Закупівлю оголошено - 01-04-2025, 15:45. Дата останніх змін - 31-07-2025, 15:17

код ДК 021:2015 - 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги по комплексному прибиранню внутрішніх приміщень та прилеглої території вокзалів)

код ДК 021:2015 - 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги по комплексному прибиранню внутрішніх приміщень та прилеглої території вокзалів)... Державна закупівля - UA-2025-04-01-010723-a код ДК 021:2015 - 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги по комплексному прибиранню внутрішніх приміщень та прилеглої території вокзалів) від замовника ФІЛІЯ "ВОКЗАЛЬНА КОМПАНІЯ " АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" від 4/1/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-04-01-010723-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-04-01-011908-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 01-04-2025, 15:45
по 06-04-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 01-04-2025, 15:45
по 09-04-2025, 18:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 10-04-2025, 14:50
по 10-04-2025, 15:25

Період оскарження умов закупівлі - по 06-04-2025, 00:00

Більш детальну інформацію зазначено в тендерній документації. Проєкт договору в тендерній документації.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
1484567.04
1 484 567,04 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:14 845,67 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:ФІЛІЯ "ВОКЗАЛЬНА КОМПАНІЯ " АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
ЄДРПОУ:43665271 Досьє YouControl
Контактна особа:Зарицький Олег
Телефон:380443097735
E-mail:zarytskyi.o.i@uz.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
код ДК 021:2015 - 90910000-9 П ...
1 484 567,04 UAH(без ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 10-04-2025, 14:50
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

код ДК 021:2015 - 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги по комплексному прибиранню внутрішніх приміщень та прилеглої території вокзалів)

1
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
90910000-9
Послуги з прибирання


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ЧЕЛА УКРАЇНА"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 21-07-2025 по 29-07-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, буд. 45, офіс 407, 03035, Борисенко Ігор Юрійович
Остаточна пропозиція:
1 349 524,98 UAH,без ПДВ
Первинна пропозиція:
1 395 541,80 UAH, без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
23-07-2025, 14:50
Період подачі оскарження:
по 29-07-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 22-07-25, 11:14:27
24

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Найменування замовника: філія «Вокзальна компанія» акціонерного товариства «Українська залізниця» 2. Ідентифікаційний код: ЄДРПОУ 43665271 3. Місцезнаходження замовника: м. Київ 4. Предмет закупівлі: код ДК 021:2015 – 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги по комплексному прибиранню внутрішніх приміщень та прилеглої території вокзалів) 5. Ідентифікатор процедури закупівлі в електронній системі закупівель: № UA-2025-04-01-010723-a. 6. Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 7. Перелік виявлених невідповідностей учасника ТОВ "ЧЕЛА УКРАЇНА", код ЄДРПОУ – 42809838 (далі – Учасник): 7.1. Учасником в складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (файл: «3. Довідка про наявність працівників.pdf») в якій зазначено 17 працівників, один з яких – менеджер, за сумісництвом: відповідальний за охорону праці, один – адміністратор господарського відділу департаменту клінінгу. Отже по факту в довідці зазначено тільки 15 працівників, що будуть безпосередньо задіяні під час надання послуг, що не відповідає вимогам підпункту 2.1 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації. Дозавантажити документ, приведений у відповідності до вимог підпункту 2.1 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації. 7.2. Учасником на підтвердження наявності працівників зазначених у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (файл: «3. Довідка про наявність працівників.pdf») не надано документи, що підтверджують взаємовідносини наступних працівників з Учасником, а саме: Іванов Олексій Вікторович, Котвицький В’ячеслав Вікторович, Цьоха Олена Юріївна, Сундук Ліна Ігорівна, Гусак Людмила Павлівна, Лимаренко Віта Геннадіївна, Стельмах Світлана Миколаївна, що не відповідає вимогам підпункту 2.3. пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації. Дозавантажити документ, приведений у відповідності до вимог підпункту 2.3 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 23-07-25, 11:14:27
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-04-01-010723-a-b2
Номер договору:
УЗ/ВК-248/2025-Ю
Дата підписання договору:
31-07-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 31-07-2025 по 31-12-2025
899 683,32 UAH
Ціна договору
749 736,10 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 21-07-2025 по 29-07-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Київська область, м.Київ, ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 182, 02121, Максим Каримов
Остаточна пропозиція:
1 349 520 UAH,без ПДВ
Первинна пропозиція:
1 395 492 UAH, без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 27-07-2025, 00:00
Інформація про Учасника
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 19-05-2025 по 27-05-2025
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, Київська область, м.Київ, ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 182, 02121, Максим Каримов
Остаточна пропозиція:
1 349 520 UAH,без ПДВ
Первинна пропозиція:
1 395 492 UAH, без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
19-05-2025, 11:45
Період подачі оскарження:
по 25-05-2025, 00:00
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 10-04-2025 по 09-05-2025
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, Київська область, м.Київ, ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 182, 02121, Максим Каримов
Остаточна пропозиція:
1 349 520 UAH,без ПДВ
Первинна пропозиція:
1 395 492 UAH, без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 30-04-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 16-04-25, 10:01:59
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

