Період оскарження умов закупівлі - по 19-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 600 041,29 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 16 000,41 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 48 000 UAH |
| Замовник: | Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» акціонерного товариства «Українська залізниця» |
| ЄДРПОУ: | 40081258 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.uz.gov.ua |
| Контактна особа: | Скринецький Вадим Віталійович |
| Телефон: | 380444650967 |
| E-mail: | skrynetskyi.v.v@uz.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01054, Україна, Київська область,Київ, вул. І. Франка 21 |
3 |
Згідно розгляду тендерної пропозиції Учасника 2 – ТОВ «ЧЕЛА УКРАЇНА», відповідно до пункту 41 Особливостей, на виконання норм пункту 43 Особливостей, є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: згідно Додатку 2 п.1 Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним, та іншим вимогам предмета закупівлі: 1.1. При залученні субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів)(в т.ч. по цивільно-правовим угодам та гіг-контрактам) в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю Учасник має надати: 1.1.1. Довідку у довільній формі з інформацією: - про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг; - види та обсяг робіт або послуг, які передбачається доручити субпідряднику(ам)/співвиконавцю(ям); - орієнтована вартість робіт або послуг субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) у вiдcoткax (%) до ціни тендерної пропозиції. 1.1.2. Оригінал листа від субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів), який засвідчує згоду на виконання робіт або надання послуг, що будуть йому доручені по договору про закупівлю. 1.1.3. Інформацію згідно пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації по кожному субпідряднику/співвиконавцю. 1.2 При незалученні субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) (в т.ч. по цивільно-правовим угодам та гіг-контрактам) або залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю 1.2.1 Довідка у довільній формі з інформацією щодо незалучення субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) або 1.2.2. Довідка у довільній формі з інформацією щодо залучення субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю). 1.2.3 Інформацію згідно пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації по кожному субпідряднику/співвиконавцю. згідно Додатку 2 п.1.3 Калькуляції вартості послуг з комплексного прибирання будівель та прилеглих територій (окремо по кожному об’єкту та видах послуг) з розшифровкою по статті матеріалів». згідно Додатку 2 п.2.2.4 Документ (сертифікат/свідоцтво) про проходження навчання/підвищення кваліфікації за фахом: «Інтегровані процедури захисту об’єктів від шкідників згідно HACCP (ISO 22000)». Документ повинен бути виданий державним закладом вищої освіти, на підтвердження необхідно надати копію відомості щодо права провадження освітньої діяльності у сфері вищої освіти (копію поточною ліцензії на освітню діяльність та/або копію витягу з Єдиної державної електронної бази з питань освіти щодо права провадження освітньої діяльності у сфері вищої освіти)
Згідно розгляду тендерної пропозиції Учасника 1 – ПП «КЛІНІНГ-ПРО», відповідно до пункту 41 Особливостей, на виконання норм пункту 43 Особливостей, є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1.Згідно з вимогами п. 2.2.5. Додатку 2 до тендерної документації потрібно надати: - сертифікат/диплом/свідоцтво/посвідчення, що підтверджує освіту, та/або фах, та/або кваліфікацію дезінфектор; - посвідчення та протокол (-и)/витяг (-и) з протоколу (-ів) про проходження спеціалізованого навчання з мінімальних вимог безпеки і охорони здоров’я при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці НПАОП 0.00-7.17-18. Навчання проводиться за участю спеціалістів Державної служби з питань праці України або іншім спеціалізованим навчальним закладом, з відповідними підтверджуючими документами; - документ (сертифікат/свідоцтво) про проходження навчання/підвищення кваліфікації за фахом: «Інтегровані процедури захисту об’єктів від шкідників згідно HACCP (ISO 22000)». Документ повинен бути виданий державним закладом вищої освіти, на підтвердження необхідно надати копію відомості щодо права провадження освітньої діяльності у сфері вищої освіти (копію поточною ліцензії на освітню діяльність та/або копію витягу з Єдиної державної електронної бази з питань освіти щодо права провадження освітньої діяльності у сфері вищої освіти). 2. Згідно з вимогами п. 2.2.2. Додатку 2 до тендерної документації потрібно надати: - документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та працівниками відповідної кваліфікації, а саме наказ про призначення працівника та/або відповідні сторінки трудової книжки працівника, та/або трудовий договір (контракт), та/або цивільно-правовий договір, та/або інші документи, що підтверджують трудові відносини між працівниками та учасником. 3. Згідно з вимогами Додатку 4 до тендерної документації потрібно надати: - цінову пропозиції у форматі Word з накладеним КЕП/УЕП. 4. Згідно з вимогами п. 7.2 Додатку 2 до тендерної документації потрібно надати: - довідку з відомостями про учасника у форматі Word з накладеним КЕП/УЕП. 5. Згідно з вимогами п. 7.4. Додатку 2 до тендерної документації потрібно надати: У разі якщо активи учасника в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, учасник у складі тендерної пропозиції має надати: - ухвалу слідчого судді, суду щодо арешту активів, або - нотаріально засвідчену копію згоди власника щодо управління активами, а також: - договір управління майном, укладений між Національним агентством з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, та управителем, або рішення Кабінету Міністрів України щодо управління активами, на які накладено арешт у кримінальному провадженні. Якщо учасник не повинен надавати вищезазначені документи, то він надає довідку в довільній формі. 6. Згідно з вимогами п. 1.8. Додатку 2 до тендерної документації потрібно надати: - фотографії спеціального одягу, в який мають бути одягнені працівники Учасника під час надання послуг на об’єктах Замовника (назва підприємства на спецодязі обов’язкова). 7. Згідно з вимогами п. 1.1. Додатку 2 до тендерної документації при залученні субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів)(в т.ч. по цивільно-правовим угодам та гіг-контрактам) в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю потрібно надати: довідку у довільній формі з інформацією: - про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг; - види та обсяг робіт або послуг, які передбачається доручити субпідряднику(ам)/співвиконавцю(ям); - орієнтована вартість робіт або послуг субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) у вiдcoткax (%) до ціни тендерної пропозиції. оригінал листа від субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів), який засвідчує згоду на виконання робіт або надання послуг, що будуть йому доручені по договору про закупівлю. інформацію згідно пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації по кожному субпідряднику/співвиконавцю. 8. Згідно з вимогами п. 1.1. Додатку 2 до тендерної документації при незалученні субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) (в т.ч. по цивільно-правовим угодам та гіг-контрактам) або залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю потрібно надати: довідку у довільній формі з інформацією щодо незалучення субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) або довідку у довільній формі з інформацією щодо залучення субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю); інформацію згідно пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації по кожному субпідряднику/співвиконавцю. 9. Згідно з вимогами п. 1.3. Додатку 2 до тендерної документації потрібно надати: - калькуляції вартості послуг з комплексного прибирання будівель та прилеглих територій (окремо по кожному об’єкту та видах послуг) з розшифровкою по статті матеріалів».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.