Закупівлю оголошено - 14-02-2025, 20:10. Дата останніх змін - 04-03-2025, 18:10

Послуги з комплексного прибирання приміщень адміністративної будівлі та прибудинкової території Департаменту земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

Послуги з комплексного прибирання приміщень адміністративної будівлі та прибудинкової території Департаменту земельних ресурсів виконавчого органу Киї... Державна закупівля - UA-2025-02-14-012534-a Послуги з комплексного прибирання приміщень адміністративної будівлі та прибудинкової території Департаменту земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від замовника Департамент земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 2/14/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-02-14-012534-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-17-023385-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 14-02-2025, 20:10
по 19-02-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 14-02-2025, 20:10
по 22-02-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 24-02-2025, 15:16
по 24-02-2025, 15:39

Період оскарження умов закупівлі - по 19-02-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
760000
760 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:3 800 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Департамент земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
ЄДРПОУ:26199097 Досьє YouControl
Контактна особа:Хінціцька Юлія Вікторівна
Телефон:380442027990
E-mail:yuliia.khintsitska@kyivland.gov.ua
Місцезнаходження:
01001, Україна, Київська область,Київ, вулиця Хрещатик, будинок 32-А
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуги з комплексного прибира ...
760 000 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 24-02-2025, 15:16
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з комплексного прибирання приміщень адміністративної будівлі та прибудинкової території Департаменту земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

1
послуга
01001 Україна м. Київ вулиця Хрещатик, будинок 32-А
з 01-03-2025 по 31-12-2025
90910000-9
Послуги з прибирання


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ПП "Клінінг-Про"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 24-02-2025 по 04-03-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Львівська область, м. Львів, ВУЛИЦЯ САХАРОВА, будинок 37, 79026, Оксана Ткач
Остаточна пропозиція:
625 692 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
625 692 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
26-02-2025, 15:28
Період подачі оскарження:
по 04-03-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 25-02-25, 15:11:58
24

