Закупівлю оголошено - 18-02-2025, 17:40. Дата останніх змін - 12-03-2025, 08:20

Послуги з управління побутовими відходами на території Бучанської міської територіальної громади, код 90510000-5 – утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»

Послуги з управління побутовими відходами на території Бучанської міської територіальної громади, код 90510000-5 – утилізація/видалення сміття та пов... Державна закупівля - UA-2025-02-18-013521-a Послуги з управління побутовими відходами на території Бучанської міської територіальної громади, код 90510000-5 – утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» від замовника Бучанська міська рада від 2/18/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-02-18-013521-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-02-17-006314-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 18-02-2025, 17:40
по 23-02-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 18-02-2025, 17:40
по 26-02-2025, 18:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 23-02-2025, 00:00

Усі документи тендерної пропозиції, які готуються безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. У разі, якщо документ або інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою мовою, ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. У разі, якщо використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (в тому числі адреси мережі «інтернет», адреси електронної пошти, торговельні марки, моделі, загальноприйняті міжнародні терміни) можуть бути викладені іншою мовою.Якщо учасник торгів є нерезидентом України, він може подавати свою тендерну пропозицію іншою мовою з обов’язковим перекладом українською мовою

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
7177255.2
7 177 255,20 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:35 886,28 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Бучанська міська рада
ЄДРПОУ:04360586 Досьє YouControl
Сайт:http://www.bucha-rada.gov.ua
Контактна особа:Гергель Вікторія Вікторівна
Телефон:380506344828
E-mail:tender-bmr@ukr.net
Місцезнаходження:
08292, Україна, Київська область,Буча, вул. Енергетиків, 12 м. Буча, Київська обл.
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуги з управління побутовим ...
7 177 255,20 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з управління побутовими відходами

1
послуга
08292 Україна Київська область Буча сел. Ворзель, сел. Бабинці, с. Блиставиця, с. Луб’янка, с. Гаврилівка, с. Тарасівщина, с. Здвижівка, с. Мироцьке, с. Синяк, с. Вороньківка, с. Раківка, с. Червоне, с. Буда-Бабинецька
по 31-12-2025
90510000-5
Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "КРАМАР ЕКО"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 26-02-2025 по 06-03-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, місто Київ,, ВУЛИЦЯ МИРУ, будинок 21, 03134, Юрій Кузьменко
Остаточна пропозиція:
6 117 725 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
03-03-2025, 14:10
Період подачі оскарження:
по 09-03-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 28-02-25, 15:40:52
24

Повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "КРАМАР ЕКО" невідповідностей 1.Щодо підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій 1. перелік виявлених невідповідностей: Учасником ТОВ «КРАМАР ЕКО» на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій надано довідку № ЕК49 від 20.02.2025 р. про перелік обладнання, матеріально-технічної бази та технологій які останній планує використовувати для надання послуги, що є предметом закупівлі. На підтвердження права користування/володіння на спецтехніку, яка вказана учасником у довідці відсутні документи на екскаватор-навантажувач, обладнаний гідравлічним устаткуванням JCB 4CX; 2.посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток №1 до тендерної документації, розділ «Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження» наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати: Інформаційну довідку за наведеною формою за підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (у разі її використання), в якій зазначається інформація про наявність в Учасника транспортних засобів, необхідних для якісного та вчасного надання послуг. Для якісного та вчасного надання послуг Учасник повинен мати: - Сміттєзбиральні автомобілі (не менше 4(чотирьох)) з пресувальним обладнанням для обслуговування контейнерів об’ємом 1,1 .мкуб, які повинні відповідати рівню екологічних норм встановлених чинним законодавством України (не нижче ЄВРО-4) із встановленими GPS-трекерами, (на підтвердження наявності GPS-трекерів надати документи, які підтверджують встановлення даного обладнання (договір про надання послуг або видаткова накладна тощо)) - Спеціальні вантажні автомобілі-тягачі (не менше 3(трьох)), призначених для транспортування контейнерів, які оснащенні гідравлічними підйомниками, типу «мультиліфт); - Екскаватор-навантажувач (не менше 1 (одного). Документальним підтвердженням наявності в учасника спеціалізованої техніки є: - у разі використання власного майна: - довідка балансу по рахункам на яких обліковується спеціалізована техніка, копії видаткових накладних на спеціалізовану техніку, копія/її свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів із обов’язковим зазначенням призначення