Закупівлю оголошено - 04-03-2025, 17:12. Дата останніх змін - 13-04-2025, 00:00

Послуги з дезінсекції та дератизації: їдалень, гуртожитків, адміністративних та навчальних корпусів університету

Послуги з дезінсекції та дератизації: їдалень, гуртожитків, адміністративних та навчальних корпусів університету... Державна закупівля - UA-2025-03-04-013895-a Послуги з дезінсекції та дератизації: їдалень, гуртожитків, адміністративних та навчальних корпусів університету від замовника Харківський національний університет внутрішніх справ від 3/4/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-03-04-013895-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-03-04-016982-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 04-03-2025, 17:12
по 09-03-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 04-03-2025, 17:12
по 12-03-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Cкасовано

Період оскарження умов закупівлі - по 09-03-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Торги відмінено
Бюджет:
394622.39
394 622,39 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:3 946,22 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:3 946,22 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Харківський національний університет внутрішніх справ
ЄДРПОУ:08571096 Досьє YouControl
Сайт:http://univd.edu.ua/
Контактна особа:Леонова Тетяна Олександрівна
Телефон:+380577398102
E-mail:vz_tp_hnuvs@ukr.net
Місцезнаходження:
61080, Україна, Харківська область,Харків, проспект Льва Ландау 27
2



Інформація про скасування закупівлі

Протокол відміни закупівлі/лоту або визнання таким, що не відбувся.pdf

Статус:

Виконано

Опис скасування закупівлі/лоту:

скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг

Причина скасування закупівлі/лоту:

Дата:

13-04-2025, 00:00

Період оскарження:

з 02-04-2025, 18:14 по 13-04-2025, 00:00

Документи:

+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Послуги з дезінсекції та дерат ...
394 622,39 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з дезінсекції та дератизації: їдалень, гуртожитків, адміністративних та навчальних корпусів університету