ПОВІДОМЛЕННЯ про продовження строку розгляду тендерної пропозиції 1. Найменування замовника: філія «Вокзальна компанія» акціонерного товариства «Українська залізниця» (філія «ВК» АТ «Укрзалізниця») 2. Ідентифікаційний код: ЄДРПОУ 43665271 3. Місцезнаходження замовника: м. Київ 4. Предмет закупівлі: код ДК 021:2015 - 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги по комплексному прибиранню внутрішніх приміщень та прилеглої території вокзалів). 5. Ідентифікатор процедури закупівлі в електронній системі закупівель: № UA-2025-04-01-010723-a. 6. Найменування учасника: ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС", код ЄДРПОУ – 38748221. 7. Аргументація продовження строку розгляду тендерної пропозиції: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Електронною системою закупівель визначено найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією тендерну пропозицію ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС", код ЄДРПОУ – 38748221. У зв’язку з необхідністю детального розгляду документів наданих в складі тендерної пропозиції ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС", код ЄДРПОУ – 38748221, виникла необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 09-05-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 18-04-25, 15:24:25
24

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Найменування замовника: філія «Вокзальна компанія» акціонерного товариства «Українська залізниця» 2. Ідентифікаційний код: ЄДРПОУ 43665271 3. Місцезнаходження замовника: м. Київ 4. Предмет закупівлі: код ДК 021:2015 – 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги по комплексному прибиранню внутрішніх приміщень та прилеглої території вокзалів) 5. Ідентифікатор процедури закупівлі в електронній системі закупівель: № UA-2025-04-01-010723-a. 6. Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 7. Перелік виявлених невідповідностей учасника ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС", код ЄДРПОУ – 38748221 (далі – Учасник): 7.1. Учасником в складі тендерної пропозиції надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (файл: «1.3_Витяг_12.01.2024.pdf») станом на 12.01.2024, що не відповідає вимогам підпункту 3.2 пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації. Дозавантажити документ, приведений у відповідності до вимог підпункту 3.2 пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації. 7.2. Учасником в складі тендерної пропозиції надано Витяг № 1926514500550 з реєстру платників податку на додану вартість (файл: «1.3_Витяг ПДВ.pdf») на Товариство з обмеженою відповідальністю «Імпел Гріффін Сервіс», а участь у закупівлі приймає ТОВ «ГГІФФІН СЕРВІС», що не відповідає вимогам підпункту 3.2 пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації. Дозавантажити документ, приведений у відповідності до вимог підпункту 3.2 пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації. 7.3. Учасником в складі тендерної пропозиції не надано довідку з відомостями про учасника надається за формою, яка наведена нижче. Ця довідка надається окремим файлом у форматі Word з накладеним КЕП/УЕП, що не відповідає вимогам підпункту 3.5 пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації. Дозавантажити документ, приведений у відповідності до вимог підпункту 3.5 пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації. 7.4. Учасником в складі тендерної пропозиції не надано інформацію про субпідрядника/ співвиконавця: Довідка у довільній формі з інформацією щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг, як співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, із зазначенням повного найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника. щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання виконання робіт/послуг як субпідрядника/співвиконавця. Або Довідка у довільній формі з інформацією щодо незалучення такого (таких) співвиконавця(ів) (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю), що не відповідає підпункту 3.8. пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації. Дозавантажити документ, відповідно до вимог підпункту 3.8 пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 19-04-25, 15:24:25
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ЧЕЛА УКРАЇНА"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 24-04-2025 по 23-05-2025
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, буд. 45, офіс 407, 03035, Борисенко Ігор Юрійович
Остаточна пропозиція:
1 349 524,98 UAH,без ПДВ
Первинна пропозиція:
1 395 541,80 UAH, без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 01-05-25, 13:49:11
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

