Закупівлю оголошено - 20-05-2025, 15:41. Дата останніх змін - 13-06-2025, 15:21

Послуги з управління побутовими відходами

Послуги з управління побутовими відходами... Державна закупівля - UA-2025-05-20-011351-a Послуги з управління побутовими відходами від замовника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ" від 5/20/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-05-20-011351-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-05-20-011312-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 20-05-2025, 15:41
по 25-05-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 20-05-2025, 15:41
по 28-05-2025, 11:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 25-05-2025, 00:00

Місце, де повинні бути надані послуги: - 08300, Україна, Київська обл., Бориспільський район, с. Гора, вул. Бориспіль-7; - 08303, Україна, Київська обл., м. Бориспіль, вул. Френкеля, буд.3; - 08303, Україна, Київська обл., м. Бориспіль, вул. Глібова, буд.5; - 08301, Україна, Київська обл., вул. Запорізька, буд.16а; - 08302, Україна, Київська обл., м. Бориспіль, вул. Київський шлях, буд.2; - 08354, Київська обл., Бориспільський р-н, с. Кийлів, вул. Гайова, буд.8, база відпочинку «Дніпро». Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до вимог, викладених в Додатку 1 Документації. Послуга «Управління побутовими відходами за видами (групами) з місць зберігання»: Послуга надається відповідно до Технології «Управління побутовими відходами» від 04.12.2023 № 59-35-3 (редакція 01) в частині, що стосується управління змішаними відходами Розділ 5, в період дії військового стану. Послуга «Управління побутовими відходами з повітряних суден»: Послуга надається відповідно до Технології «Управління побутовими відходами» від 04.12.2023 № 59-35-3 (редакція 01), після відновлення операційної діяльності ДП МА «Бориспіль». Послуга «Управління з великогабаритними відходами»: Послуга надається відповідно до Технології «Управління побутовими відходами» від 04.12.2023 № 59-35-3 (редакція 01). Технологія «Управління побутовими відходами» від 04.12.2023 № 59-35-3 (редакція 01) розміщена на офіційному сайті ДП МА «Бориспіль» в мережі Інтернет за посиланням: https://kbp.aero/wp-content/uploads/2024/06/Tehnologiya-upravlinnya-pobutovymy-vidhodamy-redaktsiya-01-vid-04.12.2023-59-35-3..pdf Додаток 3 до Технології «Правила руху транспортних засобів на аеродромі Київ (Бориспіль) (ПРТЗА)» від 24.06.2020 № 12-35-37, розміщений на офіційному сайті ДП МА «Бориспіль» в мережі Інтернет за посиланням: https://kbp.aero/wp-content//uploads/2020/11/ПРТЗА_Ел.примірник.pdf

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
235842.08
235 842,08 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:1 180 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"
ЄДРПОУ:20572069 Досьє YouControl
Сайт:https://www.kbp.aero
Контактна особа:Кохненко Євген Сергійович
Телефон:380934947132
E-mail:ye.kokhnenko@kbp.aero
Місцезнаходження:
08300, Україна, Київська область,с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуги з управління побутовим ...
235 842,08 UAH(без ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Управління побутовими відходами за видами (групами) з місць зберігання

850
метр кубічний
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
90511200-4
Послуги зі збирання побутових відходів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Управління побутовими відходами з повітряних суден

200
метр кубічний
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
90511200-4
Послуги зі збирання побутових відходів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Управління з великогабаритними відходами

200
метр кубічний
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
90511200-4
Послуги зі збирання побутових відходів


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "Фірма "Володар-Роз"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 28-05-2025 по 05-06-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Зрошувальна, 15, 02099, Микола Таран
Остаточна пропозиція:
235 800 UAH,без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
02-06-2025, 10:13
Період подачі оскарження:
по 08-06-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 29-05-25, 12:20:29
24

Перелік виявлених невідповідностей, перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей, посилання на вимогу (вимоги) Тендерної документації 20.05.2025 № 15-03Е-31 (редакція 01), щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Невідповідність стосовно наявності працівників відповідної кваліфікації Невідповідність: Учасником надано довідки з місця роботи на 2 (двох) вантажників. У вимогах до наявності працівників відповідної кваліфікації вказана кількість працюючих працівників: не менше 6 (шести) вантажників. Необхідно: надати інформацію та підтверджуючи документи ще не менше, ніж на 4 (чотирьох) ) вантажників. Вимога (вимоги) тендерної документації: п.1 ч. 1 РОЗДІЛУ І «Інформація та документи, на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям» ДОДАТКУ 2, яким встановлений перелік документів, які надаються відносно працівників. Або в будь-який інший спосіб, таким чином, щоб документи були надані у відповідності до вимог Тендерної документації від 20.05.2025 № 15-03Е-31 (редакція 01).

