Закупівлю оголошено - 13-05-2025, 16:33. Дата останніх змін - 11-06-2025, 14:51

послуги зі збирання сміття та ліквідації звалищ на території приватного сектору (за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям)

послуги зі збирання сміття та ліквідації звалищ на території приватного сектору (за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 90510000-5 - Утилізація/видале... Державна закупівля - UA-2025-05-13-013086-a послуги зі збирання сміття та ліквідації звалищ на території приватного сектору (за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям) від замовника Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради від 5/13/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-05-13-013086-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-05-13-015112-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 13-05-2025, 16:33
по 18-05-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 13-05-2025, 16:33
по 21-05-2025, 01:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 18-05-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
5466583
5 466 583 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:27 332,92 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради
ЄДРПОУ:34861610 Досьє YouControl
Контактна особа:Марина Овчарова
Телефон:+380577252083
E-mail:ovcharova@city.kharkiv.ua
Місцезнаходження:
61003, Україна, Харківська область,м.Харків, Майдан Конституції, 7
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
послуги зі збирання сміття та ...
5 466 583 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

послуги зі збирання сміття та ліквідації звалищ на території приватного сектору (за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям)

23 550
метр кубічний
61000 Україна Харківська область місто Харків
по 31-12-2025
90510000-5
Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМПЛЕКС З ВИВОЗУ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 21-05-2025 по 29-05-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Харківська область, місто Харків, пров. Золотий, 4, 61140, Толстіков Олег
Остаточна пропозиція:
5 463 129 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
27-05-2025, 16:20
Період подачі оскарження:
по 02-06-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 26-05-25, 15:38:41
24

Під час розгляду тендерної пропозиції КП «КОМПЛЕКС З ВИВОЗУ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ», яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), щодо її відповідності вимогам тендерної документації, виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані цим учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції: 1) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 1.1. ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ IІІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ І ДОДАТКУ 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів (які мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів), у т.ч. відповідно до вимог абзацу першого частини 3 статті 22 Закону. Для підтвердження інформації про відповідність встановленому кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: 1.1. Довідку (довідки) щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, в якій (яких) повинні бути зазначені наступні пункти: 1.1.1. Перелік наявного (наявних) виробничого* (виробничих) приміщення (приміщень), його (їх) виробниче призначення, місце розташування. * Під виробничим приміщенням мається на увазі: складське (кі) приміщення та/або приміщення чи майданчик (ки) для розміщення техніки та/або майстерні тощо. 1.1.1.1. Для документального підтвердження наявності виробничого (виробничих) приміщення (приміщень), зазначених учасником у переліку, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати оригінал (оригінали) чи завірену (завірені) копію (копії) документа (документів), що підтверджує право власності учасника на нерухомість та/або довідку про знаходження основних засобів на балансі підприємства та/або копію договору оренди та копію акту приймання-передачі приміщення в користування або інший документ. Також, підпунктом 1.1.3 1.1.1 1.1 пункту 1 Розділу І додатку 1 тендерної документації передбачено, що у разі якщо учасник планує залучати співвиконавця (співвиконавців) до надання послуг в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, учасник зазначає в своїй довідці (довідках) учасника про наявність матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг, що є предметом закупівлі, та перелік діючого обладнання, машин (спецтехніки) і механізмів, їх назви, марки, моделі, технічного стану та кількості, підстави користування: власна чи орендована тощо, такого співвиконавця (співвиконавців), якого (яких) учасник планує залучати до надання послуг в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, та надається документальне підтвердження наявності матеріально-технічної бази до підпункту 1.1.1.1 1.1.1 1.1 пункту 1 Розділу І додатку 1 тендерної документації та машин (спецтехніки) і механізмів відповідно до підпунктів 1.1.2.1 та/або 1.1.2.2 1.1.2 1.1 пункту 1 Розділу І додатку 1 тендерної документації. Учасником КП «КОМПЛЕКС З ВИВОЗУ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ» на виконання вищезазначених вимог надано: – Довідку про наявність власної матеріально-технічної бази в м. Харків від 19.05.2025 № 6580, яку завантажено в файлі «Довідка про наявність МТБ в м.