Період оскарження умов закупівлі - по 30-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 601 625,55 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 016,26 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ І СПОРТУ УКРАЇНИ |
| ЄДРПОУ: | 02928433 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Леся Бондаренко |
| Телефон: | +380442870059 |
| E-mail: | tnufvsu@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 03150, Україна, Київська область,м.Київ, вул.Фізкультури, 1 |
3 |
1. перелік виявлених невідповідностей: У Довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, транспортні засоби, контейнери, необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі у 5-й строчці табличної частини зазначена наступна інформація: Контейнери для роздільного збору відходів з маркуванням (папір, пластик), об’ємом 240 літрів та вказано власником ТОВ «Будматеріали-Вторресурси» і вказано, що орендуються відповідно до договору №212-223 від 30.12.2022 р. Проте в самому договорі та додатках до договору відсутні контейнери з таким найменуванням та об’ємом. Поряд з цим у складі пропозиції наявна оборотно-сальдова відомість у якій зазначено про наявність у замовника власних контейнерів об’ємом 240 л для ТПВ. У Довідці яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід зазначена інформація про працівника Швед Лідія Євгенівна, а у Наказі №9 від 30.11.2015 про призначення на посаду зазначено наступне прізвище ім’я та по батькові Швед Лідія Євгеніївна. Всі інші документи подані у складі пропозиції на працівника, що займає посаду медсестри також надані на Швед Лідію Євгенівну. 2. посилання на (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1 додатку 2 до ТД містить серед іншого наступну вимогу: : «Довідка повинна містити інформацію про наявність зокрема: - не менше 6 (шести) контейнерів для роздільного збору відходів з маркуванням (папір, пластик). ……….. До довідки повинні бути надані копії підтверджуючих документів……» п.2 додатку 2 до ТД містить серед іншого наступні вимоги: «На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати: 1) довідку довільної форми у якій необхідно зазначити наступну інформацію: прізвище ім’я та по батькові працівника; посаду працівника; стаж роботи на займаній посаді; підстава використання праці (назва, номер та дата документа). Учасник повинен підтвердити наявність у штаті підприємства працівників наступних професій: механік, не менше двох водіїв, не менше двох вантажників. 2) Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати скан-копії з оригіналів наказів про призначення працівників.» 3. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно надати: 1) Довідку щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, транспортні засоби, контейнери, необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі у якій зазначено власника обладнання та надати підтверджуючі документи на вказане обладнання (стосовно наявності - не менше 6 (шести) контейнерів для роздільного збору відходів з маркуванням (папір, пластик).» 2) Привести у відповідність всі документи про працівника Швед Лідія Євгенівна зазначеного в Довідці яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та в інших документах виданих на дану особу та в наказі на призначення.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.