1
послуга
Україна Відповідно до документації
по 15-04-2025
90920000-2
Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ЧЕЛА УКРАЇНА"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 12-03-2025 по 20-03-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, буд. 45, офіс 407, 03035, Борисенко Ігор Юрійович
Остаточна пропозиція:
390 584,11 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
14-03-2025, 12:33
Період подачі оскарження:
по 20-03-2025, 00:00
Договір
Цей договір було скасовано до підписання
Системний номер договору:
UA-2025-03-04-013895-a-c1
390 584,11 UAH
Ціна договору
390 584,11 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ЧЕЛА УКРАЇНА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
390 584,11 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
11-03-2025, 14:58:11
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Форма забезпечення:
Іншій формі
Доказ:
Документ
забезпечення ХНУВС.pdf.p7s.zip, Забезпечення виконання умов договору
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
1
Доказ:
Документ
забезпечення ХНУВС.pdf.p7s.zip, Забезпечення виконання умов договору
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
5
Доказ:
Документ
забезпечення ХНУВС.pdf.p7s.zip, Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
Забезпечення виконання умов договору
Доказ:
Документ
забезпечення ХНУВС.pdf.p7s.zip, Забезпечення виконання умов договору
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Учасник підтверджує, що
Для власних транспортних засобів надати: - свідоцтво (-а) про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів; - свідоцтво (-а) про реєстрацію транспортних засобів, призначених для перевезення пестицидів та агрохімікатів. Для орендованого (-их) транспортного (-их) засобу(-ів) надати: - договір оренди автотранспорту або договір про надання транспортних послуг, де зазначено автомобілі, якими буде здійснюватися перевезення пестицидів та агрохімікатів; а також для договорів оренди - акт приймання-передачі обладнання; - свідоцтво (-а) про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів; - свідоцтво (-а) про реєстрацію транспортних засобів, призначених для перевезення пестицидів та агрохімікатів. На підтвердження наявності технологій для виконання договору Учасник повинен надати: - лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, завірений печаткою Учасника (в разі її використання), що містить інформацію про наявність у учасника власного та/або орендованого та/або залученого обладнання та матеріально-технічної бази, які необхідні для виконання зобов’язань, що є предметом закупівлі. В зазначеному листі також має бути інформація про наявність технологій надання послуг. На підтвердження наявності власних обладнання та матеріально-технічної бази надається оборотно-сальдова відомість, підписана уповноваженою особою Учасника, про те, що останні знаходяться на балансі підприємства. (Найменування обладнання та матеріально-технічної бази повинно співпадати з найменуванням зазначеним в листі). На підтвердження залучених обладнання та матеріально-технічної бази надається діючий на дату подання пропозицій договір оренди, або договір про надання послуг тощо, з усіма додатками, передбаченими таким договором та які є його невід’ємною частиною, а також для договорів оренди - Акт приймання-передачі. Учасник повинен мати в наявності не менше 1 транспортного засобу (автомобіля), призначеного для перевезення пестицидів та агрохімікатів.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Учасник підтверджує, що
Довідку в довільній формі з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (обов’язково зазначити: прізвище, ім’я та по батькові, посада, досвід роботи, інформація про освіту, інформація чи є фахівець працівником учасника або субпідрядника/співвиконавця). Обов’язкова наявність: - не менше ніж шість дезінфекторів; - не менше одного лікаря-дезінфекціоніста; - не менше одного уповноваженого з питань безпеки перевезень небезпечних вантажів (до яких відносяться засоби для дезінсекції); - не менше двох водіїв транспортних засобів для перевезення небезпечних вантажів, до яких відносяться засоби для дератизації. Дозволяється залучення працівників за сумісництвом за умови надання підтверджуючих документів по кожній із посад, до якої залучається працівник. На підтвердження наявності працівників, Учасник надає: - допуск (посвідчення) на право роботи з пестицидами і агрохімікатами, або посвідчення про право роботи з пестицидами; - медичну книжку особи, яка працює з пестицидами і агрохімікатами; - особисту медичну книжку (Форма №1-ОМК, затверджених наказом МОЗ України 21.02.2013 №150) - на підтвердження наявності лікаря-дезінфекціоніста інформація про якого зазначена в листі, Учасник повинен надати сертифікат/посвідчення лікаря-спеціаліста з підтвердженням проходження навчання за спеціальністю дезінфекційна справа, сертифікат/посвідчення лікаря-спеціаліста повинен бути дійсним на кінцеву дату подання тендерних пропозицій. У разі, якщо строк дії сертифіката/посвідчення лікаря-спеціаліста закінчується до 31.12.2025, Учасник в складі