Харків.pdf» (далі – Довідка 1); – Довідку про наявність власної матеріально-технічної бази в м. Харків співвиконавця КП «БЛАГОУСТРІЙ» М. ХАРКОВА від 19.05.2025 № 07/174, яку завантажено в файлі «Довідка КП Благоустрій.pdf» (далі – Довідка 2); – Довідку щодо власних основних засобів, які обліковуються на балансі КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «БЛАГОУСТРІЙ» М. ХАРКОВА від 19.05.2025 № 07/175, яку завантажено в файлі «Довідка КП Благоустрій.pdf» (далі – Довідка 3). Під час аналізу наданих КП «КОМПЛЕКС З ВИВОЗУ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ» документів вбачається: – відсутність в Довідці 1, Довідці 2 інформації щодо виробничого призначення в переліку наявних виробничих приміщень; – невідповідність в інформації щодо площі нежитлової будівлі літ. «Р-1», розташованої за адресою: м. Харків, вул. Конторська, 93, яку зазначено, як матеріально-технічну базу співвиконавця КП «БЛАГОУСТРІЙ» М. ХАРКОВА, в Довідках 1-3. ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей згідно із Законом, учаснику КП «КОМПЛЕКС З ВИВОЗУ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ», відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточненого або нового документу в електронній системі закупівель, а саме: – зазначити в Довідці 1, Довідці 2 інформацію щодо виробничого призначення в переліку наявних виробничих приміщень; – виправити невідповідність в інформації щодо площі нежитлової будівлі літ. «Р-1», розташованої за адресою: м. Харків, вул. Конторська, 93, яку зазначено, як матеріально-технічну базу співвиконавця КП «БЛАГОУСТРІЙ» М. ХАРКОВА, в Довідках 1-3. 2) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 1.1. ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ IІІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПУНКТУ 2 РОЗДІЛУ І ДОДАТКУ 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів (які мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів), у т.ч. відповідно до вимог абзацу першого частини 3 статті 22 Закону. Для підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: 2.1. Довідку учасника про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, яка має бути обов’язково складена та заповнена за нижченаведеною табличною формою 1 Розділу І додатку 1 до тендерної документації. Ця довідка (в цій довідці) обов’язково: – повинна містити графи, встановлені формою 1 Розділу І додатку 1 до тендерної документації, заповнені учасником; – має бути зазначений керівний склад учасника-юридичної особи та працівники, які будуть залучатися для надання послуг, що є предметом закупівлі; – учасник повинен підтвердити, зокрема наявність водіїв автотранспортних засобів/ водіїв автомобільного транспорту – не менше 10 осіб; – учасник повинен підтвердити, зокрема наявність водіїв навантажувачів – не менше 4 осіб. 2.2. Для документального підтвердження інформації, наведеної у формі 1, щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції оригінал (оригінали) чи копію (копії) розпорядчого (розпорядчих) документа (документів) про призначення на посаду працівників учасника та/або оригінал (оригінали) чи засвідчену (засвідчені) копію (копії) документа (документів)/копії витягів з документів, що підтверджують наявність трудових відносин таких працівників з учасником. 2.3. У разі якщо учасник планує залучати співвиконавця (співвиконавців) до надання послуг в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, учасник зазначає в своїй довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, яка має бути обов’язково складена та заповнена за табличною формою 1 Розділу І додатку 1 до тендерної документації, працівників такого (таких) співвиконавця (співвиконавців), якого (яких) учасник планує залучати до надання послуг, та документальне підтвердження відповідно до підпункту 2.2 пункту 2 Розділу І додатку 1 тендерної документації. Учасником КП «КОМПЛЕКС З ВИВОЗУ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ» на виконання вищезазначених вимог надано: – Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, від 19.05.2025 № 6585, яку завантажено в файлі «Довідка про наявність працівників.pdf» (далі – Довідка 4); – Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, співвиконавця КП «БЛАГОУСТРІЙ» М. ХАРКОВА від 19.05.2025 № 07/171, яку завантажено в файлі «Довідка КП Благоустрій.pdf» (далі – Довідка 5); – копії наказів (розпоряджень) директора КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «БЛАГОУСТРІЙ» М. ХАРКОВА № 114/к від 02.11.2022 (далі – Наказ 1), № 38/к від 08.04.2024 (далі – Наказ 2), які завантажено в файлі «Довідка КП Благоустрій.pdf». При цьому, ВІДПОВІДНО ДО ВИМОГ ПІДПУНКТУ 1.3. ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ IІІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ визначені тендерною документацією документи тендерної пропозиції, подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів, у форматі: .pdf/, .jpeg/ тощо (сканованого оригіналу документа/ сканованої копії документа, засвідченої підписом учасника/ уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником)), виняток складають електронний підпис (кваліфікований електронний підпис (КЕП), удосконалений електронний підпис (УЕП), подання документів у форматі: .pdf у заархівованому вигляді, або у формі електронних документів через електронну систему закупівель. Під час аналізу наданих КП «КОМПЛЕКС З ВИВОЗУ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ» документів вбачається: – відсутність в Довідці 4 інформації щодо наявності водіїв навантажувачів – не менше 4 осіб; – невідповідність в інформації щодо працівників співвиконавця КП «БЛАГОУСТРІЙ» М. ХАРКОВА в Довідках 4-5 та наданому документальному підтвердженні (Наказ 2); – копії Наказу 1 та Наказу 2 не засвідчено підписом учасника/уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником). ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей згідно із Законом, учаснику КП «КОМПЛЕКС З ВИВОЗУ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ», відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточненого або нового документу в електронній системі закупівель, а саме: – зазначити в Довідці 4 інформації щодо наявності водіїв навантажувачів – не менше 4 осіб; – виправити невідповідність в інформації щодо працівників співвиконавця КП «БЛАГОУСТРІЙ» М. ХАРКОВА в Довідках 4-5 та наданому документальному підтвердженні (Наказ 1); – засвідчити копії Наказу 1 та Наказу 2 підписом учасника/уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником). 3) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 1.1. ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ IІІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПУНКТУ 3 РОЗДІЛУ І ДОДАТКУ 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів (які мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів), у т.ч. відповідно до вимог абзацу першого частини 3 статті 22 Закону. Для підтвердження інформації про відповідність встановленому кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: 3.1. Довідку, складену в довільній формі, що має містити інформацію про виконання аналогічного (них) договору (рів), в якій зазначені наступні пункти: - назва, код за ЄДРПОУ, адреса замовника; - предмет договору, номер та дата укладення договору. Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду надання послуг зі збирання сміття та ліквідації звалищ на території приватного сектору. Учасником КП «КОМПЛЕКС З ВИВОЗУ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ» на виконання вищезазначених вимог надано: – Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, від 19.05.2025 № 6586, яку завантажено в файлі «Довідка про аналогічний договір.pdf» (далі – Довідка 6); – договір про закупівлю послуг № 413 від 01.12.2022, укладений між КП «КОМПЛЕКС З ВИВОЗУ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ» та Департаментом житлово-комунального господарства Харківської міської ради, який завантажено в файлі «Аналогічний договір.pdf» (далі – Договір 1). Під час аналізу наданих КП «КОМПЛЕКС З ВИВОЗУ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ» документів вбачається невідповідність в інформації в Довідці 6 та Договорі 1 щодо назви замовника. ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей згідно із Законом, учаснику КП «КОМПЛЕКС З ВИВОЗУ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ», відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточненого або нового документу в електронній системі закупівель, а саме виправити невідповідність в інформації в Довідці 6 та Договорі 1 щодо назви замовника. 4) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 1.1. ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ IІІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА РОЗДІЛУ ІІІ ДОДАТКУ 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів (які мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів), у т.ч. відповідно до вимог абзацу першого частини 3 статті 22 Закону. Документи, які учасник повинен надати для підтвердження відповідності тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі), викладено в додатку 1.1 до тендерної документації. Відповідно до вимог підпункту 4.3 розділу IV додатку 1.1 до тендерної документації учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме для підтвердження можливості захоронення та/або видалення та/або розміщення зібраного сміття (відходів) згідно вимог замовника надається: - на підтвердження права власності (в управлінні або іншій формі користування) у учасника місця розміщення відходів та/або сміттєзвалища та/або полігону та/або комплексу та/або споруди та/або ділянки тощо: оригінал або копія свідоцтва про право власності або оригіналом / копією договору оренди, або оригіналом / копією іншого документу, який доводить перебування на балансі (в управлінні або іншій формі користування) місця розміщення відходів та/або сміттєзвалища та/або полігону та/або комплексу та/або споруди та/або ділянки тощо. Зазначений Договір оренди місця розміщення відходів та/або сміттєзвалища та/або полігону та/або комплексу та/або споруди та/або ділянки тощо та інший документ, який доводить перебування на балансі місця розміщення відходів та/або сміттєзвалища та/або полігону та/або комплексу та/або споруди та/або ділянки тощо, повинні діяти на період дії договору про закупівлю (строк