ПОВІДОМЛЕННЯ про продовження строку розгляду тендерної пропозиції 1. Найменування замовника: філія «Вокзальна компанія» акціонерного товариства «Українська залізниця» (філія «ВК» АТ «Укрзалізниця») 2. Ідентифікаційний код: ЄДРПОУ 43665271 3. Місцезнаходження замовника: м. Київ 4. Предмет закупівлі: код ДК 021:2015 - 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги по комплексному прибиранню внутрішніх приміщень та прилеглої території вокзалів). 5. Ідентифікатор процедури закупівлі в електронній системі закупівель: № UA-2025-04-01-010723-a. 6. Найменування учасника: ТОВ «ЧЕЛА Україна», код ЄДРПОУ – 42809838. 7. Аргументація продовження строку розгляду тендерної пропозиції: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Електронною системою закупівель визначено найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією тендерну пропозицію ТОВ «ЧЕЛА Україна», код ЄДРПОУ – 42809838. У зв’язку з необхідністю детального розгляду документів наданих в складі тендерної пропозиції ТОВ «ЧЕЛА Україна», код ЄДРПОУ – 42809838, виникла необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 23-05-25, 00:00:00

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 349 520 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
1 395 492 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
09-04-2025, 16:55:06
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
4. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
1.3. У випадку залучення Учасником співвиконавця (ів), потужності якого Учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації, Учасником надається лист за підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою (за навності), в якому зазначається (для кожного співвиконавця): - найменування співвиконавця, ідентифікаційний код ЄДРПОУ, місцезнаходження. Якщо, техніка, зазначена згідно цього кваліфікаційного критерію, є власністю співвиконавця або залученою (орендованою) співвиконавцем для надання послуг, то підтверджуючі документи перелічені в цьому критерії надаються від співвиконавця.
1.1.Учасник повинен надати лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, який може бути завірений печаткою Учасника (за наявності), в якому в обов’язковому порядку зазначається наступна інформація про наявність (власних або залучених або співвиконавця) техніки та обладнання випуску не раніше 2017 р., а саме: - підлогомийної машини – не менше 1 од.; - підмітальної машини – не менше 1 од; По цьому пункту в листі зазначається: - найменування, модель (марка) та кількість техніки та обладнання; - належність техніки та обладнання (зазначити «власне» чи «залучене» чи «співвиконавця» (допускається або за договором оренди, або за договором про надання послуг тощо) або машини, механізми та техніка співвиконавця (власна або залучена, в тому числі згідно договору про надання послуг тощо); - у випадку залучення техніки та обладнання – правові підстави, на яких Учасник залучає цю техніку та обладнання.
1.2. На підтвердження наявності у Учасника власних техніки та обладнання надається: - оборотно-сальдова відомість, підписана уповноваженою особою Учасника, завірена печаткою (за наявності) про те, що останні знаходяться на балансі Учасника (найменування техніки та обладнання повинно співпадати з найменуванням зазначеним в листі). На підтвердження залученої (орендованої) техніки надається: - діючий на дату подання пропозицій або договір оренди або договір про надання послуг, з усіма додатками, передбаченими таким договором та які є його невід’ємною частиною; - акт про приймання-передачу залученої (орендованої) техніки.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
2.3. На підтвердження наявності працівників (працівників зазначених в листі на вимогу п.2.1.), надаються наступні документи, підтверджуючи взаємовідносини працівника з Учасником/співвиконавцем (у випадку, якщо останній є працівником співвиконавця): - трудова книжка (в обов’язковому порядку 1-ша сторінка, сторінка з відміткою про прийняття на роботу) або відповідний договір (витяг з договору) цивільно-правового характеру або; наказ про прийняття на роботу.
2.1. Учасник повинен надати лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), з інформацією про наявність не менше 16-ти працівників. Відносно працівників в листі необхідно обов’язково зазначити наступну інформацію: а) прізвище, ініціали або прізвище, ім’я, по-батькові; б) посада, а у випадку, якщо працівник працює за цивільно-правовим договором, вид робіт/ послуг, що виконує відповідний працівник; в) інформація про працівника (взаємовідносини з Учасником): штатний працівник або працівник, що працює за цивільно-правовим договором, або працівник, що працює за сумісництвом, або працівник співвиконавця;
2.2. В разі залучення Учасником співвиконавця для надання послуг, то Учасник надає інформацію за підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (за наявності) про співвиконавця, працівників якого Учасник планує, а саме: - найменування співвиконавця, ідентифікаційний код ЄДРПОУ, місцезнаходження;
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
3.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного*, раніше укладеного, договору із зазначенням: - найменування контрагента, - предмета договору, - обсягу закупівлі (кількість, об’єм тощо) або суми договору. 3.2. Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі. *Аналогічним договором вважається: договір надання послуг з прибирання приміщень та/або територій

