Період оскарження умов закупівлі - по 08-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 22 424 736,60 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 112 123,68 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Центр гуманітарного розмінування |
| ЄДРПОУ: | 45011096 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Валентин Любарський |
| Телефон: | +380932706020 |
| E-mail: | v.liubarskyi@uachd.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01008, Україна, м. Київ,м. Київ, вул.Грушевського Михайла будинок 12/2 |
4 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей Товариство з обмеженою відповідальністю "ГУМАНІТАРНА БЕЗПЕКА" на закупівлю послуг «Послуги з розмінування земельних ділянок сільськогосподарського призначення», ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-24-003613-a. Виявлено невідповідність в документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) із врахуванням Постанови КМУ №1178, якою затверджені Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Постанова) та вимогам тендерної документації. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. З метою підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази учасник надав у складі тендерної пропозиції в тому числі: довідку від 09 березня 2025 року №090325-4, копії оборотно-сальдових відомостей по рахунках, договорів тощо. Разом з тим в зазначених документах наявні помилки/ суперечлива інформація, в тому числі щодо найменувань та кількісних показників матеріальних цінностей. Також відповідно до п.2.1. договору оренди №2400701-217-К/Б від 01 липня 2024 року строк оренди техніки складає - до 31 грудня 2024 року включно, що суперечить вимозі тендерної документації, а саме п.п. 2.2.1. Додатку 5.1 до тендерної документації. 1.2. Відповідно до інформації, наданої учасником в складі тендерної пропозиції для виконання робіт із «знешкодження (знищення) мін/вибухонебезпечних залишків війни» буде залучено субпідрядника ТОВ «ТРАНСІМПЕКС ДЕМАЙНІНГ». В свою чергу дозвіл №965.14.30 Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України втратив строк дії, що в свою чергу викликає протиріччя та/або різночитання. 1.3. В складі тендерної пропозиції надано довідку вих. №090325-11 про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи від 09.03.2025 р, яка не відповідає вимогам Рамкової угоди між Україною та ЄС щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування союзу для України згідно з інструментом UKRAINE FACILITY. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Замовником відповідно до статті 16 Закону із врахуванням Постанови було встановлено кваліфікаційні критерії процедури закупівлі в розділі 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», п. 3.1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» та Додатку 5.1. «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ, ВИМОГИ З ПЕРЕЛІКОМ ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до тендерної документації, вимогами до подання тендерної пропозиції та завантаження файлів з: 3.1.1.1. інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям; 3.1.1.4. дозвільними/сертифікаційними документами учасника, що передбачені у додатку 5.1 до цієї документації; 3.1.1.5. документами про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази, а також працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід передбачені у додатку 5.1 до цієї документації; 3.1.1.6. документами про кінцевого бенефіціарного власника Учасника, кінцевого бенефіціарного власника субпідрядника (-ів)/співвиконавця (-ів), які передбачені у додатку 5.1 до цієї документації; 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Для подальшого розгляду тендерної пропозиції та прийняття замовником рішення за результатами проведеного розгляду згідно із Законом та Особливостями, учаснику необхідно виправити невідповідності в інформації та/або документах, шляхом завантаження відсутніх інформації та/або документів за переліком та змістом відповідно вимог тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.