Період оскарження умов закупівлі - по 24-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 300 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕРЖАВНА ІНСПЕКЦІЯ ЕНЕРГЕТИЧНОГО НАГЛЯДУ УКРАЇНИ |
| ЄДРПОУ: | 42578602 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://sies.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Тетяна Стангріт |
| Телефон: | +380739572022 |
| E-mail: | stanhritt@sies.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 04112, Україна, м. Київ,м. Київ, вул.Дорогожицька, будинок 11/8 |
4 |
Доброго дня! Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 року № 471) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Підпунктами 3.1. та 3.2 пункту 3 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю вимагалось в складі тендерної пропозиції надати: - «3.1. Довідка, складена в довільній формі, яка підтверджує наявність досвіду виконання з боку учасника аналогічного договору (із зазначенням предмету договору, № та дати, найменування замовника). Аналогічним договором вважається договір щодо надання послуг з прибирання, який виконаний в повному обсязі на дату подання пропозицій.»; - «3.2. Копія завіреного учасником виконаного з боку учасника на дату подання пропозицій договору, зазначеного у пп. 3.1, з усіма додатками (у разі наявності) та документами, що підтверджують фактичне виконання цього договору* (акт(и) приймання-передачі наданих послуг), тобто надання копії не менше, ніж одного договору (з однієї з позицій, наведеній у довідці згідно пп. 3.1). * Якщо сума фактично сплачених коштів за актами наданих послуг (наданих в повному обсязі) не співпадає з сумою договору, учасник повинен зазначити про це в довідці з поясненням причини такої невідповідності. У разі, якщо договір містить посилання на додаток (додатки) до договору, надати копію(ї) цього (цих) додатку (додатків), який (які) стосується (стосуються) предмету закупівлі. Замовник залишає за собою право звернутись за підтвердженням наданої інформації до третіх осіб.» При розгляді пропозиції ФОП «СИДОРЕНКО З. О.» виявлено, що на виконання вимог вищезазначених підпунктів Вами надано: - Довідку від 09.05.2025 № 09/05/2025-3.1 про укладений договір з контрагентом Благодійна організація «Благодійний фонд «Швейцарський фонд з протимінної діяльності ФСД в Україні»»; - Копію договору від 18.07.2022 № 1807-22 з контрагентом Благодійна організація «Благодійний фонд «Швейцарський фонд з протимінної діяльності ФСД в Україні»»; - Копії Актів надання послуг Комунальному підприємству «Бессарабський ринок» згідно договору від 16.09.2019 № 88. Відповідно частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. З огляду на вищевикладене, просимо надати документи, що підтверджують фактичне виконання договору від 18.07.2022 № 1807-22 з контрагентом Благодійна організація «Благодійний фонд «Швейцарський фонд з протимінної діяльності ФСД в Україні, або довідку та копію договору з Комунальним підприємством «Бессарабський ринок» згідно договору від 16.09.2019 № 88, або документи щодо іншого контрагента, які будуть виконувати вимоги підпунктів 3.1. та 3.2. пункту 3 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації. Також просимо надати довідку, складену в довільній формі (згідно підпункту 6.2 пункту 6 Розділу I Додатку 2 тендерної документації), на підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, викладеним в Додатку 3 до тендерної документації з урахуванням змін від 22.05.2025.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.