Період оскарження умов закупівлі - по 23-06-2025, 00:00
Закупівля проводиться за процедурою «відкриті торги» згідно Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у Додатку 3 до тендерної документації. Замовником визначено технічну специфікацію виходячи з виробничої потреби. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі. Очікувана вартість розрахована з урахуванням показників затвердженого фінансового плану замовника та з дотриманням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 (зі змінами), з використанням методу моніторингу ринку шляхом отримання пропозицій від постачальників. Замовник здійснює закупівлю зазначених послуг, оскільки за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідає потребам та вимогам замовника (зазначено враховуючи вимоги Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів»).
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 265 532,80 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 350 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Чорноморська філія ДП "АМПУ" |
| ЄДРПОУ: | 38728418 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Швець Олександр Вікторович |
| Телефон: | 380486875126 |
| E-mail: | O.Shvets@ilk.uspa.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 68001, Україна, Одеська область,Чорноморськ (Іллічівськ), ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6 |
0 |
ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ПРОДОВЖЕННЯ СТРОКУ РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» (код ЄДРПОУ 38727770) в особі Чорноморської філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Чорноморськ), код ЄДРПОУ ВП 38728418 2. Процедура проводиться враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (далі - Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), Положення про уповноважену особу Чорноморської філії Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрація морського порту Чорноморськ), що затверджене наказом від 24.09.2021 № 413/15, за предметом закупівлі за кодом ДК 021:2015 - 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги у сфері управління відходами, що не є небезпечними), шляхом проведення процедури відкритих торгів з Особливостями; 3. Місцезнаходження замовника: Одеська область, м. Чорноморськ, вулиця Праці, будинок 6, 68001; 4. Конкретна назва предмета закупівлі: за кодом ДК 021:2015 - 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги у сфері управління відходами, що не є небезпечними); 5. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2025-06-18-006794-a; 6. Аргументація продовження строку розгляду тендерної пропозиції: на підставі п. 41 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) Замовником продовжено строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів у зв’язку із потребою у детальному розгляді документів, наданих у складі тендерної пропозиції учасника відкритих торгів з особливостями, на відповідність умовам Тендерної документації за вказаним предметом закупівлі.
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей Закупівля послуг за кодом ДК 021:2015 - 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги у сфері управління відходами, що не є небезпечними), оприлюдненої в електронній системі закупівель за номером: UA-2025-06-18-006794-a, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (зі змінами) (далі — Особливості). Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «МЕТАЛ» встановлено наступні невідповідності: 1. Учасником у складі пропозиції не в повному обсязі надано документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, а саме: досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 1.1. У складі пропозиції надано договір № 12 від 07.02.2023 укладений між ТОВ «МЕТАЛ» та Дніпропетровською регіональною державною лабораторією Державної служби України з питань безпечності продуктів та захисту споживачів предметом якого є послуга з утилізації зношених шин (код згідно Національного переліку відходів 16 01 03). Інших аналогічних договорів на послуги з управління відходами, що не є небезпечними, в переліку яких були б відходи за предметом закупівлі, а саме за кодами 15 02 03, 20 01 39, 20 01 10 у складі тендерної пропозиції не надано. Відповідно до вимог тендерної документації «..*під аналогічним договором слід розуміти договір(и) на послуги з управління відходами, що не є небезпечними, в переліку якого є відходи за предметом закупівлі.» 1.2. Крім того, у складі тендерної пропозиції надано Акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 4 від 10.02.2023 на утилізацію зношених шин на загальну суму 2 352,00 грн з ПДВ при тому що сума договору № 12 від 07.02.2023 складає 1 722,00 грн. Внаслідок цього можливо зробити висновок, що договір № 12 від 07.02.2023 надано не в повному обсязі, тобто без доповнень та змін, які згідно п.7.1 договору дійсні, якщо вони оформлені в письмовому вигляді та підписані обома Сторонами. 1.3. Також у складі тендерної пропозиції Учасником не надано позитивний лист-відгук від замовника Дніпропетровська регіональна державна лабораторія Державної служби України з питань безпечності продуктів та захисту споживачів щодо виконання договору № 12 від 07.02.2023р. (відповідно до Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації). Для усунення виявлених невідповідностей учасник має надати (способом дозавантаження в електронну систему): документи відповідно до вимог тендерної документації. 2. Учасником у складі пропозиції не в повному обсязі надано документи для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації: ВИТЯГ з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що наданий у складі тендерної пропозиції сформований станом на 02.07.2024р., тобто раніше дати оголошення закупівлі (18.06.2025). (відповідно до пункту 2 Таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації). Для усунення виявлених невідповідностей учасник має надати (способом дозавантаження в електронну систему): документи відповідно до вимог тендерної документації. 3. Учасником у складі пропозиції не в повному обсязі надано документи для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації: не надано відомості про код доступу (із зазначенням дати його отримання) про результати надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації (для отримання інформації на офіційному порталі електронних сервісів Міністерства юстиції України) при тому що Статут ТОВ «МЕТАЛ» затверджено протоколом № 4/2019 Загальних зборів Учасників Товариства від 06.02.2019р. (відповідно до пункту 3 Таблиці 2 Додатку 1 тендерної документації). Для усунення виявлених невідповідностей учасник має надати (способом дозавантаження в електронну систему): документи відповідно до вимог тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.