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 30-05-25, 12:20:29
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-05-20-011351-a-b1
Номер договору:
35.1-14.4/8.3-13
Дата підписання договору:
12-06-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 12-06-2025 по 31-12-2025
282 960 UAH
Ціна договору
235 800 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "Фірма "Володар-Роз"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
235 800 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
27-05-2025, 15:23:14
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Доказ:
Документ
9. Довідка щодо пп 2 п 45 Особливостей.pdf, Назва: інформація про відсутність підстави, визначеної у пп. 2 п.45 Особливостей (постанова КМУ від 12.10.2022 № 1178) «Інформація про відсутність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором»
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Доказ:
Документ
8. Інформація щодо відповідності п 47 Особливостей.pdf, Самостійне декларування Учасником в ЕСЗ відсутності визначеної підстави у п.47 Особливостей (постанова КМУ від 12.10.2022 № 1178)
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Доказ:
Документ
8. Інформація щодо відповідності п 47 Особливостей.pdf, Самостійне декларування Учасником в ЕСЗ відсутності визначеної підстави у п.47 Особливостей (постанова КМУ від 12.10.2022 № 1178)
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Доказ:
Документ
8. Інформація щодо відповідності п 47 Особливостей.pdf, Підтвердження відсутності підстави, визначеної у пп. 11 п.47 Особливостей (постанова КМУ від 12.10.2022 № 1178)
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Доказ:
Документ
8. Інформація щодо відповідності п 47 Особливостей.pdf, Самостійне декларування Учасником в ЕСЗ відсутності визначеної підстави у п.47 Особливостей (постанова КМУ від 12.10.2022 № 1178)
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі, та/або у кожного співвиконавця, спроможності якого учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації (якщо залучається), обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
1. Інформація щодо кваліфікаційних вимог.pdf, 2.1) Інформація про наявність (власних або залучених) транспортних засобів (далі – ТЗ) (техніки), а саме: - транспортних засобів, призначених для вивезення побутових відходів (вантажних сміттєвозів або тому подібних транспортних засобів) (не менше 3 шт.), - транспортних засобів, призначених для вивезення великогабаритних відходів (вантажних контейнеровозів або тому подібних транспортних засобів) (не менше 2 шт.), - транспортного засобу, призначеного для перевезення, встановлення, заміни та ремонту контейнерів для побутових відходів (не менше 1 шт.).2.2) Інформація про наявність (власного або залученого) обладнання, а саме: - оцинкованих або пластикових євроконтейнерів об’ємом 1,1 м³, промаркованих відповідним написом (табличкою), для роздільного збирання ПВ та їх встановлення на території ДП МА «Бориспіль» згідно з Технологією «Управління побутовими відходами» від 04.12.2023 № 59-35-3 (не менше 80 шт.) (зазначити Учасника чи співвиконавця, «власні» чи «залучені») (допускається або за договором оренди, або за договором про надання послуг тощо), - контейнерів об`ємом від 8 м³ до 25 м³ для перевезення великогабаритних відходів (ВГВ) з території ДП МА «Бориспіль» (не менше 2 шт.) (зазначити Учасника чи співвиконавця, «власні» чи «залучені») (допускається або за договором оренди, або за договором про надання послуг тощо)).
Доказ:
Документ
