Закупівлю оголошено - 06-05-2025, 14:56. Дата останніх змін - 09-06-2025, 15:15

Послуги з управління відходами

Послуги з управління відходами... Державна закупівля - UA-2025-05-06-009515-a Послуги з управління відходами від замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО БОГУСЛАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "БОГУСЛАВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ" від 5/6/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-05-06-009515-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-03-25-017355-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 06-05-2025, 14:56
по 13-05-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 06-05-2025, 14:56
по 16-05-2025, 08:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 19-05-2025, 15:23
по 19-05-2025, 15:46

Період оскарження умов закупівлі - по 13-05-2025, 00:00

З метою дотримання положень статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», в якій визначено, що одним із принципів здійснення державних закупівель є добросовісна конкуренція серед учасників та їх недискримінація, закупівлю оголошено без ПДВ. Під час заповнення форм Учасник зазначає ціну тендерної пропозиції в гривнях без урахування податку на додану вартість (далі також – ПДВ). У разі, якщо учасником процедури закупівлі є учасник – платник ПДВ, при укладанні договору про закупівлю сума ПДВ буде додаватися до ціни послуг без врахування ПДВ відповідно до законодавства України.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
221025
221 025 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:1 105,13 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО БОГУСЛАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "БОГУСЛАВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ"
ЄДРПОУ:01994126 Досьє YouControl
Контактна особа:Цюренко Олеся Василівна
Телефон:380456152871
E-mail:bolik_b@ukr.net
Місцезнаходження:
09701, Україна, Київська область,Богуслав, вул. Франка Івана, будинок 27
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуги з управління відходами ...
221 025 UAH(без ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 19-05-2025, 15:23
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з управління відходами (18 01 03 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції)

4 000
кілограм
09701 Україна Київська область Богуслав вул. Франка Івана, будинок 27
з 20-05-2025 по 19-12-2025
90524000-6
Послуги у сфері поводження з медичними відходами


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з управління відходами (18 01 03 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (Органні відходи-тканини, органи, частини тіла, плаценти, ембріони, тощо))

100
кілограм
09701 Україна Київська область Богуслав вул. Франка Івана, будинок 27
з 20-05-2025 по 19-12-2025
90524000-6
Послуги у сфері поводження з медичними відходами


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з управління відходами (18 01 09 Лікарські препарати інші, ніж зазначені за кодом 18 01 08)

300
кілограм
09701 Україна Київська область Богуслав вул. Франка Івана, будинок 27
з 20-05-2025 по 19-12-2025
90524000-6
Послуги у сфері поводження з медичними відходами


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з управління відходами (20 01 21 Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи)

30
штука
09701 Україна Київська область Богуслав вул. Франка Івана, будинок 27
з 20-05-2025 по 19-12-2025
90524000-6
Послуги у сфері поводження з медичними відходами


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з управління відходами (20 01 21 Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи (термометри ртутні))

10
штука
09701 Україна Київська область Богуслав вул. Франка Івана, будинок 27
з 20-05-2025 по 19-12-2025
90524000-6
Послуги у сфері поводження з медичними відходами


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 19-05-2025 по 27-05-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, 04073 м. Київ вул. Кирилівська, 121-а, 04073, Коханов Руслан
Остаточна пропозиція:
138 400 UAH,без ПДВ
Первинна пропозиція:
138 400 UAH, без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
26-05-2025, 14:24
Період подачі оскарження:
по 01-06-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 22-05-25, 17:03:30
24