За результатами розгляду тендерної пропозиції, поданої приватним підприємством «Клінінг-Про», ЄДРПОУ 35047973 (далі – Учасник) виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції, а саме: 1. В документі «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» Учасником допущена арифметична помилка, а саме: вказано некоректну суму «521 410,00» в колонці 2 «Загальна вартість з 01.03.2025 по 31.12.2025 (без ПДВ), грн» рядку 1 «Послуги з комплексного прибирання...». 2. В «Розрахунку вартості послуг з усіма необхідними для надання послуг витратами» також міститься арифметична помилка, а саме: сума ПДВ відрізняється від суми, що зазначена в документі «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ». При розрахунку «6. Всього вартість послуг за 1 місяць» (з ПДВ) * 10 місяців + «7. Мийка вікон…» (з ПДВ) = «8. Всього вартість Послуг…» 625692,02 грн (з ПДВ), що відрізняється від зальної суми тендерної пропозиції Учасника на «0,02 грн». 3. Форма калькуляції із розрахунком ціни предмета закупівлі змінена. Відсутня розшифровка пунктів миючі та дезінфікуючі засоби в наданій формі. Хоча вимога щодо форми та змісту надання калькуляції встановлена частиною першою розділу ІІІ пунктом «-форма тендерної пропозиції, яка оформлена згідно з Додатком 1 до тендерної документації, завірена підписом уповноваженої особи учасника і печаткою (за наявності) та калькуляція із розрахунком ціни предмета закупівлі та розшифровкою, оформлена згідно із додатком 1 до проекту договору про закупівлю, що викладений у Додатку 4 до тендерної документації;». 4. Учасником надана довідка, про наявності обладнання, інструменти, інвентар, що будуть використовуватись при наданні послуг учасником. Проте, зазначена довідка не відповідає вимогам тендерної документації, так як Учасник не зазначає, які саме миючі та дезінфікуючі засоби, будуть використовуватись при наданні послуг учасником. Вимога встановлена в тендерній документації частиною п’ятою розділу ІІІ підпунктом «-довідку, складену учасником у довільній формі на фірмовому бланку учасника (за наявності) та завірену печаткою учасника (за наявності), про те, що учасник має в наявності обладнання, інструменти, інвентар, сертифіковані екологічно безпечні миючі та дезінфікуючі засоби, що будуть використовуватись при наданні послуг учасником…;». 5. В довідці, складеній учасником в довільній формі на фірмовому бланку учасника (за наявності) та завіреній печаткою учасника (за наявності), про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, перебувають із учасником у трудових відносинах та які будуть залучені для надання послуг, зазначено 3 (три) прибиральники службових приміщень та 1 (один) двірник. Також в наданих документах є невідповідність, а саме: в наказі про прийняття на роботу від 20.05.2024 № 58-ПР, Козлюк Анатолій Ульянович має посаду «Прибиральник територій», а в трудовій книзі міститься запис, що він «Прийнятий на роботу на посаду прибиральника службових приміщень» на основі зазначеного наказу про прийняття на роботу. Виходячи з зазначеного, є невідповідність у кількості кваліфікованих працівників, які необхідні для якісного надання послуг. Між цим Учасником не надано скановані копії з оригіналу особових медичних книжок № 1-ОМК, вказаних у довідці працівників. Вимоги встановлені в тендерній документації частиною п’ятою розділу ІІІ підпунктом «-довідку, складену учасником в довільній формі на фірмовому бланку учасника (за наявності) та завірену печаткою учасника (за наявності), про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, перебувають із учасником у трудових відносинах та які будуть залучені для надання послуг, в тому числі щодо наявності у штаті не менше 4 (чотирьох) прибиральників/ць і 1 (одного) двірника; скановані копії з оригіналу трудових книжок/ угод, або скановані копії з оригіналу документів особових карток працівників заповнених відповідно до законодавства; скановані копії з оригіналу особових медичних книжок № 1-ОМК, вказаних у довідці;». 6. Надано скановану копію договору підписаного учасником з медичним закладом м. Києва про проведення регулярного медичного огляду працівників учасника, строк дії якого закінчився 31.12.2024. Вимога встановлена в тендерній документації частиною п’ятою розділу ІІІ підпунктом «-скановану копію з оригіналу або засвідчену копію чинного договору підписаного учасником з медичним закладом м. Києва про проведення регулярного медичного огляду працівників учасника;». Для усунення виявлених невідповідностей в інформації та документах, що містяться в поданій Учасником тендерній пропозиції, Учасник повинен подати наступні документи: 1. Виправлену «ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ»; 2. Калькуляцію із розрахунком ціни предмета закупівлі та розшифровкою, оформлена згідно із додатком 1 до проекту договору про закупівлю, що викладений у Додатку 4 до тендерної документації, враховуючи раніше зазначені невідповідності; 3. Довідку, складену учасником у довільній формі на фірмовому бланку учасника (за наявності) та завірену печаткою учасника (за наявності), про те, що учасник має в наявності сертифіковані екологічно безпечні миючі та дезінфікуючі засоби, що будуть використовуватись при наданні послуг учасником; 4. У разі приведення у відповідність інформації щодо назви посади Козлюка Анатолія Ульяновича, надати такі зміни. 5. У разі заміни Козлюка Анатолія Ульяновича на іншого працівника, надати скановані копії з оригіналу трудових книжок/ угод, або скановані копії з оригіналу документів особових карток працівників заповнених відповідно до законодавства; надати довідку, складену учасником в довільній формі на фірмовому бланку учасника (за наявності) та завірену печаткою учасника (за наявності), про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, перебувають із учасником у трудових відносинах та які будуть залучені для надання послуг та оновлену довідку від учасника в довільній формі про працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені для надання послуг, що зазначені у довідці, щодо наявності або відсутності у них судимості, що вони не значяться та в розшуку не перебувають. 6. Скановані копії з оригіналу особових медичних книжок № 1-ОМК, вказаних у довідці; 7. Скановану копію з оригіналу або засвідчену копію ЧИННОГО договору підписаного учасником з медичним закладом м. Києва про проведення регулярного медичного огляду працівників учасника. Враховуючи зазначене, прошу усунути дані невідповідності в електронній системі закупівель з метою подальшого розгляду тендерної пропозиції.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 26-02-25, 15:11:58
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-02-14-012534-a-a1
Номер договору:
26
Дата підписання договору:
04-03-2025, 15:49
Строк дії договору:
з 04-03-2025 по 31-12-2025
622 989,91 UAH
Ціна договору
519 158,26 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ПП "Клінінг-Про"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
625 692 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
625 692 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