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ЧЕЛА УКРАЇНА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 349 524,98 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
1 395 541,80 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
09-04-2025, 13:20:04
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
4. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5
Доказ:
Документ
49437 ТОВ ЧЕЛА УКРАЇНА p7s.7z, Банківська гарантія забезпечення договору
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
1.3. У випадку залучення Учасником співвиконавця (ів), потужності якого Учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації, Учасником надається лист за підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою (за навності), в якому зазначається (для кожного співвиконавця): - найменування співвиконавця, ідентифікаційний код ЄДРПОУ, місцезнаходження. Якщо, техніка, зазначена згідно цього кваліфікаційного критерію, є власністю співвиконавця або залученою (орендованою) співвиконавцем для надання послуг, то підтверджуючі документи перелічені в цьому критерії надаються від співвиконавця.
1.1.Учасник повинен надати лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, який може бути завірений печаткою Учасника (за наявності), в якому в обов’язковому порядку зазначається наступна інформація про наявність (власних або залучених або співвиконавця) техніки та обладнання випуску не раніше 2017 р., а саме: - підлогомийної машини – не менше 1 од.; - підмітальної машини – не менше 1 од; По цьому пункту в листі зазначається: - найменування, модель (марка) та кількість техніки та обладнання; - належність техніки та обладнання (зазначити «власне» чи «залучене» чи «співвиконавця» (допускається або за договором оренди, або за договором про надання послуг тощо) або машини, механізми та техніка співвиконавця (власна або залучена, в тому числі згідно договору про надання послуг тощо); - у випадку залучення техніки та обладнання – правові підстави, на яких Учасник залучає цю техніку та обладнання.
1.2. На підтвердження наявності у Учасника власних техніки та обладнання надається: - оборотно-сальдова відомість, підписана уповноваженою особою Учасника, завірена печаткою (за наявності) про те, що останні знаходяться на балансі Учасника (найменування техніки та обладнання повинно співпадати з найменуванням зазначеним в листі). На підтвердження залученої (орендованої) техніки надається: - діючий на дату подання пропозицій або договір оренди або договір про надання послуг, з усіма додатками, передбаченими таким договором та які є його невід’ємною частиною; - акт про приймання-передачу залученої (орендованої) техніки.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
2.3. На підтвердження наявності працівників (працівників зазначених в листі на вимогу п.2.1.), надаються наступні документи, підтверджуючи взаємовідносини працівника з Учасником/співвиконавцем (у випадку, якщо останній є працівником співвиконавця): - трудова книжка (в обов’язковому порядку 1-ша сторінка, сторінка з відміткою про прийняття на роботу) або відповідний договір (витяг з договору) цивільно-правового характеру або; наказ про прийняття на роботу.
2.1. Учасник повинен надати лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), з інформацією про наявність не менше 16-ти працівників. Відносно працівників в листі необхідно обов’язково зазначити наступну інформацію: а) прізвище, ініціали або прізвище, ім’я, по-батькові; б) посада, а у випадку, якщо працівник працює за цивільно-правовим договором, вид робіт/ послуг, що виконує відповідний працівник; в) інформація про працівника (взаємовідносини з Учасником): штатний працівник або працівник, що працює за цивільно-правовим договором, або працівник, що працює за сумісництвом, або працівник співвиконавця;
2.2. В разі залучення Учасником співвиконавця для надання послуг, то Учасник надає інформацію за підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (за наявності) про співвиконавця, працівників якого Учасник планує, а саме: - найменування співвиконавця, ідентифікаційний код ЄДРПОУ, місцезнаходження;
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
3.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного*, раніше укладеного, договору із зазначенням: - найменування контрагента, - предмета договору, - обсягу закупівлі (кількість, об’єм тощо) або суми договору. 3.2. Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі. *Аналогічним договором вважається: договір надання послуг з прибирання приміщень та/або територій

