Період оскарження умов закупівлі - по 19-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 760 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 800 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
| ЄДРПОУ: | 26199097 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Хінціцька Юлія Вікторівна |
| Телефон: | 380442027990 |
| E-mail: | yuliia.khintsitska@kyivland.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область,Київ, вулиця Хрещатик, будинок 32-А |
1 |
За результатами розгляду тендерної пропозиції, поданої приватним підприємством «Клінінг-Про», ЄДРПОУ 35047973 (далі – Учасник) виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції, а саме: 1. В документі «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» Учасником допущена арифметична помилка, а саме: вказано некоректну суму «521 410,00» в колонці 2 «Загальна вартість з 01.03.2025 по 31.12.2025 (без ПДВ), грн» рядку 1 «Послуги з комплексного прибирання...». 2. В «Розрахунку вартості послуг з усіма необхідними для надання послуг витратами» також міститься арифметична помилка, а саме: сума ПДВ відрізняється від суми, що зазначена в документі «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ». При розрахунку «6. Всього вартість послуг за 1 місяць» (з ПДВ) * 10 місяців + «7. Мийка вікон…» (з ПДВ) = «8. Всього вартість Послуг…» 625692,02 грн (з ПДВ), що відрізняється від зальної суми тендерної пропозиції Учасника на «0,02 грн». 3. Форма калькуляції із розрахунком ціни предмета закупівлі змінена. Відсутня розшифровка пунктів миючі та дезінфікуючі засоби в наданій формі. Хоча вимога щодо форми та змісту надання калькуляції встановлена частиною першою розділу ІІІ пунктом «-форма тендерної пропозиції, яка оформлена згідно з Додатком 1 до тендерної документації, завірена підписом уповноваженої особи учасника і печаткою (за наявності) та калькуляція із розрахунком ціни предмета закупівлі та розшифровкою, оформлена згідно із додатком 1 до проекту договору про закупівлю, що викладений у Додатку 4 до тендерної документації;». 4. Учасником надана довідка, про наявності обладнання, інструменти, інвентар, що будуть використовуватись при наданні послуг учасником. Проте, зазначена довідка не відповідає вимогам тендерної документації, так як Учасник не зазначає, які саме миючі та дезінфікуючі засоби, будуть використовуватись при наданні послуг учасником. Вимога встановлена в тендерній документації частиною п’ятою розділу ІІІ підпунктом «-довідку, складену учасником у довільній формі на фірмовому бланку учасника (за наявності) та завірену печаткою учасника (за наявності), про те, що учасник має в наявності обладнання, інструменти, інвентар, сертифіковані екологічно безпечні миючі та дезінфікуючі засоби, що будуть використовуватись при наданні послуг учасником…;». 5. В довідці, складеній учасником в довільній формі на фірмовому бланку учасника (за наявності) та завіреній печаткою учасника (за наявності), про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, перебувають із учасником у трудових відносинах та які будуть залучені для надання послуг, зазначено 3 (три) прибиральники службових приміщень та 1 (один) двірник. Також в наданих документах є невідповідність, а саме: в наказі про прийняття на роботу від 20.05.2024 № 58-ПР, Козлюк Анатолій Ульянович має посаду «Прибиральник територій», а в трудовій книзі міститься запис, що він «Прийнятий на роботу на посаду прибиральника службових приміщень» на основі зазначеного наказу про прийняття на роботу. Виходячи з зазначеного, є невідповідність у кількості кваліфікованих працівників, які необхідні для якісного надання послуг. Між цим Учасником не надано скановані копії з оригіналу особових медичних книжок № 1-ОМК, вказаних у довідці працівників. Вимоги встановлені в тендерній документації частиною п’ятою розділу ІІІ підпунктом «-довідку, складену учасником в довільній формі на фірмовому бланку учасника (за наявності) та завірену печаткою учасника (за наявності), про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, перебувають із учасником у трудових відносинах та які будуть залучені для надання послуг, в тому числі щодо наявності у штаті не менше 4 (чотирьох) прибиральників/ць і 1 (одного) двірника; скановані копії з оригіналу трудових книжок/ угод, або скановані копії з оригіналу документів особових карток працівників заповнених відповідно до законодавства; скановані копії з оригіналу особових медичних книжок № 1-ОМК, вказаних у довідці;». 6. Надано скановану копію договору підписаного учасником з медичним закладом м. Києва про проведення регулярного медичного огляду працівників учасника, строк дії якого закінчився 31.12.2024. Вимога встановлена в тендерній документації частиною п’ятою розділу ІІІ підпунктом «-скановану копію з оригіналу або засвідчену копію чинного договору підписаного учасником з медичним закладом м. Києва про проведення регулярного медичного огляду працівників учасника;». Для усунення виявлених невідповідностей в інформації та документах, що містяться в поданій Учасником тендерній пропозиції, Учасник повинен подати наступні документи: 1. Виправлену «ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ»; 2. Калькуляцію із розрахунком ціни предмета закупівлі та розшифровкою, оформлена згідно із додатком 1 до проекту договору про закупівлю, що викладений у Додатку 4 до тендерної документації, враховуючи раніше зазначені невідповідності; 3. Довідку, складену учасником у довільній формі на фірмовому бланку учасника (за наявності) та завірену печаткою учасника (за наявності), про те, що учасник має в наявності сертифіковані екологічно безпечні миючі та дезінфікуючі засоби, що будуть використовуватись при наданні послуг учасником; 4. У разі приведення у відповідність інформації щодо назви посади Козлюка Анатолія Ульяновича, надати такі зміни. 5. У разі заміни Козлюка Анатолія Ульяновича на іншого працівника, надати скановані копії з оригіналу трудових книжок/ угод, або скановані копії з оригіналу документів особових карток працівників заповнених відповідно до законодавства; надати довідку, складену учасником в довільній формі на фірмовому бланку учасника (за наявності) та завірену печаткою учасника (за наявності), про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, перебувають із учасником у трудових відносинах та які будуть залучені для надання послуг та оновлену довідку від учасника в довільній формі про працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені для надання послуг, що зазначені у довідці, щодо наявності або відсутності у них судимості, що вони не значяться та в розшуку не перебувають. 6. Скановані копії з оригіналу особових медичних книжок № 1-ОМК, вказаних у довідці; 7. Скановану копію з оригіналу або засвідчену копію ЧИННОГО договору підписаного учасником з медичним закладом м. Києва про проведення регулярного медичного огляду працівників учасника. Враховуючи зазначене, прошу усунути дані невідповідності в електронній системі закупівель з метою подальшого розгляду тендерної пропозиції.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.