Закупівлю оголошено - 09-06-2025, 16:22. Дата останніх змін - 01-07-2025, 09:22

код ДК 021:2015-90510000-5, Утилізація сміття та поводження зі сміттям (послуги підприємств щодо перевезення безпечних багатогабаритних (11 м3) відходів адмінбудинків МВС за адресою: м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10)

код ДК 021:2015-90510000-5, Утилізація сміття та поводження зі сміттям (послуги підприємств щодо перевезення безпечних багатогабаритних (11 м3) відх... Державна закупівля - UA-2025-06-09-010498-a код ДК 021:2015-90510000-5, Утилізація сміття та поводження зі сміттям (послуги підприємств щодо перевезення безпечних багатогабаритних (11 м3) відходів адмінбудинків МВС за адресою: м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10) від замовника Державна установа "Центр обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України" від 6/9/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-06-09-010498-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 09-06-2025, 16:22
по 13-06-2025, 11:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 13-06-2025, 12:00
по 18-06-2025, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
352800
352 800 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:3 528 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:10 500 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Державна установа "Центр обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України"
ЄДРПОУ:14317108 Досьє YouControl
Контактна особа:Ігор Коваленко
Телефон:+380442547819
E-mail:i.kovalenko@tsop.mvs.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
код ДК 021:2015-90510000-5, Ут ...
352 800 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги підприємств щодо перевезення безпечних багатогабаритних (11 м3) відходів адмінбудинків МВС за адресою: м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10

42
контейнер
Україна
по 31-12-2025
90510000-5
Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альтфатер Київ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 18-06-2025 по 26-06-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, проспект Повітрофлотський, 72, 03151, Григор'єв Павло Володимирович
Остаточна пропозиція:
352 800 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
20-06-2025, 13:53

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 19-06-25, 09:57:57
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей: 1.1.На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналочіних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасником надано довідку про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, в якій відсутня інформація строків надання послуг аналогічного за предметом закупівлі договору. 1.2. Відповідно до пункту 1 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовника, на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), в якій повинна бути зазначена інформація щодо обсягу (кількості або ціни договору) послуг та строків їх надання, а також надає копію аналогічного (аналогічних) договору (договорів), та копію акта (актів) наданих послуг, що свідчить про повне його виконання. 1.3. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити) у строк, визначений Особливостями № 1275, виправлену довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), в якій повинна бути зазначена інформація щодо обсягу (кількості або ціни договору) послуг та Строків їх надання відповідно до наданого аналогічного договору. 2.1. Учасником надано сертифікат щодо відповідності системи управління протидії корупції Учасника вимогам стандартів ISO 37001:2016, термін дії якого завершився 18 квітня 2025 року та є протермінованим. 2.2. Відповідно до пункту 10 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовника, з метою мінімізації корупційних ризиків, просування культури доброчесного, етичного та відповідального ведення бізнесу, підвищення ефективності використання коштів, забезпечення виконання Державної антикорупційної програми на 2023-2025 роки, затвердженої Постановою КМУ від 4 березня 2023 р. N 220, Методичних рекомендацій щодо підготовки та реалізації антикорупційних програм юридичних осіб, затверджених Рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції 22.09.2017 № 734, відповідно до яких кожна юридична особа, насамперед та, що виконує або має намір долучитися до виконання робіт та надання послуг за рахунок коштів державного бюджету, повинна мати відповідну систему менеджменту протидії корупції, Учасник повинен надати сертифікат, виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації, який підтверджує, що Система управління протидії корупції Учасника перевірена та відповідає вимогам стандартів на системи управління ISO 37001:2016 (ДСТУ ISO 37001:2018/ISO 37001:2016, IDT) Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування зі сферою застосування: надання послуг збору, вивезення, утилізації/видалення сміття та поводження зі сміттям (послуги з вивезення твердих побутових відходів, послуги з вивезення великогабаритних відходів або будівельних відходів). 2.3. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити) у строк, визначений Особливостями № 1275, чинний сертифікат, який підтверджує, що Система управління протидії корупції Учасника перевірена та відповідає вимогам стандартів на системи управління ISO 37001:2016 (ДСТУ ISO 37001:2018/ISO 37001:2016, IDT) Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування зі сферою застосування: надання послуг збору, вивезення, утилізації/видалення сміття та поводження зі сміттям (послуги з вивезення твердих побутових відходів, послуги з вивезення великогабаритних відходів або будівельних відходів).

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 20-06-25, 09:57:57
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-06-09-010498-a-c1
Номер договору:
517
Дата підписання договору:
01-07-2025, 09:00
Строк дії договору:
з 01-07-2025 по 31-12-2025
352 800 UAH
Ціна договору
294 000 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альтфатер Київ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
352 800 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
18-06-2025, 07:39:43
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
2.98
Доказ:
Документ
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
5
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
3.0

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:09-06-2025, 16:29:24
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:09-06-2025, 16:22:56
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:09-06-2025, 16:22:56

              Електронні тендерні вимоги

              1. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту код ДК 021:2015-90510000-5, Утилізація сміття та поводження зі сміттям (послуги підприємств щодо перевезення безпечних багатогабаритних (11 м3) відходів адмінбудинків МВС за адресою: м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
              Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
              Учасник під час подання цінової пропозиції одночасно надає забезпечення пропозиції. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення пропозиції у формі гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банку, іншої фінансової установи чи страхової організації, яка виступає гарантом (далі – Гарант). Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 5 до цього оголошення про проведення закупівлі з урахуванням вимог, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення пропозиції: 10 500 (десять тисяч п'ятсот) грн. 00 коп.; Вид забезпечення пропозиції: гарантія Строк дії забезпечення пропозиції учасника (гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, гарантом. Терміни, зазначені у даному пункті і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. До уваги учасників інформація для оформлення гарантії: Назва Замовника: Державна установа «Центр обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України» Місцезнаходження Замовника: 04116, м. Київ, вул. Митрофана Довнар-Запольського, 8 Код ЄДРПОУ: 14317108 IBAN № UA358201720355289003000015988 в ДКСУ м. Києва Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. Забезпечення пропозиції повертається учаснику у разі: 1. закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2. укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3. відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4. закінчення закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1. відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2. непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3. ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-06-2025, 16:22:55
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту код ДК 021:2015-90510000-5, Утилізація сміття та поводження зі сміттям (послуги підприємств щодо перевезення безпечних багатогабаритних (11 м3) відходів адмінбудинків МВС за адресою: м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10)
              Законодавство:
              При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
              1 - Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
              5
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-06-2025, 16:22:55
              Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
              3
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-06-2025, 16:22:55
              Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-06-2025, 16:22:55
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Забезпечення виконання договору про закупівлю, що укладається переможцем відповідно до умов договору за формою згідно з Додатком 4 до цього оголошення про проведення спрощеної закупівлі, здійснюється шляхом внесення на рахунок Замовника визначеної суми. На підтвердження внесення забезпечення виконання договору про закупівлю переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю, повинен перерахувати кошти на рахунок Замовника та надати копію платіжного доручення, як підтвердження про перерахування Замовнику забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3% від вартості договору. Назва Замовника: Державна установа «Центр обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України» Місцезнаходження Замовника: 04116, м. Київ, вул. Митрофана Довнар-Запольського, 8 Код ЄДРПОУ: 14317108 IBAN № UA358201720355289003000015988 в ДКСУ м. Києва У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 3% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення забезпечення за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