автомобіля (сміттєвоз, мультиліфт, кран-маніпулятор з гідравлічним устаткуванням), в разі відсутності зазначеної інформації в свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу на її підтвердження надати фотознімки спеціалізованого автотранспорту, який буде залучений учасником для надання послуг, на яких зафіксовано державний номерний знак транспортного засобу та встановлене спеціальне обладнання; - у разі використання орендованого майна: - копія договору оренди спеціалізованого автотранспорту, копія акту приймання-передачі до договору оренди спеціалізованого автотранспорту, копія/її свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу з обов’язковим зазначенням призначення автомобіля (сміттєвоз, мультиліфт, кран-маніпулятор з гідравлічним устаткуванням), в разі відсутності зазначеної інформації в свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу на її підтвердження надати фотознімки спеціалізованого автотранспорту, який буде залучений учасником для надання послуг, на яких зафіксовано державний номерний знак транспортного засобу та встановлене спеціальне обладнання; 3.перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: На підтвердження інформації наведеній у довідці № ЕК49 від 20.02.2025 року надати: - у разі використання власного майна: - довідка балансу по рахункам на яких обліковується спеціалізована техніка, копії видаткових накладних на спеціалізовану техніку, копія/її свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів із обов’язковим зазначенням призначення автомобіля (сміттєвоз, мультиліфт, кран-маніпулятор з гідравлічним устаткуванням), в разі відсутності зазначеної інформації в свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу на її підтвердження надати фотознімки спеціалізованого автотранспорту, який буде залучений учасником для надання послуг, на яких зафіксовано державний номерний знак транспортного засобу та встановлене спеціальне обладнання; - у разі використання орендованого майна: - копія договору оренди спеціалізованого автотранспорту, копія акту приймання-передачі до договору оренди спеціалізованого автотранспорту, копія/її свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу з обов’язковим зазначенням призначення автомобіля (сміттєвоз, мультиліфт, кран-маніпулятор з гідравлічним устаткуванням), в разі відсутності зазначеної інформації в свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу на її підтвердження надати фотознімки спеціалізованого автотранспорту, який буде залучений учасником для надання послуг, на яких зафіксовано державний номерний знак транспортного засобу та встановлене спеціальне обладнання. Або надати оновлену довідку складену за наведеною формою за підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (у разі її використання), в якій зазначається інформація про наявність в Учасника транспортних засобів, необхідних для якісного та вчасного надання послуг Для якісного та вчасного надання послуг Учасник повинен мати: - Сміттєзбиральні автомобілі (не менше 4(чотирьох)) з пресувальним обладнанням для обслуговування контейнерів об’ємом 1,1 .мкуб, які повинні відповідати рівню екологічних норм встановлених чинним законодавством України (не нижче ЄВРО-4) із встановленими GPS-трекерами, (на підтвердження наявності GPS-трекерів надати документи, які підтверджують встановлення даного обладнання (договір про надання послуг або видаткова накладна тощо)) - Спеціальні вантажні автомобілі-тягачі (не менше 3(трьох)), призначених для транспортування контейнерів, які оснащенні гідравлічними підйомниками, типу «мультиліфт); - Екскаватор-навантажувач (не менше 1 (одного). Документальним підтвердженням наявності в учасника спеціалізованої техніки є: - у разі використання власного майна: - довідка балансу по рахункам на яких обліковується спеціалізована техніка, копії видаткових накладних на спеціалізовану техніку, копія/її свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів із обов’язковим зазначенням призначення автомобіля (сміттєвоз, мультиліфт, кран-маніпулятор з гідравлічним устаткуванням), в разі відсутності зазначеної інформації в свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу на її підтвердження надати фотознімки спеціалізованого автотранспорту, який буде залучений учасником для надання послуг, на яких зафіксовано державний номерний знак транспортного засобу та встановлене спеціальне обладнання; - у разі використання орендованого майна: - копія договору оренди спеціалізованого автотранспорту, копія акту приймання-передачі до договору оренди спеціалізованого автотранспорту, копія/її свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу з обов’язковим зазначенням призначення автомобіля (сміттєвоз, мультиліфт, кран-маніпулятор з гідравлічним устаткуванням), в разі відсутності зазначеної інформації в свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу на її підтвердження надати фотознімки спеціалізованого автотранспорту, який буде залучений учасником для надання послуг, на яких зафіксовано державний номерний знак транспортного засобу та встановлене спеціальне обладнання; 2.Щодо підтвердження наявності контейнерів. 1. перелік виявлених невідповідностей: учасником не підтверджено наявності контейнерів відповідно до вимог розділу «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» Додатку №1 до тендерної документації, а саме: контейнерів ємністю до 25м3. 