1.2. Копії свідоцтв про реєстрацію ТЗ.pdf, 2.1) Інформація про наявність (власних або залучених) транспортних засобів (далі – ТЗ) (техніки), а саме: - транспортних засобів, призначених для вивезення побутових відходів (вантажних сміттєвозів або тому подібних транспортних засобів) (не менше 3 шт.), - транспортних засобів, призначених для вивезення великогабаритних відходів (вантажних контейнеровозів або тому подібних транспортних засобів) (не менше 2 шт.), - транспортного засобу, призначеного для перевезення, встановлення, заміни та ремонту контейнерів для побутових відходів (не менше 1 шт.).2.2) Інформація про наявність (власного або залученого) обладнання, а саме: - оцинкованих або пластикових євроконтейнерів об’ємом 1,1 м³, промаркованих відповідним написом (табличкою), для роздільного збирання ПВ та їх встановлення на території ДП МА «Бориспіль» згідно з Технологією «Управління побутовими відходами» від 04.12.2023 № 59-35-3 (не менше 80 шт.) (зазначити Учасника чи співвиконавця, «власні» чи «залучені») (допускається або за договором оренди, або за договором про надання послуг тощо), - контейнерів об`ємом від 8 м³ до 25 м³ для перевезення великогабаритних відходів (ВГВ) з території ДП МА «Бориспіль» (не менше 2 шт.) (зазначити Учасника чи співвиконавця, «власні» чи «залучені») (допускається або за договором оренди, або за договором про надання послуг тощо)).
Доказ:
Документ
1.3. Документ наявності контейнерів.pdf, 2.1) Інформація про наявність (власних або залучених) транспортних засобів (далі – ТЗ) (техніки), а саме: - транспортних засобів, призначених для вивезення побутових відходів (вантажних сміттєвозів або тому подібних транспортних засобів) (не менше 3 шт.), - транспортних засобів, призначених для вивезення великогабаритних відходів (вантажних контейнеровозів або тому подібних транспортних засобів) (не менше 2 шт.), - транспортного засобу, призначеного для перевезення, встановлення, заміни та ремонту контейнерів для побутових відходів (не менше 1 шт.).2.2) Інформація про наявність (власного або залученого) обладнання, а саме: - оцинкованих або пластикових євроконтейнерів об’ємом 1,1 м³, промаркованих відповідним написом (табличкою), для роздільного збирання ПВ та їх встановлення на території ДП МА «Бориспіль» згідно з Технологією «Управління побутовими відходами» від 04.12.2023 № 59-35-3 (не менше 80 шт.) (зазначити Учасника чи співвиконавця, «власні» чи «залучені») (допускається або за договором оренди, або за договором про надання послуг тощо), - контейнерів об`ємом від 8 м³ до 25 м³ для перевезення великогабаритних відходів (ВГВ) з території ДП МА «Бориспіль» (не менше 2 шт.) (зазначити Учасника чи співвиконавця, «власні» чи «залучені») (допускається або за договором оренди, або за договором про надання послуг тощо)).
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі, та/або у кожного співвиконавця, спроможності якого учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації (якщо залучається), працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Доказ:
Документ
1.1. Довідки на працівників.pdf, Працівниками відповідної кваліфікації в розумінні цієї Документації є штатні працівники, що за посадою займаються водінням автотранспортних засобів та ті, що виконують будь-які навантажувальні та (або) розвантажувальні роботи (типу: «водій автотранспортних засобів» та «вантажник» або аналогічне) Вимоги до наявності працівників відповідної кваліфікації:  кількість працюючих працівників: не менше 6 (шести) водіїв автотранспортних засобів, з якими укладено трудовий договір (штатний працівник),  кількість працюючих працівників: не менше 6 (шести) (вантажників), з якими укладено трудовий договір (штатний працівник).
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Доказ:
Документ
1.4. Документи, що підтверджують досвід виконання аналогічних договорів.pdf, Інформація: лист або договір про закупівлю (або витяг з договору) + акт/ накладна

