Період оскарження умов закупівлі - по 07-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 636 718,38 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 183,59 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Центр гуманітарного розмінування |
| ЄДРПОУ: | 45011096 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Валентин Любарський |
| Телефон: | +380932706020 |
| E-mail: | v.liubarskyi@uachd.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01008, Україна, м. Київ,м. Київ, вул.Грушевського Михайла будинок 12/2 |
5 |
ПОВІДОМЛЕННЯ про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Центром гуманітарного розмінування оголошено проведення процедури відкритих торгів відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі Послуги з розмінування земельних ділянок сільськогосподарського призначення (Код ДК 021:2015 – 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами) (предмет закупівлі), унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2025-04-25-010486-a (далі — Закупівля). Пункт 41 Особливостей передбачає, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Положення частин 2, 12, 16, абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються. Згідно із частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Науково-виробнича компанія Патрон Демайнінг» (далі – учасник) виникла необхідність опрацювати значний обсяг документів, які учасник подав у складі тендерної пропозиції. З огляду на зазначене уповноважена особа прийняла рішення про продовження до 20 (двадцяти) робочих днів строку розгляду тендерної пропозиції учасника.
Вимога про усунення невідповідностей Вимога про усунення невідповідностей ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Науково-виробнича компанія Патрон Демайнінг» (далі – учасник) на закупівлю послуг «Послуги з розмінування земельних ділянок сільськогосподарського призначення», ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-25-010486-a. Виявлено невідповідність в документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) із врахуванням Постанови КМУ №1178, якою затверджені Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Постанова) та вимогам тендерної документації. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. З метою підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник надав у складі тендерної пропозиції в тому числі: довідку про матеріальні цінності, обладнання, сировину, матеріали, паливо та енергію, необхідні для забезпечення виконання робіт з гуманітарного розмінування з урахуванням вимог нормативних документів у сфері протимінної діяльності (стандартів) № 12-6525 від 06.05.2025 р, копію договору оренди №01/07 від 01.07.2023 р (далі – Договір), копію додаткової угоди від 02.01.2025 р до Договору тощо. Разом з тим, виявлено невідповідності (суперечлива інформація) стосовно строку дії Договору та відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації, так як відповідно до пункту 6.1. -6.3. Розділу 6 Договору: 6.1. «Цей Договір вступає в дію з моменту підписання і діє до 31 грудня 2023 року. У разі закінчення строку дії договору він вважається пролонгованим на строк його укладання (1 рік) за відсутності письмових заперечень Сторін, надісланих іншій Стороні договору не менш як за 20 днів до закінчення строку дії Договору. 6.2. Всі зміни та доповнення до умов цього Договору вважаються дійсними, якщо вони оформлені письмово у вигляді доповнень до Договору та підписані Сторонами. 6.3. Даний Договір також достроково припиняє свою дію у разі 10-денної відсутності платежів від Орендодавця відповідно до п.3.3. Договору». Проте, пунктом 1 додаткової угоди від 02.01.2025 р до Договору передбачено, що «Договір вступає в дію з моменту підписання і діє до 31 грудня 2025 року. У разі закінчення строку дії договору він вважається пролонгованим на строк його укладення (1 рік) за відсутності письмових заперечень Сторін, надісланих іншій Стороні договору не менш як за 20 днів до закінчення строку дії Договору.» 1.2. З метою підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник надав у складі тендерної пропозиції у тому числі: Довідку щодо наявності працівників (фахівців) вих. № 468/80-1 від 08.05.2025 р (далі – Довідка), копії свідоцтв про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації, сертифікатів, посвідчень тощо. Разом з тим в супереч вимогам пункту 1.7.1. тендерної документації в складі тендерної пропозиції учасника надано документи на іншій мові, ніж українська, без перекладу цього документа на українську мову, зокрема: - копію сертифікату Вігірінського М.А. Крім того, в Довідці наявна інформація щодо кількості саперів, яка не відповідає вимогам тендерної документації. 1.3. Довідка про відсутність стану пов’язаної особи № 1-6525 від 06.05.2025 р не відповідає вимогам тендерної пропозиції. 1.4. Довідка № 6-6525 від 06.05.2025 р не відповідає вимогам тендерної пропозиції в частині відсутності інформації щодо дати народження кінцевого бенефіціарного власника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Науково-виробнича компанія Патрон Демайнінг» та ТОВ «ДЕМІНІНГ СОЛЮШНС». 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1.) пункт 1.7. Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції Розділу Розділ 1. Загальні положення тендерної документації.: 1.7.1. Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються Учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові, ніж українська, Учасник надає переклад цього документа на українську мову. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе Учасник. 