2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток № 1 розділ ««Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження» наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати: Інформаційну довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (у разі її використання), в якій зазначається інформація про наявність в Учасника контейнерів відповідно до вимог розділу «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» Додатку №1 до тендерної документації. Документальним підтвердженням наявності контейнерів є: - у разі використання власного майна: довідка балансу по рахункам на яких обліковуються власний контейнерний парк, копії видаткових накладних на контейнери; - у разі використання орендованого майна: копії договорів оренди контейнерів, акти приймання-передачі до договорів оренди контейнерів. 3. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій надати інформацію про наявність в Учасника контейнерів відповідно до вимог розділу «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» Додатку №1 до тендерної документації. Документальним підтвердженням наявності контейнерів є: - у разі використання власного майна: довідка балансу по рахункам на яких обліковуються власний контейнерний парк, копії видаткових накладних на контейнери; - у разі використання орендованого майна: копії договорів оренди контейнерів, акти приймання-передачі до договорів оренди контейнерів. Або надати оновлену довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (у разі її використання) з інформацією про наявність в учасника процедури закупівлі про наявність в Учасника контейнерів відповідно до вимог розділу «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» Додатку №1 до тендерної документації. Документальним підтвердженням наявності контейнерів є: - у разі використання власного майна: довідка балансу по рахункам на яких обліковуються власний контейнерний парк, копії видаткових накладних на контейнери; - у разі використання орендованого майна: копії договорів оренди контейнерів, акти приймання-передачі до договорів оренди контейнерів.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 01-03-25, 15:40:52
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-02-18-013521-a-b1
Номер договору:
93
Дата підписання договору:
10-03-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 10-03-2025 по 31-12-2025
6 117 522 UAH
Ціна договору
5 097 935 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "КРАМАР ЕКО"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
6 117 725 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
26-02-2025, 12:52:23
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
1.1. Довідка щодо матеріально - технічної бази.pdf, На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати Інформаційну довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (у разі її використання)
Доказ:
Документ
1.1.1 Довідка щодо ремонтної бази.pdf, На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати Інформаційну довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (у разі її використання)
Доказ:
Документ
1.1.1.1 Договір оренди нерухомого майна.pdf, На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати Інформаційну довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (у разі її використання)
Доказ:
Документ
1.2. Довідка про наявність транспортних засобів.pdf, На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати Інформаційну довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (у разі її використання)
Доказ:
Документ
1.2.1. Договір оренди ТЗ.pdf, На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати Інформаційну довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (у разі її використання)
Доказ:
Документ
1.2.2 Договір суборенди самоскиди+екскаватора.pdf, На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати Інформаційну довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (у разі її використання)
Доказ:
Документ
1.2.3 Свідоцтво про реєстрацію екскаватор.pdf, На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати Інформаційну довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (у разі її використання)
Доказ:
Документ
1.2.4 ФОТО МУЛЬТИЛІФТИ + свідоцтва про реєстрацію.pdf, На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати Інформаційну довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (у разі її використання)
Доказ:
Документ
1.2.5. AA5083EK сміттєвоз + свідоцтво про реєстрацію.pdf, На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати Інформаційну довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (у разі її використання)
Доказ:
Документ
1.2.6. AA9802TK сміттєвоз + свідоцтво про реєстрацію.pdf, На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати Інформаційну довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (у разі її використання)
Доказ:
Документ
1.2.7. AA9804XA сміттєвоз + свідоцтво про реєстрацію.pdf, На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати Інформаційну довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (у разі її використання)
Доказ:
Документ
1.2.8. АА 7583 ОА сміттєвоз + свідоцтво про реєстрацію.pdf, На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати Інформаційну довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (у разі її використання)
