Закупівлю оголошено - 20-02-2025, 12:29. Дата останніх змін - 26-05-2025, 17:06

Послуги з чищення каналізаційних колекторів

Послуги з чищення каналізаційних колекторів... Державна закупівля - UA-2025-02-20-005760-a Послуги з чищення каналізаційних колекторів від замовника Одеська філія ДП "АМПУ" від 2/20/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-02-20-005760-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-09-19-009418-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 20-02-2025, 12:29
по 11-03-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 20-02-2025, 12:29
по 14-03-2025, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 17-03-2025, 12:12
по 17-03-2025, 12:35

Період оскарження умов закупівлі - по 11-03-2025, 00:00

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у Додатку 3 до тендерної документації. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника, за результатами проведеного моніторингу ринку та оптимального співвідношення ціни та якості. Замовник здійснює закупівлю послуг, оскільки є наявна потреба у визначених послугах для безперебійного виробничого процесу замовника (зазначено враховуючи вимоги Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів»). Крім того, державне підприємство «Адміністрація морських портів України» не є розпорядником бюджетних коштів.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
597600
597 600 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:5 976 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Одеська філія ДП "АМПУ"
ЄДРПОУ:38728457 Досьє YouControl
Контактна особа:Монаку Валерія Валеріївна
Телефон:380487102023
E-mail:movv@ods.uspa.gov.ua
Місцезнаходження:
65026, Україна, Одеська область,Одеса, Митна пл. 1
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуги з чищення каналізаційн ...
597 600 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 17-03-2025, 12:12
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з чищення каналізаційних колекторів

1
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
90470000-2
Послуги з чищення каналізаційних колекторів


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ЮГГІДРОСЕРВІС"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 21-04-2025 по 29-04-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Одеська область, місто Одеса, вул.Головатого отамана, будинок 161, 65013, Евгений Попа
Остаточна пропозиція:
390 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
390 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
21-04-2025, 11:34
Період подачі оскарження:
по 27-04-2025, 00:00
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-02-20-005760-a-c1
Номер договору:
3748-В-ОДФ-25
Дата підписання договору:
26-05-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 26-05-2025 по 31-12-2025
390 000 UAH
Ціна договору
325 000 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ЮГГІДРОСЕРВІС"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 17-03-2025 по 15-04-2025
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, Одеська область, місто Одеса, вул.Головатого отамана, будинок 161, 65013, Евгений Попа
Остаточна пропозиція:
390 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
390 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 06-04-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 21-03-25, 09:27:19
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

Аргументація продовження строку розгляду тендерної пропозиції: на підставі частини 10 статті 29 Закону України Про публічні закупівлі» та з урахуванням Постанови №1178 від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Замовником продовжено строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів у зв’язку із значним обсягом інформації і документів, наданих в складі тендерної пропозиції учасника, які потребують перевірки на відповідність вимогам тендерної документації.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 15-04-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 27-03-25, 17:27:16
24

Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Відповідно до вимог п.1.1. р.1 Додатка №1 до тендерної документації (далі –ТД) Замовником, зокрема, вимагалось надання - не менше 1-ї одиниці мулососу (вакуумної машини обладнаної цистерною із відвантаженням) об’ємом не менше 6м3 із вакуум-насосом потужністю не менше 700м3/год. Так, Учасником надано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (лист від 12.03.2025 № 12/03/1), в якій, зокрема, зазначено: «Мулосос SCANIA P420, 2008 року, BH8760PX, ємність 12,5 м.куб., вакуумний насос (максимальний потік 106 л/хв.)» Так, Учасником надано інформацію стосовно «максимального потоку» та не надано інформації стосовно потужності вакуумного насосу. Таким чином, неможливо перевірити зазначену характеристику запропонованого Учасником обладнання. 1.2. На виконання вимог п.1.2. п.1 Додатку 1 до ТД, Учасником надано Довідку №12/03/2 від 12.03.2025 року «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Разом з тим, в порушення зазначених вище вимог учасником, по кожному зазначеному у Довідці працівнику, не надано інформацію (протокол та/або посвідчення) щодо підтвердження проходження ними навчання та перевірки знань з охорони праці та техніки безпеки: НПАОП 45.2-7.02-12 «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві». 1.3. На виконання вимог пп.2.2. п.2 Додатку 1 до ТД, учасником у складі тендерної пропозиції наданий Статут ТОВ "ЮГГІДРОСЕРВІС", затверджений Протокольним рішенням № 1 від 17.08.2020 установчих зборів засновників ТОВ "ЮГГІДРОСЕРВІС". Відповідно до п. 9.5 (д) Статуту ТОВ "ЮГГІДРОСЕРВІС" до компетенції Загальних зборів належить: «Рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, приймаються виключно загальними зборами учасників». Але, учасником не надано відповідного документу, в якому міститься необхідна та достатня інформація для перевірки Замовником повноваження посадової особи на право укладання договору. Таким чином, у Замовника відсутня можливість для перевірки повноваження посадової особи на підписання договору за предметом закупівлі. 1.4. На виконання вимог пп. 1.2. п.1 Додатку 1 до ТД, Учасником надано копії трудових книжок на працівників учасника, а саме: Бондарь Д.Л., Яременко С.Д., Яворончук С.К., Мазуренко І.М., які в порушення вимог пп. 2.3.5. п. 2.3. р. 2 Додатку 1 до ТД викладені російською мовою. 1.5. В недотримання вимог п. 1 р. ІІІ та п. 2.11 р. ІІ Додатку 1 до ТД, Учасником на пропозицію накладений УЕП, а не КЕП. 1.6. Відповідно до вимог п.2.6 р.2 Додатка № 1 до ТД, учасник повинен надати Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки або Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці на наступні роботи: - Роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо). - Земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою. При цьому Замовником зазначено, що назви видів робіт підвищеної небезпеки, зазначених в дозволах або деклараціях повинні відповідати назвам видів робіт, визначених Порядком (Постанова КМ України від 26.10.2011 №1107), які діяли на момент їх видачі уповноваженим органом з питань охорони праці. Так, на виконання відповідних вимог учасником надано Декларацію відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промисловості безпеки, зареєстрованої в органі Держпраці 03.11.2020 року за № 774, в якій зазначено 6-ть видів робіт підвищеної небезпеки, які може виконувати ТОВ «ЮГГІДРОСЕРВІС» без отримання дозволу. Зокрема в переліку вказаних робіт зазначені наступні роботи: Земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій (п.9 Додатку 6 «Порядку …»). Також, повідомляємо, що на дату реєстрації в органах Держпраці відповідної Декларації (03.11.2020 року), Додаток № 6 («Перелік видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці») до Порядку (Постанова КМ України від 26.10.2011 №1107) діяв в редакції від 12.03.2020 року (наступна редакція була від 10.03.2021 року), та відповідно, враховуючи вимоги Замовника, роботи, що вказані у Декларації повинні відповідати назвам робіт, що вказані у Додатку № 6 до Порядку у відповідній редакції. Так в п. 6 Додатка № 6 Порядку вказано наступні роботи – «Земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою». Тобто роботи вказані в такій редакції, як вимагається Замовником. Однак зазначений у Декларації вид робіт не містить роботи «чи під водою», у зв’язку з чим учасником не дотримано вимоги п.2.6 Додатка № 1 до ТД. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Відповідно до п.1.1. р.1 Додатоку 1 до тендерної документації. 2.2. Відповідно до п.1.2. п.1 Додатку 1 до тендерної документації. 2.3. Відповідно до пп.2.2. п.2 Додатку 1 до тендерної документації 2.4. Відповідно до пп. 1.2. п.1 Додатку 1 до ТД та пп. 2.3.5. п.2.3 р.2 Додатку 1 до тендерної документації. 2.5. Відповідно до п. 2.11 р. 2 Додатку 1 до тендерної документації. 2.6. Відповідно до п.2.6 р.2 Додатку 1 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику ТОВ "ЮГГІДРОСЕРВІС" надати/завантажити з урахуванням зауважень Замовника: 3.1. Надати довідку за формою згідно Додатку 1.1.1 за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, яка буде містити інформацію про потужність обладнання мулосос SCANIA P420, 2008 року, BH8760PX, яке орендоване на підставі договору оренди від 02.01.2025 № 02/01/25 або підтвердити наявність в учасника процедури закупівлі обладнання : не менше 1-ї одиниці мулососу (вакуумної машини обладнаної цистерною із відвантаженням) об’ємом не менше 6м3 із вакуум-насосом потужністю не менше 700м3/год у спосіб передбачений вимогами пп.1.1. п.1 Додатку 1 до тендерної документації. 3.2. Надати по кожному зазначеному працівнику у Довідці №12/03/2 від 12.03.2025 року «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» інформацію у вигляді протоколу та/або посвідчення щодо підтвердження проходження ними навчання та перевірки знань з охорони праці та техніки безпеки: НПАОП 45.2-7.02-12 «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві» або підтвердити наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у спосіб передбачений вимогами пп.1.2. п.1 Додатку 1 до тендерної документації. 3.3. Надати відповідний документ, в якому міститься необхідна та достатня інформація щодо надання повноважень посадової особи учасника процедури закупівлі на підписання договору за предметом закупівлі. 3.4. Надати трудові книжки на працівників учасника, а саме: Бондарь Д.Л., Яременко С.Д., Яворончук С.К., Мазуренко І.М., які будуть із їх автентичним перекладом на українську мову. Вірність перекладу цих документів/ справжність підпису перекладача засвідчується нотаріально. 3.5. Накласти КЕП на пропозицію в цілому. 3.6. Надати Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки виданий учаснику або іншому суб’єкту господарювання, якого учасник планує залучити як субпідрядника/співвиконавця для виконання робіт/надання послуг або декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці* на роботи: Земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою. * Відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 №1107 (із змінами). Назви видів робіт підвищеної небезпеки, зазначених в дозволах або деклараціях повинні відповідати назвам видів робіт, визначених «Порядком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 №1107, які діяли на момент їх видачі уповноваженим органом з питань охорони праці (органами Держгірпромнагляду або органами Держпраці України). Вирішено: Розмістити у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дня до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель відповідно до вимог пункту 43 Особливостей.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 28-03-25, 17:27:16
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "МЕРАНТА"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 31-03-2025 по 29-04-2025
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, Одеська область, місто Одеса, ВУЛИЦЯ ТРАНСПОРТНА будинок 3 корпус Б ПОВЕРХ 1, 65039, Олег Войчук
Остаточна пропозиція:
526 268,40 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
526 268,40 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 04-04-25, 11:29:09
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