тендерної пропозиції має надати гарантійний лист продовження або отримання нового сертифікату/посвідчення; - посвідчення про проходження спеціальної підготовки з питань безпечного проведення робіт з пестицидами і агрохімікатами або свідоцтво про проходження навчання з питань безпечного поводження з пестицидами; - довідку про проходження гігієнічного навчання дезінфекторів по дезінфекції, дезінсекції і дератизації, виданих МОЗ України; - посвідчення та протокол (-и)/витяг (-и) з протоколу (-ів) про проходження спеціалізованого навчання з мінімальних вимог безпеки і охорони здоров’я при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці НПАОП 0.00-7.17-18. Навчання проводиться за участю спеціалістів Державної служби з питань праці України; - посвідчення та протокол(-и)/витяг(-и) з протоколу(-ів) про проходження спеціалізованого навчання з правил вибору та застосування засобів індивідуального захисту органів дихання НПАОП 0.00-1.04-07. Навчання проводиться за участю спеціалістів Державної служби з питань праці України; - посвідчення та протокол (-и)/витяг (-и) з протоколу (-ів) про проходження спеціалізованого навчання з правил безпеки при зберіганні, перевезенні та застосуванні сильнодіючих отруйних речовин у відповідності до НПАОП 0.00-1.45-69. Навчання проводиться за участю спеціалістів Державної служби з питань праці України; - посвідчення та протокол (-и)/витяг (-и) з протоколу (-ів) про проходження спеціалізованого навчання з правил безпеки при зберіганні, перевезенні та застосуванні сильнодіючих отруйних речовин у відповідності до НПАОП 0.00-1.46-70. Навчання проводиться за участю спеціалістів Державної служби з питань праці України; - посвідчення та протокол (-и)/витяг (-и) з протоколу (-ів) про проходження спеціалізованого навчання з пожежної безпеки (пожежно-технічний мінімум) згідно з вимогами НАПБ А.01.001-2014 «Правил пожежної безпеки в Україні» (наказ МВС України від 30.12.2014 р. №1417), ПКМУ від 26 червня 2013р. №444 та наказу МВС України від 05.12.2019р. № 1021; - документ (сертифікат/свідоцтво) про проходження навчання/підвищення кваліфікації за фахом: «Інтегровані процедури захисту об’єктів від шкідників згідно HACCP (ISO 22000)». Документ повинен бути виданий державним закладом вищої освіти, на підтвердження необхідно надати копію відомості щодо права провадження освітньої діяльності у сфері вищої освіти (копію поточною ліцензії на освітню діяльність та/або копію витягу з Єдиної державної електроної бази з питань освіти щодо права провадження освітньої діяльності у сфері вищої освіти); - на підтвердження наявності в Учасника водія транспортних засобів для перевезення небезпечних вантажів Учасник надає свідоцтво ДОПНВ про проходження спеціалізованого навчання щодо перевезення небезпечних вантажів та свідоцтво ДОПНВ про підготовку водія. Свідоцтво повинно бути дійсним на момент подання пропозиції та протягом терміну дії договору. - свідоцтво про підготовку уповноваженого з питань безпеки перевезень небезпечних вантажів, виданого уповноваженим підрозділом МВС України. Свідоцтво повинно бути дійсним на момент подання пропозиції та протягом терміну дії договору; - посвідчення та протокол (-и)/витяг (-и) з протоколу (-ів) про проходження навчання з «Вимог до роботодавців щодо захисту працівників від шкідливого впливу хімічних речовин» НПАОП 0.00-8.11-12; - на підтвердження наявності в Учасника не менше 2(двох) працівників, допущених до роботи в електроустановках напругою до 1000В надати посвідчення та протокол (-и)/витяг (-и) з протоколу (-ів) про допущення до роботи в електроустановках напругою до 1000Вмне менше ніж на двох працівників учасника. Навчання проводиться за участю спеціалістів Державної служби з питань праці України.
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Учасник підтверджує, що
Довідка за встановленою формою про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Аналогічним вважається договір за кодом ДК 021:2015 – 90920000-2 «Послуги з санітарно-гігієнічної обробки приміщень». Форма Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з надання послуг. № з/п Номер та дата договору Предмет договору Повне найменування контрагента, з яким укладено договір Адреса, контактні телефони особи контрагента, відповідального за виконання умов договору Інформація про виконання договору Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надати в складі тендерної пропозиції оригінал або копію договору (договорів) (не менше одного), що наведений (наведені) в таблиці, складеної за Формою. Для підтвердження виконання поданого (поданих) учасником договору (договорів) в якості аналогічних необхідно надати в складі тендерної пропозиції лист-відгук співпрацю на виконання вищевказаного договорів від контрагента та/або копії актів приймання послуг та/або Актів приймання наданих послуг на всю суму договору, або сканований варіант даного договору.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено04-03-2025, 17:20:23
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:05-03-2025, 16:38:54
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічний Видалено04-03-2025, 17:13:02
