Закупівлю оголошено - 26-05-2025, 11:45. Дата останніх змін - 22-07-2025, 12:52

Чищення каналізаційної мережі та колодязів

Чищення каналізаційної мережі та колодязів... Державна закупівля - UA-2025-05-26-004642-a Чищення каналізаційної мережі та колодязів від замовника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН" від 5/26/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-05-26-004642-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-12-02-013007-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 26-05-2025, 11:45
по 06-06-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 26-05-2025, 11:45
по 09-06-2025, 16:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 10-06-2025, 12:41
по 10-06-2025, 13:04

Період оскарження умов закупівлі - по 06-06-2025, 00:00

Детальний опис закупівлі згідно з тендерною документацією. Мова, якою повинна готуватися тендерна пропозиція – українська. Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в оголошенні про проведення відкритих торгів.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
5953495.68
5 953 495,68 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:29 767,48 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
ЄДРПОУ:03328913 Досьє YouControl
Контактна особа:Руденко Максим
Телефон:0442385491
E-mail:m.rudenko@metro.kyiv.ua
Місцезнаходження:
03056, Україна, м. Київ,ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35
5



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Чищення каналізаційної мережі ...
5 953 495,68 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 10-06-2025, 12:41
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Чищення каналізаційної мережі та колодязів

1
послуга
Україна Відповідно до документації
по 30-06-2026
90470000-2
Послуги з чищення каналізаційних колекторів


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДЖІ ЕС СЕРВІС МЕНЕДЖМЕНТ»   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 27-06-2025 по 26-07-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, , , , Юрій Буглак
Остаточна пропозиція:
5 949 495,68 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
5 949 495,68 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
08-07-2025, 09:26
Період подачі оскарження:
по 14-07-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 01-07-25, 12:56:39
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

Керуючись частиною десятою статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, продовжено строк розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДЖІ ЕС СЕРВІС МЕНЕДЖМЕНТ» до 20 робочих днів на закупівлю: Чищення каналізаційної мережі та колодязів, код 90470000-2 «Послуги з чищення каналізаційних колекторів» за ДК 021:2015.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 26-07-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 03-07-25, 11:44:35
24

Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДЖІ ЕС СЕРВІС МЕНЕДЖМЕНТ» (далі – Учасник), на відповідність вимогам тендерної документації, було встановлено наступне. 1. В електронній системі закупівель Учасником: 1.1. Розміщено (завантажено) Інформаційну довідку від 27.05.2025 Вих. №08/27-05 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій: - для комбінованої техніки (3 од.) не зазначено параметри (з урахуванням параметрів, які зазначені у наданих відповідних технічних паспортах (інструкції з експлуатації та обслуговування)): тиск насоса – не менше 75 МПа, витрати води – не менше 300 л/хв, діапазон застосування – діаметром від 100 мм до 500 мм, в т.ч. для мулососу (3 од.) параметри: ємність – не менше 8 м³, продуктивність вакуумного насоса – не менше 2000 м³/год; - у комплектації ТЗ до комбінованої техніки (3 од.) зазначено по п. 1 «Гідравлічний пістолет», при цьому надані технічні паспорти на пістолети високого тиску для розпилення до 1 200 бар (2 од.) та автоматичний пістолет розпилювач (1 од.), які в т.ч. не відповідають вимозі підпункту 1.8 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації щодо оформлення належним чином документа у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання; - зазначено «Газоаналізатор (сигналізатор) ЗОНД-1-57» (3 од.) із заводськими №№556, 557 та 558, при цьому надані паспорти на «Сигналізатор напівпровідниковий ЗОНД-1-57» (3 од.) із заводськими №№557, 558 та 617. - для телеінспекційної системи не зазначено параметри: - керований транспортний модуль з приводом на дві осі та датчиком нахилу, - Full HD-камера з горизонтальним панорамуванням та нескінченним колом обертання навколо своєї осі, - наявність системи вимірювання деформацій та ухилу трубопроводу, що забезпечує отримання наступних даних: визначення діаметру трубопроводу, куту нахилу, наявних пошкоджень (деформацій) ділянок трубопроводів, тріщин, в т.ч. з визначенням ширини та довжини пошкоджень тощо, - наявність передавача сигналу на поверхню землі для визначення місцезнаходження в трубопроводі телеінспекційного комплексу. 1.2. Учасником розміщено (завантажено) Лист-підтвердження від орендодавця (ТОВ «ДЖІ ЕС ГРУП СЕРВІС») від 28.05.2025 Вих. №18/05 (далі – Лист) щодо підтвердження надання Учаснику техніки в оренду згідно з договором №01/07 від 01.07.2024 для виконання робіт, що є предметом цієї закупівлі. В надано Листі не конкретизовано, яка саме техніка надається в оренду у відповідності до інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка зазначена в Інформаційній довідці від 27.05.2025 Вих. №08/27-05. При цьому, відсутнє підтвердження інформації, що згода надається саме на весь термін надання послуги. 