Під час розгляду замовником тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції була встановлена вимога: “Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель … та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: форми "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ" згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації”. Під час арифметичної перевірки поданої тендерної пропозиції шляхом множення кількості послуг на одиницю було виявлено, що по позиції “2. 18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції. (Органні відходи-тканини, органи, частини тіла, плаценти, ембріони, тощо)” невірно зазначено ціну за одиницю: 31,20 грн. Ціна ж всього по даній позиції 3220,00 грн, кількість 100 кг, відповідно ціна за одиницю має становити – 32,20 грн. Зміна ціни за одиницю послуги не впливає на ціну тендерної пропозиції. Для усунення зазначеної невідповідності, учаснику необхідно подати виправлену тендерну пропозицію. 2. На виконання вимоги Тендерної документації щодо підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію “Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)” (пункт 1 додатку 2 до Тендерної документації) Учасником надано довідку із зазначення двох аналогічних за предметом закупівлі виконаних договорів. Відповідно до пункту 1.1. додатка 2 до Тендерної документації на підтвердження виконання договорів, що зазначені Учасником у довідці про досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, разом із аналогічним договором на підтвердження його виконання Учасники зобов’язані надати копії актів наданих послуг. Учасником не надано акт наданих послуг по договору №250- П/2023 від 03 серпня 2023 року, укладеного з Комунальне некомерційне підприємство «Нововолинська центральна міська лікарня» (Волинська обл., м. Нововолинськ, пр. Перемоги, 7 Тел. (03344)49097 Директор Шипелик О.В.). Для усунення зазначеної невідповідності, учаснику необхідно надати акт (-и) наданих послуг по договору №250- П/2023 від 03 серпня 2023 року, укладеного з Комунальне некомерційне підприємство «Нововолинська центральна міська лікарня», для підтвердження його виконання. 3. Замовником вимагалось Тендерною документаціє на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію “Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід” (пункт 3 додатку 2 до Тендерної документації) надати “копії наказів про призначення відповідальних осіб з управління небезпечними відходами, які повинні мати вищу освіту екологічного напряму підготовки (магістр, спеціаліст) з додаванням дипломів про таку освіту”. Учасником у тендерній пропозиції надано наказ №17/06/24 від 17.06.2024 року про призначення відповідальною особою з управління відходами Левицьку Наталію Володимирівну. Проте не надано диплом про наявність вищої освіти екологічного напряму підготовки (магістр, спеціаліст). У складі тендерної пропозиції наявний диплом спеціаліста на працівника Єреденко Юрій Миколайович про наявність вищої освіти екологічного напряму підготовки, але відсутній у складі тендерної пропозиції наказ про призначення Єреденка Юрія Миколайовича відповідальною особою з управління відходами. Для усунення зазначеної невідповідності, учаснику необхідно завантажити диплом про наявність вищої освіти екологічного напряму підготовки (магістр, спеціаліст) на Левицьку Наталію Володимирівну та копію наказу про призначення Єреденка Юрія Миколайовича відповідальною особою з управління відходами. 4. На виконання вимог Тендерної документації Учасником не надано гарантійного листа, що Учасник та його пропозиція не підпадає під дію рішення(-нь) Ради національної безпеки і оборони України щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), що введене(-ні) в дію відповідним(-ми) указом(-ами) Президента України, та інших обмежувальних заходів (санкцій, спеціальних санкцій), які застосовуються відповідно до законодавства України, чинного на кінцеву дату подання тендерних пропозицій. Для усунення зазначеної невідповідності, Учаснику необхідно завантажити гарантійний лист.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 23-05-25, 17:03:30
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-05-06-009515-a-a1
Номер договору:
71
Дата підписання договору:
09-06-2025, 10:00
Строк дії договору:
з 09-06-2025 по 31-12-2025
Інформація про підписанта покупця
ПІБ підписанта:
БУБНОВ Віталій Олександрович
E-mail підписанта:
bolik_b@ukr.net
Посада підписанта:
Директор
Підписант діє на підставі:
Статуту
Номер IBAN:
UA893052990000026005000114347
Телефон підписанта:
380456151091
166 080 UAH
Ціна договору
138 400 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
138 400 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
138 400 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЕКОЦЕНТР"(ЄДРПОУ: 13744541). Послуги за кодами 20 01 21* Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи та 20 01 21* Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи (термометри ртутні). Менше 1 відсотку (0,007)
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
15-05-2025, 18:00:23
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Доказ:
Документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Доказ:
Документ
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Доказ:
Документ
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю:
1
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
В Учасника наявні обладнання та матеріально-технічна база для надання послуг із збирання, перевезення та оброблення (відновлення та/або видалення) небезпечних відході
Доказ:
Документ
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
В Учасника наявні працівники відповідної кваліфікації, які мають необхідний досвід та знання для надання послуг за продметом закупівлі
Доказ:
Документ
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Учасник має досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
182 425 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
182 425 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
відсутня
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
15-05-2025, 18:02:55
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
В Учасника наявні обладнання та матеріально-технічна база для надання послуг із збирання, перевезення та оброблення (відновлення та/або видалення) небезпечних відході
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
В Учасника наявні працівники відповідної кваліфікації, які мають необхідний досвід та знання для надання послуг за продметом закупівлі
