Період оскарження умов закупівлі - по 04-03-2025, 00:00
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Терміни, які використовуються в документації, вживаються у значенні, наведеному в Законі та Особливостях
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 1 497 165 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 14 971,65 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва" |
| ЄДРПОУ: | 39606435 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Чернишева Ольга Миколаївна |
| Телефон: | 380687299055, 380445174827 |
| E-mail: | zakupivli_kp@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 02002, Україна, Київська область,Київ, вулиця Челябінська, будинок 9-Г |
3 |
Вимога про усунення невідповідностей. Замовником вимагалось відповідно до тендерної документації: 1. Відповідно до пункту 1.2.2 Розділ І. Додатку 1 до Тендерної документації, Замовником вимагалось: 1.2.2. Обов’язкова наявність у Учасника наступної матеріально-технічної бази, яка повинна бути відображена в Довідці відповідно до підпункту 1.2.1: d) наявність у Учасника необхідної матеріально-технічної бази (розташованої у місті Києві). Вимога щодо місцезнаходження матеріально-технічної бази обумовлена потребою оперативного реагування на термінові заявки Замовника. Учасником на виконання вищезазначеної вимоги не відображена в довідці вимоги щодо пункту e) . 2. Відповідно до пункту 1.2.3 Розділ І. Додатку 1 до Тендерної документації, Замовником вимагалось: 1.2.3. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці п. 1.2.1, Учасник надає наступні документи: ‒ підтверджуючі бухгалтерські документи на обладнання, машини і механізми або договір на оренду, користування, надання послуг та інше з переліком наявного обладнання; документи, що підтверджують право власності або користування (оренди) офісних та/або виробничих приміщень, також вказується адреса офісу та/або виробничих приміщень учасника, контактні телефони офісу учасника. Термін оренди не менше, ніж до 31.12.2025 р. (у разі якщо приміщення не є власністю Учасника); Учасником на виконання вищезазначеної вимоги не вказані контактні телефони офісу учасника А також не підтвержено термін оренди не менше, ніж до 31.12.2025 р. (у разі якщо приміщення не є власністю Учасника) . 3. Відповідно до пункту 1.1.3 Розділ І. Додатку 1 до Тендерної документації, Замовником вимагалось: 1.1.3. На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) Учасник, у складі документів тендерної пропозиції, повинен надати копії повністю виконаного(их) аналогічного(их) договору(ів) по якому (яких) відображена інформація в Довідці відповідно до пп. 1.1.1. Учасником на виконання вищезазначеної вимоги надані документи без підтверження підпису обох сторін. Що суперечить умовам Тендерної документації , а саме Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції . 4. Відповідно до пункту 1.3.3 Розділ І. Додатку 1 до Тендерної документації, Замовником вимагалось: 1.3.3. Учасник повинен надати: копії документів, що підтверджують їх кваліфікацію, копії наказів про призначення на посаду або копії цивільно правових угод щодо залучення працівників, а також посвідчення та чинні протоколи/витяги з протоколів про проходження навчання з охорони праці, а саме: ‒ керівник підприємства (надати документ про проходження навчання з питань охорони праці відповідно до НПАОП 0.00-7.11-12 «Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників» Учасником на виконання вищезазначеної вимоги надані документи на Терешко Віталія Олеговича, а не на Терешко Татяну Володимирівну ,що є директором згідно Рішення ТОВ «Будфокс» № 22/05-2024 від 22.05.2024. 5. Відповідно до пункту 2.1.2 Розділ ІІ Додатку 1 до Тендерної документації, Замовником вимагалось: 2.1.2. Учасник підтверджує відсутність підстав, визначених підпунктом 2 пункту 45 Особливостей, шляхом надання у складі тендерної пропозиції: -довідки в довільній форми про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів; Учасником на виконання вищезазначеної вимоги не надана ця довідка . Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, документи які вимагаються.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.