Доказ:
Документ
1.2.9. Довідка щодо наявності системи GPS.pdf, На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати Інформаційну довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (у разі її використання)
Доказ:
Документ
1.2.10. Договір на оснащення системою GPS.pdf, На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати Інформаційну довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (у разі її використання)
Доказ:
Документ
1.3. Довідка щодо наявності контейнерів.pdf, На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати Інформаційну довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (у разі її використання)
Доказ:
Документ
1.3.1. Договір оренди контейнерів.pdf, На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати Інформаційну довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (у разі її використання)
Доказ:
Документ
1.3.2. Видаткові контейнери 15 м.куб..pdf, На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати Інформаційну довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (у разі її використання)
Доказ:
Документ
1.3.3. Видаткові накладні контейнера 1,1 м. куб. (245 шт.).pdf, На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати Інформаційну довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (у разі її використання)
Доказ:
Документ
1.1.1 Довідка щодо ремонтної бази.pdf.p7s, На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати Інформаційну довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (у разі її використання)
Доказ:
Документ
1.1. Довідка щодо матеріально - технічної бази.pdf.p7s, На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати Інформаційну довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (у разі її використання)
Доказ:
Документ
1.2. Довідка про наявність транспортних засобів.pdf.p7s, На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати Інформаційну довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (у разі її використання)
Доказ:
Документ
1.3. Довідка щодо наявності контейнерів.pdf.p7s, На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати Інформаційну довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (у разі її використання)
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Доказ:
Документ
2. Довідка про працівників.pdf, На підтвердження наявності у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник подає Інформаційну довідку, складену в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі її використання)
Доказ:
Документ
2.1.1. Накази про прийняття працівників.pdf, На підтвердження наявності у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник подає Інформаційну довідку, складену в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі її використання)
Доказ:
Документ
2.1.2. Посвідчення водіїв - копії.pdf, На підтвердження наявності у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник подає Інформаційну довідку, складену в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі її використання)
Доказ:
Документ
2.1.3. Васянович. Посвідчення машиніст - тракторист.pdf, На підтвердження наявності у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник подає Інформаційну довідку, складену в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі її використання)
Доказ:
Документ
2.1.4. Гарантійний лист щодо досвіду водіїв.pdf, На підтвердження наявності у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник подає Інформаційну довідку, складену в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі її використання)
Доказ:
Документ
2.2. Гарантійний лист щодо медичного обстеження.pdf, На підтвердження наявності у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник подає Інформаційну довідку, складену в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі її використання)
Доказ:
Документ
2.2.1. Свідоцтво на право проведення передрейсових мед. оглядів.pdf, На підтвердження наявності у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник подає Інформаційну довідку, складену в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі її використання)
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору
Доказ:
Документ
3. Довідка щодо аналогічного договору.pdf, На підтвердженння досвіду виконання аналогічних договорів (не менше одного) учасник надає інформаційну довідку за наведеною формою за підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (у разі її використання)
Доказ:
Документ
3.1. Аналогічний договір БМР.pdf, На підтвердженння досвіду виконання аналогічних договорів (не менше одного) учасник надає інформаційну довідку за наведеною формою за підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (у разі її використання)
Доказ:
Документ
3.1.1. Копія акту Бучанська МР.pdf, На підтвердженння досвіду виконання аналогічних договорів (не менше одного) учасник надає інформаційну довідку за наведеною формою за підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (у разі її використання)
Доказ:
Документ
3.1.2. Відгук БМР.pdf, На підтвердженння досвіду виконання аналогічних договорів (не менше одного) учасник надає інформаційну довідку за наведеною формою за підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (у разі її використання)
