Період оскарження умов закупівлі - по 19-04-2025, 00:00
Закупівля здійснюється на очікувану вартість відповідно до потреби установи на 2025 рік, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», відповідно до Програми охорони навколишнього природного середовища Чернігівської області на 2021-2027 роки (зі змінами).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 600 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент екології та природних ресурсів Чернігівської обласної державної адміністрації |
| ЄДРПОУ: | 38709568 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Інна Іванівна Панасюк |
| Телефон: | +380462677926 |
| E-mail: | deko_post@cg.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 14000, Україна, Чернігівська область,м. Чернігів, просп. Миру, 14 |
1 |
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. 1.1. Пункт 1.1. (Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід) частини 1 (Документи та/або інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям) Додатку 1 до тендерної документації. 1.2. Пункт 1.2. (Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) частини 1 (Документи та/або інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям) Додатку 1 до тендерної документації. 2. Виявлені невідповідності 2.1 В наданих документах по Буяльській Наталії Павлівні є невідповідність в прізвищі в дипломі спеціаліста та свідоцтві про одруження. 2.2. По наданому учасником договору про закупівлю №27 від 02.03.2020 р. є наявна розбіжність ціни договору з ціною вказаною в акті здачі-прийняття робіт по даному договору та Звіті про виконання договору про закупівлю. 2.3. В наданих учасником актах здачі-прийняття послуг/робіт наявні невідповідності в частині зазначення найменування Виконавця з найменування Виконавця в наданих договорах. 2.4. В наданих учасником договорах є невідповідність в частині термінів виконання робіт/послуг з наданими актами здачі-прийняття робіт/послуг. 2.5. По наданому учасником договору №8330/1 від 04.10.2021 є невідповідність дати укладання договору з датою вказаною в Звіті про виконання договору про закупівлю. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 3.1. На підтвердження інформації стосовно наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник має надати інформацію у відповідності до пункту 1.1. частини 1 (Документи та/або інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям) Додатку 1 до тендерної документації. 3.2. На підтвердження інформації стосовно наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), учасник має надати інформацію у відповідності до пункту 1.2. частини 1 (Документи та/або інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям) Додатку 1 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.