Закупівлю оголошено - 07-04-2025, 11:24. Дата останніх змін - 23-04-2025, 00:00

Послуги з проведення гідродинамічної промивки зовнішньої каналізаційної мережі за код ДК 021:2015 90470000-2 «Послуги з чищення каналізаційних колекторів»

Послуги з проведення гідродинамічної промивки зовнішньої каналізаційної мережі за код ДК 021:2015 90470000-2 «Послуги з чищення каналізаційних колекто... Державна закупівля - UA-2025-04-07-003798-a Послуги з проведення гідродинамічної промивки зовнішньої каналізаційної мережі за код ДК 021:2015 90470000-2 «Послуги з чищення каналізаційних колекторів» від замовника ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ" від 4/7/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-04-07-003798-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-11-13-020407-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 07-04-2025, 11:24
по 12-04-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 07-04-2025, 11:24
по 15-04-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 12-04-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Закупівля не відбулась
Бюджет:
102488.99
102 488,99 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:3 074,67 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ"
ЄДРПОУ:24521399 Досьє YouControl
Контактна особа:Фіголь Леся Василівна
Телефон:380442413147
E-mail:liss767@ukr.net
Місцезнаходження:
03151, Україна, Київська область,Київ, вул. Волинська, 26
4



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Не відбувся
Послуги з проведення гідродина ...
102 488,99 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з проведення гідродинамічної промивки зовнішньої каналізаційної мережі за адресою: вул. Волинська, 26 у Солом’янському районі м. Києва

1
послуга
Україна Відповідно до документації
по 10-09-2025
90470000-2
Послуги з чищення каналізаційних колекторів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з проведення гідродинамічної промивки зовнішньої каналізаційної мережі за адресою: вул. Володимира Сікевича, 28 у Солом’янському районі м. Києва

1
послуга
Україна Відповідно до документації
по 10-09-2025
90470000-2
Послуги з чищення каналізаційних колекторів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з проведення гідродинамічної промивки зовнішньої каналізаційної мережі за адресою: вул. Волинська, 26 у Солом’янському районі м. Києва (аварійна)

2
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
90470000-2
Послуги з чищення каналізаційних колекторів


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЛАШ ПРАЙМ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 15-04-2025 по 23-04-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, , вулиця Голосіївська, будинок 7, 03039, Бондаренко Владислав
Остаточна пропозиція:
101 699,41 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 23-04-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 15-04-25, 12:45:52
24

Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду пропозиції учасника ТОВ "ФЛАШ ПРАЙМ" (код ЄДРПОУ 45515194) виявлено наступні невідповідності: - відповідно п.1.1. Додатку 1 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати наступні документи: 1) Учасник повинен надати довідку, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (у разі наявності), в якій зазначається інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання послуг, визначених у Додатку 2 до тендерної документації (із зазначенням їх найменування, наявної кількості, марки та технічного стану механізмів, обладнання та транспортних засобів, а також із зазначенням підстави користування (власне/орендоване/тощо). Довідка повинна бути оформлена (подана) згідно форми даного додатку. 2) Для надання послуг Учасник процедури закупівлі повинен мати в наявності (не менше ніж по 1 (одній) одиниці: 1) зварювального апарату; 2) прес для гідравлічних випробувань; 3) установки для промивання систем опалення; 4) гідродинамічної машини для прочистки каналізації; На підтвердження надати витяг з оборотно-сальдової відомості, що підтверджує право власності та/або копії договорів оренди даного обладнання. ТОВ "ФЛАШ ПРАЙМ" не надали вищезазначені документи, що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації; - відповідно п.1.2.1.- 1.2.4. Додатку 1 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати наступні документи: 1.2.1. Надати довідку довільної форми про наявність (не менше 4 (чотирьох)) працівників / фахівців Учасника, які упродовж робочого часу Замовника (згідно Правил внутрішнього розпорядку Замовника) будуть виконувати поточні заявки на об’єктах Замовника, згідно з адресами визначеними у переліку об’єктів Замовника, де передбачається надання послуги, а саме: -слюсаря-сантехніка; -фахівця інженерно-технічної кваліфікації за спеціальністю теплоенергетика; -інженера з експлуатації споруд та устаткування водопровідно-каналізаційного господарства з метою забезпечення належного функціонування систем водопостачання та водовідведення Замовника; -диспетчерів / операторів для цілодобового приймання повідомлень про аварійні випадки на об’єктах Замовника. 1.2.2. На підтвердження працівників відповідної кваліфікації, надати копію/її (витягу/и з) наказів про прийняття на роботу відповідних фахівців, зазначених у п. 1.2.1, та/або копіями чинних цивільно-правових договорів з фахівцями, які будуть залучені для виконання надання Послуги. 1.2.3. Копії документів (напр. свідоцтво), що підтверджують присвоєння кваліфікаційного рівня з професії слюсаря-сантехніка, засвідчені підписами власника відповідного документа. 1.2.4. Копії посвідчень про перевірку знань з охорони праці, пожежної безпеки та технічної експлуатації теплових установок і мереж для фахівців, які будуть задіяні для надання Послуги, засвідчені Учасником. ТОВ "ФЛАШ ПРАЙМ" не надали вищезазначені документи, що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації; - відповідно п.1.3.1.- 1.3.3. Додатку 1 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати наступні документи: 1.3.1. Довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договору/ів (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір предмет якого є аналогічним предмету по цій закупівлі за послугами, що закуповуються. 1.3.2. Не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, виконаного в повному обсязі. 1.3.3. Копії/ю документів/а на підтвердження повного виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, а саме копії первинних документів (документа), що визначені в аналогічному/их договорі/договорах (акти приймання наданих послуг та інші документи відповідно до умов договору, які підтверджують його повне виконання Учасником, тощо) та лист-відгук (не менше одного) від контрагента, підписаний керівником (або уповноваженою особою контрагента), з обов’язковим зазначенням дати його видачі, вихідного номеру, предмета договору, номеру і дати договору, суми виконання договору, інформації щодо якості та строків виконання договору. ТОВ "ФЛАШ ПРАЙМ" не надали вищезазначені документи, що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації; - відповідно п.1.4. Додатку 1 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати наступні документи: 1) витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що містить дані про останні реєстраційні дії (на будь-яку дату в актуальному стані); 2) копію документу (ів), що підтверджують повноваження щодо підпису тендерної пропозиції: розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (протокол зборів засновників (загальних зборів учасників) та/або наказ про призначення тощо) та/або довіреність (доручення) з відповідним підтвердженням повноваження службової (посадової особи) Учасника, що підписала від імені Учасника відповідну довіреність (доручення), та/або інший документ (документи), що підтверджує повноваження уповноваженої особи Учасника на підписання тендерної пропозиції. 3) копію документу (ів), що підтверджують повноваження щодо підпису договору про закупівлю: розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (протокол зборів засновників (загальних зборів учасників) та/або наказ про призначення тощо) та/або довіреність (доручення) з відповідним підтвердженням повноваження службової (посадової особи) Учасника, що підписала від імені Учасника відповідну довіреність (доручення), та/або інший документ (документи), що підтверджує повноваження уповноваженої особи Учасника на підписання договору про закупівлю. У разі наявності в установчих документах певних обмежень (за строком, сумою тощо) – надати документ (рішення, протокол, дозвіл тощо), який надає право укласти такий договір. ТОВ "ФЛАШ ПРАЙМ" не надали вищезазначені документи, що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації; - відповідно п.5.6. Додатку 1 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати наступні документи: - інформацію про кінцевого(их) бенефеціарного(их) власника(ів) із зазначенням частки в статутному капіталі. ТОВ "ФЛАШ ПРАЙМ" не надали вищезазначені документи, що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації; - відповідно абзацу 2 п.7. Додатку 2 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати наступні документи: -учаснику необхідно надати у складі тендерної пропозиції скановану копію оригіналу сертифікату ISO 9001 система управління якістю та оригінал звіту, Скановану копію оригіналу Оригінал сертифікату ISO 45001 управління охороною праці та оригінал звіту. ТОВ "ФЛАШ ПРАЙМ" надали вищезазначені сертифікати без оригіналів звіту, що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації; Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати документи відповідно п.1.1. Додатку 1 до тендерної документації; 2. Надати документи відповідно п.1.2.1; 1.2.2; 1.2.3; 1.2.4 Додатку 1 до тендерної документації; 3. Надати документи відповідно п.1.3.1; 1.3.2; 1.3.3 Додатку 1 до тендерної документації; 4. Надати витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; 5. Надати копію документу (ів), що підтверджують повноваження щодо підпису тендерної пропозиції та договору; 6. Надати інформацію про кінцевого(их) бенефеціарного(их) власника(ів) із зазначенням частки в статутному капіталі; 7. Надати оригінали звітів до сертифікату ISO 9001 та ISO 45001.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 16-04-25, 12:45:52

