| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 381 990 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 910 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. М.І. ПИРОГОВА ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
| ЄДРПОУ: | 02011031 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталія Малогулко |
| Телефон: | +380432660177 |
| E-mail: | natali_0491@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 21028, Україна, Вінницька область,Місто Вінниця, вул.Пирогова, буд.46 |
4 |
Період оскарження умов закупівлі - по 24-06-2025, 00:00
Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою.
Відповідно до п.43 постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 1. Згідно розділу І Документи, що вимагаються від учасників для підтвердження інформації про відповідність їх кваліфікаційним критеріям, визначеним ст. 16 Закону Додатку №2 до Документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Замовник вимагає: 2. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази: - технічний паспорт (або інший аналогічний документ) на обладнання та сертифікат відповідності від виробника. Але сертифікат відповідності від виробника відсутній складі тендерної пропозиції учасника. 2.1. Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) про наявність і перелік обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг із перевезення та управління небезпечних відходів. Учасник надав складі тендерної пропозиції вищезазначену довідку (файл під назвою «02_Довідка МТБ.pdf»), але надана довідка викладена не у відповідності до вимог Замовника, адже Замовник чітко вимагає, що довідка в довільній формі, але за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності). 2.2. Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) про наявність і перелік транспортних засобів та інформація на кожен транспортний засіб із вказанням державного реєстраційного номеру та вінкоду, яким безпосередньо планується надання послуг відповідно до предмету закупівлі та копії документів, що підтверджують право власності або право користування на транспортні засоби із наданням підтверджуючих документі, а також свідоцтво про реєстрацію вказаного засобу, чинний протокол ТО та обов’язкове страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів, на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів на кожен вказаний транспортний засіб. Учасник надав складі тендерної пропозиції вищезазначенні документи та надав довідку у довільній формі з зазначенням відповідної інформації (файл під назвою «03_довідка спецтранспорт.pdf»), але надана довідка викладена не у відповідності до вимог Замовника, в довільній формі, але за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності). 3. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 3.1. Довідка складається у довільній формі з зазначенням відповідної інформації (скріплюється підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника), додатково надаються чинні копії спеціальних свідоцтв, сертифікатів посвідчень, протоколів про проходження навчання та підвищення кваліфікації працівників які мають досвід, дозволи та допуски, які будуть залучені до надання послуг. Учасник надав складі тендерної пропозиції вищезазначенні документи та надав довідку у довільній формі з зазначенням відповідної інформації (файл під назвою «04_Довідка про працівників з наказами.pdf»), але надана довідка викладена не у відповідності до вимог Замовника, адже Замовник чітко вимагає, що довідка скріплюється підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника. На усунення виявлених недоліків повідомляємо про необхідність завантажити: 1. Сертифікат відповідності від виробника. 2. Довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (за наявності) про наявність і перелік обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг із перевезення та управління небезпечних відходів. 3. Довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (за наявності) про наявність і перелік транспортних засобів. 4. Довідка складається у довільній формі з зазначенням відповідної інформації (скріплюється підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.