Період оскарження умов закупівлі - по 24-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 29 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 145 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради "Львівський обласний клінічний діагностичний центр" |
| ЄДРПОУ: | 03078209 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Малюта Максим |
| Телефон: | 380505280084 |
| E-mail: | diagnostic.lokdc.tender@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 79010, Україна, Львівська область,Львів, вул. Пекарська 69Б |
2 |
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПП Меліка (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів на закупівлю ДК 021-2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги з обслуговування техніки, а саме вивезення для утилізації відпрацьованої техніки) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Відповідно до пп. 1.1 п. 1 Розділу №1 Додатку №1 до тендерної документації На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). 1.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі. 1.1.3. копію чи оригінал листа-відгуку або акту наданих послуг про виконання договору(ів), копія якого надана (не менше 1). Відгук повинен бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. У складі тендерної пропозиції відсутня довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Також наданий аналогічний договір із ДУ ТМО МВС України по Івано-Франківській області, його додатки та акт наданих послуг не містять дати підписання. Також відсутні додатки 1 і 2, що є його невід’ємною частиною. 1.2. Відповідно до пп. 2.1 п. 2 Розділу №1 Додатку №1 до тендерної документації надається Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання вимог замовника із зазначенням переліку транспортних засобів, що будуть задіяні для вивезення обладнання, а саме: - не менше одного вантажного автомобіля загального призначення або вантажного автомобіля-тягача із напівпричепом У складі тендерної пропозиції відсутній вказаний документ. 1.3. Відповідно до п. 4 Розділу №3 Додатку №1 до тендерної документації Обов’язкове зазначення кожним учасником у тендерних пропозиціях інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше як 20 відсотків від вартості договору про закупівлю із наданням інформації щодо видів робіт/послуг, які передбачається доручити субпiдряднику/ співвиконавцю, та скан-копію відповідних для виконання субпiдрядником/співвиконавцем робіт/послуг дозволів* та ліцензій* на провадження певного виду господарської діяльності. У складі тендерної пропозиції учасник надає лист-згоду у довільній формі від кожного субпідрядника/співвиконавця, якого планує залучити до виконання робіт/надання послуг в обсязі не менше ніж 20 відсотків та інформація щодо якого зазначається у довідці про залучення субпідрядників/співвиконавців на виконання робіт/послуг, які передбачаються до виконання субпідрядниками/співвиконавцями. * У разі, якщо даний вид робіт/послуг не підлягає ліцензуванню чи отримання дозвільних документів, такий учасник надає лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначеного документу. Якщо до виконання робіт/послуг учасник не залучає субпідрядника(ів)/співиконавця(ів), то у складі тендерної пропозиції надається довідка в довільній формі про не залучення субпідрядника/співвиконавця або інформацію в довільній формі щодо залучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. У складі тендерної пропозиції відсутні документи/інформація про залучення/незалучення субпідрядників/співвиконавців згідно вимог п. 4 Розділу №3 Додатку №1 до тендерної документації 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Відповідно до пп. 1.1 п. 1 Розділу №1 Додатку №1 до тендерної документації На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). 1.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі. 1.1.3. копію чи оригінал листа-відгуку або акту наданих послуг про виконання договору(ів), копія якого надана (не менше 1). Відгук повинен бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. 2.2. Відповідно до пп. 2.1 п. 2 Розділу №1 Додатку №1 до тендерної документації надається Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання вимог замовника із зазначенням переліку транспортних засобів, що будуть задіяні для вивезення обладнання, а саме: - не менше одного вантажного автомобіля загального призначення або вантажного автомобіля-тягача із напівпричепом 2.3. Відповідно до п. 4 Розділу №3 Додатку №1 до тендерної документації Обов’язкове зазначення кожним учасником у тендерних пропозиціях інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше як 20 відсотків від вартості договору про закупівлю із наданням інформації щодо видів робіт/послуг, які передбачається доручити субпiдряднику/ співвиконавцю, та скан-копію відповідних для виконання субпiдрядником/співвиконавцем робіт/послуг дозволів* та ліцензій* на провадження певного виду господарської діяльності. У складі тендерної пропозиції учасник надає лист-згоду у довільній формі від кожного субпідрядника/співвиконавця, якого планує залучити до виконання робіт/надання послуг в обсязі не менше ніж 20 відсотків та інформація щодо якого зазначається у довідці про залучення субпідрядників/співвиконавців на виконання робіт/послуг, які передбачаються до виконання субпідрядниками/співвиконавцями. * У разі, якщо даний вид робіт/послуг не підлягає ліцензуванню чи отримання дозвільних документів, такий учасник надає лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначеного документу. Якщо до виконання робіт/послуг учасник не залучає субпідрядника(ів)/співиконавця(ів), то у складі тендерної пропозиції надається довідка в довільній формі про не залучення субпідрядника/співвиконавця або інформацію в довільній формі щодо залучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.