1.3. Учасником розміщено (завантажено) Гарантійний лист від орендодавця (ТОВ «ІМЕСТ-ПЛЮС») від 30.05.2025 №88 (далі – Гарантійний лист) про гарантію надання Учаснику обладнання згідно з договором №01/01-1 від 01.01.2025 для виконання робіт, що є предметом цієї закупівлі. В надано Гарантійному листі не конкретизовано, яке саме обладнання надається в оренду у відповідності до інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка зазначена в Інформаційній довідці від 27.05.2025 Вих. №08/27-05. При цьому, відсутнє підтвердження інформації, що згода надається саме на весь термін надання послуги. 2. Тендерною документацією Замовника передбачалося: Підпунктами 6.1.9, 6.1.11, 6.1.12 пункту 6 розділу ІІІ та підпунктами 5.8, 5.10, 5.11 пункту 5 Додатку 4, для підтвердження тендерної пропозиції іншим вимогам тендерної документації, встановлено вимоги щодо надання: - довідки, складеної учасником у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуги, що є предметом закупівлі, а саме: 1) комбінована гідроочисна техніка (не менше 3 од.) з параметрами: - тиск насоса – не менше 75 МПа, - витрати води – не менше 300 л/хв, - діапазон застосування – діаметром від 100 мм до 500 мм; 2) мулосос (не менше 3 од.) з параметрами: - ємність – не менше 8 м³, - продуктивність вакуумного насоса – не менше 2000 м³/год; 3) гідравлічний пістолет на кожну гідроочисну техніку; 4) газоаналізатор (сигналізатор) на кожну гідроочисну техніку; 5) набір насадок (струменеутворюючих, коренеріза) на кожну гідроочисну техніку; 6) телеінспекційний комплекс для визначення технічного стану трубопроводів з параметрами: - керований транспортний модуль з приводом на дві осі та датчиком нахилу, - Full HD-камера з горизонтальним панорамуванням та нескінченним колом обертання навколо своєї осі, - наявність системи вимірювання деформацій та ухилу трубопроводу, що забезпечує отримання наступних даних: визначення діаметру трубопроводу, куту нахилу, наявних пошкоджень (деформацій) ділянок трубопроводів, тріщин, в т.ч. з визначенням ширини та довжини пошкоджень тощо, - наявність передавача сигналу на поверхню землі для визначення місцезнаходження в трубопроводі телеінспекційного комплексу. Примітка: учасник у цій довідці повинен зазначити інформацію щодо права власності на обладнання, матеріально-технічну базу (власне, орендоване, взяте в лізинг, власність інших суб’єктів господарювання у разі їх залучення як співвиконавців); - інструкції з експлуатації від заводів-виробників або паспортів (з технічними характеристиками) на обладнання, що зазначене у довідці, наданій згідно з підпунктом 6.1.9 пункту 6 розділу ІІІ та підпунктом 5.8 пункту 5 Додатку 4; - листа-підтвердження від орендодавця або лізингодавця, або співвиконавця щодо згоди на застосування (використання) учасником його автотранспортного(их) засобу(ів), обладнання чи матеріально-технічної бази, що зазначені у довідці, наданій згідно з підпунктом 6.1.9 пункту 6 розділу ІІІ та підпунктом 5.8 пункту 5 Додатку 4, для надання послуги, що є предметом цієї закупівлі, на весь термін надання послуги (з посиланням на номер ID цієї закупівлі). Примітка: лист-підтвердження надається в разі зазначення в довідці, наданій згідно з підпунктом 6.1.9 пункту 6 розділу ІІІ та підпунктом 5.8 пункту 5 Додатку 4, орендованого або взятого в лізинг обладнання чи матеріально-технічної бази, або обладнання чи матеріально-технічної бази інших суб’єктів господарювання в разі залучення їх як співвиконавців. 3. Враховуючи невідповідності, виявлені Замовником в інформації та/або документах, що подані ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДЖІ ЕС СЕРВІС МЕНЕДЖМЕНТ» у тендерній пропозиції, відповідно до пункту 43 Особливостей та підпункту 3.3 пункту 3 розділу V тендерної документації, пропонується виправити їх (із урахуванням інформації викладеної у пункті 1) шляхом завантаження через електронну систему закупівель: 3.1. Довідки, складеної учасником у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуги, що є предметом закупівлі, а саме: 1) комбінована гідроочисна техніка (не менше 3 од.) з параметрами: - тиск насоса – не менше 75 МПа, - витрати води – не менше 300 л/хв, - діапазон застосування – діаметром від 100 мм до 500 мм; 2) мулосос (не менше 3 од.) з параметрами: - ємність – не менше 8 м³, - продуктивність вакуумного насоса – не менше 2000 м³/год; 3) гідравлічний пістолет на кожну гідроочисну техніку; 4) газоаналізатор (сигналізатор) на кожну гідроочисну техніку; 5) набір насадок (струменеутворюючих, коренеріза) на кожну гідроочисну техніку; 6) телеінспекційний комплекс для визначення технічного стану трубопроводів з параметрами: - керований транспортний модуль з приводом на дві осі та датчиком нахилу, - Full HD-камера з горизонтальним панорамуванням та нескінченним колом обертання навколо своєї осі, - наявність системи вимірювання деформацій та ухилу трубопроводу, що забезпечує отримання наступних даних: визначення діаметру трубопроводу, куту нахилу, наявних пошкоджень (деформацій) ділянок трубопроводів, тріщин, в т.