Період оскарження умов закупівлі - по 13-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 432 986,24 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 24 329,86 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 72 000 UAH |
| Замовник: | Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» акціонерного товариства «Українська залізниця» |
| ЄДРПОУ: | 40081258 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.uz.gov.ua |
| Контактна особа: | Скринецький Вадим Віталійович |
| Телефон: | 380444650967 |
| E-mail: | skrynetskyi.v.v@uz.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01054, Україна, Київська область,Київ, вул. І. Франка 21 |
2 |
Згідно розгляду тендерної пропозиції Учасника 2 – ТОВ «ПРАЙМ-ЕСТЕТ», відповідно до пункту 41 Особливостей, на виконання норм пункту 43 Особливостей, є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: згідно Додатку 2 п.1 Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним, та іншим вимогам предмета закупівлі: 1.1. При залученні субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів)(в т.ч. по цивільно-правовим угодам та гіг-контрактам) в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю Учасник має надати: 1.1.1. Довідку у довільній формі з інформацією: - про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг; - види та обсяг робіт або послуг, які передбачається доручити субпідряднику(ам)/співвиконавцю(ям); - орієнтована вартість робіт або послуг субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) у вiдcoткax (%) до ціни тендерної пропозиції. 1.1.2. Оригінал листа від субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів), який засвідчує згоду на виконання робіт або надання послуг, що будуть йому доручені по договору про закупівлю. 1.1.3. Інформацію згідно пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації по кожному субпідряднику/співвиконавцю. 1.2 При незалученні субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) (в т.ч. по цивільно-правовим угодам та гіг-контрактам) або залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю 1.2.1 Довідка у довільній формі з інформацією щодо незалучення субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) або 1.2.2. Довідка у довільній формі з інформацією щодо залучення субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю). 1.2.3 Інформацію згідно пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації по кожному субпідряднику/співвиконавцю. згідно Додатку 2 п.1.3 Калькуляції вартості послуг з комплексного прибирання будівель та прилеглих територій (окремо по кожному об’єкту та видах послуг) з розшифровкою по статті матеріалів». згідно Додатку 2 п.2.2.3 На підтвердження наявності не менше 2 (двох) верхолазів, інформація про яких зазначена в довідці, Учасник повинен надати документи на підтвердження професії верхолаз. згідно Додатку 2 п.2.2.6 На підтвердження наявності в Учасника не менше 10 (десяти) працівників, що пройшли навчання для роботи з інструментом та пристроями надати посвідчення та протокол (-и) /витяг (-и) з протоколу (-ів) про проведення навчання згідно вимог НПАОП 0.00-1.71-13. Навчання проводиться за участю спеціалістів Державної служби з питань праці України. (Семененко Вадим- відсутній в довідці, відсутній наказ на нього)
Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником 1 – ПП «Клінінг-Про». У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника 1 – ПП «Клінінг-Про» до 20 робочих днів, а саме до 15.05.2025.
Згідно розгляду тендерної пропозиції Учасника 1 – ПП «КЛІНІНГ-ПРО», відповідно до пункту 41 Особливостей, на виконання норм пункту 43 Особливостей, є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1.Згідно з вимогами п. 2.2.5. Додатку 2 до тендерної документації потрібно надати: - сертифікат/диплом/свідоцтво/посвідчення, що підтверджує освіту, та/або фах, та/або кваліфікацію дезінфектор; - посвідчення та протокол (-и)/витяг (-и) з протоколу (-ів) про проходження спеціалізованого навчання з мінімальних вимог безпеки і охорони здоров’я при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці НПАОП 0.00-7.17-18. Навчання проводиться за участю спеціалістів Державної служби з питань праці України або іншім спеціалізованим навчальним закладом, з відповідними підтверджуючими документами; - документ (сертифікат/свідоцтво) про проходження навчання/підвищення кваліфікації за фахом: «Інтегровані процедури захисту об’єктів від шкідників згідно HACCP (ISO 22000)». Документ повинен бути виданий державним закладом вищої освіти, на підтвердження необхідно надати копію відомості щодо права провадження освітньої діяльності у сфері вищої освіти (копію поточною ліцензії на освітню діяльність та/або копію витягу з Єдиної державної електронної бази з питань освіти щодо права провадження освітньої діяльності у сфері вищої освіти). 2. Згідно з вимогами п. 2.2.2. Додатку 2 до тендерної документації потрібно надати: - документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та працівниками відповідної кваліфікації, а саме наказ про призначення працівника та/або відповідні сторінки трудової книжки працівника, та/або трудовий договір (контракт), та/або цивільно-правовий договір, та/або інші документи, що підтверджують трудові відносини між працівниками та учасником. 3. Згідно з вимогами Додатку 4 до тендерної документації потрібно надати: - цінову пропозиції у форматі Word з накладеним КЕП/УЕП. 4. Згідно з вимогами п. 7.2 Додатку 2 до тендерної документації потрібно надати: - довідку з відомостями про учасника у форматі Word з накладеним КЕП/УЕП. 5. Згідно з вимогами п. 7.4. Додатку 2 до тендерної документації потрібно надати: У разі якщо активи учасника в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, учасник у складі тендерної пропозиції має надати: - ухвалу слідчого судді, суду щодо арешту активів, або - нотаріально засвідчену копію згоди власника щодо управління активами, а також: - договір управління майном, укладений між Національним агентством з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, та управителем, або рішення Кабінету Міністрів України щодо управління активами, на які накладено арешт у кримінальному провадженні. Якщо учасник не повинен надавати вищезазначені документи, то він надає довідку в довільній формі. 6. Згідно з вимогами п. 1.8. Додатку 2 до тендерної документації потрібно надати: - фотографії спеціального одягу, в який мають бути одягнені працівники Учасника під час надання послуг на об’єктах Замовника (назва підприємства на спецодязі обов’язкова). 7. Згідно з вимогами п. 1.1. Додатку 2 до тендерної документації при залученні субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів)(в т.ч. по цивільно-правовим угодам та гіг-контрактам) в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю потрібно надати: довідку у довільній формі з інформацією: - про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг; - види та обсяг робіт або послуг, які передбачається доручити субпідряднику(ам)/співвиконавцю(ям); - орієнтована вартість робіт або послуг субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) у вiдcoткax (%) до ціни тендерної пропозиції. оригінал листа від субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів), який засвідчує згоду на виконання робіт або надання послуг, що будуть йому доручені по договору про закупівлю. інформацію згідно пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації по кожному субпідряднику/співвиконавцю. 8. Згідно з вимогами п. 1.1. Додатку 2 до тендерної документації при незалученні субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) (в т.ч. по цивільно-правовим угодам та гіг-контрактам) або залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю потрібно надати: довідку у довільній формі з інформацією щодо незалучення субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) або довідку у довільній формі з інформацією щодо залучення субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю); інформацію згідно пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації по кожному субпідряднику/співвиконавцю. 9. Згідно з вимогами п. 1.3. Додатку 2 до тендерної документації потрібно надати: - калькуляції вартості послуг з комплексного прибирання будівель та прилеглих територій (окремо по кожному об’єкту та видах послуг) з розшифровкою по статті матеріалів».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.