Період оскарження умов закупівлі - по 12-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 746 483 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 7 464,83 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Пенсійного фонду України в Донецькій області |
| ЄДРПОУ: | 13486010 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Цехановська Анжела |
| Телефон: | 380731209960 |
| E-mail: | kadryippo@gmail.com |
| Місцезнаходження: | Україна |
5 |
в зв’язку з форс-мажорними обставинами (обставини непереборної сили), відповідно до Указів Президента України від 24.02.2022 №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», від 07.11.2024 №740/2024 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні».
Замовник вимагає усунути виявлені невідповідності в інформації та/або документах , що подані ТОВ "ІНТЕРСТАЙЛ-СТИЛЬ" у складі тендерної пропозиції, та надати наступні документи. 1. Підпунктом 1.1 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, для підтвердження відповідності Учасника встановленому кваліфікаційному критерію щодо наявності у учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, передбачено надання Учасником документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію щодо наявності у учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учаснику необхідно додати довідку за формою 2, наведеною в означеному пункті тендерної документації. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 2, учасник має надати документи, що підтверджують право власності або користування учасником обладнання, матеріально-технічної бази, технологій та документи, що підтверджують дотримання учасником вимог спеціального законодавства щодо виконання робіт / надання послуг / поставки товарів за предметом закупівлі, зазначених у довідці за формою 2. Вимагаємо усунути виявлені невідповідності та надати документи підтверджуючі наявності у учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зокрема надати документальне підтвердження відповідності встановленому у тендерній документації кваліфікаційному критерію, шляхом заповнення форми 2 та наданням відповідних документів (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством України). 2. Підпунктом 1.3 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, для підтвердження відповідності Учасника встановленому кваліфікаційному критерію щодо наявності у учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт / надання послуг / постачання товару передбачено надання Учасником довідки за формою 3, наведеною в означеному пункті тендерної документації та копії посадових інструкцій означених працівників із зазначенням переліку дій під час виконання послуг та розпорядчий акт їх затверджуючий. Обов’язковість інструкцій працівників – прибиральників службових приміщень випливає з положень пункту 6 Загальних положень Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників (Випуск 1 «Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності» ДКХП, затвердженого наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 29.12.2004 № 336) (далі — Довідник), які містять імперативну норму щодо наявності посадових інструкцій у зазначених працівників (пункт 119 «Прибиральник службових приміщень»),згідно з пунктом 6 Загальних положень Довідника роботодавець зобов’язаний розробити та надати посадові інструкції прибиральників службових приміщень. Учасником не надані відповідна довідка, копії посадових інструкцій означених працівників із зазначенням переліку дій під час виконання послуг та розпорядчий акт їх затверджуючий. Вимагаємо усунути виявлені невідповідності та надати довідку за формою 3, наведеною в означеному пункті тендерної документації, копії посадових інструкцій означених працівників із зазначенням переліку дій під час виконання послуг та розпорядчий акт їх затверджуючий. 3. Підпунктом 1.4 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, для підтвердження відповідності Учасника встановленому кваліфікаційному критерію щодо наявності у учасника процедури закупівлі фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. На підтвердження наявності фінансової спроможності учасник має надати фінансову звітність суб’єкта господарювання, складеної відповідно до законодавства (баланс (звіт про фінансовий стан), звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід), звіт про рух грошових коштів, звіт про власний капітал, примітки до фінансової звітності або баланс (форма 1), звіт про фінансові результати (форма 2) або податкова декларація) за період один календарний рік (визначається з урахуванням дати оголошення про проведення відкритих торгів).* У разі якщо законодавством не передбачено подання учасником фінансової звітності, такий учасник подає лист із поясненням у довільній формі. Замовник не вимагає надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). На підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям учасник може залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Учасником у складі тендерної пропозиції наданий файл «Фінансова звітність 2024.pdf», який не містить вищеозначеної інформації. Вимагаємо усунути виявлені невідповідності та надати інформацію критерію щодо наявності у учасника процедури закупівлі фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. 4. Пунктом 2 Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання Учасником інформації документи, що підтверджують відповідність умовам технічної специфікації. При перевірці документів встановлено відсутність у складі тендерної пропозиції документів Учасника, подання яких передбачається тендерною документацією та виправлення яких не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого Учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, а саме. 4.1. Абзацем першим підпункту 6.9.3 пункту 6 Додатку 1.1 до тендерної документації, для підтвердження відповідності Учасник надає довідку в довільній формі щодо наявності обсягу мийних засобів та інших витратних матеріалів в кількості, достатньому для виконання договору. Учасником не надані відповідна довідка. Вимагаємо усунути виявлені невідповідності та надати вищеозначену довідку в довільній формі. 4.2. Підпунктом 6.9.3 пункту 6 Додатку 1.1 до тендерної документації, для підтвердження відповідності Учасник надає перелік (номенклатуру) мийних засобів та інших витратних матеріалів, які будуть застосовуватися під час надання послуг за наведеною формою, мийні засоби, які будуть застосовуватися під час надання послуг та наведені у переліку (номенклатурі), повинні відповідати Технічному регламенту мийних засобів, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 20.08.2008 № 717 (із змінами) та надає копію документа про відповідність (декларація, протокол, висновок, сертифікат тощо) дійсного на дату подання пропозицій. У разі якщо термін документа про відповідність Регламенту спливає раніше за кінцеву дату періоду надання послуг, Замовник надає гарантійний лист, яким підтверджує, що мийні засоби, що будуть використовуватись протягом всього періоду надання послуг, будуть відповідати Регламенту та матимуть відповідні документи. Учасником, у складі тендерної пропозиції, наданий файл «ОСВ МТБ.pdf» з номенклатурою мийних засобів та інших витратних матеріалів не за наведеною в тендерній документації формою. Вимагаємо усунути виявлені невідповідності та надати вищеозначену інформацію. 4.3. Підпунктом 6.10 пункту 6 Додатку 1.1 до тендерної документації, для підтвердження відповідності Учасник надає довідку, складену у довільній формі, про наявність у Учасника можливості у разі необхідності посилювати склад прибиральників приміщень, прибиральників території, підсобних робітників не менше ніж втричі, в тому числі за рахунок постійно присутнього на об’єкті штатного ресурсу. Учасником не надані відповідна довідка. Вимагаємо усунути виявлені невідповідності та надати вищеозначену довідку в довільній формі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.