        Інший
        публічнийЕкспортовано:05-03-2025, 16:23:47
        Інший
        публічнийЕкспортовано:05-03-2025, 16:23:47
          Електронні тендерні вимоги
          1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 04-03-2025, 17:13:00
          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 04-03-2025, 17:13:00
          2. Вчинення корупційних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 04-03-2025, 17:13:00
          Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
          Статус: Активна
          Дата створення: 04-03-2025, 17:13:00
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 04-03-2025, 17:13:00
          3. Вчинення економічних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
          Статус: Активна
          Дата створення: 04-03-2025, 17:13:00
          4. Вчинення кримінальних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 04-03-2025, 17:13:00
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 04-03-2025, 17:13:00
          5. Порушення справи про банкрутство
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          Статус: Активна
          Дата створення: 04-03-2025, 17:13:00
          6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
          Статус: Активна
          Дата створення: 04-03-2025, 17:13:00
          7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 04-03-2025, 17:13:00
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 04-03-2025, 17:13:00
          8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Резидентом підтверджується, що
          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
          Статус: Активна
          Дата створення: 04-03-2025, 17:13:00
          Нерезидентом підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
          Статус: Активна
          Дата створення: 04-03-2025, 17:13:00
          9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
          Статус: Активна
          Дата створення: 04-03-2025, 17:13:00
          10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
          Статус: Активна
          Дата створення: 04-03-2025, 17:13:00
          1. Мова (мови) тендерної пропозиції
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
          Статус: Активна
          Дата створення: 04-03-2025, 17:13:00
          2. Забезпечення тендерних пропозицій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Послуги з дезінсекції та дератизації: їдалень, гуртожитків, адміністративних та навчальних корпусів університету
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
          Згідно з абзацами сьомим і восьмим пункту 3 Особливостей, під час здійснення публічної закупівлі відповідно до Особливостей замовники застосовують положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної гарантії (електронного документа, створеного відповідно до вимог діючого законодавства). Учасник, під час подання тендерної пропозиції, одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії (банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (із змінами), наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції»), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3.3 розділу ІІІ тендерної документації, сплатити кошти на рахунок замовника у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначений у тендерній документації). У випадку, якщо підписантом не є кеpiвник банку, іншої фінансової установи чи страхової організації (диpектop/ гoлoва пpaвлiння банку, іншої фінансової установи чи страхової організації тoщo), то повноваження особи, яка підписала гарантію повинні бути підтвердженні сканованою копією відповідного документа банку, іншої фінансової установи чи страхової організації (доручення, тощо). Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну банківську ліцензію Національного банку України (скановану копію даної ліцензії, або рішення органу ліцензування про видачу вказаної/их ліцензії/й, або довідку, складену в довільній формі, з підтвердженням наявності відповідної/их ліцензії/й з посиланням на відкритий реєстр, який містить таку інформацію), учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції). Гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від банку, іншої фінансової установи чи страхової організації по забезпеченню тендерної пропозиції, наданому учасником у формі електронної гарантії, в тому числі, забороняється вимагати листи або інші документи за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 1% - 3 946,22 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції - не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі – наказ № 2628) затверджено, зокрема, форму забезпечення тендерної пропозиції (далі – форма); Вимоги до забезпечення тендерної пропозиції (далі – Вимоги). Реквізити гарантії, визначені у формі (пункт 1 форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої наказом № 2628), є обов’язковими для складання гарантії (пункт 3 Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затверджених наказом № 2628). Гарантія (забезпечення тендерної