Період оскарження умов закупівлі - по 14-04-2025, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до пункту 10 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) "Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування".
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 384 500 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 845 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ МІСТА ОДЕСА |
| ЄДРПОУ: | 08038284 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Дмитро Дубінін |
| Телефон: | 380504954636 |
| E-mail: | dimadubinin1986@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 65058, Україна, Одеська область,Одеса, вул. Незалежності, будинок 18 |
4 |
І. Вимога про усунення невідповідностей. 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пунктом 1 Додатку 1 до тендерної документації визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». Учасник повинен підтвердити згідно з цим пунктом, зокрема: Пункт 1.3. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Згідно цього пункту на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору учасник повинен надати довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Разом з тим, до довідки, учасник має надати не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі; копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій учасником довідці та лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. 2) Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ОДЕСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОНТРОЛЮ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ХВОРОБ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ" надає довідку від 16.04.2025 р. №34/ПЗ (Файл - 1.1.1Довідка про наявність обладнання.docx.pdf). На підтвердження інформації, наведеної в довідці від 16.04.2025 р. №34/ПЗ ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ОДЕСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОНТРОЛЮ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ХВОРОБ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ" надає Договір про надання послуг від 05.11.2024 р. №431 (Файл - 1.3.2Договір №431 від 05.11.2024 року.pdf). Разом з тим, на підтвердження виконання зазначеного договору ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ОДЕСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОНТРОЛЮ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ХВОРОБ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ" надає 19 (дев’ятнадцять) актів прийому-здачі виконаних послуг (Файл - 1.3.3Акти до договору №431.pdf). Але для підтвердження належного виконання Договору про надання послуг від 05.11.2024 р. №431 ДЕРЖАВНОЮ УСТАНОВОЮ "ОДЕСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОНТРОЛЮ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ХВОРОБ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ" не було надано жодного документу, тобто учасник не виконав вимогу підпункту 1.3.3. пункту 1.3. Додатку 1 до тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) від контрагента згідно з аналогічним договором про надання послуг від 05.11.2024 р. №431, який зазначено в довідці від 16.04.2025 р. №34/ПЗ та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. ІІ. Вимога про усунення невідповідностей. 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: В Додатку 1 до тендерної документації замовником визначено Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зокрема в Пункті 2 Додатку 1 до тендерної документації визначено спосіб підтвердження інформація щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей та інформації щодо відсутності підстав визначених в підпункті 2 пункту 45 Особливостей. 2) Перелік виявлених невідповідностей: Під час подання тендерної пропозиції ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ОДЕСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОНТРОЛЮ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ХВОРОБ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ" підтвердила відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель. Щодо підтвердження відсутності підстав визначених в підпункті 2 пункту 45 Особливостей ДЕРЖАВНОЮ УСТАНОВОЮ "ОДЕСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОНТРОЛЮ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ХВОРОБ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ" не було надано жодного документу, тобто учасник не виконав вимогу пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідку в довільній формі з інформацією щодо відсутності підстав визначених в підпункті 2 пункту 45 Особливостей. ІІІ. Вимога про усунення невідповідностей. 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно з пунктом 5.4. Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати Статут або інший установчий документ учасника. Статут повинен містити відмітку державного реєстратора про проведення державної реєстрації або іншим установчим документом учасника (його копією) (у разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно ЗУ “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань” та відсутності відмітки державного реєстратора – учасник надає довідку в довільній формі із зазначенням коду адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника на вебпорталі Міністерства юстиції https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch). 2) Перелік виявлених невідповідностей: На виконання вимог пункту 5.4. Додатку 1 до тендерної документації ДЕРЖАВНОЮ УСТАНОВОЮ "ОДЕСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОНТРОЛЮ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ХВОРОБ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ" надано СТАТУТ ДЕРЖАВНОЇ УСТАНОВИ "ОДЕСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОНТРОЛЮ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ХВОРОБ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ" затверджений наказом Міністерства охорони здоров’я України від 3 січня 2025 року №16, але зазначений Статут не містить відмітку державного реєстратора про проведення державної реєстрації. З огляду на те, що СТАТУТ ДЕРЖАВНОЇ УСТАНОВИ "ОДЕСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОНТРОЛЮ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ХВОРОБ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ" затверджено наказом Міністерства охорони здоров’я України від 3 січня 2025 року №16, враховуючи ЗУ “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань”, у разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 та відсутності відмітки державного реєстратора, Учасник може надати довідку в довільній формі із зазначенням коду адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника на вебпорталі Міністерства юстиції https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch) – що не було надано учасником, тобто учасник не виконав вимогу пункту 5.4. Додатку 1 до тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Статут або інший установчий документ учасника. Статут повинен містити відмітку державного реєстратора про проведення державної реєстрації або іншим установчим документом учасника (його копією) (у разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно ЗУ “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань” та відсутності відмітки державного реєстратора – учасник надає довідку в довільній формі із зазначенням коду адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника на вебпорталі Міністерства юстиції https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch). ІV. Вимога про усунення невідповідностей. 