ч. з визначенням ширини та довжини пошкоджень тощо, - наявність передавача сигналу на поверхню землі для визначення місцезнаходження в трубопроводі телеінспекційного комплексу. Примітка: учасник у цій довідці повинен зазначити інформацію щодо права власності на обладнання, матеріально-технічну базу (власне, орендоване, взяте в лізинг, власність інших суб’єктів господарювання у разі їх залучення як співвиконавців). 3.2. Інструкції з експлуатації від заводів-виробників або паспортів (з технічними характеристиками) на обладнання (пістолет високого тиску для розпилення до 1 200 бар та/або автоматичний пістолет розпилювач та/або гідравлічний пістолет), що зазначене у довідці, наданій згідно з підпунктом 6.1.9 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації та підпунктом 5.8 пункту 5 Додатку 4 до тендерної документації, оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання. 3.3. Листа-підтвердження від орендодавця або лізингодавця, або співвиконавця щодо згоди на застосування (використання) учасником його автотранспортного(их) засобу(ів), обладнання чи матеріально-технічної бази, що зазначені у довідці, наданій згідно з підпунктом 6.1.9 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації та підпунктом 5.8 пункту 5 Додатку 4 до тендерної документації, для надання послуги, що є предметом цієї закупівлі, на весь термін надання послуги (з посиланням на номер ID цієї закупівлі). Примітка: лист-підтвердження надається в разі зазначення в довідці, наданій згідно з підпунктом 6.1.9 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації та підпунктом 5.8 пункту 5 Додатку 4 до тендерної документації, орендованого або взятого в лізинг обладнання чи матеріально-технічної бази, або обладнання чи матеріально-технічної бази інших суб’єктів господарювання в разі залучення їх як співвиконавців.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 04-07-25, 11:44:35
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-05-26-004642-a-a1
Номер договору:
339-ЕМ-25
Дата підписання договору:
21-07-2025, 23:59
Строк дії договору:
з 21-07-2025 по 30-06-2026
5 949 495,68 UAH
Ціна договору
4 957 913,07 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "МОНТАЖ ТЕХ СЕРВІС"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 10-06-2025 по 09-07-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Героїв полку «Азов», буд. 3-Б, кв 167, 04212, Туваєв Євген
Остаточна пропозиція:
4 590 900 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
4 590 900 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 03-07-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 13-06-25, 14:12:50
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

Керуючись частиною десятою статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, продовжено строк розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МОНТАЖ ТЕХ СЕРВІС» до 20 робочих днів на закупівлю: Чищення каналізаційної мережі та колодязів, код 90470000-2 «Послуги з чищення каналізаційних колекторів» за ДК 021:2015.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 09-07-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 20-06-25, 15:28:35
24

Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МОНТАЖ ТЕХ СЕРВІС» (далі – Учасник), на відповідність вимогам тендерної документації, було встановлено наступне. 1. В електронній системі закупівель Учасником: 1.1. Розміщено (завантажено) Довідку від 04.06.2025 Вих 04062025/2 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій не зазначено: - по позиціях 1-8 графи «Стаж роботи» таблиці стаж роботи на відповідній посаді у повних роках або місяцях, якщо зазначену посаду працівник займає менше одного року; - по позиції 9 графи «Освіта та/або фах, та/або професія» таблиці освіту (вища, середня-спеціальна, середня). 1.2. Для слюсара аварійно-відновлювальних робіт Басарака Сергія Володимировича не розміщено (не завантажено) чинні документи (посвідчення встановленого зразка (одне або декілька) та витяг(и) з протоколу засідання комісії з перевірки знань), що підтверджують наявність у працівника знань з питань охорони праці, а саме: загального курсу з охорони праці. 1.3. Для інженера з охорони праці за сумісництвом виконроб Семенюка Олександра Олександровича не розміщено (не завантажено) чинні документи (посвідчення встановленого зразка (одне або декілька) та витяг(и) з протоколу засідання комісії з перевірки знань), що підтверджують наявність у працівника знань з питань охорони праці, а саме: НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями». 1.4. Розміщено (завантажено) Довідку від 30.05.2025 Вих 30052025/13 про наявність обладнання, техніки та матеріально-технічної бази, в якій зазначено: - для установки гідродинамічної каналопромиваючої RIONED City Jet (3 шт) витрати води 300 л/хв, при цьому надано технічні паспорти на City Jet 750/350 (2 шт) із серійними номерами 24502011626 та 25502019076 з витратами води 350 л/хв. Також, слід відмітити, що надано технічний паспорт на City Jet 750/300 із таким самим серійним номером 24502011626 як і в технічному паспорті на City Jet 750/350; - для авто марки IVECO (позиція 1 розділу 3 «Асенізаційна цистерна/Мулосос/власні» таблиці) заг. продуктивність насосу 2000 м³, натомість вимагалася продуктивність вакуумного насоса – не менше 2000 м³/год; - авто марки STS MB (позиція 2 розділу 3 «Асенізаційна цистерна/Мулосос/власні» таблиці), при цьому надано свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (CTI № 369198) на марку STC MB-1; - транспортний засіб VOLVO FH 400 (позиція 3 розділу 3 «Асенізаційна цистерна/Мулосос/власні» таблиці), при цьому надано свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (CXH 763806) на транспортний засіб VOLVO FM 400. 