Період оскарження умов закупівлі - по 22-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 499 200 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 496 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Територіальне управління БЕБ у Львівській області |
| ЄДРПОУ: | 44741997 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Леся Качмар |
| Телефон: | +0681530525 |
| E-mail: | kl01122022@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 79017, Україна, Львівська область,м. Львів, вул. Левицького К., будинок 67 |
1 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю "ПММ-СЕРВІС" на закупівлю ДК 021:2015: 90910000-9 Послуги з прибирання виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. І Розділ. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Згідно пп. 1.2. п.1 «Кваліфікаційні критерії» Додатку № 4 до тендерної документації «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», учасник надає: 1.1. Інформаційну довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, зокрема: прибиральників не менше 3 осіб, із зазначенням їх П.І.Б., посад та інформацією щодо наявності у них відповідної кваліфікації та достатнього досвіду роботи та інформацію про працівника (взаємовідносини з Учасником): штатний працівник або працівник, що працює за цивільно-правовим договором, або працівник, що працює за сумісництвом. Учасником надано Довідку від 18.02.2025 № 0555-з, де не зазначено наявність у зазначених працівників відповідної кваліфікації та достатнього досвіду роботи та інформацію про працівника (взаємовідносини з Учасником): штатний працівник або працівник, що працює за цивільно-правовим договором, або працівник, що працює за сумісництвом. 1.2. На підтвердження наявності працівників необхідно надати копії завірених належним чином: наказів про прийняття на роботу та/або копії трудових договорів та/або цивільно-правових договорів (угод), наказів на сумісництво на кожного працівника, який буде мати безпосереднє відношення до виконання договору. Копії медичних (санітарних) книжок. Учасником завантажено скан-копії медичних карток працівників, зазначених в Довідці від 18.02.2025 № 0555-з. При цьому скан-копії медичних книжок без фотографій, що не відповідає формі первинної облікової документації №1-ОМК затвердженої наказом МОЗ України від 21.02.2013 №150. 1.3.Додатково, до чисельності працівників учасника, які мають необхідні знання та досвід, для виконання висотно - верхолазних робіт, яких планується залучити до виконання послуг з миття вікон, стін з використанням спеціалізованих механізмів, (у кількості не менше одного спеціаліста), обов’язково зазначається інформація щодо наявності дозвільного документа, що надає право допуску для виконання висотно – верхолазних робіт відповідно до вимог НПАОП 0.00-1.15-07 Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті та верхолазних робіт, згідно розділів 1-6, 7.2, 7.10 та 7.11. Учасником надано Витяг з протоколу № 81-1164-2023 засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці від 14 грудня 2023, проте підвищення кваліфікації працівники проходять щорічно з обов’язковою перевіркою знань. 2) Згідно пункту пп. 1.3. п.1 «Кваліфікаційні критерії» Додатку № 4 до тендерної документації «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасник надає: 2.1. Інформаційна довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору за встановленою формою: Учасником надано Довідку від 18.02.2025 № 8/24 без дотримання шаблону. ІІ Розділ. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику слід надати: 1. Інформаційну довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації із вказанням кваліфікації та достатнього досвіду роботи та інформацію про працівника (взаємовідносини з Учасником): штатний працівник або працівник, що працює за цивільно-правовим договором, або працівник, що працює за сумісництвом. 2. Копії медичних (санітарних) книжок з фотографіями. 3. Діючий дозвільний документ, що надає право допуску для виконання висотно – верхолазних робіт відповідно до вимог НПАОП 0.00-1.15-07 Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті та верхолазних робіт. 4. Інформаційна довідк про наявність досвіду виконання аналогічного договору, що відповідає встановленій формі. ІІІ Розділ. Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.