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Учасник має досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено06-05-2025, 14:56:57
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:11-05-2025, 16:05:56
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:06-05-2025, 14:42:04
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:06-05-2025, 14:42:04
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:06-05-2025, 14:42:04
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:06-05-2025, 14:42:04
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:06-05-2025, 14:42:04
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:06-05-2025, 14:42:04
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:06-05-2025, 14:42:04
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:11-05-2025, 16:04:46
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:11-05-2025, 16:04:46
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:11-05-2025, 16:04:46
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:11-05-2025, 16:05:21
          Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:06-05-2025, 14:42:04
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:11-05-2025, 16:04:46
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:06-05-2025, 14:42:04
                  Електронні тендерні вимоги
                  1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-05-2025, 14:56:29
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-05-2025, 14:56:29
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Довідка про те, що Учасник раніше укладав договір про закупівлю з Замовником та не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків – протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору , Замовник може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена
                  2. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-05-2025, 14:56:29
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення , Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення із зазначенням дати формування витягу не раніше дати оприлюдненого в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури закупівлі.
                  Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-05-2025, 14:56:29
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-05-2025, 14:56:29
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення , Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення із зазначенням дати формування витягу не раніше дати оприлюдненого в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури закупівлі.
                  3. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-05-2025, 14:56:29
                  4. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-05-2025, 14:56:29
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Витяг (повний)* з інформаційно-аналітичної системи “Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості” , Витяг (повний)* з інформаційно-аналітичної системи “Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості” сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі, із зазначенням дати формування витягу не раніше дати оприлюдненого в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури закупівлі. Замовник може перевірити витяг на офіційному сайті МВС за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/checkStatus.
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-05-2025, 14:56:29
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Витяг (повний)* з інформаційно-аналітичної системи “Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості” , Витяг (повний)* з інформаційно-аналітичної системи “Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості” сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі із зазначенням дати формування витягу не раніше дати оприлюдненого в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури закупівлі. Замовник може перевірити витяг на офіційному сайті МВС за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/checkStatus.
                  5. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-05-2025, 14:56:29
                  6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-05-2025, 14:56:29
                  7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-05-2025, 14:56:29
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Витяг (повний)* з інформаційно-аналітичної системи “Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості” , Витяг (повний)* з інформаційно-аналітичної системи “Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості” сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі, чи фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі, із зазначенням дати формування витягу не раніше дати оприлюдненого в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури закупівлі. Замовник може перевірити витяг на офіційному сайті МВС за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/checkStatus.
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-05-2025, 14:56:29
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Витяг (повний)* з інформаційно-аналітичної системи “Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості” , Витяг (повний)* з інформаційно-аналітичної системи “Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості” сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі, чи фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі, із зазначенням дати формування витягу не раніше дати оприлюдненого в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури закупівлі. Замовник може перевірити витяг на офіційному сайті МВС за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/checkStatus
                  8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-05-2025, 14:56:29
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-05-2025, 14:56:29
                  9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-05-2025, 14:56:29
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-05-2025, 14:56:29
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  1. Строк дії тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                  90
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-05-2025, 14:56:29
                  2. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-05-2025, 14:56:29
                  3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-05-2025, 14:56:29
                  При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-05-2025, 14:56:29
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги з управління відходами Код ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичним та небезпечними відходами (90524000-6 Послуги у сфері поводження з медичними відходами)
