Період оскарження умов закупівлі - по 10-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 161 762,43 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 808,81 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Шевченківський відділ соціального захисту управління соціального захисту департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 25261380 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Шильвінська Наталія Сергіївна |
| Телефон: | 380984515556 |
| E-mail: | shev_soc@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 79019, Україна, Львівська область,Львів, Вулиця ЛИПИНСЬКОГО, будинок 11 |
5 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Піцик Роман Васильович (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015 – 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з комплексного прибирання нежитлових (службових) приміщень Шевченківського відділу соціального захисту управління соціального захисту департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. У відповідності до Особливостей в Додатку 1 тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Технічної специфікації даної закупівлі Замовником було встановлено вимогу, що на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, учасники повинні надати: - підписаний та скріплений печаткою учасника, Додаток 1 до Тендерної документації; - розрахунок вартості послуг; - лист-гарантія щодо врахування у ціну пропозиції доглядних, миючих та дезинфікуючих засобів, та інших засобів для надання послуг передбачених Технічною специфікацією, а також щодо зобов’язання під час надання послуг використовувати якісні засоби та матеріали. В розрахунок вартості послуг повинні бути включені всі витрати необхідні для якісного прибирання, а саме: -заробітна плата прибиральника (заробітна плата прибиральника не може бути меншою за рівень мінімальної заробітної плати, встановлений відповідно до Закону України «Про державний бюджет України на 2025 рік» , а саме: - 8000,00 грн) ; -витрати на використання миючих та дезінфікуючих засобів; -витрати на забезпечення прибиральників необхідним інвентарем та витратними матеріалами; -інші витрати, які відносяться до надання послуг. Однак у складі тендерної пропозиції Учасника відсутні: - розрахунок вартості послуг. - лист-гарантія щодо врахування у ціну пропозиції доглядних, миючих та дезинфікуючих засобів, та інших засобів для надання послуг передбачених Технічною специфікацією, а також щодо зобов’язання під час надання послуг використовувати якісні засоби та матеріали. Отже, Учасник для усунення виявлених невідповідностей повинен додати до тендерної пропозиції наступні документи: 1) розрахунок вартості послуг; 2) лист-гарантія щодо врахування у ціну пропозиції доглядних, миючих та дезинфікуючих засобів, та інших засобів для надання послуг передбачених Технічною специфікацією, а також щодо зобов’язання під час надання послуг використовувати якісні засоби та матеріали. Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.