Закупівлю оголошено - 07-03-2025, 00:02. Дата останніх змін - 01-04-2025, 16:51

Послуги з прибирання приміщень

Послуги з прибирання приміщень... Державна закупівля - UA-2025-03-06-015271-a Послуги з прибирання приміщень від замовника Головне управління Пенсійного фонду України в Донецькій області від 3/6/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-03-06-015271-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-03-05-013438-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 07-03-2025, 00:02
по 12-03-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 07-03-2025, 00:02
по 15-03-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 12-03-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
746483
746 483 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:7 464,83 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Головне управління Пенсійного фонду України в Донецькій області
ЄДРПОУ:13486010 Досьє YouControl
Контактна особа:Цехановська Анжела
Телефон:380731209960
E-mail:kadryippo@gmail.com
Місцезнаходження:
Україна
5



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуги з прибирання приміщень
746 483 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з прибирання приміщень

1
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
90910000-9
Послуги з прибирання


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ІНТЕРСТАЙЛ-СТИЛЬ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 15-03-2025 по 12-04-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Харківська область, Харків, майдан Свободи, б. 5, 4 під'їзд, офіс 368-А, 61022, Мирна Наталія Олександрівна
Остаточна пропозиція:
671 788,75 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
25-03-2025, 18:48
Період подачі оскарження:
по 31-03-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 22-03-25, 18:56:25

в зв’язку з форс-мажорними обставинами (обставини непереборної сили), відповідно до Указів Президента України від 24.02.2022 №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», від 07.11.2024 №740/2024 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні».

Кінцева дата розгляду пропозиції: 12-04-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 24-03-25, 09:48:01
24