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ПП "Клінінг-Про"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 368 208 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
1 397 899,80 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
08-04-2025, 15:53:31
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
4. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
1.3. У випадку залучення Учасником співвиконавця (ів), потужності якого Учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації, Учасником надається лист за підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою (за навності), в якому зазначається (для кожного співвиконавця): - найменування співвиконавця, ідентифікаційний код ЄДРПОУ, місцезнаходження. Якщо, техніка, зазначена згідно цього кваліфікаційного критерію, є власністю співвиконавця або залученою (орендованою) співвиконавцем для надання послуг, то підтверджуючі документи перелічені в цьому критерії надаються від співвиконавця.
1.1.Учасник повинен надати лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, який може бути завірений печаткою Учасника (за наявності), в якому в обов’язковому порядку зазначається наступна інформація про наявність (власних або залучених або співвиконавця) техніки та обладнання випуску не раніше 2017 р., а саме: - підлогомийної машини – не менше 1 од.; - підмітальної машини – не менше 1 од; По цьому пункту в листі зазначається: - найменування, модель (марка) та кількість техніки та обладнання; - належність техніки та обладнання (зазначити «власне» чи «залучене» чи «співвиконавця» (допускається або за договором оренди, або за договором про надання послуг тощо) або машини, механізми та техніка співвиконавця (власна або залучена, в тому числі згідно договору про надання послуг тощо); - у випадку залучення техніки та обладнання – правові підстави, на яких Учасник залучає цю техніку та обладнання.
Доказ:
Документ
1.2. На підтвердження наявності у Учасника власних техніки та обладнання надається: - оборотно-сальдова відомість, підписана уповноваженою особою Учасника, завірена печаткою (за наявності) про те, що останні знаходяться на балансі Учасника (найменування техніки та обладнання повинно співпадати з найменуванням зазначеним в листі). На підтвердження залученої (орендованої) техніки надається: - діючий на дату подання пропозицій або договір оренди або договір про надання послуг, з усіма додатками, передбаченими таким договором та які є його невід’ємною частиною; - акт про приймання-передачу залученої (орендованої) техніки.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
2.3. На підтвердження наявності працівників (працівників зазначених в листі на вимогу п.2.1.), надаються наступні документи, підтверджуючи взаємовідносини працівника з Учасником/співвиконавцем (у випадку, якщо останній є працівником співвиконавця): - трудова книжка (в обов’язковому порядку 1-ша сторінка, сторінка з відміткою про прийняття на роботу) або відповідний договір (витяг з договору) цивільно-правового характеру або; наказ про прийняття на роботу.
2.1. Учасник повинен надати лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), з інформацією про наявність не менше 16-ти працівників. Відносно працівників в листі необхідно обов’язково зазначити наступну інформацію: а) прізвище, ініціали або прізвище, ім’я, по-батькові; б) посада, а у випадку, якщо працівник працює за цивільно-правовим договором, вид робіт/ послуг, що виконує відповідний працівник; в) інформація про працівника (взаємовідносини з Учасником): штатний працівник або працівник, що працює за цивільно-правовим договором, або працівник, що працює за сумісництвом, або працівник співвиконавця;
2.2. В разі залучення Учасником співвиконавця для надання послуг, то Учасник надає інформацію за підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (за наявності) про співвиконавця, працівників якого Учасник планує, а саме: - найменування співвиконавця, ідентифікаційний код ЄДРПОУ, місцезнаходження;
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
3.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного*, раніше укладеного, договору із зазначенням: - найменування контрагента, - предмета договору, - обсягу закупівлі (кількість, об’єм тощо) або суми договору. 3.2. Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі. *Аналогічним договором вважається: договір надання послуг з прибирання приміщень та/або територій