Доказ:
Документ
3.2. Договір 362 оригінал.pdf, На підтвердженння досвіду виконання аналогічних договорів (не менше одного) учасник надає інформаційну довідку за наведеною формою за підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (у разі її використання)
Доказ:
Документ
3.2.1. Акти до договору 362.pdf, На підтвердженння досвіду виконання аналогічних договорів (не менше одного) учасник надає інформаційну довідку за наведеною формою за підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (у разі її використання)
Доказ:
Документ
3.2.2. Лист відгук Бучазеленбуд.pdf, На підтвердженння досвіду виконання аналогічних договорів (не менше одного) учасник надає інформаційну довідку за наведеною формою за підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (у разі її використання)

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:18-02-2025, 17:40:25
      Тип документа: Критерії прийнятності
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Критерії прийнятності
        публічнийЕкспортовано:18-02-2025, 17:40:07
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:18-02-2025, 17:40:07
              Тип документа: Тендерна документація
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:18-02-2025, 17:40:07
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:18-02-2025, 17:40:07
                  Електронні тендерні вимоги
                  1. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-02-2025, 17:40:07
                  2. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-02-2025, 17:40:07
                  3. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-02-2025, 17:40:07
                  4. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-02-2025, 17:40:07
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-02-2025, 17:40:07
                  5. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-02-2025, 17:40:07
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-02-2025, 17:40:07
                  6. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-02-2025, 17:40:07
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-02-2025, 17:40:07
                  7. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-02-2025, 17:40:07
                  Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-02-2025, 17:40:07
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-02-2025, 17:40:07
                  8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-02-2025, 17:40:07
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-02-2025, 17:40:07
                  9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-02-2025, 17:40:07
                  10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-02-2025, 17:40:07
                  1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-02-2025, 17:40:07
                  1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги з управління побутовими відходами на території Бучанської міської територіальної громади, код 90510000-5 – утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-02-2025, 17:40:07
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Додаток №1 Перелік документів та або інформації, які подаються учасником.docx, На підтвердженння досвіду виконання аналогічних договорів (не менше одного) учасник надає інформаційну довідку за наведеною формою за підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (у разі її використання) , На підтвердження виконання таких договорів (не менше одного) надається : 3.1. Копію не менше 1 договору про надання послуги з управління побутовими відходами (дозволяється надавати договір, який виконується на даний час, але обсяг виконаних послуг має бути не менше 50% від загального обсягу зазначеної в договорі послуги). 3.2. Копію відповідного акту/актів, накладної/накладних, що свідчать про виконання договору про надання послуг з управління побутовими відходами. 3.3. Оригінал листа-відгука від контрагента за договорами, наведеними Учасником в довідці
                  2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги з управління побутовими відходами на території Бучанської міської територіальної громади, код 90510000-5 – утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-02-2025, 17:40:07
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Додаток №1 Перелік документів та або інформації, які подаються учасником.docx, На підтвердження наявності у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник подає Інформаційну довідку, складену в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі її використання) , На підтвердження наявності у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник подає: 2.1. Інформаційну довідку, складену в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі її використання), про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з обов’язковим зазначенням досвіду роботи. Учасник повинен мати трудові правовідносини не менше як з: - 4 (чотирма) водіями сміттєзбиральних автомобілів з пресувальним обладнанням для обслуговування контейнерів; - 3 (трьома) водіями спеціальних вантажних автомобілів-тягачів; - 1 (одним) водієм екскаватора-навантажувача; - 4 (чотирма) вантажниками Водії, які обслуговуватимуть відповідні транспортні засоби, повинні мати досвід водіння відповідних транспортних засобів. На підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: - копії посвідчень водіїв; - копії документів, що підтверджують трудові або цивільно правові відносини з працівниками, які будуть задіяні при наданні послуг (копії наказів про прийняття на роботу, або копії трудових книжок, або копії трудових договорів, або цивільно-правових угод або інше). 