Період оскарження умов закупівлі - по 22-03-2025, 00:00
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Терміни, які використовуються в документації, вживаються у значенні, наведеному в Законі та Особливостях
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 497 165 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 14 971,65 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва" |
| ЄДРПОУ: | 39606435 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Чернишева Ольга Миколаївна |
| Телефон: | 380687299055, 380445174827 |
| E-mail: | zakupivli_kp@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 02002, Україна, Київська область,Київ, вулиця Челябінська, будинок 9-Г |
4 |
Вимога про усунення невідповідностей. Замовником вимагалось відповідно до тендерної документації: 1. Відповідно до пункту 1.1.4 Розділ І. Додатку 1 до Тендерної документації, Замовником вимагалось: 1.1.4 Скан-копії з оригіналу листа-відгука (всіх листів-відгуків), від організації (організацій), з якою (якими) укладено аналогічний договір (аналогічні договори), із зазначенням дати і номеру договору (на який надано лист-відгук), інформація по якому (яких) відображена в довідці відповідно до пп. 1.1.1. Учасником на виконання вищезазначеної вимоги не надано Лист відгук до аналогічного договору . 2. Відповідно до пункту 1.3.3 Розділ І. Додатку 1 до Тендерної документації, Замовником вимагалось: 1.3.3. Учасник повинен надати: копії документів, що підтверджують кваліфікацію працівників. Учасником на виконання вищезазначеної вимоги не надані посвідчення водіїв. 3. Відповідно до пункту 3.2.8 Розділ ІІІ. Додатку 1 до Тендерної документації, Замовником вимагалось: 3.2.8. Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. Учасником на виконання вищезазначеної вимоги не надано довідку або ліцензію. 4.Відповідно до пункту пункту 3.2.8 Розділ ІІІ до Тендерної документації, Замовником вимагалось: 3.2.13. Дозвільні документи або договір з підприємством, яке має право на здійснення утилізації рідких побутових відходів та твердих каналізаційних відходів, які утворюються в процесі збору відходів чинних до кінця 2025 року. Учасником на виконання вищезазначеної вимоги надано діючий договір на утилізацію рідких побутових відходів , дійсний на 2025 рік. І договір №110424/9-Ю від 11 квітня 2024 року з ТОВ «Втормаг» на утилізацію твердих відходів з терміном дії до 31.12.2024 року. Згідно п.7.2 цьго договору, договір подовжується Додатковою Угодою. На виконання вищезазначеної вимоги підтвердити чинність договору з підприємством на утилізацію твердих каналізаційних відходів , які утворюються в процесі збору до кінця 2025 року. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, документи які вимагаються.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.