Період оскарження умов закупівлі - по 12-04-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 102 488,99 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 074,67 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 24521399 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Фіголь Леся Василівна |
| Телефон: | 380442413147 |
| E-mail: | liss767@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 03151, Україна, Київська область,Київ, вул. Волинська, 26 |
4 |
Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду пропозиції учасника ТОВ "ФЛАШ ПРАЙМ" (код ЄДРПОУ 45515194) виявлено наступні невідповідності: - відповідно п.1.1. Додатку 1 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати наступні документи: 1) Учасник повинен надати довідку, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (у разі наявності), в якій зазначається інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання послуг, визначених у Додатку 2 до тендерної документації (із зазначенням їх найменування, наявної кількості, марки та технічного стану механізмів, обладнання та транспортних засобів, а також із зазначенням підстави користування (власне/орендоване/тощо). Довідка повинна бути оформлена (подана) згідно форми даного додатку. 2) Для надання послуг Учасник процедури закупівлі повинен мати в наявності (не менше ніж по 1 (одній) одиниці: 1) зварювального апарату; 2) прес для гідравлічних випробувань; 3) установки для промивання систем опалення; 4) гідродинамічної машини для прочистки каналізації; На підтвердження надати витяг з оборотно-сальдової відомості, що підтверджує право власності та/або копії договорів оренди даного обладнання. ТОВ "ФЛАШ ПРАЙМ" не надали вищезазначені документи, що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації; - відповідно п.1.2.1.- 1.2.4. Додатку 1 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати наступні документи: 1.2.1. Надати довідку довільної форми про наявність (не менше 4 (чотирьох)) працівників / фахівців Учасника, які упродовж робочого часу Замовника (згідно Правил внутрішнього розпорядку Замовника) будуть виконувати поточні заявки на об’єктах Замовника, згідно з адресами визначеними у переліку об’єктів Замовника, де передбачається надання послуги, а саме: -слюсаря-сантехніка; -фахівця інженерно-технічної кваліфікації за спеціальністю теплоенергетика; -інженера з експлуатації споруд та устаткування водопровідно-каналізаційного господарства з метою забезпечення належного функціонування систем водопостачання та водовідведення Замовника; -диспетчерів / операторів для цілодобового приймання повідомлень про аварійні випадки на об’єктах Замовника. 1.2.2. На підтвердження працівників відповідної кваліфікації, надати копію/її (витягу/и з) наказів про прийняття на роботу відповідних фахівців, зазначених у п. 1.2.1, та/або копіями чинних цивільно-правових договорів з фахівцями, які будуть залучені для виконання надання Послуги. 1.2.3. Копії документів (напр. свідоцтво), що підтверджують присвоєння кваліфікаційного рівня з професії слюсаря-сантехніка, засвідчені підписами власника відповідного документа. 1.2.4. Копії посвідчень про перевірку знань з охорони праці, пожежної безпеки та технічної експлуатації теплових установок і мереж для фахівців, які будуть задіяні для надання Послуги, засвідчені Учасником. ТОВ "ФЛАШ ПРАЙМ" не надали вищезазначені документи, що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації; - відповідно п.1.3.1.- 1.3.3. Додатку 1 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати наступні документи: 1.3.1. Довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договору/ів (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір предмет якого є аналогічним предмету по цій закупівлі за послугами, що закуповуються. 1.3.2. Не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, виконаного в повному обсязі. 1.3.3. Копії/ю документів/а на підтвердження повного виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, а саме копії первинних документів (документа), що визначені в аналогічному/их договорі/договорах (акти приймання наданих послуг та інші документи відповідно до умов договору, які підтверджують його повне виконання Учасником, тощо) та лист-відгук (не менше одного) від контрагента, підписаний керівником (або уповноваженою особою контрагента), з обов’язковим зазначенням дати його видачі, вихідного номеру, предмета договору, номеру і дати договору, суми виконання договору, інформації щодо якості та строків виконання договору. ТОВ "ФЛАШ ПРАЙМ" не надали вищезазначені документи, що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації; - відповідно п.1.4. Додатку 1 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати наступні документи: 1) витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що містить дані про останні реєстраційні дії (на будь-яку дату в актуальному стані); 2) копію документу (ів), що підтверджують повноваження щодо підпису тендерної пропозиції: розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (протокол зборів засновників (загальних зборів учасників) та/або наказ про призначення тощо) та/або довіреність (доручення) з відповідним підтвердженням повноваження службової (посадової особи) Учасника, що підписала від імені Учасника відповідну довіреність (доручення), та/або інший документ (документи), що підтверджує повноваження уповноваженої особи Учасника на підписання тендерної пропозиції. 3) копію документу (ів), що підтверджують повноваження щодо підпису договору про закупівлю: розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (протокол зборів засновників (загальних зборів учасників) та/або наказ про призначення тощо) та/або довіреність (доручення) з відповідним підтвердженням повноваження службової (посадової особи) Учасника, що підписала від імені Учасника відповідну довіреність (доручення), та/або інший документ (документи), що підтверджує повноваження уповноваженої особи Учасника на підписання договору про закупівлю. У разі наявності в установчих документах певних обмежень (за строком, сумою тощо) – надати документ (рішення, протокол, дозвіл тощо), який надає право укласти такий договір. ТОВ "ФЛАШ ПРАЙМ" не надали вищезазначені документи, що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації; - відповідно п.5.6. Додатку 1 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати наступні документи: - інформацію про кінцевого(их) бенефеціарного(их) власника(ів) із зазначенням частки в статутному капіталі. ТОВ "ФЛАШ ПРАЙМ" не надали вищезазначені документи, що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації; - відповідно абзацу 2 п.7. Додатку 2 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати наступні документи: -учаснику необхідно надати у складі тендерної пропозиції скановану копію оригіналу сертифікату ISO 9001 система управління якістю та оригінал звіту, Скановану копію оригіналу Оригінал сертифікату ISO 45001 управління охороною праці та оригінал звіту. ТОВ "ФЛАШ ПРАЙМ" надали вищезазначені сертифікати без оригіналів звіту, що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації; Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати документи відповідно п.1.1. Додатку 1 до тендерної документації; 2. Надати документи відповідно п.1.2.1; 1.2.2; 1.2.3; 1.2.4 Додатку 1 до тендерної документації; 3. Надати документи відповідно п.1.3.1; 1.3.2; 1.3.3 Додатку 1 до тендерної документації; 4. Надати витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; 5. Надати копію документу (ів), що підтверджують повноваження щодо підпису тендерної пропозиції та договору; 6. Надати інформацію про кінцевого(их) бенефеціарного(их) власника(ів) із зазначенням частки в статутному капіталі; 7. Надати оригінали звітів до сертифікату ISO 9001 та ISO 45001.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.