1.5. Не розміщено (не завантажено) інструкції з експлуатації від заводів-виробників або паспорти (з технічними характеристиками) на обладнання, що зазначене у Довідці від 30.05.2025 Вих 30052025/13, а саме: - установку гідродинамічну каналопромиваючу RIONED City Jet (2 шт) з витратами води 300 л/хв; - гідродинамічний пістолет високого тиску на кожну гідроочисну техніку; - газоаналізатор зонд на кожну гідроочисну техніку; - форсунки/насадки на кожну гідроочисну техніку; - телеінспекційний комплекс для визначення технічного стану трубопроводів з параметрами: - керований транспортний модуль з приводом на дві осі та датчиком нахилу, - Full HD-камера з горизонтальним панорамуванням та нескінченним колом обертання навколо своєї осі, - наявність системи вимірювання деформацій та ухилу трубопроводу, що забезпечує отримання наступних даних: визначення діаметру трубопроводу, куту нахилу, наявних пошкоджень (деформацій) ділянок трубопроводів, тріщин, в т.ч. з визначенням ширини та довжини пошкоджень тощо, - наявність передавача сигналу на поверхню землі для визначення місцезнаходження в трубопроводі телеінспекційного комплексу. 1.6. Не розміщено (не завантажено) лист-підтвердження від орендодавця щодо згоди на застосування (використання) учасником його телеінспекційного комплексу, що зазначений у Довідці від 30.05.2025 Вих 30052025/13, для надання послуги, що є предметом цієї закупівлі, на весь термін надання послуги (з посиланням на номер ID цієї закупівлі). 1.7. Розміщено (завантажено) Довідку про дозвіл від 30.05.2025 Вих. №30052025/11 щодо наявності Дозволу Держпраці №390.21.32 на здійснення робіт з підвищеної небезпеки, в якій відсутнє посилання на реєстр(и), за яким(и) можна перевірити надану інформацію про наявність чинного Дозволу Державної служби України з питань праці на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: - газонебезпечні роботи; - роботи в колодязях, замкнутому просторі (ємностях, боксах, трубопроводах). 2. Тендерною документацією Замовника передбачалося: 2.1. Підпунктами 5.1.1.1, 5.1.1.2 пункту 5 розділу ІІІ та підпунктами 2.1, 2.2 пункту 2 Додатку 4, для підтвердження тендерної пропозиції наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, встановлено вимоги щодо надання: - довідки, складеної учасником у довільній формі, що містить інформацію про кваліфікацію та досвід працівників, які будуть залучені до надання послуги, що є предметом цієї закупівлі, із зазначенням інформації про ПІБ, посаду, спосіб залучення (штатний/позаштатний/сумісник), освіту (вища, середня-спеціальна, середня), а також загальний стаж роботи на відповідній посаді (повних років або місяців, якщо зазначену посаду працівник займає менше одного року). Примітки: 1. Серед переліку працівників відповідної кваліфікації, які зазначені у довідці, обов’язковою є наявність наступних працівників: - головний інженер або виконроб; - слюсар АВР (слюсар аварійно-відновлювальних робіт) – не менше 4 осіб; - водій – не менше 4 осіб. 2. Допускається відсутність окремих працівників необхідної кваліфікації (спеціалізації) у учасника, у разі наявності таких працівників у співвиконавця(ів), якого(их) учасник планує залучити до надання послуги, що є предметом цієї закупівлі, зазначивши про це у цій довідці; - чинних документів (посвідчення встановленого зразка (одне або декілька) та витяг(и) з протоколу засідання комісії з перевірки знань), що підтверджують наявність у всіх безпосередньо залучених до надання послуги працівників, зазначених у довідці, наданій згідно з підпунктом 5.1.1.1 пункту 5 розділу ІІІ та підпунктом 2.1 пункту 2 Додатку 4 (окрім працівників за посадою «водій»), знань з питань охорони праці, а саме: - загального курсу з охорони праці; - НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»; - НПАОП 0.00-5.11-85 «Типова інструкція з організації безпечного проведення газонебезпечних робіт»; - НПАОП 0.00-1.81-18 «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском»; - НПАОП 41.0-1.01-79 «Правила техніки безпеки при експлуатації систем водопостачання та водовідведення населених місць». 2.2. Підпунктами 6.1.9, 6.1.11, 6.1.12, 6.1.13 пункту 6 розділу ІІІ та підпунктами 5.8, 5.10, 5.11, 5.12 пункту 5 Додатку 4, для підтвердження тендерної пропозиції іншим вимогам тендерної документації, встановлено вимоги щодо надання: - довідки, складеної учасником у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуги, що є предметом закупівлі, а саме: 1) комбінована гідроочисна техніка (не менше 3 од.) з параметрами: - тиск насоса – не менше 75 МПа, - витрати води – не менше 300 л/хв, - діапазон застосування – діаметром від 100 мм до 500 мм; 2) мулосос (не менше 3 од.) з параметрами: - ємність – не менше 8 м³, - продуктивність вакуумного насоса – не менше 2000 м³/год; 3) гідравлічний пістолет на кожну гідроочисну техніку; 4) газоаналізатор (сигналізатор) на кожну гідроочисну техніку; 5) набір насадок (струменеутворюючих, коренеріза) на кожну гідроочисну техніку; 6) телеінспекційний комплекс для визначення технічного стану трубопроводів з параметрами: - керований транспортний модуль з приводом на дві осі та датчиком нахилу, - Full HD-камера з горизонтальним панорамуванням та нескінченним колом обертання навколо своєї осі, - наявність системи вимірювання деформацій та ухилу трубопроводу, що забезпечує отримання наступних даних: визначення діаметру трубопроводу, куту нахилу, наявних пошкоджень (деформацій) ділянок трубопроводів, тріщин, в т.