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:20-05-2025, 15:41:21
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:20-05-2025, 15:41:13
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:20-05-2025, 15:41:13
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:20-05-2025, 15:41:13
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:20-05-2025, 15:41:13
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:20-05-2025, 15:41:13
          Тип документа: Критерії прийнятності
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Критерії прийнятності
            публічнийЕкспортовано:20-05-2025, 15:41:13
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:20-05-2025, 15:41:13
                  Інші
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Інший
                    публічнийЕкспортовано:20-05-2025, 15:41:13

                      Електронні тендерні вимоги

                      1. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Резидентом підтверджується, що
                      1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 20-05-2025, 15:41:14
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Самостійне декларування Учасником в ЕСЗ відсутності визначеної підстави у п.47 Особливостей (постанова КМУ від 12.10.2022 № 1178) , підтвердження Учасника. Будь-які документи, що підтверджують відсутність підстави не вимагаються від учасників.
                      Нерезидентом підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 20-05-2025, 15:41:14
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Учасник процедури закупівлі є нерезидентом. , підтвердження Учасника
                      2. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 20-05-2025, 15:41:14
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Самостійне декларування Учасником в ЕСЗ відсутності визначеної підстави у п.47 Особливостей (постанова КМУ від 12.10.2022 № 1178) , підтвердження Учасника. Будь-які документи, що підтверджують відсутність підстави не вимагаються від учасників.
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 20-05-2025, 15:41:14
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Самостійне декларування Учасником в ЕСЗ відсутності визначеної підстави у п.47 Особливостей (постанова КМУ від 12.10.2022 № 1178) , підтвердження Учасника. Будь-які документи, що підтверджують відсутність підстави не вимагаються від учасників.
                      3. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 20-05-2025, 15:41:14
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Додаток 2 (ред.01) УПВ.docx, Підтвердження відсутності підстави, визначеної у пп. 11 п.47 Особливостей (постанова КМУ від 12.10.2022 № 1178) , підтвердження Учасника згідно з вимогами додатку 2.
                      4. Порушення справи про банкрутство
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 20-05-2025, 15:41:14
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Самостійне декларування Учасником в ЕСЗ відсутності визначеної підстави у п.47 Особливостей (постанова КМУ від 12.10.2022 № 1178) , підтвердження Учасника. Будь-які документи, що підтверджують відсутність підстави не вимагаються від учасників.
                      5. Вчинення кримінальних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 20-05-2025, 15:41:14
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Самостійне декларування Учасником в ЕСЗ відсутності визначеної підстави у п.47 Особливостей (постанова КМУ від 12.10.2022 № 1178) , підтвердження Учасника. Будь-які документи, що підтверджують відсутність підстави не вимагаються від учасників.
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 20-05-2025, 15:41:14
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Самостійне декларування Учасником в ЕСЗ відсутності визначеної підстави у п.47 Особливостей (постанова КМУ від 12.10.2022 № 1178) , підтвердження Учасника. Будь-які документи, що підтверджують відсутність підстави не вимагаються від учасників.
                      6. Вчинення економічних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 20-05-2025, 15:41:14
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Самостійне декларування Учасником в ЕСЗ відсутності визначеної підстави у п.47 Особливостей (постанова КМУ від 12.10.2022 № 1178) , підтвердження Учасника. Будь-які документи, що підтверджують відсутність підстави не вимагаються від учасників.
                      7. Вчинення корупційних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 20-05-2025, 15:41:14
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Самостійне декларування Учасником в ЕСЗ відсутності визначеної підстави у п.47 Особливостей (постанова КМУ від 12.10.2022 № 1178) , підтвердження Учасника. Будь-які документи, що підтверджують відсутність підстави не вимагаються від учасників.
                      Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 20-05-2025, 15:41:14
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Самостійне декларування Учасником в ЕСЗ відсутності визначеної підстави у п.47 Особливостей (постанова КМУ від 12.10.2022 № 1178) , підтвердження Учасника. Будь-які документи, що підтверджують відсутність підстави не вимагаються від учасників.