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЛАШ ПРАЙМ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
101 699,41 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
Не залучаємо
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
14-04-2025, 19:38:05
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:07-04-2025, 11:25:12
      Тип документа: Критерії прийнятності
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Критерії прийнятності
        публічнийЕкспортовано:07-04-2025, 11:24:46
          Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:07-04-2025, 11:24:46
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:07-04-2025, 11:24:46
                  Інші
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Інший
                    публічнийЕкспортовано:07-04-2025, 11:24:46
                    Інший
                    публічнийЕкспортовано:07-04-2025, 11:24:46
                      Тип документа: Тендерна документація
                        Файл
                        Тип
                        Приватність
                        Стан
                        Дата та час
                        Дії
                        Тендерна документація
                        публічнийЕкспортовано:07-04-2025, 11:24:46
                          Електронні тендерні вимоги
                          1. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Резидентом підтверджується, що
                          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-04-2025, 11:24:47
                          Нерезидентом підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-04-2025, 11:24:47
                          2. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-04-2025, 11:24:47
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-04-2025, 11:24:47
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          3. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-04-2025, 11:24:47
                          4. Порушення справи про банкрутство
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-04-2025, 11:24:47
                          5. Вчинення кримінальних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-04-2025, 11:24:47
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-04-2025, 11:24:47
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          6. Вчинення економічних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-04-2025, 11:24:47
                          7. Вчинення корупційних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          1 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-04-2025, 11:24:47
                          Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-04-2025, 11:24:47
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-04-2025, 11:24:47
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-04-2025, 11:24:47
                          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-04-2025, 11:24:47
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                          Застосовується до:
                          Замовника
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-04-2025, 11:24:47
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                          Застосовується до:
                          Замовника
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-04-2025, 11:24:47
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          1. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                          1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-04-2025, 11:24:47
                          При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                          2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-04-2025, 11:24:47
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          2. Мова (мови) тендерної пропозиції
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-04-2025, 11:24:47
                          3. Строк дії тендерної пропозиції
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                          120
                          Пошук... день
                          день
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-04-2025, 11:24:47
                          1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту Послуги з проведення гідродинамічної промивки зовнішньої каналізаційної мережі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-04-2025, 11:24:47
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Додаток 1 Перелік документів для Учасника.docx, Копії документів , 1.3.1. Довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договору/ів (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір предмет якого є аналогічним предмету по цій закупівлі за послугами, що закуповуються. 1.3.2. Не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, виконаного в повному обсязі. 1.3.3. Копії/ю документів/а на підтвердження повного виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, а саме копії первинних документів (документа), що визначені в аналогічному/их договорі/договорах (акти приймання наданих послуг та інші документи відповідно до умов договору, які підтверджують його повне виконання Учасником, тощо). та лист-відгук (не менше одного) від контрагента, підписаний керівником (або уповноваженою особою контрагента), з обов’язковим зазначенням дати його видачі, вихідного номеру, предмета договору, номеру і дати договору, суми виконання договору, інформації щодо якості та строків виконання договору.
                          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