ч. з визначенням ширини та довжини пошкоджень тощо, - наявність передавача сигналу на поверхню землі для визначення місцезнаходження в трубопроводі телеінспекційного комплексу. Примітка: учасник у цій довідці повинен зазначити інформацію щодо права власності на обладнання, матеріально-технічну базу (власне, орендоване, взяте в лізинг, власність інших суб’єктів господарювання у разі їх залучення як співвиконавців); - інструкції з експлуатації від заводів-виробників або паспортів (з технічними характеристиками) на обладнання, що зазначене у довідці, наданій згідно з підпунктом 6.1.9 пункту 6 розділу ІІІ та підпунктом 5.8 пункту 5 Додатку 4; - листа-підтвердження від орендодавця або лізингодавця, або співвиконавця щодо згоди на застосування (використання) учасником його автотранспортного(их) засобу(ів), обладнання чи матеріально-технічної бази, що зазначені у довідці, наданій згідно з підпунктом 6.1.9 пункту 6 розділу ІІІ та підпунктом 5.8 пункту 5 Додатку 4, для надання послуги, що є предметом цієї закупівлі, на весь термін надання послуги (з посиланням на номер ID цієї закупівлі). Примітка: лист-підтвердження надається в разі зазначення в довідці, наданій згідно з підпунктом 6.1.9 пункту 6 розділу ІІІ та підпунктом 5.8 пункту 5 Додатку 4, орендованого або взятого в лізинг обладнання чи матеріально-технічної бази, або обладнання чи матеріально-технічної бази інших суб’єктів господарювання в разі залучення їх як співвиконавців; - довідки, складеної учасником у довільній формі, із зазначенням номеру документа та посилання на реєстр(и), за яким(и) можна перевірити надану інформацію про наявність чинної(их) Декларації(й) відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстрованої(их) в територіальному органі Державної служби України з питань праці (далі – Держпраці), або чинного(их) Дозволу(ів) Держпраці або Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України (з продовженим строком дії Держпраці) на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: - газонебезпечні роботи; - роботи в колодязях, замкнутому просторі (ємностях, боксах, трубопроводах). Примітка: учасник може для підтвердження своєї відповідності цьому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як співвиконавця(ів), зазначивши про це у цій довідці. та/або чинної(их) Декларації(й) відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстрованої(их) в територіальному органі Держпраці, або чинного(их) Дозвілу(ів) Держпраці або Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України (з продовженим строком дії Держпраці) на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: - газонебезпечні роботи; - роботи в колодязях, замкнутому просторі (ємностях, боксах, трубопроводах). Примітка: зазначений(і) документ(и) повинен надати учасник та/або співвиконавець(ці), якого(их) учасник планує залучити до надання послуги (у разі залучення його(їх) до надання зазначених робіт підвищеної небезпеки). та/або гарантійного листа від учасника із зазначенням інформації, що до початку надання послуги ним буде надано Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстровану у територіальному органі Держпраці, на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: роботи в колодязях, замкнутому просторі (ємностях, боксах, трубопроводах) (надається учасником в разі відсутності у нього зазначеного документа на момент підготовки тендерної пропозиції). Примітка (загалом до підпункту 6.1.13 пункту 6 розділу ІІІ та підпунктом 5.12 пункту 5 Додатку 4): зазначений(і) у довідці чи наданий(і) у складі тендерної пропозиції дозвіл(оли), термін дії якого(их) закінчився в період дії воєнного стану, вважається(ються) чинним(и) на період дії воєнного стану і протягом одного місяця після його припинення чи скасування згідно з підпунктом 4 пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2022 №357. 3. Враховуючи невідповідності, виявлені Замовником в інформації та/або документах, що подані ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МОНТАЖ ТЕХ СЕРВІС» у тендерній пропозиції, відповідно до пункту 43 Особливостей та підпункту 3.3 пункту 3 розділу V тендерної документації, пропонується виправити їх (із урахуванням інформації викладеної у пункті 1 цього Протоколу) шляхом завантаження через електронну систему закупівель: 3.1. Довідки, складеної учасником у довільній формі, що містить інформацію про кваліфікацію та досвід працівників, які будуть залучені до надання послуги, що є предметом цієї закупівлі, із зазначенням інформації про ПІБ, посаду, спосіб залучення (штатний/позаштатний/сумісник), освіту (вища, середня-спеціальна, середня), а також загальний стаж роботи на відповідній посаді (повних років або місяців, якщо зазначену посаду працівник займає менше одного року). Примітки: 1. Серед переліку працівників відповідної кваліфікації, які зазначені у довідці, обов’язковою є наявність наступних працівників: - головний інженер або виконроб; - слюсар АВР (слюсар аварійно-відновлювальних робіт) – не менше 4 осіб; - водій – не менше 4 осіб. 2. Допускається відсутність окремих працівників необхідної кваліфікації (спеціалізації) у учасника, у разі наявності таких працівників у співвиконавця(ів), якого(их) учасник планує залучити до надання послуги, що є предметом цієї закупівлі, зазначивши про це у цій довідці. 