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧИСТИЙ СВІТ ТЕХНОЛОГІЇ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 379 000 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
1 450 000 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
09-04-2025, 14:08:29
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
4. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5.0
забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) – 5 % від вартості договору про закупівлю (сума забезпечення виконання договору визначається у розмірі від ціни договору, укладеного за результатами проведення відкритих торгів). Вимоги до забезпечення виконання договору про закупівлю зазначені у Додатку 6 до тендерної документації.
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
1.3. У випадку залучення Учасником співвиконавця (ів), потужності якого Учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації, Учасником надається лист за підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою (за навності), в якому зазначається (для кожного співвиконавця): - найменування співвиконавця, ідентифікаційний код ЄДРПОУ, місцезнаходження. Якщо, техніка, зазначена згідно цього кваліфікаційного критерію, є власністю співвиконавця або залученою (орендованою) співвиконавцем для надання послуг, то підтверджуючі документи перелічені в цьому критерії надаються від співвиконавця.
1.1.Учасник повинен надати лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, який може бути завірений печаткою Учасника (за наявності), в якому в обов’язковому порядку зазначається наступна інформація про наявність (власних або залучених або співвиконавця) техніки та обладнання випуску не раніше 2017 р., а саме: - підлогомийної машини – не менше 1 од.; - підмітальної машини – не менше 1 од; По цьому пункту в листі зазначається: - найменування, модель (марка) та кількість техніки та обладнання; - належність техніки та обладнання (зазначити «власне» чи «залучене» чи «співвиконавця» (допускається або за договором оренди, або за договором про надання послуг тощо) або машини, механізми та техніка співвиконавця (власна або залучена, в тому числі згідно договору про надання послуг тощо); - у випадку залучення техніки та обладнання – правові підстави, на яких Учасник залучає цю техніку та обладнання.
1.2. На підтвердження наявності у Учасника власних техніки та обладнання надається: - оборотно-сальдова відомість, підписана уповноваженою особою Учасника, завірена печаткою (за наявності) про те, що останні знаходяться на балансі Учасника (найменування техніки та обладнання повинно співпадати з найменуванням зазначеним в листі). На підтвердження залученої (орендованої) техніки надається: - діючий на дату подання пропозицій або договір оренди або договір про надання послуг, з усіма додатками, передбаченими таким договором та які є його невід’ємною частиною; - акт про приймання-передачу залученої (орендованої) техніки.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
2.3. На підтвердження наявності працівників (працівників зазначених в листі на вимогу п.2.1.), надаються наступні документи, підтверджуючи взаємовідносини працівника з Учасником/співвиконавцем (у випадку, якщо останній є працівником співвиконавця): - трудова книжка (в обов’язковому порядку 1-ша сторінка, сторінка з відміткою про прийняття на роботу) або відповідний договір (витяг з договору) цивільно-правового характеру або; наказ про прийняття на роботу.
Доказ:
Документ
2.1. Учасник повинен надати лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), з інформацією про наявність не менше 16-ти працівників. Відносно працівників в листі необхідно обов’язково зазначити наступну інформацію: а) прізвище, ініціали або прізвище, ім’я, по-батькові; б) посада, а у випадку, якщо працівник працює за цивільно-правовим договором, вид робіт/ послуг, що виконує відповідний працівник; в) інформація про працівника (взаємовідносини з Учасником): штатний працівник або працівник, що працює за цивільно-правовим договором, або працівник, що працює за сумісництвом, або працівник співвиконавця;
2.2. В разі залучення Учасником співвиконавця для надання послуг, то Учасник надає інформацію за підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (за наявності) про співвиконавця, працівників якого Учасник планує, а саме: - найменування співвиконавця, ідентифікаційний код ЄДРПОУ, місцезнаходження;
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
3.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного*, раніше укладеного, договору із зазначенням: - найменування контрагента, - предмета договору, - обсягу закупівлі (кількість, об’єм тощо) або суми договору. 3.2. Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі. *Аналогічним договором вважається: договір надання послуг з прибирання приміщень та/або територій