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 20-05-2025, 15:41:14
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Самостійне декларування Учасником в ЕСЗ відсутності визначеної підстави у п.47 Особливостей (постанова КМУ від 12.10.2022 № 1178) , підтвердження Учасника. Будь-які документи, що підтверджують відсутність підстави не вимагаються від учасників.
                      8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 20-05-2025, 15:41:14
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Додаток 2 (ред.01) УПВ.docx, Назва: інформація про відсутність підстави, визначеної у пп. 2 п.45 Особливостей (постанова КМУ від 12.10.2022 № 1178) «Інформація про відсутність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором» , підтвердження Учасника згідно з вимогами додатку 2.
                      При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 20-05-2025, 15:41:14
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Додаток 2 (ред.01) УПВ.docx, Назва: інформація про відсутність підстави, визначеної у пп. 2 п.45 Особливостей (постанова КМУ від 12.10.2022 № 1178) «Інформація про відсутність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором» , підтвердження Учасника згідно з вимогами додатку 2.
                      9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 20-05-2025, 15:41:14
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 20-05-2025, 15:41:14
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      1. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                      1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 20-05-2025, 15:41:14
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Самостійне декларування Учасником в ЕСЗ що Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг. , підтвердження Учасника. Будь-які документи, що підтверджують відсутність підстави не вимагаються від учасників.Будь-які документи, що підтверджують відсутність підстави не вимагаються від учасників.
                      При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                      2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 20-05-2025, 15:41:14
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Додаток 2 (ред.01) УПВ.docx, В складі тендерної пропозиції надається інформація про субпідрядника (-ів)/співвиконавця (ів) , У випадку залучення субпідрядника (ів)/співвиконавця(ів) в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю надається (не надається у випадку незалучення або в обсязі менше 20 відсотків): Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, який може бути завірений печаткою Учасника (в разі її використання), в якому зазначається наступна інформація (Або із змісту якого вбачається зазначене): «Ми (зазначити найменування Учасника) цим Листом надаємо інформацію, яка не стосується підтвердження нашої кваліфікації, та повідомляємо про залучення співвиконавця (ів), в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю та надаємо інформацію про кожного такого субпідрядника/ співвиконавця:  найменування (повне або скорочене згідно ЄДР), ідентифікаційний код ЄДРПОУ, місцезнаходження, прізвище, ім’я, по батькові (повністю) керівника кожного співвиконавця, якого учасник планує залучати до надання послуг в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю;  перелік Послуг (робіт), передбачених Додатком 1 Документації, які буде виконувати кожен такий співвиконавець в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю».
                      2. Мова (мови) тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 20-05-2025, 15:41:14
                      3. Строк дії тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                      120
                      Пошук... день
                      день
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 20-05-2025, 15:41:14
                      1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Послуги з управління побутовими відходами
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 20-05-2025, 15:41:14
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Додаток 2 (ред.01) УПВ.docx, Інформація: лист або договір про закупівлю (або витяг з договору) + акт/ накладна , На підтвердження виконання надається: або У разі наявності інформації про аналогічний договір та виконання такого договору в електронній системі закупівель учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору може надати довідку, в якій зазначити інформацію про ID-номер закупівлі в електронній системі закупівель, за якою учасник виконав аналогічний договір (договори), за умови розміщення замовником звіту про виконання такого договору. або 1) договір (з усіма додатками та додатковими угодами, що є невід’ємною його частиною) або витяг з договору1); 2) відповідний акт або накладна, що свідчить про виконання договору та який містить посилання на номер договору та/або рахунок – фактуру, якщо умовами договору передбачена оплата на підставі рахунку-фактури (достатньо – надання акту(-ів) на будь-який обсяг послуг, надання акту(-ів) на підтвердження виконання договору в повному обсязі не є обов’язковим); 3) рахунок-фактура, який містить номер відповідного договору (надається лише у разі, якщо Акт (-и)/ накладна(-и) не містить посилання на номер договору та якщо умовами договору передбачена оплата на підставі рахунку-фактури та відповідно в Акті (-ах) або накладної (-их) зазначено посилання на такий рахунок-фактуру). Інформація може надаватися про договір/и, який/и виконується. Аналогічний(-і) договір (-и) мають бути надані з підприємствами, організаціями тому подібне щодо яких надавалась інформація у наданому Листі в частині досвіду виконання аналогічних договорів. Примітки: 1) Достатньо щоб Договір та/або Витяг з договору містив в собі такі умови договору: предмет договору, найменування товару та його кількість/ вид послуги, ціну, строк дії та/або строк виконання зобов’язань, його преамбулу (якщо вона є) та підписи сторін (витяг з договору може бути спеціально виготовлений на вимогу цієї Документації або складатись з окремих сторінок договору). Надання детальної специфікації (номенклатури) або розрахунку не є обов’язковим у тому випадку, коли вимога Документації щодо аналогічності договору підтверджується предметом договору. 2) Ціна в договорі (сума грошей, яка підлягає сплаті за договором) може бути абсолютно визначеною (конкретна, чітко визначена), або ж такою, що підлягає визначенню в майбутньому (відповідно до багатьох факторів, яких саме – залежить від розсуду контрагентів). 3) Замовником допускається надання документів на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, ціна (вартість тощо) в яких або закреслена, або документи скопійовані без ціни за умови надання відповідних роз’яснень з зазначенням причин ненадання даної інформації (не вимагається, якщо в наданому договорі або витягу наявні застереження про конфіденційність). Також, допускається надання таких документів із закритими персональними даними. 4) Достатнім вважається надання інформації та підтверджуючих документів в спосіб, встановлений Документацією, в повному обсязі не менше ніж для одного договору.
                      2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Послуги з управління побутовими відходами
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність в учасника процедури закупівлі, та/або у кожного співвиконавця, спроможності якого учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації (якщо залучається), працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 20-05-2025, 15:41:14
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Додаток 2 (ред.01) УПВ.docx, Працівниками відповідної кваліфікації в розумінні цієї Документації є штатні працівники, що за посадою займаються водінням автотранспортних засобів та ті, що виконують будь-які навантажувальні та (або) розвантажувальні роботи (типу: «водій автотранспортних засобів» та «вантажник» або аналогічне) Вимоги до наявності працівників відповідної кваліфікації:  кількість працюючих працівників: не менше 6 (шести) водіїв автотранспортних засобів, з якими укладено трудовий договір (штатний працівник),  кількість працюючих працівників: не менше 6 (шести) (вантажників), з якими укладено трудовий договір (штатний працівник). , Відносно працівників надається Інформація за формою в Додатку 2 + наступний документ: документ, що підтверджує взаємовідносини працівника з Учасником або співвиконавцем (ями) – довідка з місця роботи1), складена роботодавцем окремо на кожного працівника. 1) Вимоги до довідки: - довідка повинна бути підписана Уповноваженою особою Учасника /керівником співвиконавця, - довідка повинна містити наступну інформацію: назву підприємства, дату складання, прізвище, ім'я, по батькові (за наявності) та посаду працівника, період перебування на вказаній посаді (з « __ » _______ р.(згідно з наказом) по теперішній час), умови зайнятості (повна/ часткова), тривалість робочого часу, - довідка повинна бути датована не раніше дати оголошення цього тендеру. Примітки: 1) Достатнім вважається надання інформації та підтверджуючих документів в спосіб, встановлений Документацією, в повному обсязі не менше, ніж для не менше 6 (шести) водіїв автотранспортних засобів та не менше 6 (шести) вантажників. 2) У разі, якщо учасником є фізична особа/ФОП, на виконання вимог цього пункту Документації необхідно зазначити інформацію не менш як не менше 6 (шести) водіїв автотранспортних засобів та не менше 6 (шести) вантажників (останній зараховується до цієї кількості як штатна одиниця).
                      3. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Послуги з управління побутовими відходами
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність в учасника процедури закупівлі, та/або у кожного співвиконавця, спроможності якого учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації (якщо залучається), обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 20-05-2025, 15:41:14