Аргументація продовження строку розгляду тендерної пропозиції: на підставі частини 10 статті 29 Закону України Про публічні закупівлі» та з урахуванням Постанови №1178 від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Замовником продовжено строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів у зв’язку із значним обсягом інформації і документів, наданих в складі тендерної пропозиції учасника, які потребують перевірки на відповідність вимогам тендерної документації.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 29-04-25, 00:00:00

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ЮГГІДРОСЕРВІС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
390 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
390 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
13-03-2025, 11:13:22
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Доказ:
Документ
Лист про відсутність невиконаних договорів.pdf, Інформація на підтвердження вимог пп.2 п. 45 Особливостей
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
Довідка МТБ таблиця 1.1.1.pdf, Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження інформації про відповідність учасника таким критеріям
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Доказ:
Документ
Довідка п.1.2.1 працівники.pdf, Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження інформації про відповідність учасника таким критеріям
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Доказ:
Документ
Довідка аналогічний договір.pdf, Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження інформації про відповідність учасника таким критеріям

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "МЕРАНТА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
526 268,40 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
526 268,40 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
13-03-2025, 16:21:35
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Доказ:
Документ
Документи учасника .pdf, Інформація на підтвердження вимог пп.2 п. 45 Особливостей
Доказ:
Документ
Інші документи учасника .pdf, Інформація на підтвердження вимог пп.2 п. 45 Особливостей
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
10_02 Технічний паспорт МАЗ.pdf, Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження інформації про відповідність учасника таким критеріям
Доказ:
Документ
10_04 Технічний паспорт МАН.pdf, Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження інформації про відповідність учасника таким критеріям
Доказ:
Документ
Балансова відомість ОЗ.pdf, Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження інформації про відповідність учасника таким критеріям
Доказ:
Документ
Довідка МТБ .pdf, Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження інформації про відповідність учасника таким критеріям
Доказ:
Документ
Дог оренди MAN 5647.PDF, Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження інформації про відповідність учасника таким критеріям
Доказ:
Документ
Заява власника .pdf, Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження інформації про відповідність учасника таким критеріям
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Доказ:
Документ
09_05 Протокол перевірки знать з ОП керівників.pdf, Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження інформації про відповідність учасника таким критеріям
Доказ:
Документ
09_06 Протокол перевірки знать з ОП (керівників).pdf, Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження інформації про відповідність учасника таким критеріям
Доказ:
Документ
Водійське посвідчення Долінський .PDF, Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження інформації про відповідність учасника таким критеріям
Доказ:
Документ
Водійське посвідчення Мілентьев.pdf, Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження інформації про відповідність учасника таким критеріям
Доказ:
Документ
Волійське посвідчення Добровольський.pdf, Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження інформації про відповідність учасника таким критеріям
Доказ:
Документ
Довідка про працівників .pdf, Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження інформації про відповідність учасника таким критеріям
Доказ:
Документ
Документи учасника .pdf, Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження інформації про відповідність учасника таким критеріям
Доказ:
Документ
Інші документи учасника .pdf, Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження інформації про відповідність учасника таким критеріям
Доказ:
Документ
Наказ Добровольський.pdf, Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження інформації про відповідність учасника таким критеріям
Доказ:
Документ
Наказ Долінський.pdf, Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження інформації про відповідність учасника таким критеріям
Доказ:
Документ
Наказ Курарарь та Олійников.pdf, Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження інформації про відповідність учасника таким критеріям
Доказ:
Документ
Наказ Мілентьєв.PDF, Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження інформації про відповідність учасника таким критеріям
Доказ:
Документ
Протокол засідання комісії з питань перевірки знань працівників.PDF, Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження інформації про відповідність учасника таким критеріям
Доказ:
Документ
Протокол НПАОП 0.00-5.11-85 та НПАОП 41,0-1,01-79 Дол. Добр. .pdf, Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження інформації про відповідність учасника таким критеріям
Доказ:
Документ
Протокол НПАОП 0.00-5.11-85 та НПАОП 41,0-1,01-79 Курарарь.pdf, Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження інформації про відповідність учасника таким критеріям
Доказ:
Документ
Протокол НПАОП 0.00-5.11-85 та НПАОП 41,0-1,01-79 Мілентьєв.PDF, Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження інформації про відповідність учасника таким критеріям
Доказ:
Документ
Протокол НПАОП 0.00-5.11-85 та НПАОП 41,0-1,01-79 Олійников .pdf, Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження інформації про відповідність учасника таким критеріям
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Доказ:
Документ
14 Аналогічний Договір Драгнава .pdf, Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження інформації про відповідність учасника таким критеріям
Доказ:
Документ
15 Лист-відгук.pdf, Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження інформації про відповідність учасника таким критеріям
Доказ:
Документ
Акти виконаних робіт (1).pdf, Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження інформації про відповідність учасника таким критеріям
Доказ:
Документ
Акти виконаних робіт (2).pdf, Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження інформації про відповідність учасника таким критеріям
Доказ:
Документ
Документи учасника .pdf, Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження інформації про відповідність учасника таким критеріям
Доказ:
Документ
Звіт про закупівлю по аналогічному договору.pdf, Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження інформації про відповідність учасника таким критеріям
Доказ:
Документ
Інші документи учасника .pdf, Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження інформації про відповідність учасника таким критеріям