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено01-04-2025, 15:45:38
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:04-04-2025, 11:01:54
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:01-04-2025, 15:45:29
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:01-04-2025, 15:45:29
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:04-04-2025, 11:01:27
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:04-04-2025, 11:01:27
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:01-04-2025, 15:45:29

                  Електронні тендерні вимоги

                  1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-04-2025, 15:45:29
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-04-2025, 15:45:29
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  2. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-04-2025, 15:45:29
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-04-2025, 15:45:29
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-04-2025, 15:45:29
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  3. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-04-2025, 15:45:29
                  4. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-04-2025, 15:45:29
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-04-2025, 15:45:29
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  5. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-04-2025, 15:45:29
                  6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-04-2025, 15:45:29
                  7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-04-2025, 15:45:29
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-04-2025, 15:45:29
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-04-2025, 15:45:29
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-04-2025, 15:45:29
                  9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-04-2025, 15:45:29
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-04-2025, 15:45:29
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  1. Строк дії тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                  120
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-04-2025, 15:45:29
                  2. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-04-2025, 15:45:29
                  3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-04-2025, 15:45:29
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Довідка у довільній формі з інформацією щодо незалучення такого (таких) співвиконавця(ів) (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю).
                  При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-04-2025, 15:45:29
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Довідка у довільній формі з інформацією щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг, як співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, із зазначенням повного найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника. щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання виконання робіт/послуг як субпідрядника/співвиконавця.
                  4. Забезпечення виконання договору про закупівлю
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Лоту код ДК 021:2015 - 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги по комплексному прибиранню внутрішніх приміщень та прилеглої території вокзалів)
                  Законодавство:
                  При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
                  1 - Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
                  5
                  Пошук... відсоток
                  відсоток
                  забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) – 5 % від вартості договору про закупівлю (сума забезпечення виконання договору визначається у розмірі від ціни договору, укладеного за результатами проведення відкритих торгів). Вимоги до забезпечення виконання договору про закупівлю зазначені у Додатку 6 до тендерної документації.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-04-2025, 15:45:29
                  забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) – 5 % від вартості договору про закупівлю (сума забезпечення виконання договору визначається у розмірі від ціни договору, укладеного за результатами проведення відкритих торгів). Вимоги до забезпечення виконання договору про закупівлю зазначені у Додатку 6 до тендерної документації.
                  забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) – 5 % від вартості договору про закупівлю (сума забезпечення виконання договору визначається у розмірі від ціни договору, укладеного за результатами проведення відкритих торгів). Вимоги до забезпечення виконання договору про закупівлю зазначені у Додатку 6 до тендерної документації.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-04-2025, 15:45:29
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
                  2 - Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
                  5
                  Пошук... відсоток
                  відсоток
                  забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) – 5 % від вартості договору про закупівлю (сума забезпечення виконання договору визначається у розмірі від ціни договору, укладеного за результатами проведення відкритих торгів). Вимоги до забезпечення виконання договору про закупівлю зазначені у Додатку 6 до тендерної документації.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-04-2025, 15:45:29
