Період оскарження умов закупівлі - по 13-06-2025, 00:00
Бондар Ліліана Миколаївна, телефон: (044) 531-10-04, електронна адреса: liliana_bondar@bank.gov.ua
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 5 016 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 50 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Банкнотно-монетний двір Національного банку України |
| ЄДРПОУ: | 21575489 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Бондар Ліліана Миколаївна |
| Телефон: | 380445305092 |
| E-mail: | liliana_bondar@bank.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 02222, Україна, Київська область,Київ, м.Київ, вул. Пухівська, 7, Банкнотно-монетний двір |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах, поданих учасником Товариство з обмеженою відповідальністю “НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ “УКРЕКОПРОМ”, ЄДРПОУ 39624900 (далі – Учасник) щодо закупівлі “90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Збирання, перевезення з подальшим обробленням паперових відходів (брикетів)), очікувана вартість закупівлі – 5 016 000,00 грн з ПДВ, процедура закупівлі – відкриті торги з особливостями, початок проведення закупівлі – травень 2025 року”. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником у складі тендерної пропозиції завантажено документ “ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ” що складений і заповнений НЕ за формою, що наведена у Додатку 3 до тендерної документації, що суперечить вимогам пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації. 1.2. Учасником у складі тендерної пропозиції завантажено документ “Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(аналогічних) за предметом закупівлі договору(договорів)” (далі - Довідка) де зазначена інформація, щодо виконання договору на “Послуги зі збирання, перевезення з подальшим обробленням промислових відходів” який не е аналогічним за предметом закупівлі, що суперечить вимогам пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації. 1.3. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні копії документів, що підтверджують належне виконання договору (загальною вартістю 981 900,00 грн з ПДВ) зазначеного в Довідці, а саме: - акт(-ти) або інші документи, за формою, передбаченою договором, що свідчать про виконання договору, на суму 788 400,00 грн з ПДВ, що суперечить вимогам пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації. 1.4. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні копії документів, що підтверджують належне виконання договору (загальною вартістю 981 900,00 грн з ПДВ) зазначеного в Довідці, а саме: - платіжні документи (квитанції, платіжні доручення тощо) з відміткою банківської установи про оплату(-и) згідно договору, на суму 788 400,00 грн з ПДВ, що суперечить вимогам пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації. 2. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 2.1. Пункт 1 Додатку 1 до тендерної документації містить вимогу подання учасником наступних документів та/або інформації: “Документ “Тендерна пропозиція”, який складений і заповнений за формою, що наведена у Додатку 3 до тендерної документації. …” 2.2. Пункт 2 Додатку 1 до тендерної документації містить вимогу подання учасником наступних документів та/або інформації: “… Довідка учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) за останні шість років (аналогічним вважається виконаний* договір подібний за змістом, своєю правовою природою, предметом закупівлі якого є послуги із збирання, перевезення з подальшим обробленням паперових відходів, твердих побутових відходів ) (далі – договір) з наступною інформацією: …” 2.3(4). Пункт 2 Додатку 1 до тендерної документації містить вимогу подання учасником наступних документів та/або інформації: “… 2) До довідки повинні бути надані копії документів, що підтверджують належне виконання договору, відповідно до умов договору, а саме: - акт(-ти) або інші документи, за формою, передбаченою договором, що свідчать про виконання договору, - платіжні документи (квитанції, платіжні доручення тощо) з відміткою банківської установи про оплату(-и) згідно договору. …” 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Документ “Тендерна пропозиція”, який складений і заповнений за формою, що наведена у Додатку 3 до тендерної документації. Ціна тендерної пропозиції учасника означає суму, за яку учасник передбачає надати весь обсяг послуг, передбачений тендерною документацією. Ціна тендерної пропозиції та всі її складові повинні бути чітко і остаточно визначені без будь-яких посилань, обмежень або застережень. Учасник визначає ціни на послуги, які він пропонує виконати за договором, з урахуванням всіх податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, на умовах, викладених в проєкті договору про закупівлю, який наведено у Додатку 6 до тендерної документації. Не врахована учасником вартість окремих робіт не сплачується замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його тендерної пропозиції; 3.2. “1) Довідка учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) за останні шість років (аналогічним вважається виконаний* договір подібний за змістом, своєю правовою природою, предметом закупівлі якого є послуги із збирання, перевезення з подальшим обробленням паперових відходів, твердих побутових відходів ) (далі – договір) з наступною інформацією: предмет договору, найменування контрагента, загальна вартість договору, сума фактичного виконання договору, наявність/відсутність рекламацій за договором та номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro.gov.ua (за наявності); 2) До довідки повинні бути надані копії документів, що підтверджують належне виконання договору, відповідно до умов договору, а саме: - договір, - додатковий(-і) договір(-и) / угода(-и) (за наявності), - акт(-ти) або інші документи, за формою, передбаченою договором, що свідчать про виконання договору, - платіжні документи (квитанції, платіжні доручення тощо) з відміткою банківської установи про оплату(-и) згідно договору. 3) У разі розбіжності між загальною вартістю договору і сумою фактичного виконання договору, та відсутності додаткового(-их) договору(-ів) / угод (-и) про зміну загальної вартості договору та / або інших документів, за формою, передбаченою договором, що свідчать про зміну загальної вартості договору, повинно бути надане детальне пояснення про виникнення зазначеної розбіжності. *Виконаним вважається договір завершений не пізніше дати подання тендерної пропозиції, при цьому кожна сторона за договором виконали свої зобов’язання в повному обсязі, а сума фактичного виконання договору (зазначена в Довідці та підтверджена актом(-ами) (іншими документами, передбаченими договором) та платіжними документами) відповідає загальній вартості договору (зазначена в Довідці та в копії договору), крім випадків коли було укладено додатковий договір/угоду або інші документи (передбачені умовами договору) про зміну загальної вартості договору (в такому випадку сума фактичного виконання договору має відповідати загальній вартості зазначеній у Довідці та у відповідному додатковому договорі/угоді або іншому документі (передбаченому умовами договору)).”