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Тендерна документація
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Тендерна документація
    публічний Видалено20-02-2025, 12:29:43
    Тендерна документація
    публічний Видалено20-02-2025, 12:29:43
    Тендерна документація
    публічний Видалено20-02-2025, 12:29:43
    Тендерна документація
    публічний Видалено05-03-2025, 10:53:01
    Тендерна документація
    публічний Видалено05-03-2025, 10:53:02
    Тендерна документація
    публічний Видалено05-03-2025, 10:53:02
    Тендерна документація
    публічний Видалено05-03-2025, 10:53:02
    Тендерна документація
    публічний Видалено05-03-2025, 10:53:03
    Тендерна документація
    публічний Видалено05-03-2025, 10:53:03
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:07-03-2025, 14:11:16
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:07-03-2025, 14:11:16
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:07-03-2025, 14:11:17
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:07-03-2025, 14:11:17
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:07-03-2025, 14:11:18
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:07-03-2025, 14:11:18
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічний Видалено20-02-2025, 12:29:50
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічний Видалено05-03-2025, 10:53:11
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічнийЕкспортовано:07-03-2025, 14:11:29
          Тип документа: Критерії прийнятності
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Критерії прийнятності
            публічнийЕкспортовано:20-02-2025, 12:29:43
            Критерії прийнятності
            публічнийЕкспортовано:20-02-2025, 12:29:43
              Електронні тендерні вимоги
              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-02-2025, 12:29:44
              Способи підтвердження:
              Документ
              Інформація на підтвердження вимог пп.2 п. 45 Особливостей , Учасником надається довідка в довільній формі з інформацією про наявність чи відсутність раніше укладених договорів з Замовником, за якими Учасник не виконав свої зобов’язання, що призвело до дострокового розірвання такого/таких договору(ів) і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-02-2025, 12:29:44
              Способи підтвердження:
              Документ
              Інформація на підтвердження вимог пп.2 п. 45 Особливостей , Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у підпункті 2 пункту 45 Особливостей, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена.
              2. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-02-2025, 12:29:44
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-02-2025, 12:29:44
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-02-2025, 12:29:44
              3. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-02-2025, 12:29:44
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-02-2025, 12:29:44
              4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-02-2025, 12:29:44
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-02-2025, 12:29:44
              5. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-02-2025, 12:29:44
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-02-2025, 12:29:44
              6. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-02-2025, 12:29:44
              7. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-02-2025, 12:29:44
              8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-02-2025, 12:29:44
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-02-2025, 12:29:44
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-02-2025, 12:29:44
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-02-2025, 12:29:44
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з чищення каналізаційних колекторів (Послуги з чищення каналізаційних колекторів за кодом ДК 021:2015 - 90470000-2)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-02-2025, 12:29:44
              Способи підтвердження:
              Документ
              Додаток 1.1.1.docx, Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження інформації про відповідність учасника таким критеріям , Довідка за формою згідно Додатку 1.1.1 за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, а саме обов’язково зазначити про наявність: - не менше 1-ї одиниці каналопромивної (вакуумної) машини з тиском робочої рідини не менше 12 МПа та об’ємом цистерни не менше 4м3; - не менше 1-ї одиниці мулососу (вакуумної машини обладнаної цистерною із відвантаженням) об’ємом не менше 6м3 із вакуум-насосом потужністю не менше 700м3/год; - не менше 1-ї одиниці електронного детектору газів. У якості підтвердження зазначеного у довідці обладнання та матеріально-технічної бази, до довідки надається: - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів*; Якщо транспортні засоби не підлягають державній реєстрації – надається інший документ, що посвідчує право власності (обліку). Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на таку техніку (транспортні засоби, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються: - договір (и) дійсний (і) та чинний (і), протягом всього строку виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (послуг); - акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) таких транспортних засобів, механізмів, обладнання та устаткування до договорів або гарантійний лист учасника про передачу та отримання техніки, необхідну на весь строк виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі; - лист-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт (надання послуг) Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі. У разі залучення для підтвердження своєї відповідності цьому кваліфікаційному критерії потужностей інших суб’єктів господарювання, вищевикладені вимоги застосовуються до такого / таких суб’єктів. *Замовник самостійно перевіряє наведену Учасником інформацію на офіційному веб-сайті Головного сервісного центру Міністерства внутрішніх справ України.
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з чищення каналізаційних колекторів (Послуги з чищення каналізаційних колекторів за кодом ДК 021:2015 - 90470000-2)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-02-2025, 12:29:44
              Способи підтвердження:
              Документ
              Додаток 1.2.1.docx, Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження інформації про відповідність учасника таким критеріям , Довідка за формою згідно Додатку 1.2.1. за підписом учасника/ уповноваженої особи учасника з інформацією щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт/послуг, а саме обов’язково зазначити про наявність: - водіїв в кількості, достатній для керування технікою (стосовно транспортних засобів) учасника, наданої на виконання вимог п. 1.1. цього додатку*; *на кожну одиницю техніки має бути зазначено щонайменше одного працівника. До довідки мають бути надані: - - посвідчення водія**, які надають право керування транспортними засобами відповідної категорії; - Додатково, для працівників зазначених у довідці та які будуть задіяні при надані послуг, учаснику необхідно надати скан-копію оригіналів документів (протокол та/або посвідчення), що підтверджують проходження ними навчання та перевірки знань з охорони праці та техніки безпеки: - НПАОП 0.00-1.71-13 «Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»; - НПАОП 45.2-7.02-12 «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві»; - НПАОП 0.00-1.81-18 «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском»; - НПАОП 41.0-1.01-79 «Правила техніки безпеки при експлуатації систем водопостачання та водовідведення населених місць» - НПАОП 0.00-5.11-85 «Типова інструкція з організації безпечного проведення газонебезпечних робіт» - - - трудові книжки (Учасник має право надати тільки першу та останню сторінки, які містять підтвердження роботи або в обсязі достатньому для підтвердження досвіду роботи) - або трудові угоди або накази про призначення або цивільно-правові угоди працівників, зазначених в довідці; Для підтвердження своєї відповідності такому критерію учасник може залучити спроможності інших суб’єктів господарювання з наданням відповідного договору/угоди. У разі залучення для підтвердження своєї відповідності цьому кваліфікаційному критерії потужностей інших суб’єктів господарювання, вищевикладені вимоги застосовуються до такого/таких суб’єктів. ** Замовник самостійно перевіряє наведену Учасником інформацію на офіційному веб-сайті Головного сервісного центру Міністерства внутрішніх справ України.
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з чищення каналізаційних колекторів (Послуги з чищення каналізаційних колекторів за кодом ДК 021:2015 - 90470000-2)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-02-2025, 12:29:44
              Способи підтвердження:
              Документ
              Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження інформації про відповідність учасника таким критеріям , Довідка в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) (обов'язково зазначити: найменування, місцезнаходження, контактний телефон та код ЄДРПОУ/ ідентифікаційний код контрагента; предмет договору; номер, дату укладення договору та відомості про виконання договору). Учасником надаються: Копія договору(ів) із невід’ємними частинами, зазначеного(их) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); копія документу(ів), передбаченого(их) умовами такого(их) договору(ів) (акт або інший документ), що підтверджує(ють) надання послуг за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів). Звертаємо Вашу увагу, що під аналогічним(и) договором(и) вважаються договір(и), щодо надання послуг з чищення каналізаційних колекторів та/або зливоприймачів та/або приймальної камери каналізаційної насосної станції. Аналогічний договір має бути виконаний в повному обсязі. Для підтвердження відповідності цьому критерію достатньо 1-го аналогічного договору.
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