Період оскарження умов закупівлі - по 28-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 388 400 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 942 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЕКСТРЕНОЇ ТА ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 05498677 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Вікторія Терновська |
| Телефон: | +380984300057 |
| E-mail: | tender.five555@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 69005, Україна, Запорізька область,м. Запоріжжя, вул. Перемоги, буд. 80 |
4 |
Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлених невідповідності: Згідно Додатку 2 тендерної документації: 1) Відповідно до пункту 3 Наявність обладнання, матеріально – технічної бази та технологій Додатку 2 до тендерної документації, пропозиція Учасника має містити наступні документи: 3.1. Довідка у довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її використання), що містить інформацію про наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідної для надання послуг згідно вимог тендерної документації (у тому числі Додатку 3 до тендерної документації) із обов'язковим зазначенням: найменування, кількості та підстави користування (власне*/орендоване**/надання послуг тощо*). *Якщо це обладнання є власністю Учасника, то Учасником подаються документи що підтверджують право власності (видаткова накладна, договір купівлі-продажу, Інвентарна картка основних засобів, оборотно-сальдова відомість, тощо.) **Якщо це обладнання не є власністю Учасника, а є орендованим, то Учасником подаються копії дійсних та чинних, протягом всього строку дії договору про закупівлю договорів оренди (лізингу, надання послуг, тощо з додатками (зазначеними у договорі) на запропоновані, обладнання та технології тощо. 3.1.1. Для надання послуги у Учасника обов’язково повинно бути в наявності наступне обладнання: - Підлогомийна машина з ручним управлінням, акумуляторна,.- не менше 3 штук; - Пилосос професійний для сухого прибирання - - не менше 3 штук; - Пароочисник професійний, - не менше 3 штук; 3.1.2. Для надання послуг у Учасника обов’язково повинен бути в наявності відповідний інвентар: - Візки для прибирання - не менше 5 штук; - Швабра з моп-системою для сухого прибирання - не менше 10 штук; - Швабра з моп-системою для вологого прибирання - не менше 10 штук; - Відро (маркування за зонами) - не менше 10 штук; - Телескопічний вікномий (не менше ніж 4м) -не менше 2 штук; - Табличка «Обережно слизька підлога» - не менше 4 штук. 3.1.3. Для надання послуг у Учасника обов’язково повинні бути у достатній кількості відповідні матеріали: - Моп (маркування за зонами)-не менше 100 штук - Пакети для сміття 120 л (для збору брудних мопів, серветок) - не менше 60 штук - Серветка мікрофібра- не менше 100 штук - Серветка целюлозна- не менше 100 штук - Серветка віскозна- не менше 100 штук - Рукавички - не менше 200 штук - Одноразові фільтр-пакети для пилососа - в достатній кількості На відповідність віще вказаним вимогам Учасник не надав жодних документів або інформації. 2) Відповідно до пункту 4 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Додатку 2 до тендерної документації, пропозиція Учасника має містити наступні документи: 4.1. Довідка у довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її використання), що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які будуть безпосередньо залучені для надання послуг згідно вимог тендерної документації (у тому числі Додатку 3 до тендерної документації), які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання Договору про закупівлю, із обов'язковим зазначенням: ПІБ, найменування посади/спеціальності та стажу роботи (роки або місяці або дні) на усіх зазначених працівників; 4.1.1. Обов’язкова наявність: - не менше 1 менеджера, або відповідальної особи, (На підтвердження надати сканований оригінал наказу про призначення менеджера або відповідальної особи від Учасника за надання послуг Замовнику, яка буде нести відповідальність за дотримання вимог чинного законодавства щодо організації праці, охорони праці, пожежної безпеки, та дотримання санітарно-гігієнічних норм при наданні послуг та буде організовувати оперативний зв'язок та координувати роботу персоналу Учасника). - не менше 1 працівника: інженер з охорони праці або працівник на якого покладено виконання обов’язків з охорони праці. (На підтвердження надати сканований наказ про призначення на посаду інженера з охорони праці або покладання функцій інженера з охорони праці на працівника). - не менш 2-х працівників, що працюють на висоті 4.1.2. Для підтвердження наявності працівників зазначених у п.п.4.1.1.необхідно надати: - скан-копію з оригіналу повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою територіального органу Державної податкової служби або квитанцією про прийняття електронної звітності), поданою за формою та в порядку, передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу», або скан-копію трудової книжки (першу та останню сторінку с записом), або трудового договору, або наказ про призначення. 4.2. Надати дійсні посвідчення на керівника з: - Навчання з питань охорони праці посадових осіб і спеціалістів у відповідності до Типової програми «Типового положення про порядок проведення навчання та перевірки знань з питань охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12-05). - Навчання з питань пожежної безпеки посадових осіб підприємств, установ та організацій. - Навчання посадових осіб та спеціалістів за «Правилами охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07). 4.3. Надати дійсні посвідчення на працівників з: - Спеціального навчання робітників, які виконують роботи на висоті за «Правилами охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07) * на інженер або працівник на якого покладено обов’язки з охорони праці * не менш 2-х працівників, що працюють на висоті - Навчання з питань охорони праці (Загальний курс з ОП) (інженер або працівник на якого покладено обов’язки з охорони праці та менеджера, або відповідальної особи). На підтвердження відповідності цим вимогам Учасником у складі тендерної пропозиції мають бути надані скановані оригінали витягів з протоколу засідання комісії на перевірку знань та скановані оригінали посвідчень, перевірки знань з питань охорони праці, які будуть виконувати послуги, чинні на строк надання послуг. На відповідність віще вказаним вимогам Учасник не надав жодних документів або інформації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Надати документи; - Надати документи.
Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлених невідповідності: 1) Відповідно до пункту 3 Наявність обладнання, матеріально – технічної бази та технологій Додатку 2 до тендерної документації для надання послуги у Учасника обов’язково повинно бути в наявності наступне обладнання: 3.1.1. Для надання послуги у Учасника обов’язково повинно бути в наявності наступне обладнання: - Підлогомийна машина з ручним управлінням, акумуляторна,.- не менше 3 штук; - Пилосос професійний для сухого прибирання - - не менше 3 штук; - Пароочисник професійний, - не менше 3 штук; На виконання цього пункту Учасником надана сканована копія витягу з оборотно-сальдової відомості по рахунку 10 за травень 2025 року (далі – Витяг) з переліком обладнання, інвентарю та витратних матеріалів. Для уникнення невідповідностей Учасник повинен документально підтвердити, що обладнання, вказане у Витягу за пунктами № 3-5 є професійним обладнанням.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.