пропозиції) складається за формою (додаток № 6 до тендерної документації), з урахуванням Особливостей. Гарантія має містити обов'язкові реквізити. Згідно з пунктом 4 Вимог у реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; - поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) – для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи - резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи: Харківський національний університет внутрішніх справ; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: ідентифікаційний код у ЄДР - 08571096; категорія - юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади; - адреса місцезнаходження: 61080, Україна, Харківська область, Харків, проспект Льва Ландау, 27. Банківські реквізити бенефіціара: UA128201720355109002000005066 в ДКСУ у м. Києві; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти – словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, перелічених нижче не настане: - сплата бенефіціару суми гарантії; - отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов'язань за цією гарантією; - отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу, а саме: закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; відкликання принципалом тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи "PROZORRO"; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: - назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; - ліцензія на здійснення страхової діяльності. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої наказом № 2628); - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Відповідно до вимог пункту 44 Особливостей тендерна пропозиція відхиляється замовником, у разі коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника
          Статус: Активна
          Дата створення: 04-03-2025, 17:13:00
          3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Лоту Послуги з дезінсекції та дератизації: їдалень, гуртожитків, адміністративних та навчальних корпусів університету
          Законодавство:
          При наданні забезпечення підтверджується, що
          1 - Форма забезпечення
          Іншій формі
          Статус: Активна
          Дата створення: 04-03-2025, 17:13:00
          Способи підтвердження:
          Документ
          Забезпечення виконання умов договору , Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору. Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – грошове забезпечення. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 1 % від вартості договору. Відповідно до частини 3 статті 27 розмір забезпечення договору про закупівлю не може перевищувати 1 відсотків вартості договору про закупівлю. “Строк дії забезпечення виконання договору - грошового забезпечення перевищує строк дії Договору про закупівлю на 5 днів”. (Кількість днів повинна відповідати кількості днів, зазначеній в електронних полях оголошення про проведення відкритих торгів). Договір про закупівлю обов'язково супроводжується документом, що підтверджує внесення грошового забезпечення виконання договору, яке має бути подане у формі платіжного доручення, завіреного підписом Переможця та обов’язково з відміткою банку про перерахування вказаних коштів. Розрахунковий рахунок Замовника – UA128201720355109002000005066 в ДКСУ м. Київ, МФО – 820172, код ЄДРПОУ – 08571096, одержувач – Харківський національний університет внутрішніх справ, в призначенні обов’язково зазначається назва предмету закупівлі. У разі, якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 1 % від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до частини 2 статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі: 1) порушення переможцем строків поставки товарів / надання послуг / виконання робіт, передбачених договором про закупівлю; 2) порушення переможцем умов договору про закупівлю щодо якості поставки товарів / надання послуг / виконання робіт; 3) невиконання (часткового виконання) умов договору переможцем процедури закупівлі з його вини. У разі настання зазначених обставин Замовник набуває права на безумовне звернення до банку-гаранта щодо стягнення за рахунок коштів забезпечення виконання договору про закупівлю, сума яких визначена банківською гарантією, у повному розмірі. Вимога надсилається шляхом письмового звернення Замовника до банку-гаранта з вимогою сплати суми банківської гарантії до відповідного бюджету / на рахунок замовника згідно з визначеними замовником реквізитами рахунку, у випадку одноразового порушення переможцем. У вимозі до банку-гаранта Замовник зазначає, у чому полягає порушення переможцем основного зобов'язання, забезпеченого банківською гарантією, що було зафіксовано шляхом складення Замовником відповідної претензії, адресованої Переможцю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю (у разі, якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету / на рахунок замовника. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів Переможця.
          Забезпечення виконання умов договору
          Статус: Активна
          Дата створення: 04-03-2025, 17:13:00
          Способи підтвердження:
          Документ