надання послуг, які є предметом закупівлі); - у разі, якщо учасник не є власником місця розміщення відходів та/або сміттєзвалища та/або полігону та/або комплексу та/або споруди та/або ділянки тощо: оригінал (оригінали)/ копія (копії) договору (договорів) на захоронення та/або видалення та/або розміщення відходів (сміття) із суб’єктом/суб’єктами господарювання. Якщо строк дії договору (договорів) з таким суб’єктом господарювання менший ніж до 31.12.2025, то, додатково, учасник надає лист-гарантію (в довільній формі) про пролонгацію такого договору (договорів) або укладання нового договору (договорів) строком не меншим ніж до 31.12.2025. На виконання вимог пункту 4.3 розділу ІV Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічну специфікацію) КП «КОМПЛЕКС З ВИВОЗУ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ» надається завірена копія договору на надання послуг з розміщення та захоронення твердих побутових відходів, укладеного з комунальним підприємством «Муніципальна компанія поводження з відходами» Харківської міської ради від 28.09.2012 № МК-0001179, з додатковими угодами, що свідчать про пролонгацію вищевказаного договору до 31.12.2025, який завантажено в файлі «Договір про утилізацію побутових відходів 2025.pdf» (далі – Договір 2). При цьому, ВІДПОВІДНО ДО ВИМОГ АБЗАЦУ П’ЯТОГО ПІДПУНКТУ 1.4. ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ IІІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ скановані оригінали або копії документів, які містяться в тендерній пропозиції, повинні бути належної якості та чіткості, що забезпечить можливість коректно прочитати документ. Під час аналізу наданих КП «КОМПЛЕКС З ВИВОЗУ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ» документів вбачається, що певні сторінки Договору 2 скановані в неналежній якості та чіткості. ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей згідно із Законом, учаснику КП «КОМПЛЕКС З ВИВОЗУ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ», відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточненого або нового документу в електронній системі закупівель, а саме надати скановану копію Договору 2 в неналежній якості та чіткості. 5) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 1.1. ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ IІІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ПІДПУНКТУ 1.5. ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ IІІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА РОЗДІЛУ ІV ДОДАТКУ 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів (які мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів), у т.ч. відповідно до вимог абзацу першого частини 3 статті 22 Закону. ВІДПОВІДНО ДО ПІДПУНКТУ 4.1 РОЗДІЛУ ІV ДОДАТКУ 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі для службової (посадової) особи учасника, яку уповноважено підписувати документи тендерної пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів підтверджується оригіналом чи копією протоколу установчих/загальних зборів або випискою з протоколу установчих/загальних зборів або оригіналом чи копією рішення засновника, або іншим (іншими) документом (документами), що підтверджує (підтверджують) такі повноваження посадової особи учасника, та наказом (копією наказу) / розпорядженням (копією розпорядження) про призначення на посаду або про вступ на посаду або про покладення виконання обов’язків або продовження виконання обов’язків або переобрання на посаду або переведення на посаду. При цьому, ВІДПОВІДНО ДО ВИМОГ ПІДПУНКТУ 1.3. ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ IІІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ визначені тендерною документацією документи тендерної пропозиції, подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів, у форматі: .pdf/, .jpeg/ тощо (сканованого оригіналу документа/ сканованої копії документа, засвідченої підписом учасника/ уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником)), виняток складають електронний підпис (кваліфікований електронний підпис (КЕП), удосконалений електронний підпис (УЕП), подання документів у форматі: .pdf у заархівованому вигляді, або у формі електронних документів через електронну систему закупівель. Учасником КП «КОМПЛЕКС З ВИВОЗУ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ» на виконання вищезазначених вимог надано наказ директора комунального підприємства «КОМПЛЕКС З ВИВОЗУ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ» від 08.04.2025 № 87/1-К/ТР «Про прийняття Сергія Мазорука на посаду директора», який завантажено в файлі «Наказ_Мазорук_2025.pdf» (далі – Наказ 3). Під час аналізу наданих КП «КОМПЛЕКС З ВИВОЗУ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ» документів вбачається, що копію Наказу 3 не засвідчено підписом учасника/уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником). ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей згідно із Законом, учаснику КП «КОМПЛЕКС З ВИВОЗУ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ», відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточненого або нового документу в електронній системі закупівель, а саме засвідчити копію Наказу 3 підписом учасника/уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником).