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Банківська гарантія забезпечення договору
                  1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту код ДК 021:2015 - 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги по комплексному прибиранню внутрішніх приміщень та прилеглої території вокзалів)
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - 1.3. У випадку залучення Учасником співвиконавця (ів), потужності якого Учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації, Учасником надається лист за підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою (за навності), в якому зазначається (для кожного співвиконавця): - найменування співвиконавця, ідентифікаційний код ЄДРПОУ, місцезнаходження. Якщо, техніка, зазначена згідно цього кваліфікаційного критерію, є власністю співвиконавця або залученою (орендованою) співвиконавцем для надання послуг, то підтверджуючі документи перелічені в цьому критерії надаються від співвиконавця.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-04-2025, 15:45:29
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  1.2. На підтвердження наявності у Учасника власних техніки та обладнання надається: - оборотно-сальдова відомість, підписана уповноваженою особою Учасника, завірена печаткою (за наявності) про те, що останні знаходяться на балансі Учасника (найменування техніки та обладнання повинно співпадати з найменуванням зазначеним в листі). На підтвердження залученої (орендованої) техніки надається: - діючий на дату подання пропозицій або договір оренди або договір про надання послуг, з усіма додатками, передбаченими таким договором та які є його невід’ємною частиною; - акт про приймання-передачу залученої (орендованої) техніки.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-04-2025, 15:45:29
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  1.1.Учасник повинен надати лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, який може бути завірений печаткою Учасника (за наявності), в якому в обов’язковому порядку зазначається наступна інформація про наявність (власних або залучених або співвиконавця) техніки та обладнання випуску не раніше 2017 р., а саме: - підлогомийної машини – не менше 1 од.; - підмітальної машини – не менше 1 од; По цьому пункту в листі зазначається: - найменування, модель (марка) та кількість техніки та обладнання; - належність техніки та обладнання (зазначити «власне» чи «залучене» чи «співвиконавця» (допускається або за договором оренди, або за договором про надання послуг тощо) або машини, механізми та техніка співвиконавця (власна або залучена, в тому числі згідно договору про надання послуг тощо); - у випадку залучення техніки та обладнання – правові підстави, на яких Учасник залучає цю техніку та обладнання.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-04-2025, 15:45:29
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту код ДК 021:2015 - 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги по комплексному прибиранню внутрішніх приміщень та прилеглої території вокзалів)
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - 2.3. На підтвердження наявності працівників (працівників зазначених в листі на вимогу п.2.1.), надаються наступні документи, підтверджуючи взаємовідносини працівника з Учасником/співвиконавцем (у випадку, якщо останній є працівником співвиконавця): - трудова книжка (в обов’язковому порядку 1-ша сторінка, сторінка з відміткою про прийняття на роботу) або відповідний договір (витяг з договору) цивільно-правового характеру або; наказ про прийняття на роботу.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-04-2025, 15:45:29
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  2.2. В разі залучення Учасником співвиконавця для надання послуг, то Учасник надає інформацію за підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (за наявності) про співвиконавця, працівників якого Учасник планує, а саме: - найменування співвиконавця, ідентифікаційний код ЄДРПОУ, місцезнаходження;
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-04-2025, 15:45:29
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  2.1. Учасник повинен надати лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), з інформацією про наявність не менше 16-ти працівників. Відносно працівників в листі необхідно обов’язково зазначити наступну інформацію: а) прізвище, ініціали або прізвище, ім’я, по-батькові; б) посада, а у випадку, якщо працівник працює за цивільно-правовим договором, вид робіт/ послуг, що виконує відповідний працівник; в) інформація про працівника (взаємовідносини з Учасником): штатний працівник або працівник, що працює за цивільно-правовим договором, або працівник, що працює за сумісництвом, або працівник співвиконавця;
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-04-2025, 15:45:29
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту код ДК 021:2015 - 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги по комплексному прибиранню внутрішніх приміщень та прилеглої території вокзалів)
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - 3.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного*, раніше укладеного, договору із зазначенням: - найменування контрагента, - предмета договору, - обсягу закупівлі (кількість, об’єм тощо) або суми договору. 3.2. Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі. *Аналогічним договором вважається: договір надання послуг з прибирання приміщень та/або територій
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-04-2025, 15:45:29
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