          Забезпечення виконання умов договору , Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору. Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – грошове забезпечення. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 1 % від вартості договору. Відповідно до частини 3 статті 27 розмір забезпечення договору про закупівлю не може перевищувати 1 відсотків вартості договору про закупівлю. “Строк дії забезпечення виконання договору - грошового забезпечення перевищує строк дії Договору про закупівлю на 5 днів”. (Кількість днів повинна відповідати кількості днів, зазначеній в електронних полях оголошення про проведення відкритих торгів). Договір про закупівлю обов'язково супроводжується документом, що підтверджує внесення грошового забезпечення виконання договору, яке має бути подане у формі платіжного доручення, завіреного підписом Переможця та обов’язково з відміткою банку про перерахування вказаних коштів. Розрахунковий рахунок Замовника – UA128201720355109002000005066 в ДКСУ м. Київ, МФО – 820172, код ЄДРПОУ – 08571096, одержувач – Харківський національний університет внутрішніх справ, в призначенні обов’язково зазначається назва предмету закупівлі. У разі, якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 1 % від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до частини 2 статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі: 1) порушення переможцем строків поставки товарів / надання послуг / виконання робіт, передбачених договором про закупівлю; 2) порушення переможцем умов договору про закупівлю щодо якості поставки товарів / надання послуг / виконання робіт; 3) невиконання (часткового виконання) умов договору переможцем процедури закупівлі з його вини. У разі настання зазначених обставин Замовник набуває права на безумовне звернення до банку-гаранта щодо стягнення за рахунок коштів забезпечення виконання договору про закупівлю, сума яких визначена банківською гарантією, у повному розмірі. Вимога надсилається шляхом письмового звернення Замовника до банку-гаранта з вимогою сплати суми банківської гарантії до відповідного бюджету / на рахунок замовника згідно з визначеними замовником реквізитами рахунку, у випадку одноразового порушення переможцем. У вимозі до банку-гаранта Замовник зазначає, у чому полягає порушення переможцем основного зобов'язання, забезпеченого банківською гарантією, що було зафіксовано шляхом складення Замовником відповідної претензії, адресованої Переможцю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю (у разі, якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету / на рахунок замовника. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів Переможця.
          Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
          5
          Пошук... день
          день
          Статус: Активна
          Дата створення: 04-03-2025, 17:13:00
          Способи підтвердження:
          Документ
          Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на , Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на 5 днів
          Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
          1
          Пошук... відсоток
          відсоток
          Статус: Активна
          Дата створення: 04-03-2025, 17:13:00
          Способи підтвердження:
          Документ
          Забезпечення виконання умов договору , Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору. Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – грошове забезпечення. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 1 % від вартості договору. Відповідно до частини 3 статті 27 розмір забезпечення договору про закупівлю не може перевищувати 1 відсотків вартості договору про закупівлю. “Строк дії забезпечення виконання договору - грошового забезпечення перевищує строк дії Договору про закупівлю на 5 днів”. (Кількість днів повинна відповідати кількості днів, зазначеній в електронних полях оголошення про проведення відкритих торгів). Договір про закупівлю обов'язково супроводжується документом, що підтверджує внесення грошового забезпечення виконання договору, яке має бути подане у формі платіжного доручення, завіреного підписом Переможця та обов’язково з відміткою банку про перерахування вказаних коштів. Розрахунковий рахунок Замовника – UA128201720355109002000005066 в ДКСУ м. Київ, МФО – 820172, код ЄДРПОУ – 08571096, одержувач – Харківський національний університет внутрішніх справ, в призначенні обов’язково зазначається назва предмету закупівлі. У разі, якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 1 % від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до частини 2 статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі: 1) порушення переможцем строків поставки товарів / надання послуг / виконання робіт, передбачених договором про закупівлю; 2) порушення переможцем умов договору про закупівлю щодо якості поставки товарів / надання послуг / виконання робіт; 3) невиконання (часткового виконання) умов договору переможцем процедури закупівлі з його вини. У разі настання зазначених обставин Замовник набуває права на