна містити підпис керівника/уповноваженої особи) або інший документ, що підтверджує право власності (обліку). - вимогами пункту 2 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації встановлено, що учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід необхідних для надання послуг що є предметом закупівлі. Так, учасник у складі тендерної пропозиції надав, зокрема, довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій зазначено що учасник, а саме ФОП Новосад Лілія Олександрівна є працівником що має необхідну кваліфікацію, знання та досвід. Інша інформація відсутня. Також, в складі тендерної пропозиції учасника міститься скан-копія штатного розпису ФОП Новосад Л.О. затверджений наказом від 28.02.2025 №2, який вводиться з 01.03.2025 року, в якому зазначено, що в учасника наявна 1 (одна) штатна одиниця, а саме директор з посадовим окладом 8 000,00 грн, надбавки 0,00 грн. Поряд з цим, відповідно до наданого у складі тендерної пропозиції учасника розрахунку вартості надання послуг вих. №02/36 від 13.07.2025, учасником передбачено кошти на заробітну плату за 1 місяць в розмірі 19 520,00 грн. Зважаючи на вищевикладене, це створює невідповідність у наданій інформації та документах, а саме щодо наявності достатньої кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід необхідних для надання послуг що є предметом закупівлі та розрахунку місячного фонду оплати праці. - вимогами пункту 3 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації встановлено, що учасники наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (-их) договору (-ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції, зокрема, наступними документами: скан-копiєю (-ми) аналогічного (-их) договору (-ів) (з усіма додатками та специфікаціями, зазначеними в договорі, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (-их) відображена в Довідці; скан-копiєю (-ми) документу (-ів) на підтвердження фактичного надання послуг/виконання робіт за аналогічним (-и) договором (-ами), зазначеного (-их) в наданій Учасником Довідці (акти виконаних робіт, тощо) та документ що підтверджує факт оплати виконаних робіт/наданих послуг (виписка з банку, тощо). Так, учасник на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору надав у складі тендерної пропозиції, зокрема, скан-копію договору №15/Т/24 від 28.02.2024 з усіма додатками до даного договору, укладеного між Шевченківською районною адміністрацією та ФОП Новосад Л.О. Слід зазначити, що відповідно до інформації що міститься у електронній системі закупівель (оголошення № UA-2024-02-01-013978-a) Сторонами договору №15/Т/24 від 28.02.2024 були укладені додаткові угоди до даного договору, а саме 30.12.2024, 31.12.2024 15.01.2025. Однак, всупереч вимогам пункту 3 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації, в складі тендерної пропозиції учасника відсутні вказані вище додаткові угоди до договору №15/Т/24 від 28.02.2024. Також, всупереч вимогам пункту 3 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації, в складі тендерної пропозиції учасника відсутні скан-копiя (-ї) документу (-ів) на підтвердження фактичного надання послуг/виконання робіт за аналогічним договором №15/Т/24 від 28.02.2024, зазначеного в наданій Учасником Довідці вих. №01/03 від 13.07.2025 (акти виконаних робіт, тощо) та документ що підтверджує факт оплати виконаних робіт/наданих послуг (виписка з банку, тощо). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: вимоги пункту 1 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації; вимоги пункту 2 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації; вимоги пункту 3 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати бухгалтерську довідку про знаходження на балансі/обліку вказаного у довідці вих. №01/25 від 13.07.2025 власного обладнання та механізмів (довідка повинна містити підпис керівника/уповноваженої особи) або інший документ, що підтверджує право власності (обліку); - надати у відповідності до пункту 2 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації інформацію та документи, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід необхідних для надання послуг що є предметом закупівлі; - надати скан-копії додаткових угод до договору №15/Т/24 від 28.02.2024; - надати скан-копiю (-ї) документу (-ів) на підтвердження фактичного надання послуг/виконання робіт за аналогічним договором №15/Т/24 від 28.02.2024, зазначеного в наданій Учасником Довідці вих. №01/03 від 13.07.2025 (акти виконаних робіт, тощо) та документ що підтверджує факт оплати виконаних робіт/наданих послуг (виписка з банку, тощо).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.