| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 530 400 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 12 652 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. М.І. ПИРОГОВА ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
| ЄДРПОУ: | 02011031 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталія Малогулко |
| Телефон: | +380432660177 |
| E-mail: | natali_0491@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 21028, Україна, Вінницька область,Місто Вінниця, вул.Пирогова, буд.46 |
4 |
Період оскарження умов закупівлі - по 21-06-2025, 00:00
Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою.
02.07.2025 року м. Вінниця Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» та постановою КМУ №1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Уповноваженою особою винесено на порядок денний розгляд наступних питань. Порядок денний 1. Розгляд питання щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"" наданої по закупівлі НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Перевезення та видалення відходів, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекцій: використані небезпечно гострі предмети і медичні вироби забруднені біологічними рідинами; медичні вироби і предмети, забруднені імунологічними лікарськими засобами, кров’ю та/або іншими біологічними рідинами, відходи що утворились в результаті діяльності медичних лабораторій, відходи крові та компонентів крові; Перевезення та видалення токсичних відходів, хімічних препаратів, що складаються або містять небезпечні речовини, первинна упаковка лікарських препаратів визначених Переліком отруйних та сильнодіючих лікарських засобів за міжнародними непатентованими або загальноприйнятими назвами; Перевезення та видалення цитотоксичних та цитостатичних лікарських препаратів; Перевезення та видалення лікарських препаратів; Гострі інструменти (крім зазначених за кодом 18 01 03)), (ідентифікатор закупівлі № UA-2025-06-16-011291-a), яка визнана найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною визнана тендерна пропозиція (надалі - ТП) ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"" з ціновою пропозицією 2 361 299,04 грн. Відповідно до п.41 постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Згідно частини 10 статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі”, строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Зважаючи на специфіку предмета закупівлі та необхідності детального розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"" на предмет відповідності його пропозиції технічним вимогам, що містилися в тендерній документації до предмета закупівлі, є об’єктивні підстави для продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"". Враховуючи вище викладене, Уповноважена особа вирішила продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"" до 20 робочих днів. ВИРІШИЛА: 1. Відповідно до п.41 постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р., ст. 29 Закону України “Про публічні закупівлі”, продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"" наданої по закупівлі НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Перевезення та видалення відходів, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекцій: використані небезпечно гострі предмети і медичні вироби забруднені біологічними рідинами; медичні вироби і предмети, забруднені імунологічними лікарськими засобами, кров’ю та/або іншими біологічними рідинами, відходи що утворились в результаті діяльності медичних лабораторій, відходи крові та компонентів крові; Перевезення та видалення токсичних відходів, хімічних препаратів, що складаються або містять небезпечні речовини, первинна упаковка лікарських препаратів визначених Переліком отруйних та сильнодіючих лікарських засобів за міжнародними непатентованими або загальноприйнятими назвами; Перевезення та видалення цитотоксичних та цитостатичних лікарських препаратів; Перевезення та видалення лікарських препаратів; Гострі інструменти (крім зазначених за кодом 18 01 03)), (ідентифікатор закупівлі № UA-2025-06-16-011291-a), до 20 робочих днів. 2. Дане рішення оприлюднити в порядку та строки, передбачені чинним законодавством. Уповноважена особа Замовника Фахівець з публічних закупівель Наталія МАЛОГУЛКО
Відповідно до п.43 постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 1. Згідно розділу І Документи, що вимагаються від учасників для підтвердження інформації про відповідність їх кваліфікаційним критеріям, визначеним ст. 16 Закону Додатку №2 до Документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Замовник вимагає: 2. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази: - технічний паспорт (або інший аналогічний документ) на обладнання та сертифікат відповідності від виробника. Але сертифікат відповідності від виробника відсутній складі тендерної пропозиції учасника. 2.1. Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) про наявність і перелік обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг із перевезення та управління небезпечних відходів. Учасник надав складі тендерної пропозиції вищезазначену довідку (файл під назвою «02_Довідка МТБ.pdf»), але надана довідка викладена не у відповідності до вимог Замовника, адже Замовник чітко вимагає, що довідка в довільній формі, але за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності). 2.2. Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) про наявність і перелік транспортних засобів та інформація на кожен транспортний засіб із вказанням державного реєстраційного номеру та вінкоду, яким безпосередньо планується надання послуг відповідно до предмету закупівлі та копії документів, що підтверджують право власності або право користування на транспортні засоби із наданням підтверджуючих документі, а також свідоцтво про реєстрацію вказаного засобу, чинний протокол ТО та обов’язкове страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів, на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів на кожен вказаний транспортний засіб. Учасник надав складі тендерної пропозиції вищезазначенні документи, але з наданої копії документів, що підтверджують право користування на транспортні засоби, а саме договір оренди (файл під назвою «03-3_Договір оренди обладнання.pdf») вбачається наступне, а саме, що наданий договір терміном дії до 31 січня 2024р. та надав довідку у довільній формі з зазначенням відповідної інформації (файл під назвою «03_довідка спецтранспорт.pdf»), але надана довідка викладена не у відповідності до вимог Замовника, в довільній формі, але за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності). 3. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 3.1. Довідка складається у довільній формі з зазначенням відповідної інформації (скріплюється підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника), додатково надаються чинні копії спеціальних свідоцтв, сертифікатів посвідчень, протоколів про проходження навчання та підвищення кваліфікації працівників які мають досвід, дозволи та допуски, які будуть залучені до надання послуг. Учасник надав складі тендерної пропозиції вищезазначенні документи та надав довідку у довільній формі з зазначенням відповідної інформації (файл під назвою «04_Довідка про працівників з наказами.pdf»), але надана довідка викладена не у відповідності до вимог Замовника, адже Замовник чітко вимагає, що довідка скріплюється підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника. На усунення виявлених недоліків повідомляємо про необхідність завантажити: 1. Сертифікат відповідності від виробника. 2. Довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (за наявності) про наявність і перелік обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг із перевезення та управління небезпечних відходів. 3. Чинні копії документів, що підтверджують право власності або право користування на транспортні засоби. 4. Довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (за наявності) про наявність і перелік транспортних засобів та інформацію на кожен транспортний засіб із вказанням державного реєстраційного номеру та вінкоду, яким безпосередньо планується надання послуг відповідно до предмету закупівлі. 5. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: довідка складається у довільній формі з зазначенням відповідної інформації (скріплюється підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.