Замовник вимагає усунути виявлені невідповідності в інформації та/або документах , що подані ТОВ "ІНТЕРСТАЙЛ-СТИЛЬ" у складі тендерної пропозиції, та надати наступні документи. 1. Підпунктом 1.1 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, для підтвердження відповідності Учасника встановленому кваліфікаційному критерію щодо наявності у учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, передбачено надання Учасником документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію щодо наявності у учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учаснику необхідно додати довідку за формою 2, наведеною в означеному пункті тендерної документації. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 2, учасник має надати документи, що підтверджують право власності або користування учасником обладнання, матеріально-технічної бази, технологій та документи, що підтверджують дотримання учасником вимог спеціального законодавства щодо виконання робіт / надання послуг / поставки товарів за предметом закупівлі, зазначених у довідці за формою 2. Вимагаємо усунути виявлені невідповідності та надати документи підтверджуючі наявності у учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зокрема надати документальне підтвердження відповідності встановленому у тендерній документації кваліфікаційному критерію, шляхом заповнення форми 2 та наданням відповідних документів (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством України). 2. Підпунктом 1.3 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, для підтвердження відповідності Учасника встановленому кваліфікаційному критерію щодо наявності у учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт / надання послуг / постачання товару передбачено надання Учасником довідки за формою 3, наведеною в означеному пункті тендерної документації та копії посадових інструкцій означених працівників із зазначенням переліку дій під час виконання послуг та розпорядчий акт їх затверджуючий. Обов’язковість інструкцій працівників – прибиральників службових приміщень випливає з положень пункту 6 Загальних положень Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників (Випуск 1 «Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності» ДКХП, затвердженого наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 29.12.2004 № 336) (далі — Довідник), які містять імперативну норму щодо наявності посадових інструкцій у зазначених працівників (пункт 119 «Прибиральник службових приміщень»),згідно з пунктом 6 Загальних положень Довідника роботодавець зобов’язаний розробити та надати посадові інструкції прибиральників службових приміщень. Учасником не надані відповідна довідка, копії посадових інструкцій означених працівників із зазначенням переліку дій під час виконання послуг та розпорядчий акт їх затверджуючий. Вимагаємо усунути виявлені невідповідності та надати довідку за формою 3, наведеною в означеному пункті тендерної документації, копії посадових інструкцій означених працівників із зазначенням переліку дій під час виконання послуг та розпорядчий акт їх затверджуючий. 3. Підпунктом 1.4 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, для підтвердження відповідності Учасника встановленому кваліфікаційному критерію щодо наявності у учасника процедури закупівлі фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. На підтвердження наявності фінансової спроможності учасник має надати фінансову звітність суб’єкта господарювання, складеної відповідно до законодавства (баланс (звіт про фінансовий стан), звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід), звіт про рух грошових коштів, звіт про власний капітал, примітки до фінансової звітності або баланс (форма 1), звіт про фінансові результати (форма 2) або податкова декларація) за період один календарний рік (визначається з урахуванням дати оголошення про проведення відкритих торгів).* У разі якщо законодавством не передбачено подання учасником фінансової звітності, такий учасник подає лист із поясненням у довільній формі. Замовник не вимагає надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). На підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям учасник може залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Учасником у складі тендерної пропозиції наданий файл «Фінансова звітність 2024.pdf», який не містить вищеозначеної інформації. Вимагаємо усунути виявлені невідповідності та надати інформацію критерію щодо наявності у учасника процедури закупівлі фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. 4. Пунктом 2 Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання Учасником інформації документи, що підтверджують відповідність умовам технічної специфікації. При перевірці документів встановлено відсутність у складі тендерної пропозиції документів Учасника, подання яких передбачається тендерною документацією та виправлення яких не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого Учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, а саме. 4.1. Абзацем першим підпункту 6.9.3 пункту 6 Додатку 1.1 до тендерної документації, для підтвердження відповідності Учасник надає довідку в довільній формі щодо наявності обсягу мийних засобів та інших витратних матеріалів в кількості, достатньому для виконання договору. Учасником не надані відповідна довідка. Вимагаємо усунути виявлені невідповідності та надати вищеозначену довідку в довільній формі. 4.2. Підпунктом 6.9.3 пункту 6 Додатку 1.1 до тендерної документації, для підтвердження відповідності Учасник надає перелік (номенклатуру) мийних засобів та інших витратних матеріалів, які будуть застосовуватися під час надання послуг за наведеною формою, мийні засоби, які будуть застосовуватися під час надання послуг та наведені у переліку (номенклатурі), повинні відповідати Технічному регламенту мийних засобів, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 20.08.2008 № 717 (із змінами) та надає копію документа про відповідність (декларація, протокол, висновок, сертифікат тощо) дійсного на дату подання пропозицій. У разі якщо термін документа про відповідність Регламенту спливає раніше за кінцеву дату періоду надання послуг, Замовник надає гарантійний лист, яким підтверджує, що мийні засоби, що будуть використовуватись протягом всього періоду надання послуг, будуть відповідати Регламенту та матимуть відповідні документи. Учасником, у складі тендерної пропозиції, наданий файл «ОСВ МТБ.pdf» з номенклатурою мийних засобів та інших витратних матеріалів не за наведеною в тендерній документації формою. Вимагаємо усунути виявлені невідповідності та надати вищеозначену інформацію. 4.3. Підпунктом 6.10 пункту 6 Додатку 1.1 до тендерної документації, для підтвердження відповідності Учасник надає довідку, складену у довільній формі, про наявність у Учасника можливості у разі необхідності посилювати склад прибиральників приміщень, прибиральників території, підсобних робітників не менше ніж втричі, в тому числі за рахунок постійно присутнього на об’єкті штатного ресурсу. Учасником не надані відповідна довідка. Вимагаємо усунути виявлені невідповідності та надати вищеозначену довідку в довільній формі.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 25-03-25, 09:48:01