безумовне звернення до банку-гаранта щодо стягнення за рахунок коштів забезпечення виконання договору про закупівлю, сума яких визначена банківською гарантією, у повному розмірі. Вимога надсилається шляхом письмового звернення Замовника до банку-гаранта з вимогою сплати суми банківської гарантії до відповідного бюджету / на рахунок замовника згідно з визначеними замовником реквізитами рахунку, у випадку одноразового порушення переможцем. У вимозі до банку-гаранта Замовник зазначає, у чому полягає порушення переможцем основного зобов'язання, забезпеченого банківською гарантією, що було зафіксовано шляхом складення Замовником відповідної претензії, адресованої Переможцю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю (у разі, якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету / на рахунок замовника. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів Переможця.
          1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Послуги з дезінсекції та дератизації: їдалень, гуртожитків, адміністративних та навчальних корпусів університету
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Для власних транспортних засобів надати: - свідоцтво (-а) про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів; - свідоцтво (-а) про реєстрацію транспортних засобів, призначених для перевезення пестицидів та агрохімікатів. Для орендованого (-их) транспортного (-их) засобу(-ів) надати: - договір оренди автотранспорту або договір про надання транспортних послуг, де зазначено автомобілі, якими буде здійснюватися перевезення пестицидів та агрохімікатів; а також для договорів оренди - акт приймання-передачі обладнання; - свідоцтво (-а) про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів; - свідоцтво (-а) про реєстрацію транспортних засобів, призначених для перевезення пестицидів та агрохімікатів. На підтвердження наявності технологій для виконання договору Учасник повинен надати: - лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, завірений печаткою Учасника (в разі її використання), що містить інформацію про наявність у учасника власного та/або орендованого та/або залученого обладнання та матеріально-технічної бази, які необхідні для виконання зобов’язань, що є предметом закупівлі. В зазначеному листі також має бути інформація про наявність технологій надання послуг. На підтвердження наявності власних обладнання та матеріально-технічної бази надається оборотно-сальдова відомість, підписана уповноваженою особою Учасника, про те, що останні знаходяться на балансі підприємства. (Найменування обладнання та матеріально-технічної бази повинно співпадати з найменуванням зазначеним в листі). На підтвердження залучених обладнання та матеріально-технічної бази надається діючий на дату подання пропозицій договір оренди, або договір про надання послуг тощо, з усіма додатками, передбаченими таким договором та які є його невід’ємною частиною, а також для договорів оренди - Акт приймання-передачі. Учасник повинен мати в наявності не менше 1 транспортного засобу (автомобіля), призначеного для перевезення пестицидів та агрохімікатів.
          Статус: Активна
          Дата створення: 04-03-2025, 17:13:00
          2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Послуги з дезінсекції та дератизації: їдалень, гуртожитків, адміністративних та навчальних корпусів університету
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Довідку в довільній формі з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (обов’язково зазначити: прізвище, ім’я та по батькові, посада, досвід роботи, інформація про освіту, інформація чи є фахівець працівником учасника або субпідрядника/співвиконавця). Обов’язкова наявність: - не менше ніж шість дезінфекторів; - не менше одного лікаря-дезінфекціоніста; - не менше одного уповноваженого з питань безпеки перевезень небезпечних вантажів (до яких відносяться засоби для дезінсекції); - не менше двох водіїв транспортних засобів для перевезення небезпечних вантажів, до яких відносяться засоби для дератизації. Дозволяється залучення працівників за сумісництвом за умови надання підтверджуючих документів по кожній із посад, до якої залучається працівник. На підтвердження наявності працівників, Учасник надає: - допуск (посвідчення) на право роботи з пестицидами і агрохімікатами, або посвідчення про право роботи з пестицидами; - медичну книжку особи, яка працює з пестицидами і агрохімікатами; - особисту медичну книжку (Форма №1-ОМК, затверджених наказом МОЗ України 21.02.2013 №150) - на підтвердження наявності лікаря-дезінфекціоніста інформація про якого зазначена в листі, Учасник повинен надати сертифікат/посвідчення лікаря-спеціаліста з підтвердженням проходження навчання за спеціальністю дезінфекційна справа, сертифікат/посвідчення лікаря-спеціаліста повинен бути дійсним на кінцеву дату подання тендерних пропозицій. У разі, якщо строк дії сертифіката/посвідчення лікаря-спеціаліста закінчується до 31.12.2025, Учасник в складі тендерної пропозиції має надати гарантійний лист продовження або отримання нового сертифікату/посвідчення; - посвідчення про проходження