Період оскарження умов закупівлі - по 15-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 61 950 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 619,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Виконавчий комітет Тернівської районної у місті ради |
| ЄДРПОУ: | 04052554 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Лілія Орлова |
| Телефон: | +380966700463 |
| E-mail: | zakupivli@trnvk.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 50079, Україна, Дніпропетровська область,м. Кривий Ріг, вул. Короленка, буд. 1а |
0 |
Під час розгляду документів учасника було виявлено невідповідності в поданні документів, а саме: 1. Термін дії договору про надання транспортних послуг від 15.01.2024 р. №01/01 укладений між учасником та ФОП Голяк Є.О. закінчився 31.12.2024 року (відповідно до п 19 Додатку 2 Тендерної документації, а саме розділу 1 Наявність обладнання та матеріально-технічної бази). Враховуючи вищевикладене учаснику відкритих торгів з особливостями, необхідно завантажити в електронну систему протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, а саме: діючий договір на підтвердження права користування транспортним засобом.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.