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-03-06-015271-a-c1
Номер договору:
21
Дата підписання договору:
01-04-2025, 14:00
Строк дії договору:
з 01-04-2025 по 31-12-2025
604 609,88 UAH
Ціна договору
604 609,88 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ІНТЕРСТАЙЛ-СТИЛЬ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
671 788,75 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
14-03-2025, 22:13:03
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 2, учасник має надати документи, що підтверджують право власності або користування учасником обладнання, матеріально-технічної бази, технологій та документи, що підтверджують дотримання учасником вимог спеціального законодавства щодо виконання робіт / надання послуг / поставки товарів за предметом закупівлі, зазначених у довідці за формою 2.
Доказ:
Документ
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 3, учасник має надати документи, що підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, наявність відповідної кваліфікації працівників, а також, за необхідності, документи, що підтверджують виконання учасником вимог спеціального законодавства щодо виконання робіт / надання послуг / поставки товарів, а саме: 1.документи, передбачені законодавством, та які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками (трудові книжки, наказ про призначення на посаду, наказ про сумісництво (за наявності), цивільно-правовий договір, штатний розпис), повідомлення про прийняття працівників на роботу, які подаються податковим органам та квитанції про їх прийняття (на працівників прийнятих на роботу після набрання чинності постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу / укладання гіг-контракту»); 2. документи, що підтверджують наявність відповідної кваліфікації працівників для виконання певного виду робіт / надання послуг / поставки товарів за предметом закупівлі (дипломи, сертифікати, свідоцтва, посвідчення, протоколи перевірки знань тощо); 3. документи, що підтверджують виконання учасником вимог спеціального законодавства щодо виконання робіт / надання послуг / поставки товарів (наявність медичної книжки з датою допуску до роботи, сертифікати про проходження відповідного огляду, медичні довідки, документи щодо страхування працівника тощо) 4. копії посадових інструкцій означених працівників із зазначенням переліку дій під час виконання послуг та розпорядчий акт їх затверджуючий; 5. лист-згоду працівників Виконавця на обробку їх персональних даних згідно із наступною формою: Лист-згода Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» Я _________________________ (прізвище, ім’я, по-батькові) даю згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, які передбачено Законом України «Про публічні закупівлі», а також згідно з нормами чинного законодавства, моїх персональних даних (у т. ч. паспортні дані, ідентифікаційний код, електронні ідентифікаційні дані: номери телефонів, електронні адреси або інша необхідна інформація, передбачена законодавством), відомостей, які надаю про себе для забезпечення участі у процедурі закупівлі, цивільно-правових та господарських відносин. ______________ ________________ _________________________ Дата Підпис Прізвище та ініціали
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 1, учасник має надати копію відповідного аналогічного за предметом закупівлі договору з усіма додатками до нього та копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору та в разі наявності інформації про аналогічний за предметом закупівлі договір та виконання такого договору в електронній системі закупівель, учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору зазначає в довідці за формою 1 інформацію про ID номер закупівлі, за якою учасник виконав аналогічний за предметом закупівлі договір за умови розміщення замовником звіту про виконання такого договору та посилання на таку закупівлю в електронній системі закупівель. Під аналогічним за предметом закупівлі договором розуміється договір, предмет закупівлі якого за відповідає ДК 021:2015:90910000-9 – послуги з прибирання.
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
На підтвердження наявності фінансової спроможності учасник має надати фінансову звітність суб’єкта господарювання, складеної відповідно до законодавства (баланс (звіт про фінансовий стан), звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід), звіт про рух грошових коштів, звіт про власний капітал, примітки до фінансової звітності або баланс (форма 1), звіт про фінансові результати (форма 2) або податкова декларація) за період один календарний рік (визначається з урахуванням дати оголошення про проведення відкритих торгів).* У разі якщо законодавством не передбачено подання учасником фінансової звітності, такий учасник подає лист із поясненням у довільній формі. Замовник не вимагає надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). На підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям учасник може залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. У разі участі об'єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об'єднаних показників кожного учасника такого об'єднання на підставі наданої об'єднанням інформації. У разі залучення учасником спроможностей субпідрядника (субпідрядників) / співвиконавця (співвиконавців) для підтвердження своєї відповідності таким критеріям як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник у складі тендерної пропозиції надає документальне підтвердження від субпідрядника (субпідрядників) / співвиконавця (співвиконавців) інформації про відповідність цим критеріям відповідно до вимог пунктів 1.2 та 1.3 цього додатка. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. Відповідно до частини першої статті 13 Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні” звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна фінансова звітність складається за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців. Крім того, відповідно до облікової політики підприємства фінансова звітність може складатися за інші періоди.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:07-03-2025, 00:03:05
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:06-03-2025, 23:57:47
        Інший
        публічнийЕкспортовано:06-03-2025, 23:57:47
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:06-03-2025, 23:57:47
              Тип документа: Тендерна документація
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:06-03-2025, 23:57:47
                  Електронні тендерні вимоги
                  1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-03-2025, 00:01:00
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-03-2025, 00:01:00
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  2. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-03-2025, 00:01:00
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-03-2025, 00:01:00
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-03-2025, 00:01:00
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  3. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-03-2025, 00:01:00
                  4. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-03-2025, 00:01:00
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-03-2025, 00:01:00