3.2. Чинних документів (посвідчення встановленого зразка (одне або декілька) та витяг(и) з протоколу засідання комісії з перевірки знань), що підтверджують наявність у всіх безпосередньо залучених до надання послуги працівників, зазначених у довідці, наданій згідно з підпунктом 5.1.1.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації та підпунктом 2.1 пункту 2 Додатку 4 до тендерної документації (окрім працівників за посадою «водій»), знань з питань охорони праці, а саме: - загального курсу з охорони праці; - НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»; - НПАОП 0.00-5.11-85 «Типова інструкція з організації безпечного проведення газонебезпечних робіт»; - НПАОП 0.00-1.81-18 «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском»; - НПАОП 41.0-1.01-79 «Правила техніки безпеки при експлуатації систем водопостачання та водовідведення населених місць». 3.3. Посвідчення про присвоєння кваліфікаційного розряду з професії «слюсар аварійно-відновлювальних робіт» для працівників, зазначених у довідці, наданій згідно з підпунктом 5.1.1.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації та підпунктом 2.1 пункту 2 Додатку 4 до тендерної документації, за цією посадою (спеціальністю) (Надається у разі зазначення іншого(их) слюсара(ів) аварійно-відновлювальних робіт, ніж який(і) був(ли) зазначений(і) у Довідці від 04.06.2025 Вих04062025/2 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід). 3.4. Довідки, складеної учасником у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуги, що є предметом закупівлі, а саме: 1) комбінована гідроочисна техніка (не менше 3 од.) з параметрами: - тиск насоса – не менше 75 МПа, - витрати води – не менше 300 л/хв, - діапазон застосування – діаметром від 100 мм до 500 мм; 2) мулосос (не менше 3 од.) з параметрами: - ємність – не менше 8 м³, - продуктивність вакуумного насоса – не менше 2000 м³/год; 3) гідравлічний пістолет на кожну гідроочисну техніку; 4) газоаналізатор (сигналізатор) на кожну гідроочисну техніку; 5) набір насадок (струменеутворюючих, коренеріза) на кожну гідроочисну техніку; 6) телеінспекційний комплекс для визначення технічного стану трубопроводів з параметрами: - керований транспортний модуль з приводом на дві осі та датчиком нахилу, - Full HD-камера з горизонтальним панорамуванням та нескінченним колом обертання навколо своєї осі, - наявність системи вимірювання деформацій та ухилу трубопроводу, що забезпечує отримання наступних даних: визначення діаметру трубопроводу, куту нахилу, наявних пошкоджень (деформацій) ділянок трубопроводів, тріщин, в т.ч. з визначенням ширини та довжини пошкоджень тощо, - наявність передавача сигналу на поверхню землі для визначення місцезнаходження в трубопроводі телеінспекційного комплексу. Примітка: учасник у цій довідці повинен зазначити інформацію щодо права власності на обладнання, матеріально-технічну базу (власне, орендоване, взяте в лізинг, власність інших суб’єктів господарювання у разі їх залучення як співвиконавців). 3.5. Інструкції з експлуатації від заводів-виробників або паспортів (з технічними характеристиками) на обладнання, що зазначене у довідці, наданій згідно з підпунктом 6.1.9 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації та підпунктом 5.8 пункту 5 Додатку 4 до тендерної документації. 3.6. Листа-підтвердження від орендодавця або лізингодавця, або співвиконавця щодо згоди на застосування (використання) учасником його автотранспортного(их) засобу(ів), обладнання чи матеріально-технічної бази, що зазначені у довідці, наданій згідно з підпунктом 6.1.9 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації та підпунктом 5.8 пункту 5 Додатку 4 до тендерної документації, для надання послуги, що є предметом цієї закупівлі, на весь термін надання послуги (з посиланням на номер ID цієї закупівлі). Примітка: лист-підтвердження надається в разі зазначення в довідці, наданій згідно з підпунктом 6.1.9 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації та підпунктом 5.8 пункту 5 Додатку 4 до тендерної документації, орендованого або взятого в лізинг обладнання чи матеріально-технічної бази, або обладнання чи матеріально-технічної бази інших суб’єктів господарювання в разі залучення їх як співвиконавців. 