Період оскарження умов закупівлі - по 21-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 504 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 520 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП "Миронівка-благоустрій" |
| ЄДРПОУ: | 31823373 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Бойко Олена Петрівна |
| Телефон: | +380991905887 |
| E-mail: | blag_miron@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 08801, Україна, Київська область,Миронівка, Бузницького, 8 A |
2 |
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ № 28 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ «31 березня» 2025 року Присутні: Уповноважена особа Бойко О.П. ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1.Про розгляд тендерної пропозиції, яка визначена найбільш економічно вигідною та вимога про усунення невідповідностей. «місто Миронівка, Київська область, Україна» Відповідно до п. 43 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами й доповненнями), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Керуючись п. 43 Особливостей Учаснику необхідно виправити виявлені невідповідності. У разі невиправлення виявленої невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, тендерна пропозиція буде відхилена. 14 березня 2025 року оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю товару КОД ДК 021:2015 - 90710000-7 - Екологічний менеджмент (Послуги з розробки проекту (звіту) з оцінки впливу на довкілля від операцій з оброблення відходів (захоронення) на полігоні ТПВ та отримання Висновку з оцінки впливу на довкілля) очікувана вартість закупівлі 504`000,00 Гривня (з ПДВ), ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-14-009037-a При розгляді тендерної пропозиції учасника відкритих торгів з особливостями ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВИЙ ЦЕНТР "ЕКОЛОГІЯ" виявлено, що дана пропозиція має невідповідності. Виявлені невідповідності, а саме: 1. Учасник торгів надав Довідку про наявність виконаних аналогічних за предметом закупівлі договорів (Додаток 3 до тендерної документації) та копії договорів з актами. Тендерною документацією передбачено, що Учасник в складі пропозиції надає довідку про наявність підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше 2-х договорів) відповідно до Форми 2 на фірмовому бланку учасника (у разі наявності), завіряється підписом уповноваженої особи на підпис документів пропозиції та печаткою (печаткою у разі її використання). Відповідно до Додатку 6 до тендерної документації 2.2. На підтвердження інформації зазначеній у пункті 2.1. Форми 2 учасник в складі пропозиції надає скан-файл: 2.2.1. Актів наданих послуг по зазначеним у довідці договорам, що підтверджують повне виконання аналогічного договору; 2.2.2. Листів відгуків від Замовника за вказаними договорами, які повинні містити: • дату договору; • номер договору; • предмет договору; • найменування учасника; • суму договору; • інформації про повне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків. В пропозиції Учасника відсутні - Листи відгуки. Учаснику направити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей які вищезазначені. Учасник завантажує в електронну систему закупівель уточнені або нові документи протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. ВИРІШИЛА: 1. Учаснику направити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель з вимогою про усунення невідповідностей. Уповноважена особа Бойко О.П.
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ № 25 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ «26 березня» 2025 року Присутні: Уповноважена особа Бойко О.П. ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1.Про розгляд тендерної пропозиції, яка визначена найбільш економічно вигідною та вимога про усунення невідповідностей. «місто Миронівка, Київська область, Україна» Відповідно до п. 43 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами й доповненнями), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Керуючись п. 43 Особливостей Учаснику необхідно виправити виявлені невідповідності. У разі невиправлення виявленої невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, тендерна пропозиція буде відхилена. 14 березня 2025 року оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю товару КОД ДК 021:2015 - 90710000-7 - Екологічний менеджмент (Послуги з розробки проекту (звіту) з оцінки впливу на довкілля від операцій з оброблення відходів (захоронення) на полігоні ТПВ та отримання Висновку з оцінки впливу на довкілля) очікувана вартість закупівлі 504`000,00 Гривня (з ПДВ), ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-14-009037-a При розгляді тендерної пропозиції учасника відкритих торгів з особливостями ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕСПО-КОНСАЛТИНГ" виявлено, що дана пропозиція має невідповідності. Виявлені невідповідності, а саме: 1. Учасник торгів надав Довідку про наявність виконаних аналогічних за предметом закупівлі договорів (Додаток 3 до тендерної документації) та копії договорів з актами та відгуками але дані договора не є аналогічними. Під аналогічним договором слід розуміти повністю виконаний аналогічний договір (не менше 2-х договорів) на надання послуг з розробки звіту з оцінки впливу на довкілля та отримання Висновку з оцінки впливу на довкілля у сфері управління відходами для об’єктів першої категорії відповідно до ст. 3 Закону України «Про Оцінку впливу на довкілля». 2. Учасник торгів завантажив наказ про призначення до виконання обов’язків директора, наказ від 13 березня 2024 року № 5, а в наказі приступити до обов’язків директора з 13 березня 2025 року за сумісництвом, підставою є рішення №11/03/2025 одноосібного учасника від 11 березня 2025 року. Учаснику направити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей які вищезазначені. Учасник завантажує в електронну систему закупівель уточнені або нові документи протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. ВИРІШИЛА: 1. Учаснику направити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель з вимогою про усунення невідповідностей. Уповноважена особа Бойко О.П.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.