Період оскарження умов закупівлі - по 18-05-2025, 00:00
обсяг надання послуг: 1 послуга, згідно обсягів Технічної специфікації (Додаток №2).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 663 120 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 315,60 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Прикарпатський клінічний онкологічний центр Івано-Франківської обласної ради" |
| ЄДРПОУ: | 13648033 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Шаган Василь Михайлович |
| Телефон: | 380677638469 |
| E-mail: | vmshagan@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 76018, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ, вулиця Медична, будинок 17 |
4 |
Відповідно до п.35 Постанови № 1178 від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»: Для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Електронний аукціон проводиться електронною системою закупівель відповідно до статті 30 Закону.. Розкриття тендерних пропозицій здійснюється відповідно до статті 28 Закону (положення абзацу третього частини першої та абзацу другого частини другої статті 28 Закону не застосовуються). Відповідно до п. 41 Постанови № 1178 розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Якщо замовником встановлені інші, крім ціни, критерії оцінки відповідно до методики оцінки, після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначеного замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, в електронній системі закупівель автоматично визначаються показники інших критеріїв оцінки та приведена ціна, після чого розкривається інформація про приведену ціну. Якщо замовником застосовуються інші, крім ціни, критерії оцінки, у тендерній документації визначається їх вартісний еквівалент або питома вага таких критеріїв у загальній оцінці тендерних пропозицій. Питома вага цінового критерію не може бути нижчою ніж 70 відсотків. Згідно з ч. 9 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі»: Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією (за ціною) визначено тендерну пропозицію, подану учасником - пропозиції ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" (Далі - Учасник). Відповідно до п. 10 ст. 29 Закону: Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з наявністю великої кількості документів, що необхідно було розглянути з метою перевірки на відповідність пропозиції вимогам тендерної документації, виникла необхідність продовжити строк розгляду даної тендерної пропозиції. У зв’язку з необхідністю вжиття заходів, зазначених в розділі розгляду питання першого порядку денного необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів включно та оприлюднити повідомлення про продовження протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу.
1) перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пп.1.1. п. 1 Розділу 1 Додатку №1 тендерної документації наявність обладнання та матеріально-технічної бази підтверджується випискою з балансу, що підтверджує наявність власної сміттєспалювальної печі (інсенераторного комплексу) та наявність обладнання для переробки люмінесцентних ламп. Однак в складі пропозиції учасника немає виписка з балансу, що підтверджує наявність власної сміттєспалювальної печі (інсенераторного комплексу) та наявність обладнання для переробки люмінесцентних лампм, що не відповідає вимозі пп.1.1. п. 1 Розділу 1 Додатку №1 тендерної документації Відповідно до пп.2.2. п. 2 Розділу 1 Додатку №1 тендерної документації наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід підтверджується шляхом подання Учасником копії посвідчень «Правила охорони праці на автомобільному транспорті (НПАОП 0.00- 1.62-12)». В супереч зазначеного Учасником надано в складі пропозиції вказані посвідчення не в повному обсязі. 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: На виконання пп.1.1. п. 1 Розділу 1 Додатку №1 тендерної документації надати виписку з балансу, що підтверджує наявність власної сміттєспалювальної печі (інсенераторного комплексу) та наявність обладнання для переробки люмінесцентних ламп. На виконання пп.2.2. п. 2 Розділу 1 Додатку №1 тендерної документації надати копії посвідчень «Правила охорони праці на автомобільному транспорті (НПАОП 0.00- 1.62-12)» в повному обсязі. 3) Згідно з п. 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Виправлення допущених учасником виявлених помилок не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відтак, в розумінні п. 43 Особливостей вважаються невідповідностями, щодо яких Замовник розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.