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 27-05-25, 15:38:41
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-05-13-013086-a-b1
Номер договору:
112
Дата підписання договору:
10-06-2025, 15:00
Строк дії договору:
з 10-06-2025 по 31-12-2025
5 463 129 UAH
Ціна договору
4 552 607,50 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМПЛЕКС З ВИВОЗУ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
5 463 129 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
20-05-2025, 09:40:47
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
91
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю:
20
4. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
100
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
2
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій відповідно до пункту 1 розділу І Додатку 1 до тендерної документації
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації відповідно до пункту 2 розділу І Додатку 1 до тендерної документації
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) відповідно до пункту 3 розділу І Додатку 1 до тендерної документації

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:13-05-2025, 16:35:30
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:13-05-2025, 16:33:40
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:13-05-2025, 16:33:40
              Електронні тендерні вимоги
              1. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-05-2025, 16:33:39
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-05-2025, 16:33:39
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-05-2025, 16:33:39
              3. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-05-2025, 16:33:39
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-05-2025, 16:33:39
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-05-2025, 16:33:39
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-05-2025, 16:33:39
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-05-2025, 16:33:39
              Способи підтвердження:
              Документ
              5. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-05-2025, 16:33:39
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-05-2025, 16:33:39
              6. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-05-2025, 16:33:39
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-05-2025, 16:33:39
              Способи підтвердження:
              Документ
              7. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-05-2025, 16:33:39
              8. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-05-2025, 16:33:39
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-05-2025, 16:33:39
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-05-2025, 16:33:39
              Способи підтвердження:
              Документ
              11. Наявність антикорупційної програми
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
              Статус: Архівована
              Дата створення: 13-05-2025, 16:33:39
              Дата архівування:
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Архівована
              Дата створення: 13-05-2025, 16:33:39
              Дата архівування:
              1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту послуги зі збирання сміття та ліквідації звалищ на території приватного сектору (за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям)
              Законодавство:
              При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
              1 - Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
              100
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-05-2025, 16:33:39
              Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
              2
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-05-2025, 16:33:39
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Не пізніше дати укладення договору про закупівлю переможець процедури закупівлі вносить забезпечення виконання договору про закупівлю у формі оригіналу банківської гарантії в розмірі 2 % (двох відсотків) вартості договору про закупівлю. Основні вимоги до банківської гарантії: банківська гарантія повинна відповідати вимогам статей 560-569 Цивільного кодексу України. Гарантія не може бути відкликана банком-гарантом. Банківська гарантія повинна діяти з дати її видачі, але не пізніше дати укладення договору про закупівлю та протягом строку, що перевищує строк дії договору про закупівлю на 100 календарних днів. Банківська гарантія повинна свідчити про безвідкличний та безумовний обов’язок банку сплатити на користь замовника повну суму забезпечення виконання договору про закупівлю при виникненні обставин, зазначених у договорі про закупівлю, а також містити: - назву документа; - номер, місце складання, дату видачі; - строк її дії; - назву предмета закупівлі (предмета договору); - суму гарантії цифрами та словами і назву валюти, у якій надається гарантія; - назву замовника (бенефіціара), його місцезнаходження, код згідно з ЄДРПОУ, банківські реквізити: Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради; 61003, Україна, Харківська область, м. Харків, майдан Конституції, 7; код згідно з ЄДРПОУ – 34861610; UA638201720355169010000033468 в Державна казначейська служба України м. Києва; - повне найменування переможця процедури закупівлі (принципала) - юридичної особи, (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності)), місцезнаходження (місце проживання) переможця процедури закупівлі, та його код згідно з ЄДРПОУ (реєстраційний номер облікової картки платника податків); - найменування банку-гаранта та його адресу. Більш детально щодо забезпечення виконання договору про закупівлю викладено у пункті 5 додатку 2 до тендерної документації.
              2. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              1 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-05-2025, 16:33:39
              Способи підтвердження:
              Документ
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              2 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-05-2025, 16:33:39
              3. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-05-2025, 16:33:39
              4. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              91
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-05-2025, 16:33:39
              1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту послуги зі збирання сміття та ліквідації звалищ на території приватного сектору (за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) відповідно до пункту 3 розділу І Додатку 1 до тендерної документації
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-05-2025, 16:33:39
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту послуги зі збирання сміття та ліквідації звалищ на території приватного сектору (за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації відповідно до пункту 2 розділу І Додатку 1 до тендерної документації
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-05-2025, 16:33:39
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту послуги зі збирання сміття та ліквідації звалищ на території приватного сектору (за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій відповідно до пункту 1 розділу І Додатку 1 до тендерної документації
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-05-2025, 16:33:39
              Способи підтвердження:
              Документ
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