3.7. Довідки, складеної учасником у довільній формі, із зазначенням номеру документа та посилання на реєстр(и), за яким(и) можна перевірити надану інформацію про наявність чинної(их) Декларації(й) відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстрованої(их) в територіальному органі Державної служби України з питань праці (далі – Держпраці), або чинного(их) Дозволу(ів) Держпраці або Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України (з продовженим строком дії Держпраці) на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: - газонебезпечні роботи; - роботи в колодязях, замкнутому просторі (ємностях, боксах, трубопроводах). Примітка: учасник може для підтвердження своєї відповідності цьому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як співвиконавця(ів), зазначивши про це у цій довідці. та/або чинної(их) Декларації(й) відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстрованої(их) в територіальному органі Держпраці, або чинного(их) Дозвілу(ів) Держпраці або Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України (з продовженим строком дії Держпраці) на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: - газонебезпечні роботи; - роботи в колодязях, замкнутому просторі (ємностях, боксах, трубопроводах). Примітка: зазначений(і) документ(и) повинен надати учасник та/або співвиконавець(ці), якого(их) учасник планує залучити до надання послуги (у разі залучення його(їх) до надання зазначених робіт підвищеної небезпеки). та/або гарантійного листа від учасника із зазначенням інформації, що до початку надання послуги ним буде надано Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстровану у територіальному органі Держпраці, на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: роботи в колодязях, замкнутому просторі (ємностях, боксах, трубопроводах) (надається учасником в разі відсутності у нього зазначеного документа на момент підготовки тендерної пропозиції). Примітка (загалом до підпункту 6.1.13 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації та підпунктом 5.12 пункту 5 Додатку 4 до тендерної документації): зазначений(і) у довідці чи наданий(і) у складі тендерної пропозиції дозвіл(оли), термін дії якого(их) закінчився в період дії воєнного стану, вважається(ються) чинним(и) на період дії воєнного стану і протягом одного місяця після його припинення чи скасування згідно з підпунктом 4 пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2022 №357.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 21-06-25, 15:28:35

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "МОНТАЖ ТЕХ СЕРВІС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
4 590 900 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
4 590 900 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
04-06-2025, 15:57:14
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДЖІ ЕС СЕРВІС МЕНЕДЖМЕНТ»   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
5 949 495,68 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
5 949 495,68 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
04-06-2025, 14:00:44
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено26-05-2025, 11:46:57
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:04-06-2025, 13:00:05
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:26-05-2025, 11:46:06
        Інший
        публічний Видалено26-05-2025, 11:46:02
        Інший
        публічнийЕкспортовано:26-05-2025, 11:46:01
        Інший
        публічнийЕкспортовано:26-05-2025, 11:45:59
        Інший
        публічнийЕкспортовано:26-05-2025, 11:45:58
        Інший
        публічнийЕкспортовано:04-06-2025, 12:59:15
        Інший
        публічнийЕкспортовано:04-06-2025, 12:59:17
          Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:26-05-2025, 11:46:05
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:26-05-2025, 11:46:03
                  Тип документа: Тендерна документація
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Тендерна документація
                    публічний Видалено26-05-2025, 11:46:07
                    Тендерна документація
                    публічнийЕкспортовано:04-06-2025, 12:59:16

                      Електронні тендерні вимоги

                      1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 26-05-2025, 11:46:09
                      При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 26-05-2025, 11:46:09
                      2. Вчинення корупційних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 26-05-2025, 11:46:09
                      Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 26-05-2025, 11:46:09
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 26-05-2025, 11:46:09
                      3. Вчинення кримінальних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 26-05-2025, 11:46:09
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 26-05-2025, 11:46:09
                      4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 26-05-2025, 11:46:09
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 26-05-2025, 11:46:09
                      5. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Резидентом підтверджується, що
                      1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 26-05-2025, 11:46:09
                      Нерезидентом підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 26-05-2025, 11:46:09
                      6. Вчинення економічних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 26-05-2025, 11:46:09
                      7. Порушення справи про банкрутство
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 26-05-2025, 11:46:09
                      8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 26-05-2025, 11:46:09
                      9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 26-05-2025, 11:46:09
