Період оскарження умов закупівлі - по 24-02-2025, 00:00
Відстеження, моніторинг забруднень і відновлення за кодом за CPV за ДК 021:2015 90730000-3 (Послуги з корегування інвентаризації викидів у атмосферне повітря у наслідок виробничої діяльності та отримання дозволу на викиди) Мова тендерної пропозиції – українська. Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції викладена у пункті 8 Розділу І тендерної документації. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у Додатку 5 до тендерної документації. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника. Необхідність закупівлі обумовлена тим, що у Ренійської філії ДП «АМПУ» у наявності Дозвіл № 5124110100-31 на викиди забруднюючих речовин в атмосфірне повітря стаціонарними джерелами, виданий Департаментом екології та природних ресурсів Одеської обласної державної адміністрації, термін дії якого закінчується 08.10.2025. Також закупівля обумовлена вимогами природоохоронного законодавства, а саме: ст.11 Закону України «Про охорону атмосферного повітря», Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», Постанови КМУ №302 від 13.03.2002 року «Про затвердження Порядку проведення робіт, пов’язаних з видачею дозволів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, обліку суб’єктів господарювання, які отримали такі дозволи». Отримання дозволу на викиди є необхідною умовою законної діяльності підприємства. Суб’єкти господарювання, діяльність яких пов’язана з викидами забруднюючих речовин, зобов’язані отримати відповідний дозвіл. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі. Очікувана вартість розрахована із дотриманням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки №275 від 12.02.2020, з використанням методу: направлення не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) надавачам послуг за наступним розрахунком: визначення середньої вартості послуг за результатами отриманих листів-пропозиції. Крім того, державне підприємство «Адміністрація морських портів України» не є розпорядником бюджетних коштів.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 150 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 750 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Ренійська філія ДП "АМПУ" |
| ЄДРПОУ: | 38728465 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Лунгу Тетяна Георгіївна |
| Телефон: | 380484043308 |
| E-mail: | tetiana.lunhu@rni.uspa.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 68802, Україна, Одеська область,Рені, ВУЛИЦЯ ДУНАЙСЬКА, будинок 188 |
1 |
1. У зв’язку із тим, що у Замовника є необхідність у детальному розгляді тендерної пропозиції учасника, що є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема в оцінки тендерної пропозиції, виникла необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону з урахуванням Особливостей.
Уповноваженою особою під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлені невідповідності в документах, які подані Учасником в складі тендерної пропозиції, а саме: 1. Надані учасником довідки в довідки в формі не містять посилання на номер тендеру в центральній базі даних, чим порушені вимоги пункту 1 розділу ІІІ до тендерної документації 2. Надана Учасником довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів не містить інформацію щодо строку дії аналогічного договору. 3. Надана учасником довідка – відомості про підприємство не містить: - інформацію про службових осіб, яких уповноважено Учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, а саме: має право підпису документів, що стосуються тендерної пропозиції (ПІБ, посада, контактний телефон), чим порушені вимоги пункту 12.2. Додатку 1 до тендерної документації. 4. В складі тендерної пропозиції учасником не надана інформація щодо залучення / незалучення субпідрядника / співвиконавця (суб’єкта господарювання), чим порушені вимоги пункту 6 Додатку 1 до тендерної документації. 5. В складі тендерної документації учасником не надана інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також технічна специфікація до предмета закупівлі викладена у Додатку 5 до тендерної документації, чим порушені вимоги пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації. 6. Довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів надана для Акціонерне товариство «Українська залізниця» (в особі регіональної філії «Одеська залізниця» Акціонерного товариства «Українська залізниця»), тоді як замовником закупівлі є ДП «АМПУ» в особі начальника Ренійської філії ДП «АМПУ». Слід вважати, що дана довідка жодного відношення до тендеру не має. Керуючись пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, з метою усунення виявлених невідповідностей, повідомляємо про необхідність надати замовнику шляхом завантаження в електронну систему закупівель вищевказаних документів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.