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно з пунктом 5.5. Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати Витяг з реєстру платників податку на додану вартість, у разі сплати учасником ПДВ, або Витяг з реєстру платників єдиного податку, у разі сплати учасником єдиного податку. 2) Перелік виявлених невідповідностей: Під час подання тендерної пропозиції, на виконання вимог пункту 5.5. Додатку 1 до тендерної документації, ДЕРЖАВНОЮ УСТАНОВОЮ "ОДЕСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОНТРОЛЮ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ХВОРОБ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ" не було надано жодного документу, тобто учасник не виконав вимогу пункту 5.5. Додатку 1 до тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Витяг з реєстру платників податку на додану вартість, у разі сплати учасником ПДВ, або Витяг з реєстру платників єдиного податку, у разі сплати учасником єдиного податку. V. Вимога про усунення невідповідностей. 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно з пунктом 5.9. Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації. А саме: Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. 2) Перелік виявлених невідповідностей: За результатами перевірки електронного підпису, накладеного на тендерну пропозицію ДЕРЖАВНОЇ УСТАНОВИ "ОДЕСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОНТРОЛЮ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ХВОРОБ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ", на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/ verify) сервісом створення та проведення перевірки надано результат, відповідно до якого «тип носія особистого ключа: незахищений», «тип підпису: удосконалений», а отже тендерна пропозиція ДЕРЖАВНОЇ УСТАНОВИ "ОДЕСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОНТРОЛЮ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ХВОРОБ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ" підписана удосконаленим електронним підписом, а не кваліфікованим електронним підписом. Враховуючи вищевикладене та з огляду на те, що Замовником у тендерній документації чітко визначена конкретна вимога до учасників щодо накладення саме КЕП, дана тендерна пропозиція не відповідає вимогам пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
І. Вимога про усунення невідповідностей. 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пунктом 1 Додатку 1 до тендерної документації визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». Учасник повинен підтвердити згідно з цим пунктом, зокрема: Пункт 1.3. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Згідно цього пункту на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору учасник повинен надати довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Разом з тим, до довідки, учасник має надати не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі; копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій учасником довідці та лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. 2) Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСАЙТ СЕРВІС" надає довідку від 14 квітня 2025 р. №14/04/01 (Файл. Довідка про наявнсть досвіду аналогічних договорів). На підтвердження інформації, наведеної в довідці від 14 квітня 2025 р. №14/04/01 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСАЙТ СЕРВІС" надає Договір про надання послуг від 01 січня 2025 року №04 (Файл. Аналог Договору ТОВ ЛЮСТДОРФ); Договір від 21.03.2024 р. №06 (Файл. Аналог Договір КЄВ Кропивницкий) та Договір про надання послуг від 30 грудня 2024 року №КР 09 (Файл. Аналог договору ТОВ Миколаївхліб). Разом з тим, на підтвердження виконання зазначених договорів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСАЙТ СЕРВІС" надає акт здачі-приймання наданих послуг від 31.01.2025 №КР 562 (Файл. Акт виконаних робіт ТОВ Люстдорф); Акт приймання виконаних послуг від 23.08.2024 №264 (Файл. 1.3.3. - Акт виконаних робіт КЭВ Кропивницкий); акт здачі-приймання наданих послуг від 31.03.2025 №КР 46 (Файл. Акт№КР46); відгук ТОВ «Люсдорф» без номеру (Файл. Відгук ТОВ Люстдорф) та лист-відгук за співпрацю від 04.03.2025 р. №645 (Файл. Відгук КЄВ Кропивницький). Договір від 21.03.2024 р. №06 наданий не в повному обсязі, а саме відсутній Додаток № 1 Калькуляція вартості послуг з дератизації та дезінсекції по об’єктах. Акт приймання виконаних послуг від 23.08.2024 №264 підтверджує надання послуг за Договором від 21.03.2024 р. №06 в серпні місяці 2024 року на суму 14697,22 грн з ПДВ, а загальна ціна договору становить 146972,20 грн з ПДВ, тобто зазначений акт не підтверджує виконання Договору від 21.03.2024 р. №06. Відгук ТОВ «Люсдорф» без номеру наданий ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСАЙТ СЕРВІС" на підтвердження виконання договору, який не зазначений в довідці від 14 квітня 2025 р. №14/04/01 та не наданий у складі тендерної пропозиції. А для підтвердження належного виконання Договору про надання послуг від 30 грудня 2024 року №КР 09 ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСАЙТ СЕРВІС" взагалі не надано лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) від контрагента. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Разом з тим, до довідки, учасник має надати не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі; копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій учасником довідці та лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. ІІ. Вимога про усунення невідповідностей. 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пунктом 4 Додатку 1 до тендерної документації визначено перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Учасник згідно з цим пунктом повинен надати, зокрема: Пункт 4.1. «Гарантійний лист, в якому Учасник гарантує Замовнику надати послуги/виконати роботи якісно у кількості та терміни встановлені Замовником, а також зазначає що матеріальні ресурси та вироби, що використовуються для надання послуг/виконання робіт та від яких залежить якість наданих послуг/виконаних робі, будуть відповідати вимогам нормативно-правових актів та умовам договору. Гарантійний лист повинен мати посилання на номер оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі». 2) Перелік виявлених невідповідностей: На виконання вимоги пункту 4.1. Додатку 1 до тендерної документації ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСАЙТ СЕРВІС", у складі тендерної пропозиції, надає гарантійний лист від 14.04.2025 р. №14/04/02 (Файл. Гарантійний лист) з посиланням на номер тендеру, а не на номер оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Гарантійний лист, в якому Учасник гарантує Замовнику надати послуги/виконати роботи якісно у кількості та терміни встановлені Замовником, а також зазначає що матеріальні ресурси та вироби, що використовуються для надання послуг/виконання робіт та від яких залежить якість наданих послуг/виконаних робі, будуть відповідати вимогам нормативно-правових актів та умовам договору. Гарантійний лист повинен мати посилання на номер оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі, а саме – Ідентифікатор закупівлі в форматі UA-ХХХ-ХХ-ХХ-ХХХХХХ-a.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.