                      10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 26-05-2025, 11:46:09
                      1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 26-05-2025, 11:46:09
                      2. Строк дії тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                      90
                      Пошук... день
                      день
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 26-05-2025, 11:46:09
                      3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                      1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 26-05-2025, 11:46:09
                      При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                      2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 26-05-2025, 11:46:09
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Інформація (повне найменування та місцезнаходження (місце проживання)) про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю (ненадання інформації означає відсутність в учасника наміру залучати такого суб’єкта господарювання та не вважається невідповідністю умовам тендерної документації Замовника). , Надається відповідно до вимог тендерної документації.
                      1. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 04-06-2025, 12:59:22
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      , Надається відповідно до вимог тендерної документації.
                      Документ
                      , Надається відповідно до вимог тендерної документації.
                      Документ
                      , Надається відповідно до вимог тендерної документації.
                      Документ
                      , Надається відповідно до вимог тендерної документації.
                      Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
                      Статус: Архівована
                      Дата створення: 26-05-2025, 11:46:09
                      Дата архівування: 04-06-2025, 12:59:22
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Довідка, складена учасником у довільній формі, що містить інформацію про кваліфікацію та досвід працівників, які будуть залучені до надання послуги, що є предметом цієї закупівлі, із зазначенням інформації про ПІБ, посаду, спосіб залучення (штатний/позаштатний/сумісник), освіту (вища, середня-спеціальна, середня), а також загальний стаж роботи на відповідній посаді (повних років або місяців, якщо зазначену посаду працівник займає менше одного року). , Надається відповідно до вимог тендерної документації.
                      Документ
                      Чинні документи (посвідчення встановленого зразка (одне або декілька) та витяг(и) з протоколу засідання комісії з перевірки знань), що підтверджують наявність у всіх безпосередньо залучених до надання послуги працівників, зазначених у довідці (окрім працівників за посадою «водій»), знань з питань охорони праці, а саме: - загального курсу з охорони праці; - НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»; - НПАОП 0.00-5.11-85 «Типова інструкція з організації безпечного проведення газонебезпечних робіт»; - НПАОП 0.00-1.81-18 «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском»; - НПАОП 41.0-1.01-79 «Правила техніки безпеки при експлуатації систем водопостачання та водовідведення населених місць». , Надається відповідно до вимог тендерної документації.
                      Документ
                      Чинні документи (посвідчення встановленого зразка (одне або декілька) та витяг(и) з протоколу засідання комісії з перевірки знань), що підтверджують наявність у працівників, зазначених у довідці за посадою «водій», знань з питань охорони праці, а саме: - загального курсу з охорони праці; - НПАОП 0.00-1.62-12 «Правила охорони праці на автомобільному транспорті». , Надається відповідно до вимог тендерної документації.
                      Документ
                      Посвідчення про присвоєння кваліфікаційного розряду з професії «слюсар аварійно-відновлювальних робіт» для працівників, зазначених у довідці, за цією посадою (спеціальністю). , Надається відповідно до вимог тендерної документації.
                      2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 04-06-2025, 12:59:23
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      , Надається відповідно до вимог тендерної документації.
                      Документ
                      , Надається відповідно до вимог тендерної документації.
                      Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
                      Статус: Архівована
                      Дата створення: 26-05-2025, 11:46:09
                      Дата архівування: 04-06-2025, 12:59:23
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Довідка, складена учасником, про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), за формою. , Надається відповідно до вимог тендерної документації.
                      Документ
                      Лист-відгук (листи-відгуки), складений(і) в довільній формі, від контрагента(ів), зазначеного(их) в довідці, щодо виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), наведеного(их) в цій довідці. , Надається відповідно до вимог тендерної документації.
                      ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