Період оскарження умов закупівлі - по 21-04-2025, 00:00
Строк надання послуг: Початок надання послуг: на підставі Листа-Замовлення від Замовника. Закінчення надання послуг: до 30.11.2026р.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 505 955,31 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 90 119 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
| ЄДРПОУ: | 30019775 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ugv.com.ua/ |
| Контактна особа: | Леся Нос |
| Телефон: | +380532515489 |
| E-mail: | lesia.nos@ugv.com.ua |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ,м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
1 |
ПРОТОКОЛ №170 від 05.05.2025 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Центрального закупівельно-логістичного центру АТ «Укргазвидобування» (код ЄДРПОУ 30019775) ПОРЯДОК ДЕННИЙ: Щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ПП "Юридична компанія "Фелікс Арт-А" (Код ЄДРПОУ 38412470) процедури закупівлі відкриті торги у порядку, визначеному Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами, надалі - Закон, Особливості) по предмету: Ц_25П-161_90710000-7 – Екологічний менеджмент (Послуги з інвентаризації викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря та з розробки документів, у яких обґрунтовуються обсяги викидів та отримання дозволу на викиди об’єктів АТ «Укргазвидобування» філії ГПУ «Полтавагазвидобування»), ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-16-009622-a та вжиття у зв’язку з цим заходів, передбачених п. 41 Особливостей. РОЗГЛЯДАЛА: Інформацію, розміщену в електронній системі закупівель (my.zakupivli.pro), згідно якої у процедурі закупівлі відкриті торги у порядку, визначеному Особливостями, по предмету: Ц_25П-161_90710000-7 – Екологічний менеджмент (Послуги з інвентаризації викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря та з розробки документів, у яких обґрунтовуються обсяги викидів та отримання дозволу на викиди об’єктів АТ «Укргазвидобування» філії ГПУ «Полтавагазвидобування») розпочалася кваліфікація тендерної пропозиції учасника ПП "Юридична компанія "Фелікс Арт-А" (Код ЄДРПОУ 38412470) з ціною пропозиції 3 200 000,00 грн. з ПДВ. Службову записку відповідального закупника (ВЗРтаП ЦЗЛЦ АТ «Укргазвидобування») №306.1/5889-С від 05.05.2025 згідно якої у зв’язку з великим об’ємом технічної і кваліфікаційної інформації, для проведення детального аналізу пропозиції, необхідністю отримання висновків від відповідальних підрозділів, що задіяні в процесі кваліфікації учасника та оприлюднення повідомлення про усунення виявлених невідповідностей у матеріалах пропозиції, необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника. Пунктом 41 Особливостей передбачено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Відповідно до ч. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. При цьому, згідно пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ПП "Юридична компанія "Фелікс Арт-А" (Код ЄДРПОУ 38412470) до 20 робочих днів. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції відповідно до п. 41 Особливостей та ч. 10 ст. 29 Закону. Уповноважена особа /КЕП/ Олена ФАУСТОВА
Пункт 1: 1.Виявлені невідповідності: На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом договору (договорів) у складі тендерної пропозиції Учасником надано: Довідку/лист вих.№214 від 24.04.2025 (документ на стор.23 у складі файлу з назвою «Додатки тендер 24.04.2025р.pdf»), Договір надання послуг №RРC013560 від 21.11.2023р. та Рекомендаційний лист (документи у складі файлу з назвою «Аналог_чн_ послуги викиди»), що не відповідають вимогам Замовника, а саме: - у Довідці/листі вих.№214 від 24.04.2025 від 21.04.2025 не зазначено інформацію про СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ, некоректно (не у відповідності до Договору) зазначено ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ, також слід зазначити, що АДРЕСА Замовника в договорі і в завантаженій довідці має відмінності в найменуванні району (в довідці Лохвицький р-н, а в договорі Миргородський р-н); - Договір №RРC013560 від 21.11.2023р. НЕ ПІДТВЕРДЖУЄ надання учасником послуг з ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ ВИКИДІВ забруднюючих речовин. 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Вимога пункту 1 частини 1.1. розділу І Додатку №1 до тендерної документації: 1. Надати довідку/лист в довільній формі за підписом керівника/Уповноваженої особи Учасника про виконання *аналогічного (-их) договору (-ів) щодо виконання робіт/надання послуг із зазначенням предмета договору або складу/наповнення договору роботами/ послугами, що відповідає предмету закупівлі та вважається *аналогічним(-ми). (достатньо інформації про один договір). *Аналогічний договір – це договір надання послуг з інвентаризації викидів забруднюючих речовин, розробки документів, в яких обґрунтовуються обсяги викидів та отримання дозволів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря. Вимоги до інформації, що має бути надана Учасником, зокрема: назва Замовника, ЄДРПОУ, адреса та контактний телефон замовника за договором, предмет договору або склад/наповнення договору роботами/ послугами, дата укладення, номер та строк дії договору, статус виконання, наявність претензійної роботи. 2. Надати скан-копію виконаного(-их) договору(-ів) із додатками (якщо є такі додатки), зазначених в довідці/листі згідно п.1 (з оригіналу або з копії) (достатньо однієї скан-копії договору). При цьому такий договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. 3. Надати скан-копію відгуку(-ів)/рекомендації (з оригіналу або з копії) від замовника за договором про належне виконання зобов’язань за аналогічним(и) договором(ами) скан-копія якого(-их) надається для підтвердження виконання *аналогічного (-их) договору (-ів), зазначених в довідці/листі згідно п.1, з обов’язковим зазначенням номеру та дати укладення договору (достатньо однієї скан-копії відгуку/рекомендації). Документи згідно пунктів 2. та 3. цього критерію надаються учасником по будь-якому договору вказаному в довідці/листі згідно п. 1., при чому такі документи повинні бути надані по одному і тому ж договору, що вказаний в довідці/листі згідно п.1 цього критерію. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Згідно вимог пункту 1 частини 1.1. розділу І Додатку №1 до тендерної документації Учасник має надати пакет документів, що підтверджує наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом договору (договорів), зокрема виконання договору (договорів) щодо надання послуг з ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ ВИКИДІВ забруднюючих речовин, розробки документів, в яких обґрунтовуються обсяги викидів та отримання дозволів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря. Пункт 2: 1.Виявлені невідповідності: В складі тендерної пропозиції Учасником надано Інформаційну довідку вих. №207 від 24.04.2025 (документ на стор.16 у складі файлу з назвою «Додатки тендер 24.04.2025р.pdf») щодо незастосовності положення статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» або статті 106 Закону України «Про акціонерні товариства», а також щодо відсутності будь-яких інших обмежень чи заборон на подання тендерної пропозиції та укладення договору про закупівлю, які встановлені документами учасника (наказами, положеннями тощо) та/або рішеннями органів управління учасника. При цьому, в Довідці ВІДСУТНЯ ІНФОРМАЦІЯ про вартість чистих активів відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності учасника. 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Вимога пункту 8 розділу ІІ Додатку №1 до тендерної документації. Інші документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій: Довідка від учасника у довільній формі із зазначенням інформації щодо застосовності/незастосовності положень статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» або статті 106 Закону України «Про акціонерні товариства» із зазначенням вартості своїх чистих активів відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, а також довідка від учасника у довільній формі щодо наявності/відсутності будь-яких інших обмежень чи заборон на подання тендерної пропозиції та укладення договору про закупівлю, які встановлені документами учасника (наказами, положеннями тощо) та/або рішеннями органів управління учасника. У випадку застосовності (якщо сума правочину перевищує ліміти встановлені в статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» або статті 106 Закону України «Про акціонерні товариства»), учасник надає рішення відповідного вищого органу управління про надання згоди на вчинення правочину або довідку від учасника в довільній формі із посиланням на пункт статуту, яким передбачено порядок погодження правочину відмінний від встановленого в статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» або статті 106 Закону України «Про акціонерні товариства». У випадку наявності обмежень чи заборон на підписання тендерної пропозиції та укладення договору про закупівлю, які встановлені документами учасника та/або рішеннями органів управління учасника – учасник надає рішення вищого органу управління чи іншого відповідного уповноваженого органу про надання згоди на подання тендерної пропозиції та укладення договору про закупівлю. Для учасника, що не є резидентом України – довідка від учасника у довільній формі про те, що до моменту укладення правочину виконано усі корпоративні процедури передбачені законодавством країни реєстрації учасника та його внутрішніми нормативними актами, необхідні для надання особі повноважень на підписання правочину, із зазначенням які саме корпоративні процедури були виконані та посиланням на нормативні акти законодавства країни реєстрації учасника та його внутрішні нормативні акти. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: В складі своєї пропозиції Учасник має надати оновлену Довідку від учасника у довільній формі із зазначенням інформації щодо застосовності/незастосовності положень статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» або статті 106 Закону України «Про акціонерні товариства» із зазначенням ВАРТОСТІ СВОЇХ ЧИСТИХ АКТИВІВ відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, а також Довідку від учасника у довільній формі щодо наявності/відсутності будь-яких інших обмежень чи заборон на подання тендерної пропозиції та укладення договору про закупівлю, які встановлені документами учасника (наказами, положеннями тощо) та/або рішеннями органів управління учасника. Пункт 3: 1.Виявлені невідповідності: В складі тендерної пропозиції Учасником завантажено Опитувальник Контрагента - юридичної особи, наявність якого передбачена додатком № 5 до тендерної документації, (файл з назвою «Опитувальник структура власност_.pdf»), який ЗАПОВНЕНИЙ НЕ В ПОВНОМУ ОБСЯЗІ, а саме не зазначені відомості в пункті 12.1 розділу 12 Опитувальника, а також відповідь, надана в розділі 12 суперечить відповіді, наданій в розділі 13 Опитувальника. 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Вимога пункту 1 розділу ІІ Додатку №1 до тендерної документації, Додаток №5 до тендерної документації. Інші документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій: Додаток №5 «Опитувальник Контрагента - юридичної особи» (надається учасниками-юридичними особами). У разі некоректного заповнення або заповнення не в повному обсязі Опитувальника Контрагента - юридичної особи (для учасників-юридичних осіб) відповідно до додатку №5 до тендерної документації, це не є підставою для відхилення тендерних пропозицій учасників відповідно до п. 44 Особливостей. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: В складі своєї пропозиції Учасник має надати оновлений коректно заповнений «Опитувальник Контрагента - юридичної особи» (згідно Додатку №5 до тендерної документації). До уваги Учасника: документи/інформація, які надаються учасником на виконання «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей», рекомендовано створювати та подавати з урахуванням вимог п.1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, учасника процедури закупівлі або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.