Період оскарження умов закупівлі - по 15-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 367 300 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 673 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП "Харківські теплові мережі" |
| ЄДРПОУ: | 31557119 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Пивоварова Анна |
| Телефон: | 380503661698 |
| E-mail: | pyvovarova.a.y@hts.kh.ua |
| Місцезнаходження: | 61037, Україна м. Харків, вул. МЕФОДІЇВСЬКА, 11 |
1 |
Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах в електронній системі закупівель: За результатами розгляду вашої тендерної пропозиції замовником було встановлено невідповідність в інформації та документах, що надані у складі тендерної пропозиції, а саме: - не надано лист-погодження з вимогами, викладеними в Додатку 2 до тендерної документації - в прушення вимог Додатку 1 тендерної документації Учасник не надав в складі своєї пропозиції інформаційну довідку про виконання аналогічного* (-их) договору(-ів) (не менше одного). - Учасником в порушення вимог Додатку 1 тендерної документації не надано копію(-ї) аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів). На підставі наведеного, керуючись п. 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178, Вам необхідно усунути виявлені замовником невідповідності, а саме: 1. Лист-погодження з вимогами, викладеними в Додатку 2 до тендерної документації 2. Інформаційна довідка про виконання аналогічного* (-их) договору(-ів) (не менше одного), в якій повинно бути зазначено: найменування та місцезнаходження контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ; прізвище, ім’я та по-батькові відповідальної особи; номер та дата договору; предмет договору, стан його виконання. 3. Копія (-ї) договору(-ів), який (-і) вказано у довідці відповідно до підпункту 1.1. п.1 цього додатку. Нагадуємо, що не виправлення виявлених Замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей є підставою для відхилення вашої пропозиції на підставі абзацу 4 підпункту 4 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.