Період оскарження умов закупівлі - по 04-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 290 500 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 905 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Відділ комунальної власності Бучацької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 45594171 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ірина Тимків |
| Телефон: | +380961849863 |
| E-mail: | 45594171@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 48402, Україна, Тернопільська область,Чортківський район, місто Бучач, майдан Волі, 1 |
0 |
У Додатку 6 до тендерної документації п.3 пункту 2 вимагалося наявність юрисконсульта не менше 1 особи. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано цивільно-правова угода №01/02/-1 від 01.02.2024р про надання юридичних послуг Батьковим Володимиром Володимировичем. Строк дії договору до 31.01.2025року. У довідці № 36067 від 01.04.2024р. про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасником вказано юристом Батькова В.В. У Додатку 6 до тендерної документації пункту 3 вимагалося наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано довідку № 36687 від 01.04.2024р відомості про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі у пункті 5 вказано про виконання договору №80 від 29.08.2023 року на суму 312000 гривень, а у пропозиції надано договір та акти на суму 894 000 гривень. Вимога про усунення невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями підтверджуючих документів на виконання обовʼязків юристконсульта.. Довідку про виконання договору №80 від 29.08.2023 року.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.