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  5. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-03-2025, 00:01:00
                  6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-03-2025, 00:01:00
                  7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-03-2025, 00:01:00
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-03-2025, 00:01:00
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-03-2025, 00:01:00
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-03-2025, 00:01:00
                  9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-03-2025, 00:01:00
                  10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-03-2025, 00:01:00
                  1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-03-2025, 00:01:00
                  1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги з прибирання приміщень
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 2, учасник має надати документи, що підтверджують право власності або користування учасником обладнання, матеріально-технічної бази, технологій та документи, що підтверджують дотримання учасником вимог спеціального законодавства щодо виконання робіт / надання послуг / поставки товарів за предметом закупівлі, зазначених у довідці за формою 2.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-03-2025, 00:01:00
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги з прибирання приміщень
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 3, учасник має надати документи, що підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, наявність відповідної кваліфікації працівників, а також, за необхідності, документи, що підтверджують виконання учасником вимог спеціального законодавства щодо виконання робіт / надання послуг / поставки товарів, а саме: 1.документи, передбачені законодавством, та які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками (трудові книжки, наказ про призначення на посаду, наказ про сумісництво (за наявності), цивільно-правовий договір, штатний розпис), повідомлення про прийняття працівників на роботу, які подаються податковим органам та квитанції про їх прийняття (на працівників прийнятих на роботу після набрання чинності постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу / укладання гіг-контракту»); 2. документи, що підтверджують наявність відповідної кваліфікації працівників для виконання певного виду робіт / надання послуг / поставки товарів за предметом закупівлі (дипломи, сертифікати, свідоцтва, посвідчення, протоколи перевірки знань тощо); 3. документи, що підтверджують виконання учасником вимог спеціального законодавства щодо виконання робіт / надання послуг / поставки товарів (наявність медичної книжки з датою допуску до роботи, сертифікати про проходження відповідного огляду, медичні довідки, документи щодо страхування працівника тощо) 4. копії посадових інструкцій означених працівників із зазначенням переліку дій під час виконання послуг та розпорядчий акт їх затверджуючий; 5. лист-згоду працівників Виконавця на обробку їх персональних даних згідно із наступною формою: Лист-згода Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» Я _________________________ (прізвище, ім’я, по-батькові) даю згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, які передбачено Законом України «Про публічні закупівлі», а також згідно з нормами чинного законодавства, моїх персональних даних (у т. ч. паспортні дані, ідентифікаційний код, електронні ідентифікаційні дані: номери телефонів, електронні адреси або інша необхідна інформація, передбачена законодавством), відомостей, які надаю про себе для забезпечення участі у процедурі закупівлі, цивільно-правових та господарських відносин. ______________ ________________ _________________________ Дата Підпис Прізвище та ініціали
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-03-2025, 00:01:00
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги з прибирання приміщень
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 1, учасник має надати копію відповідного аналогічного за предметом закупівлі договору з усіма додатками до нього та копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору та в разі наявності інформації про аналогічний за предметом закупівлі договір та виконання такого договору в електронній системі закупівель, учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору зазначає в довідці за формою 1 інформацію про ID номер закупівлі, за якою учасник виконав аналогічний за предметом закупівлі договір за умови розміщення замовником звіту про виконання такого договору та посилання на таку закупівлю в електронній системі закупівель. Під аналогічним за предметом закупівлі договором розуміється договір, предмет закупівлі якого за відповідає ДК 021:2015:90910000-9 – послуги з прибирання.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-03-2025, 00:01:00
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  4. Наявність фінансової спроможності
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги з прибирання приміщень
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - На підтвердження наявності фінансової спроможності учасник має надати фінансову звітність суб’єкта господарювання, складеної відповідно до законодавства (баланс (звіт про фінансовий стан), звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід), звіт про рух грошових коштів, звіт про власний капітал, примітки до фінансової звітності або баланс (форма 1), звіт про фінансові результати (форма 2) або податкова декларація) за період один календарний рік (визначається з урахуванням дати оголошення про проведення відкритих торгів).* У разі якщо законодавством не передбачено подання учасником фінансової звітності, такий учасник подає лист із поясненням у довільній формі. Замовник не вимагає надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). На підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям учасник може залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. У разі участі об'єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об'єднаних показників кожного учасника такого об'єднання на підставі наданої об'єднанням інформації. У разі залучення учасником спроможностей субпідрядника (субпідрядників) / співвиконавця (співвиконавців) для підтвердження своєї відповідності таким критеріям як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник у складі тендерної пропозиції надає документальне підтвердження від субпідрядника (субпідрядників) / співвиконавця (співвиконавців) інформації про відповідність цим критеріям відповідно до вимог пунктів 1.2 та 1.3 цього додатка. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. Відповідно до частини першої статті 13 Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні” звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна фінансова звітність складається за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців. Крім того, відповідно до облікової політики підприємства фінансова звітність може складатися за інші періоди.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-03-2025, 00:01:00
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