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах, поданих учасником Товариство з обмеженою відповідальністю “УТІЛЬВТОРПРОМ”, ЄДРПОУ 39447017 (далі – Учасник) щодо закупівлі “90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Збирання, перевезення з подальшим обробленням паперових відходів (брикетів)), очікувана вартість закупівлі – 5 016 000,00 грн з ПДВ, процедура закупівлі – відкриті торги з особливостями, початок проведення закупівлі – травень 2025 року”. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником у складі тендерної пропозиції завантажено документ файл "Дозвіл_на_здійснення_операцій_з_оброблення_відходів_від_16_05.pdf ”, який не містить коди операцій оброблення відходів, які передбачені додатком 5 Документації, зокрема, D10, D13, D15. 1.2. Учасником у складі тендерної пропозиції завантажено документ “Довідка аналогічний договір.pdf” де зазначена інформація, щодо виконання договору на “Послуги щодо поводження з відходами, які утворюються в результаті господарської діяльності Замовника, а саме збирання, зберігання, оброблення, видалення, знешкодження, перевезення, та організація утилізації відході” який не е аналогічним за предметом закупівлі, що суперечить вимогам пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації. 2. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 2.1. Пункт 2 Додатку 1 до тендерної документації містить вимогу подання учасником наступних документів та/або інформації: “… 1) Довідка учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) за останні шість років (аналогічним вважається виконаний* договір подібний за змістом, своєю правовою природою, предметом закупівлі якого є послуги із збирання, перевезення з подальшим обробленням паперових відходів, твердих побутових відходів ) (далі – договір) з наступною інформацією: предмет договору, найменування контрагента, загальна вартість договору, сума фактичного виконання договору, наявність/відсутність рекламацій за договором та номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro.gov.ua (за наявності); …” 2.2 Пункт 5 Додатку 1 до тендерної документації містить вимогу подання учасником наступних документів та/або інформації: “Чинний дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів, виданий Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів (або посилання на відповідний електронний реєстр), що дійсний на дату розкриття пропозицій та на період дії договору про закупівлю.” Додаток 5 документації містить вимогу: “… 2) Виконавець послуг повинен мати чинний дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів, а також наявну матеріально-технічну базу (власну або інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців). СПЕЦИФІКАЦІЯ Найменування відходів Інші відходи цієї підгрупи (паперові брикети) Код відповідно до Національного переліку відходів: 03 03 99 Код операції оброблення відходів**: D10, D13, D15, R12, R13 **найменування операції з відновлення та/або видалення відходів відповідають кодам додатку 1 та 2 Закону України "Про управління відходами". 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Довідка учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) за останні шість років (аналогічним вважається виконаний* договір подібний за змістом, своєю правовою природою, предметом закупівлі якого є послуги із збирання, перевезення з подальшим обробленням паперових відходів, твердих побутових відходів ) (далі – договір) з наступною інформацією: предмет договору, найменування контрагента, загальна вартість договору, сума фактичного виконання договору, наявність/відсутність рекламацій за договором та номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro.gov.ua (за наявності); 2) До довідки повинні бути надані копії документів, що підтверджують належне виконання договору, відповідно до умов договору, а саме: - договір, - додатковий(-і) договір(-и) / угода(-и) (за наявності), - акт(-ти) або інші документи, за формою, передбаченою договором, що свідчать про виконання договору, - платіжні документи (квитанції, платіжні доручення тощо) з відміткою банківської установи про оплату(-и) згідно договору. 3) У разі розбіжності між загальною вартістю договору і сумою фактичного виконання договору, та відсутності додаткового(-их) договору(-ів) / угод (-и) про зміну загальної вартості договору та / або інших документів, за формою, передбаченою договором, що свідчать про зміну загальної вартості договору, повинно бути надане детальне пояснення про виникнення зазначеної розбіжності. *Виконаним вважається договір завершений не пізніше дати подання тендерної пропозиції, при цьому кожна сторона за договором виконали свої зобов’язання в повному обсязі, а сума фактичного виконання договору (зазначена в Довідці та підтверджена актом(-ами) (іншими документами, передбаченими договором) та платіжними документами) відповідає загальній вартості договору (зазначена в Довідці та в копії договору), крім випадків коли було укладено додатковий договір/угоду або інші документи (передбачені умовами договору) про зміну загальної вартості договору (в такому випадку сума фактичного виконання договору має відповідати загальній вартості зазначеній у Довідці та у відповідному додатковому договорі/угоді або іншому документі (передбаченому умовами договору)). 2.2. Чинний дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів, виданий Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів (або посилання на відповідний електронний реєстр), що дійсний на дату розкриття пропозицій та на період дії договору про закупівлю, який не містить коди операцій оброблення відходів, які передбачені додатком 5 Документації, зокрема, а саме: D10, D13, D15, R12, R13.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.