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Додаток 2 (ред.01) УПВ.docx, 2.1) Інформація про наявність (власних або залучених) транспортних засобів (далі – ТЗ) (техніки), а саме: - транспортних засобів, призначених для вивезення побутових відходів (вантажних сміттєвозів або тому подібних транспортних засобів) (не менше 3 шт.), - транспортних засобів, призначених для вивезення великогабаритних відходів (вантажних контейнеровозів або тому подібних транспортних засобів) (не менше 2 шт.), - транспортного засобу, призначеного для перевезення, встановлення, заміни та ремонту контейнерів для побутових відходів (не менше 1 шт.).2.2) Інформація про наявність (власного або залученого) обладнання, а саме: - оцинкованих або пластикових євроконтейнерів об’ємом 1,1 м³, промаркованих відповідним написом (табличкою), для роздільного збирання ПВ та їх встановлення на території ДП МА «Бориспіль» згідно з Технологією «Управління побутовими відходами» від 04.12.2023 № 59-35-3 (не менше 80 шт.) (зазначити Учасника чи співвиконавця, «власні» чи «залучені») (допускається або за договором оренди, або за договором про надання послуг тощо), - контейнерів об`ємом від 8 м³ до 25 м³ для перевезення великогабаритних відходів (ВГВ) з території ДП МА «Бориспіль» (не менше 2 шт.) (зазначити Учасника чи співвиконавця, «власні» чи «залучені») (допускається або за договором оренди, або за договором про надання послуг тощо)). , На підтвердження наявності власних транспортних засобів (техніки) надається Інформація за формою +: - свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу або технічні паспорти або такий інший подібний документ на кожну зазначену в переліку одиницю;(найменування, модель (марка) ТЗ (техніки) повинно співпадати з інформацією, зазначеною в Таблиці 2). На підтвердження наявності залучених транспортних засобів (техніки) надається діючий на дату подання тендерної пропозиції: або договір оренди (з усіма додатками, передбаченими таким договором та які є його невід’ємною частиною) або витяг з договору1) (для орендованих також надається Акт про приймання/передачу або такий інший подібний документ), або договір про надання послуг (з усіма додатками, передбаченими таким договором та які є його невід’ємною частиною) або витяг з договору1). або будь-який інший подібний документ. (в наданому документі найменування, модель (марка) ТЗ (техніки) повинно співпадати з інформацією, зазначеною в Таблиці 2). Примітка: 1) Достатнім вважається, щоб Договір та/або Витяг з договору (витяг може складатись з окремих сторінок договору) містив в собі такі умови договору: предмет договору, строк дії та/або строк виконання зобов’язань, його преамбулу (якщо вона є), підписи сторін та перелік техніки: найменування, модель (марку) транспортних засобів. У випадку, якщо Акт про приймання / передачу або таке інше містить найменування, модель (марку) транспортних засобів, зазначення найменування моделі (марки) ТЗ в договорі не є обов’язковим). На підтвердження наявності власного обладнання надається Інформація за формою +: - оборотно-сальдова відомість або бухгалтерська довідка, підписана уповноваженою особою Учасника або співвиконавця, що свідчить про те, що останні знаходяться на балансі підприємства (в визначеній кількості та об’ємі) (найменування та вид обладнання повинні співпадати з інформацією зазначеною в Таблиці 3). На підтвердження наявності залученого обладнання надається діючий на дату подання тендерної пропозиції: або договір оренди (з усіма додатками, передбаченими таким договором та які є його невід’ємною частиною) або витяг з договору1) (для орендованих також надається Акт про приймання/передачу або такий інший подібний документ) або договір про надання послуг (з усіма додатками, передбаченими таким договором та які є його невід’ємною частиною) або витяг з договору1). або будь-який інший подібний документ. (в наданому документі найменування та вид обладнання повинні співпадати з інформацією зазначеною в Таблиці 3). Примітка: 1) Достатнім вважається, щоб Договір та/або Витяг з договору (витяг може складатись з окремих сторінок договору) містив в собі такі умови договору: предмет договору, строк дії та/або строк виконання зобов’язань, його преамбулу (якщо вона є), підписи сторін та найменування, кількість та об’єм контейнерів. У випадку, якщо Акт про приймання / передачу або таке інше містить найменування, кількість та об’єм контейнерів в договорі не є обов’язковим). У випадку залучення співвиконавця (ів), спроможності якого Учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації в листі (під таблицею 2) зазначається (для кожного співвиконавця):  Найменування співвиконавця, ідентифікаційний код ЄДРПОУ, місцезнаходження, прізвище, ім‘я по-батькові (повністю) керівника,  Інформація про обсяг його залучення (зазначається «в обсязі менше 20 відсотків від вартості договору» або «в обсязі 20 відсотків та більше 20 відсотків від вартості договору). У випадку залучення співвиконавця(ів) по цьому пункту 2 додатково надається: 2) Лист в довільній формі, датований не раніше дати оголошення про проведення цього тендеру від кожного співвиконавця, в якому зазначається згода (підтвердження) на залучення відповідного суб’єкта господарювання в якості співвиконавця (зазначити найменування, код за ЄДРПОУ) та гарантія, що на вимогу Учасника будуть надані Послуги, що є предметом закупівлі в обсязі його залучення, в строк визначений Замовником. У випадку, якщо транспортні засоби (техніка) та обладнання є власними або залученими співвиконавця, що залучається до надання Послуг, підтверджуючі документи, перелічені в цьому пункті 2 можуть надаватись від співвиконавця.
                      ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