Період оскарження умов закупівлі - по 15-06-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 285 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 850 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Дніпровський електротранспорт" Дніпровської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 32616520 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://det-dnipro.dp.ua |
| Контактна особа: | Чорнобай Андрій Станіславович |
| Телефон: | +380632530399 |
| E-mail: | 92181@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 49038, Україна, Дніпропетровська область,Дніпро, Проспект Дмитра Яворницького, 119а |
0 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
У зв’язку з скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі Послуг щодо управління відходами, пов’язаних із здійсненням збирання, перевезення, зберігання, оброблення небезпечних відходів згідно вимог Закону України «Про управління відходами» № 2320-IX від 20.06.2022р (код ДК 021-2015 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами) відмінити закупівлю UA-2025-06-10-009499-a та вжиття у зв’язку з цим заходів, передбачених пунктом 50 Особливостей. ВИРІШИВ: 1. Відмінити тендер UA-2025-06-10-009499-a - Послуг щодо управління відходами, пов’язаних із здійсненням збирання, перевезення, зберігання, оброблення небезпечних відходів згідно вимог Закону України «Про управління відходами» № 2320-IX від 20.06.2022р (код ДК 021-2015 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами) з підстави, що передбачена згідно підпункту 3 пункту 50 Особливостей, а саме: скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг. 2. Зазначити в електронній системі закупівель підстави прийняття рішення про відміну тендеру з урахуванням вимог пункту 50 Особливостей.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
27-07-2025, 00:00
Період оскарження:
з 16-07-2025, 15:36 по 27-07-2025, 00:00
Документи:
За результатами розкриття відкритих торгів з особливостями UA-2025-06-10-009499-a - Послуг щодо управління відходами, пов’язаних із здійсненням збирання, перевезення, зберігання, оброблення небезпечних відходів згідно вимог Закону України «Про управління відходами» № 2320-IX від 20.06.2022р (код ДК 021-2015 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами), найбільш економічно вигідна пропозицією учасника ТОВ "УТІЛЬВТОРПРОМ" та у зв’язку з необхідністю аналізу технічного завдання фаховими спеціалістами замовника, і дотримання строків згідно законодавства, виникла необхідність подовжити строк розгляду пропозиції до 20 робочих днів. ВИРІШИВ: 1 Подовжити строк розгляду пропозиції до 20 робочих днів, процедури відкритих торгів з особливостями UA-2025-06-10-009499-a згідно предмету закупівлі Послуг щодо управління відходами, пов’язаних із здійсненням збирання, перевезення, зберігання, оброблення небезпечних відходів згідно вимог Закону України «Про управління відходами» № 2320-IX від 20.06.2022р (код ДК 021-2015 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами).
В ході розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "УТІЛЬВТОРПРОМ" (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів з особливостями UA-2025-06-10-009499-a - Послуг щодо управління відходами, пов’язаних із здійсненням збирання, перевезення, зберігання, оброблення небезпечних відходів згідно вимог Закону України «Про управління відходами» № 2320-IX від 20.06.2022р (код ДК 021-2015 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами) виявлено невідповідності, а саме: Відповідно до підпункту 4 пункту 4 Додатку 2 до ТД Учасник повинен надати заповнений (без цінових показників) проєкт договору зі сторони учасника. Наданий учасником проект договору у складі тендерної заповнений не в повній мярі, а саме пункт 11.2 та реквізити не відповідають проекту договору Додатку 4 до ТД. Керуючись п.9 статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» та пунктом 43 особливостей, надіслати Учаснику процедури закупівлі ТОВ "УТІЛЬВТОРПРОМ" повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: заповнений проект договору відповідно до тендерної документації процедури закупівлі. ВИРІШИВ: 1. Керуючись п.9 статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» та пунктом 43 Особливостей розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей пропозиції Приватне підприємство "ДНІПРОМОНТАЖ" UA-2025-06-10-009499-a - Послуг щодо управління відходами, пов’язаних із здійсненням збирання, перевезення, зберігання, оброблення небезпечних відходів згідно вимог Закону України «Про управління відходами» № 2320-IX від 20.06.2022р (код ДК 021-2015 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.