Період оскарження умов закупівлі - по 10-06-2025, 00:00
Обґрунтування закупівлі послуг зі встановлення та обслуговування біокабін Закупівля обумовлена необхідністю забезпечення належного санітарного стану під час проведення ярмаркових і масових заходів у м. Києві відповідно до чинних санітарно-епідеміологічних норм. Біокабіни повинні бути виготовлені з матеріалів, що легко дезінфікуються, мати системи вентиляції, контейнери для відходів та можливість оперативного встановлення і переміщення.
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 1 863 337,06 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 18 633,37 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СВІТОЧ" М.КИЄВА |
| ЄДРПОУ: | 21586843 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Владислав Скидан |
| Телефон: | 380993337412 |
| E-mail: | vskidan2@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 01135, Україна, Київська область,Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 9 |
1 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. У ході проведення процедури закупівлі за ДК 021:2015: 90460000-9 Послуги зі спорожнення вигрібних ям і септиків (Послуги зі встановлення та обслуговування біокабін на ярмарках у Голосіївському, Шевченківському, Печерському, Деснянському та Дарницькому районах м. Києва), (№ UA-2025-06-05-009321-a), Уповноваженою особою було виявлено, що у електронній системі закупівель технічно помилково зазначено період надання послуг (період поставки) — до 5 червня 2025 року, що не відповідає фактичним потребам замовника та умовам тендерної документації. Відповідно до потреб замовника та положень проєкту договору, період надання послуг повинен становити до 31 грудня 2025 року, що забезпечує повне та належне виконання зобов’язань постачальника протягом усього періоду організації та проведення ярмаркових заходів. Оскільки процедура відкритих торгів уже перебуває на етапі після проведення аукціону, законодавством не передбачено можливості внесення змін до тендерної документації або параметрів закупівлі (у тому числі щодо строків поставки/надання послуг) на цій стадії. Згідно з чинним законодавством, зокрема пунктами 13 та 19 Особливостей, зміна істотних умов договору, укладеного за результатами відкритих торгів, з підстав, пов’язаних із виправленням технічної помилки, не допускається. Отже, виправлення виявленої помилки є неможливим без порушення вимог законодавства. Таким чином, виявлене порушення є таким, що впливає на результати процедури закупівлі, а його усунення у межах чинного законодавства є неможливим. Відповідно до частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпункту 2 пункту 50 Особливостей, у разі неможливості усунення порушень, які впливають на результати процедури закупівлі, замовник зобов’язаний прийняти рішення про відміну відкритих торгів.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
24-06-2025, 00:00
Період оскарження:
з 13-06-2025, 16:48 по 24-06-2025, 00:00
Документи:
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.