Період оскарження умов закупівлі - по 20-04-2025, 00:00
Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами). Відповідно до пункту 38 Особливостей, дата і час розкриття тендерних пропозицій, дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Дана процедура закупівлі оголошується з метою запобігання аварійних ситуацій шляхом планової очистки каналізаційних колекторів та оглядових колодязів зовнішньої каналізаційної мережі (дощової) за допомогою каналопромивальної машини з вилученням мулу, коренів, гілля, каміння, тощо для забезпечення надійного відведення стічних вод.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 300 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 16 500 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 04056115 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Потурай Орислава Василівна |
| Телефон: | 380322521984 |
| E-mail: | o.poturay@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 79058, Україна, Львівська область,Львів, ВУЛИЦЯ ЛИПИНСЬКОГО, будинок 11 |
10 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей учаснику Товариство з обмеженою відповідальністю «ЮГГІДРОСЕРВІС» по предмету закупівлі ДК 021:2015 (CPV) 90470000-2 - Послуги з чищення каналізаційних колекторів (Послуги з очищення дощової каналізаційної мережі) (оголошення № UA-2025-04-15-011436-a) (у відповідності до норм пункту 43 Особливостей) 1.Перелік виявлених невідповідностей: під час розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідність у поданих документах, а саме: - вимогами пункту 1 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації встановлено, що учасник на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази та технологій надає у складі тендерної пропозиції довідку за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для надання послуг. Приміткою до пункту 1 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації встановлено, що у разі залучення обладнання, матеріально-технічної бази технологій згідно договірних відносин (оренда, надання послуг, тощо) учасники обов’язково зазначають інформацію про суб’єкта господарювання з яким укладено такі відносини. На виконання вимог пункту 1 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації учасник надав у складі тендерної пропозиції довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій від 22.04.2025 вих. №22/04/1, відповідно до якої в учасника наявні орендовані машини. Однак, всупереч вимогам пункту 1 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації, довідка від 22.04.2025 вих. №22/04/1 не містить інформації про суб’єкта господарювання з яким укладено договірні відносини щодо залучення машин. - на виконання вимог пункту 2 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції надав скан-копію штатного розкладу на 01 січня 2025 рік. Однак, слід зазначити що даний документ є нечітким, а саме частково обмежено зображення, що унеможливлює їх розгляд в повному обсязі. Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації у разі надання неякісних сканованих копій документів або пошкоджених електронних файлів, що унеможливлюють їх розгляд (нечітке зображення, зміщене зображення, файл не відкривається, невірний формат файлу, встановлено обмеження перегляду файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб, тощо) такі документи Замовником не розглядаються і вважаються неподаними учасником. Зважаючи на викладене, це створює невідповідність у наданих документах та інформації. - на виконання вимог пункту 3 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації в складі тендерної пропозиції міститься довідка від 22.04.2025 вих. №22/04/3. Відповідно до вказаної довідки в учасника наявний досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, а саме, договір на суму 1 059 999,00 тис. грн.. Відповідно до наданого у складі тендерної пропозиції договору №194/Т/24 від 28.10.2024, ціна договору складала 1 059 999,00 грн., також відповідно до наданих у складі тендерної пропозиції учасника платіжних інструкції сума оплати за вказаним договором складала 1 059 999,00 грн. Зважаючи на викладене це створює невідповідність у наданій інформації та документах. - вимогами пункту 3 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації встановлено, що наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (-их) договору (-ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції, зокрема, скан-копiєю (-ми) документу (-ів) на підтвердження фактичного надання послуг/виконання робіт за аналогічним (-и) договором (-ами), зазначеного (-их) в наданій Учасником Довідці (акти виконаних робіт, тощо). Однак, в супереч вказаним вимогам у складі тендерної пропозиції учасника відсутні скан-копії документів на підтвердження фактичного надання послуг/виконання робіт за аналогічним договором №194/Т/24 від 28.10.2024, зазначеного в наданій Учасником Довідці від 22.04.2025 вих. №22/04/3. - вимог пункту 7 Частини 3 Додатку №1 до Тендерної документації встановлено, що учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування, код ЄДРПОУ та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця. Однак, всупереч даним вимогам в складі тендерної пропозиції учасника відсутня інформація про повне найменування, код ЄДРПОУ та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця. - вимог пункту 10 Частини 3 Додатку №1 до Тендерної документації встановлено, що учасник у складі тендерної пропозиції надає скан-копію Дозволу/Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (що підтверджує наявність в учасника дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки). Однак, всупереч даним вимогам в складі тендерної пропозиції учасника відсутня скан-копія Дозволу/Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (що підтверджує наявність в учасника дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки). - вимогами пункту 1.4. Частини 4 Додатку №1 до Тендерної документації встановлено, що Учасники в складі тендерної пропозиції надають договір на утилізацію відходів (мулу, тощо), що діє на період надання послуг, або договір з організацією, що має ліцензію на захоронення відходів. На виконання даних вимог учасник надав у складі тендерної пропозиції скан-копію договору №16 від 01.02.2024 про надання послуг з прийому та утилізації рідких побутових відходів та мулових відходів, укладеного між КП «Комунальник» та ТОВ «ЮГГІДРОСЕРВІС». Відповідно до пункту 8.1. Договору від 01.02.2024 №16 даний договір набирає сили з моменту його підписання і діє до 31 грудня 2024 р.. та до повного фінансового виконання. А отже, станом на подання тендерної пропозиції учасника наданий у складі тендерної пропозиції учасника скан-копія Договору від 01.02.2024 №16 припинив свою дію. Слід зазначити, послуги що є предметом даної закупівлі повинні надаватись протягом 2025 року. А отже, наданий у складі тендерної пропозиції Договір від 01.02.2024 №16 не відповідає встановленим у пункті 1.4. Частини 4 Додатку №1 до Тендерної документації вимогам. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: вимоги пункту 1 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації; вимоги пункту 2 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації; вимоги пункту 3 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації; вимоги пункту 7 Частини 3 Додатку №1 до Тендерної документації; вимоги пункту 10 Частини 3 Додатку №1 до Тендерної документації; вимоги пункту 1.4 Частини 4 Додатку №1 до Тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - доповнити довідку від 22.04.2025 вих. №22/04/1 інформацією про суб’єкта господарювання з яким укладено договірні відносини щодо оренди машин; - надати штатний розклад підприємства прийнятним для читання в повному обсязі; - усунути невідповідність що міститься у довідці від 22.04.2025 вих. №22/04/3, в частині що стосується зазначення суми договору; - надати скан-копії документів, що підтверджують фактичне надання послуг/виконання робіт (акти виконаних робіт, тощо) за аналогічним договором №194/Т/24 від 28.10.2024, зазначеного в наданій Учасником Довідці від 22.04.2025 вих. №22/04/3; - надати інформація про повне найменування, код ЄДРПОУ та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця; - надати скан-копію Дозволу/Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (що підтверджує наявність в учасника дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки); - надати документ, що підтверджує продовження дії договору №16 від 01.02.2024 про надання послуг з прийому та утилізації рідких побутових відходів та мулових відходів, укладеного між КП «Комунальник» та ТОВ «ЮГГІДРОСЕРВІС» на період надання послуг, а саме на 2025 рік.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.