Період оскарження умов закупівлі - по 22-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 770 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 850 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство «Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського» Житомирської обласної ради |
| ЄДРПОУ: | 01991406 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://zhokl.com.ua/ |
| Контактна особа: | Сорокун Оксана Вікторівна |
| Телефон: | +380412430810 |
| E-mail: | zakupkazttender@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 10002, Україна, Житомирська область,Житомир, вул. Червоного Хреста, 3 |
2 |
Шановний Учаснику. Перелік виявлених невідповідностей: 1. На підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів Учасником наданий договір №24/02/03-23 від 10.02.2023р. на суму 1950000,00 грн. та надані акти №874 від 13.03.2023р. на суму 1757000,84 грн. та №2096 від 26.05.2023р. на суму 192941,59грн., що склали загальну суму 1949942,43грн. та наданий лист щодо виконання договору №24.02/12/5048,23 від 13.07.2023р. без зазначеної суми виконання. Таким чином, аналогічний договір не підтверджує повне виконання наданого договору, як аналогічний. 2. Надана довідка №01/03-3339/9 від 24.02.2025р. про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід не наведеної форми Замовником. 3. Не надано Учасником свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів. 4. Не надано Учасником гарантійного листа про те, що Учасник несе повну відповідальність за допущені ним порушення законодавства у сфері управління небезпечними відходами із зазначеними кодами відходів згідно Національного переліку відходів та визначені Замовником. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Пунктом 2 розділу І Додатку 3 до ТД передбачено: «Надати копії аналогічних договорів зазначені у довідці (з додатковими угодами, якщо такі укладались) з підтвердженням їх повного виконання (акти наданих послуг/виконаних робіт або лист-відгук) за та/або 2022 та/або 2023 та/або 2024 роки (якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (або для яких такий вид діяльності є новим), то в такому випадку він повинен надати аналогічний договір (договори) за період свого існування і це не буде підставою відхилення пропозиції відкритих торгів такого учасника) - як мінімум 1 договір *». 2. Пунктом 1 розділу ІІ Додатку 3 до ТД передбачено: «Довідка на фірмовому бланку (при наявності такого бланку), наведеної форми, щодо працівників відповідної кваліфікації, які будуть задіяні на виконанні договору. » 3. Пунктом 1 розділу ІІ Додатку 3 до ТД передбачено: «1.Довідка в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для надання послуг. До довідки включаються: офісні/виробничі приміщення, транспортні засоби, машини, механізми та обладнання. На підтвердження викладеної в довідці інформації необхідно додати до тендерної пропозиції скан-копії документів, а саме: - для офісних/виробничих приміщень - свідоцтва про право власності (або інший документ, що підтверджує право власності); - для транспортних засобі - технічний паспорт, свідоцтво про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів; - для механізмів та обладнання - накладні, або виписку з інвентарної картотеки (або інших документів, які посвідчують наявність). У разі залучення орендованих (або використовуваних на іншому праві), офісних/виробничих приміщень, транспортних засобів, механізмів та обладнання – надати скан-копії договорів оренди або інших документів, що підтверджують право користування транспортними засобами, механізмами та обладнанням. Документи, які підтверджують право користування мають бути чинними як мінімум до 31.12.2025 року. 4. Пунктом 1 «Загальні вимоги» Додатку 6 до ТД передбачено: «Послуги надаються згідно вимог Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 08.06.2015 р. №325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами» (зі змінами затвердженими наказом МОЗ №1602 від 06.09.2022 р.), Закону України «Про управління відходами» від 09.07.2023 р. № 2849-IX, Постанови КМУ від 05.12.2023 № 1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами», Постанови КМУ від 02 грудня 2015 р. № 1001 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом. На підтвердження Учасник надає гарантійний лист про те, що Учасник несе повну відповідальність за допущені ним порушення законодавства у сфері управління небезпечними відходами із зазначеними кодами відходів згідно Національного переліку відходів та визначені Замовником». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно усунути виявлені невідповідності, а саме: 1. надати підтверджуючі документи (додаткові угоди, якщо такі укладались, акти наданих послуг або лист-відгук із зазначеною сумою виконання) до договору № 24/02/03-23 від 10.02.2023 наданого як аналогічний з підтвердженням їх повного виконання та за необхідність привести довідку щодо аналогічного договору у відповідність. Або надати інші копії аналогічних договорів (з додатковими угодами, якщо такі укладались) з підтвердженням їх повного виконання (акти наданих послуг/виконаних робіт або лист-відгук) за та/або 2022 та/або 2023 та/або 2024 роки (якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (або для яких такий вид діяльності є новим), то в такому випадку він повинен надати аналогічний договір (договори) за період свого існування і це не буде підставою відхилення пропозиції відкритих торгів такого учасника) - як мінімум 1 договір *» та довідку на фірмовому бланку (при наявності такого бланку), наведеної форми з зазначенням інформації про наявність договорів на надання аналогічних послуг за та/або 2022 та/або 2023 та/або 2024 роки (якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (або для яких такий вид діяльності є новим), то в такому випадку він повинен надати аналогічний договір (договори) за період свого існування і це не буде підставою відхилення пропозиції відкритих торгів такого учасника) – як мінімум 1 договір. 2. привести у відповідність довідку №01/03-3339/9 від 24.02.2025р. про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід відповідно до наведеної форми Замовником згідно пункту 1 розділу ІІІ Додатку 3 до ТД. 3. надати свідоцтво про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів до наданого транспортного засобу. Або надати інші документи на транспортні засоби - технічний паспорт, свідоцтво про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів та за необхідністю довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази привести у відповідність. 4. надати гарантійний лист про те, що Учасник несе повну відповідальність за допущені ним порушення законодавства у сфері управління небезпечними відходами із зазначеними кодами відходів згідно Національного переліку відходів та визначені Замовником.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.