2.2. Довідка про проходження щоденних медичних оглядів водіїв перед початком роботи із зазначенням інформації про фахівців, які проводять зазначені огляди. На підтвердження наведеної в довідці інформації учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: - копії відповідних сертифікатів на право проведення медичних оглядів водіїв; - копії документів, що підтверджують трудові або цивільно правові відносини з працівниками, які проводять відповідні медичні огляди
                  3. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги з управління побутовими відходами на території Бучанської міської територіальної громади, код 90510000-5 – утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-02-2025, 17:40:07
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Додаток №1 Перелік документів та або інформації, які подаються учасником.docx, На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати Інформаційну довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (у разі її використання) , На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати: 1.1. Інформаційну довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (у разі її використання) щодо ремонтної бази для забезпечення можливості проведення планових та позапланових технічних оглядів, ремонтів необхідної кількості транспортних засобів для надання послуги, що є предметом закупівлі, в якій зазначається інформація для підтвердження підстави володіння та / або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо. На підтвердження надаються копії документів (свідоцтво про право власності, договір оренди тощо), які свідчать про те, що у Учасника є у володінні та/або користуванні будівлі (приміщення) для технічного обслуговування транспортних засобів; 1.2. Інформаційну довідку за наведеною нижче формою за підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (у разі її використання), в якій зазначається інформація про наявність в Учасника транспортних засобів, необхідних для якісного та вчасного надання послуг Для якісного та вчасного надання послуг Учасник повинен мати: - Сміттєзбиральні автомобілі (не менше 4(чотирьох)) з пресувальним обладнанням для обслуговування контейнерів об’ємом 1,1 .мкуб, які повинні відповідати рівню екологічних норм встановлених чинним законодавством України (не нижче ЄВРО-4) із встановленими GPS-трекерами, (на підтвердження наявності GPS-трекерів надати документи, які підтверджують встановлення даного обладнання (договір про надання послуг або видаткова накладна тощо)) - Спеціальні вантажні автомобілі-тягачі (не менше 3(трьох)), призначених для транспортування контейнерів, які оснащенні гідравлічними підйомниками, типу «мультиліфт); - Екскаватор-навантажувач (не менше 1 (одного). Документальним підтвердженням наявності в учасника спеціалізованої техніки є: - у разі використання власного майна: - довідка балансу по рахункам на яких обліковується спеціалізована техніка, копії видаткових накладних на спеціалізовану техніку, копія/її свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів із обов’язковим зазначенням призначення автомобіля (сміттєвоз, мультиліфт, кран-маніпулятор з гідравлічним устаткуванням), в разі відсутності зазначеної інформації в свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу на її підтвердження надати фотознімки спеціалізованого автотранспорту, який буде залучений учасником для надання послуг, на яких зафіксовано державний номерний знак транспортного засобу та встановлене спеціальне обладнання; - у разі використання орендованого майна: - копія договору оренди спеціалізованого автотранспорту, копія акту приймання-передачі до договору оренди спеціалізованого автотранспорту, копія/її свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу з обов’язковим зазначенням призначення автомобіля (сміттєвоз, мультиліфт, кран-маніпулятор з гідравлічним устаткуванням), в разі відсутності зазначеної інформації в свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу на її підтвердження надати фотознімки спеціалізованого автотранспорту, який буде залучений учасником для надання послуг, на яких зафіксовано державний номерний знак транспортного засобу та встановлене спеціальне обладнання. 1.3.Інформаційну довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (у разі її використання), в якій зазначається інформація про наявність в Учасника контейнерів відповідно до вимог розділу «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» Додатку №1 до тендерної документації. Документальним підтвердженням наявності контейнерів є: - у разі використання власного майна: довідка балансу по рахункам на яких обліковуються власний контейнерний парк, копії видаткових накладних на контейнери; - у разі використання орендованого майна: копії договорів оренди контейнерів, акти приймання-передачі до договорів оренди контейнерів.
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