2.2.) Замовником відповідно до статті 16 Закону із врахуванням Постанови було встановлено кваліфікаційні критерії процедури закупівлі в розділі 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», п. 3.1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» та Додатку 5.1. «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ, ВИМОГИ З ПЕРЕЛІКОМ ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до тендерної документації, зокрема: 2.2.1) Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Спосіб підтвердження в тому числі: Учасник надає довідку у довільній формі на власному бланку (у разі наявності таких бланків), що містить інформацію про матеріальні цінності, обладнання, оснащення, матеріали необхідні для забезпечення виконання робіт з гуманітарного розмінування з урахуванням вимог нормативних документів у сфері протимінної діяльності (стандартів). До довідки додаються копії підтверджуючих документів на право володіння, користування чи розпорядження обладнання/механізмів/устаткування, необхідного для надання послуг, які є предметом закупівлі, та /або регістри бухгалтерського обліку (облікові регістри), складені в паперовій формі станом не раніше дати оголошення закупівлі, завірені належним чином підписом уповноваженої посадової особи учасника та печаткою учасника. Вказанні документи повинні бути чинними протягом всього періоду надання послуг. 2.2.2) Учасник надає довідку у довільній формі на власному бланку (у разі наявності таких бланків) про наявність у учасника працівників (фахівців) необхідної кількості відповідних рівнів кваліфікації, згідно додатку «А» ДСТУ 8820:2023, а саме сапер (розмінування) не менше 5 осіб. Для підтвердження кваліфікації працівників вказаних у довідці учасник повинен надати: Копію документу про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації, яким підтверджується, що працівник здобув професію (підвищив кваліфікацію за професією) «Сапер (розмінування)», на кожного сапера (розмінування), зазначеного у довідці; У разі залучення учасником потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у складі тендерної пропозиції учасник повинен подати інформацію та документи передбачені підпунктом 2.2.2 Таблиці 1 Додатку 5.1 до тендерної документації від субпідрядників/співвиконавців. 2.2.3) документами, які передбачені у додатку 5.1 до тендерної документації, з інформацією, що учасник не є пов’язаною особою у значенні, наведеному в підпункті 14.1.159 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України та в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», з сільськогосподарським товаровиробником, зазначеним в Додатку 1 до цієї документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Для подальшого розгляду тендерної пропозиції та прийняття замовником рішення за результатами проведеного розгляду згідно із Законом та Особливостями, учаснику необхідно виправити невідповідності в інформації та/або документах, шляхом завантаження відсутніх інформації та/або документів за переліком та змістом відповідно вимог тендерної документації, зокрема: 3.1) Учасник надає довідку у довільній формі на власному бланку (у разі наявності таких бланків), що містить інформацію про матеріальні цінності, обладнання, оснащення, матеріали необхідні для забезпечення виконання робіт з гуманітарного розмінування з урахуванням вимог нормативних документів у сфері протимінної діяльності (стандартів). До довідки додаються копії підтверджуючих документів на право володіння, користування чи розпорядження обладнання/механізмів/устаткування, необхідного для надання послуг, які є предметом закупівлі, та /або регістри бухгалтерського обліку (облікові регістри), складені в паперовій формі станом не раніше дати оголошення закупівлі, завірені належним чином підписом уповноваженої посадової особи учасника та печаткою учасника. Вказанні документи повинні бути чинними протягом всього періоду надання послуг. 3.2) Учасник надає довідку у довільній формі на власному бланку (у разі наявності таких бланків) про наявність у учасника працівників (фахівців) необхідної кількості відповідних рівнів кваліфікації, згідно додатку «А» ДСТУ 8820:2023, а саме сапер (розмінування) не менше 5 осіб. Для підтвердження кваліфікації працівників вказаних у довідці учасник повинен надати: Копію документу про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації, яким підтверджується, що працівник здобув професію (підвищив кваліфікацію за професією) «Сапер (розмінування)», на кожного сапера (розмінування), зазначеного у довідці; У разі залучення учасником потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у складі тендерної пропозиції учасник повинен подати інформацію та документи передбачені підпунктом 2.2.2 Таблиці 1 Додатку 5.1 до тендерної документації від субпідрядників/співвиконавців. 3.3) документами, які передбачені у додатку 5.1 до тендерної документації, з інформацією, що учасник не є пов’язаною особою у значенні, наведеному в підпункті 14.1.159 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України (довідку у довільній формі на власному бланку (у разі наявності таких бланків) з інформацією, що учасник не є пов’язаною особою у значенні, наведеному в підпункті 14.1.159 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України, з сільськогосподарським товаровиробником, зазначеним у Додатку 1 до Тендерної документації) та в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», з сільськогосподарським товаровиробником, зазначеним в Додатку 1 до цієї документації. 3.4.) Учасник надає довідку у довільній формі на власному бланку (у разі наявності таких бланків) про кінцевого бенефіціарного власника Учасника, кінцевого бенефіціарного власника субпідрядника (-ів)/співвиконавця (-ів).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.