спеціальної підготовки з питань безпечного проведення робіт з пестицидами і агрохімікатами або свідоцтво про проходження навчання з питань безпечного поводження з пестицидами; - довідку про проходження гігієнічного навчання дезінфекторів по дезінфекції, дезінсекції і дератизації, виданих МОЗ України; - посвідчення та протокол (-и)/витяг (-и) з протоколу (-ів) про проходження спеціалізованого навчання з мінімальних вимог безпеки і охорони здоров’я при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці НПАОП 0.00-7.17-18. Навчання проводиться за участю спеціалістів Державної служби з питань праці України; - посвідчення та протокол(-и)/витяг(-и) з протоколу(-ів) про проходження спеціалізованого навчання з правил вибору та застосування засобів індивідуального захисту органів дихання НПАОП 0.00-1.04-07. Навчання проводиться за участю спеціалістів Державної служби з питань праці України; - посвідчення та протокол (-и)/витяг (-и) з протоколу (-ів) про проходження спеціалізованого навчання з правил безпеки при зберіганні, перевезенні та застосуванні сильнодіючих отруйних речовин у відповідності до НПАОП 0.00-1.45-69. Навчання проводиться за участю спеціалістів Державної служби з питань праці України; - посвідчення та протокол (-и)/витяг (-и) з протоколу (-ів) про проходження спеціалізованого навчання з правил безпеки при зберіганні, перевезенні та застосуванні сильнодіючих отруйних речовин у відповідності до НПАОП 0.00-1.46-70. Навчання проводиться за участю спеціалістів Державної служби з питань праці України; - посвідчення та протокол (-и)/витяг (-и) з протоколу (-ів) про проходження спеціалізованого навчання з пожежної безпеки (пожежно-технічний мінімум) згідно з вимогами НАПБ А.01.001-2014 «Правил пожежної безпеки в Україні» (наказ МВС України від 30.12.2014 р. №1417), ПКМУ від 26 червня 2013р. №444 та наказу МВС України від 05.12.2019р. № 1021; - документ (сертифікат/свідоцтво) про проходження навчання/підвищення кваліфікації за фахом: «Інтегровані процедури захисту об’єктів від шкідників згідно HACCP (ISO 22000)». Документ повинен бути виданий державним закладом вищої освіти, на підтвердження необхідно надати копію відомості щодо права провадження освітньої діяльності у сфері вищої освіти (копію поточною ліцензії на освітню діяльність та/або копію витягу з Єдиної державної електроної бази з питань освіти щодо права провадження освітньої діяльності у сфері вищої освіти); - на підтвердження наявності в Учасника водія транспортних засобів для перевезення небезпечних вантажів Учасник надає свідоцтво ДОПНВ про проходження спеціалізованого навчання щодо перевезення небезпечних вантажів та свідоцтво ДОПНВ про підготовку водія. Свідоцтво повинно бути дійсним на момент подання пропозиції та протягом терміну дії договору. - свідоцтво про підготовку уповноваженого з питань безпеки перевезень небезпечних вантажів, виданого уповноваженим підрозділом МВС України. Свідоцтво повинно бути дійсним на момент подання пропозиції та протягом терміну дії договору; - посвідчення та протокол (-и)/витяг (-и) з протоколу (-ів) про проходження навчання з «Вимог до роботодавців щодо захисту працівників від шкідливого впливу хімічних речовин» НПАОП 0.00-8.11-12; - на підтвердження наявності в Учасника не менше 2(двох) працівників, допущених до роботи в електроустановках напругою до 1000В надати посвідчення та протокол (-и)/витяг (-и) з протоколу (-ів) про допущення до роботи в електроустановках напругою до 1000Вмне менше ніж на двох працівників учасника. Навчання проводиться за участю спеціалістів Державної служби з питань праці України.
          Статус: Активна
          Дата створення: 04-03-2025, 17:13:00
          3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Послуги з дезінсекції та дератизації: їдалень, гуртожитків, адміністративних та навчальних корпусів університету
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Довідка за встановленою формою про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Аналогічним вважається договір за кодом ДК 021:2015 – 90920000-2 «Послуги з санітарно-гігієнічної обробки приміщень». Форма Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з надання послуг. № з/п Номер та дата договору Предмет договору Повне найменування контрагента, з яким укладено договір Адреса, контактні телефони особи контрагента, відповідального за виконання умов договору Інформація про виконання договору Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надати в складі тендерної пропозиції оригінал або копію договору (договорів) (не менше одного), що наведений (наведені) в таблиці, складеної за Формою. Для підтвердження виконання поданого (поданих) учасником договору (договорів) в якості аналогічних необхідно надати в складі тендерної пропозиції лист-відгук співпрацю на виконання вищевказаного договорів від контрагента та/або копії актів приймання послуг та/або Актів приймання наданих послуг на всю суму договору, або сканований варіант даного договору.
          Статус: Активна
          Дата створення: 04-03-2025, 17:13:00
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