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - В Учасника наявні обладнання та матеріально-технічна база для надання послуг із збирання, перевезення та оброблення (відновлення та/або видалення) небезпечних відході
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-05-2025, 14:56:29
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Довідка в довільній формі , На підтвердження наявності матеріально-технічної бази Учасник надає інформацію про: 2.2.1. наявність на балансі в Учасника обладнання для високотемпературного спалювання та обладнання для переробки люмінесцентних ламп: - копію технічного паспорту (температура спалювання в камері горіння не менше 11000 С); - виписку з балансу, що підтверджує наявність власної сміттєспалювальної печі (інсенераторного комплексу) та обладнання для переробки люмінесцентних ламп; - копію (-ї) договору (-ів), що підтверджують право власності на піч та обладнання для переробки люмінесцентних ламп з усіма невід’ємними додатками та актами-приймання передачі; копію атестату виробництва, який підтверджує, що стан виробництва з оброблення (відновлення, видалення, включаючи підготовку відходів до таких операцій) вилученої з обігу неякісної продукції (види продукції згідно додатку), забезпечує стабільність процесу видалення відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами» (відповідно до статті 55 Закону України «Про охорону навколишнього середовища») Якщо наведене вище обладнання не є власністю Учасника, а перебуває у нього в оренді, то Учасником додатково подається (-ються) скан-копія (-ї) чинного (-их), протягом всього строку дії Договору про закупівлю, договору (-ів) оренди, з усіма додатками (при наявності) на вказане обладнання. 2.2.2. наявність вагів (засіб вимірювальної техніки), призначених для зважування кількості відходів: - договір купівлі-продажу або оренди або видаткова накладна, тощо; 2.2.3. наявність спеціалізованого (-их) автомобіля (-ів), що будуть задіяні у наданні послуг: - копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на зазначений спецтранспорт (їх кількість повинна відповідати кількості транспортних засобів, що будуть задіяні у наданні послуг); - копії свідоцтв ДОПНВ про підготовку водіїв транспортних засобів, які перевозять небезпечні вантажі (їх кількість повинна відповідати кількості автомобілів, що будуть задіяні у наданні послуг); - копію чинного договору страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів, в т.ч. відходів, що є предметом закупівлі; - копії чинних договорів страхування життя, здоров’я та працездатності водіїв транспортних засобів, які перевозять небезпечні вантажі (їх кількість повинна відповідати кількості транспортних засобів, що будуть задіяні у наданні послуг). Якщо наведені вище транспортні засоби не є власністю Учасника, а перебувають у нього в оренді (кредиті, лізингу), то Учасником додатково подається (-ються) скан-копія (-ї) договору (-ів) оренди (кредиту, лізингу), чинного (-их) протягом всього строку дії Договору про закупівлю, з усіма додатками до нього (них) (за наявності), на вказані транспортні засоби, та тимчасові реєстраційні талони, якщо передбачено їх оформлення. 2.2.4. наявність виробних приміщень: - копія (-ї) договору (-ів) оренди/суборенди із актом-приймання-передачі, тощо.
                  2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги з управління відходами Код ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичним та небезпечними відходами (90524000-6 Послуги у сфері поводження з медичними відходами)
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - В Учасника наявні працівники відповідної кваліфікації, які мають необхідний досвід та знання для надання послуг за продметом закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-05-2025, 14:56:29
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Довідка в довільній формі , На підтвердження надаються: - скановані копії сертифікатів «Професійна підготовка щодо управління небезпечними відходами»; - скановані копії свідоцтв про підготовку фахівців щодо санітарно-гігієнічних та токсикологічних вимог щодо утилізації небезпечних відходів; - копії наказів про призначення відповідальних осіб з управління небезпечними відходами, які повинні мати вищу освіту екологічного напряму підготовки (магістр, спеціаліст) з додаванням дипломів про таку освіту; - гарантійний лист про наявність вантажників у штаті Учасника для забезпечення завантаження відходів у спецтранспорт власними силами. Надати накази про прийняття на роботу вантажників, а також свідоцтва про проходження навчання за програмою спеціалізованого курсу з супроводження, завантаження та розвантаження небезпечних вантажів автомобільним транспортом.
                  3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги з управління відходами Код ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичним та небезпечними відходами (90524000-6 Послуги у сфері поводження з медичними відходами)
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник має досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-05-2025, 14:56:29
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Довідка довільної форми (або за зразком, що наведено у п.1.2 Додатку 2 до тендерної документації) за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного* (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з інформацією щодо виконання Учасниками аналогічного (аналогічних) договору (договорів) , * аналогічним договором відповідно до умов цієї документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо поставки продукції, який відноситься до того ж самого класу ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що є предметом закупівлі цих торгів. На підтвердження виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) до довідки надається не менше однієї копії виконаного аналогічного договору. Копії аналогічних договорів мають бути надані із підприємствами, установами, організаціями, щодо яких надавалась інформація у довідці. В тому числі, надаються додаткові угоди до зазначених договорів, що засвідчують зміну істотних умов договору. Разом із аналогічним договором на підтвердження його виконання учасники зобов’язані надати копії актів наданих послуг. Копія договору та документів на підтвердження його виконання має бути засвідчена підписом особи, уповноваженої Учасником на підписання документів тендерної пропозиції.
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