Період оскарження умов закупівлі - по 28-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 102 488,99 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 074,67 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 24521399 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Фіголь Леся Василівна |
| Телефон: | 380442413147 |
| E-mail: | liss767@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 03151, Україна, Київська область,Київ, вул. Волинська, 26 |
3 |
Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду пропозиції учасника ТОВ "ФЛАШ ПРАЙМ" (код ЄДРПОУ 45515194) виявлено наступні невідповідності: - відповідно п.1.2.1. Додатку 1 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати наступні документи: -надати довідку довільної форми про наявність (не менше 4 (чотирьох)) працівників / фахівців Учасника, які упродовж робочого часу Замовника (згідно Правил внутрішнього розпорядку Замовника) будуть виконувати поточні заявки на об’єктах Замовника, згідно з адресами визначеними у переліку об’єктів Замовника, де передбачається надання послуги. ТОВ "ФЛАШ ПРАЙМ" надали довідку довільної форми про наявність (не менше 4 (чотирьох)) працівників / фахівців Учасника яка не відповідає наданим документам у складі тендерної пропозиції на підтвердження працівників відповідної кваліфікації, відповідно п. 1.2.2 та п. 1.2.3 даного додатку, що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації; - відповідно п.1.4. Додатку 1 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати наступні документи: 1) копію документу (ів), що підтверджують повноваження щодо підпису тендерної пропозиції: розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (протокол зборів засновників (загальних зборів учасників) та/або наказ про призначення тощо) та/або довіреність (доручення) з відповідним підтвердженням повноваження службової (посадової особи) Учасника, що підписала від імені Учасника відповідну довіреність (доручення), та/або інший документ (документи), що підтверджує повноваження уповноваженої особи Учасника на підписання тендерної пропозиції; 2) копію документу (ів), що підтверджують повноваження щодо підпису договору про закупівлю: розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (протокол зборів засновників (загальних зборів учасників) та/або наказ про призначення тощо) та/або довіреність (доручення) з відповідним підтвердженням повноваження службової (посадової особи) Учасника, що підписала від імені Учасника відповідну довіреність (доручення), та/або інший документ (документи), що підтверджує повноваження уповноваженої особи Учасника на підписання договору про закупівлю. У разі наявності в установчих документах певних обмежень (за строком, сумою тощо) – надати документ (рішення, протокол, дозвіл тощо), який надає право укласти такий договір. ТОВ "ФЛАШ ПРАЙМ" не надали вищезазначені документи, що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації; -відповідно п.5.8 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник має накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) / удосконалений електронний підпис (УЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 Розділ ІІІ тендерної документації (Учасник повинен накласти електронний підпис (кваліфікований електронний підпис/удосконаленим електронним підписом (УЕП) уповноваженої особи Учасника, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо). ТОВ "ФЛАШ ПРАЙМ" не наклали КЕП на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо, що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації; -відповідно п. 8 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати наступні документи: - гарантійний лист, що по завершенню надання послуг учасник складає та надає Замовнику Акт наданих послуг на кожну надану послугу окремо, згідно переліку послуг зазначених в даному додатку. ТОВ "ФЛАШ ПРАЙМ" не надали вищезазначений документ, що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати довідку довільної форми про наявність працівників відповідної кваліфікації, відповідно наданим документам у складі тендерної пропозиції Учасника; 2.Надати документи на право підпису тендерної пропозиції та договору; 3. Накласти КЕП на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо; 4. Надати гарантійний лист, згідно п. 8 Додатку 2 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.