21-02-2025, 23:00:15
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність антикорупційної програми
Резидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
7. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
8. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Учасник надає для підтвердження своєї відповідності такому критерію: - довідку, складену учасником у довільній формі на фірмовому бланку учасника (за наявності) та завірену печаткою учасника (за наявності), про те, що учасник має в наявності обладнання, інструменти, інвентар, сертифіковані екологічно безпечні миючі та дезінфікуючі засоби, що будуть використовуватись при наданні послуг учасником. Скановані копії з оригіналу або засвідчені копії сертифікатів та дозволів на використання вказаних у довідці миючих та дезінфікуючих засобів, що підтверджують їх екологічну безпечність для людей та навколишнього природного середовища; - скановані копії з оригіналу або засвідчені копії документів на підтвердження наявності власного сучасного технічного обладнання для виконання послуг, в т.ч. обов’язково щодо наявності в Учасника бензинової мотокоси (балансові виписки, договори про придбання із накладними/актами про отримання товару, тощо). Деталізований перелік наявного спеціального технічного обладнання з описом; - довідку, складену учасником в довільній формі, що підтверджує наявність власного (на балансі учасника) чи орендованого приміщення (офісу, складу тощо) для зберігання обладнання, інструментів та власного інвентарю для надання послуг з прибирання. Скановані копії з оригіналу або засвідчені копії документів на підтвердження наявності вказаного власного або орендованого приміщення, а саме свідоцтва/витягу про державну реєстрацію права власності на нерухоме майно за учасником та/або чинного договору оренди учасником нерухомого майна; - довідку про підтвердження наявності власного або орендованого транспорту з метою швидкого та мобільного реагування на вимогу щодо термінових робіт (в термін не більш ніж три години з моменту отримання заявки), скановані копії з оригіналу або засвідчені копії свідоцтв про реєстрацію вказаних транспортних засобів за учасником.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Учасник надає для підтвердження своєї відповідності такому критерію: - довідку, складену учасником в довільній формі на фірмовому бланку учасника (за наявності) та завірену печаткою учасника (за наявності), про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, перебувають із учасником у трудових відносинах та які будуть залучені для надання послуг, в тому числі щодо наявності у штаті не менше 4 (чотирьох) прибиральників/ць і 1 (одного) двірника; скановані копії з оригіналу трудових книжок/ угод, або скановані копії з оригіналу документів особових карток працівників заповнених відповідно до законодавства; скановані копії з оригіналу особових медичних книжок № 1-ОМК, вказаних у довідці; - скановану копію з оригіналу або засвідчену копію чинного договору підписаного учасником з медичним закладом м. Києва про проведення регулярного медичного огляду працівників учасника; - довідка від учасника в довільній формі про працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені для надання послуг, що зазначені у довідці, щодо наявності або відсутності у них судимості, що вони не значаться та в розшуку не перебувають.
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Учасник надає для підтвердження своєї відповідності такому критерію: – довідку від учасника, на фірмовому бланку учасника (за наявності) та завірену печаткою учасника (за наявності), про наявність досвіду виконання учасником аналогічних договорів на території України (відповідно до Додатку 5 до тендерної документації). Під аналогічним договором слід розуміти договір або договори з аналогічним предметом закупівлі, а також з аналогічним переліком послуг (наприклад: комплексне прибирання, підтримуюче прибирання, генеральне прибирання, прибирання під час проведення ремонтних робіт, комплексне прибирання прибудинкової території, скошування трави та чагарників). Аналогічний договір повинен містити перелік миючих засобів, інструментів та обладнання, які використовувались при наданні аналогічних послуг. За можливості надати два або більше аналогічних договорів; – засвідчені учасником копії договорів, інформація про які наведена в довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору та документів, що підтверджують їх виконання; – скановані копії з оригіналу або засвідчені учасником копії позитивних відгуків від контрагентів щодо виконання учасником договорів, вказаних у довідці з деталізацією посадових осіб з місцевими номерами організації. – довідку у довільній формі із зазначенням інформації про наявність у учасника КВЕД/-ів, які відповідають предмету закупівлі та наявні роботи на території України з наданням підтверджуючих документів, щодо інформації, вказаній у довідці.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМАЛОТ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
720 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
720 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
не залучається
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
21-02-2025, 17:52:32
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність антикорупційної програми
Резидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
7. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
8. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Учасник надає для підтвердження своєї відповідності такому критерію: - довідку, складену учасником у довільній формі на фірмовому бланку учасника (за наявності) та завірену печаткою учасника (за наявності), про те, що учасник має в наявності обладнання, інструменти, інвентар, сертифіковані екологічно безпечні миючі та дезінфікуючі засоби, що будуть використовуватись при наданні послуг учасником. Скановані копії з оригіналу або засвідчені копії сертифікатів та дозволів на використання вказаних у довідці миючих та дезінфікуючих засобів, що підтверджують їх екологічну безпечність для людей та навколишнього природного середовища; - скановані копії з оригіналу або засвідчені копії документів на підтвердження наявності власного сучасного технічного обладнання для виконання послуг, в т.ч. обов’язково щодо наявності в Учасника бензинової мотокоси (балансові виписки, договори про придбання із накладними/актами про отримання товару, тощо). Деталізований перелік наявного спеціального технічного обладнання з описом; - довідку, складену учасником в довільній формі, що підтверджує наявність власного (на балансі учасника) чи орендованого приміщення (офісу, складу тощо) для зберігання обладнання, інструментів та власного інвентарю для надання послуг з прибирання. Скановані копії з оригіналу або засвідчені копії документів на підтвердження наявності вказаного власного або орендованого приміщення, а саме свідоцтва/витягу про державну реєстрацію права власності на нерухоме майно за учасником та/або чинного договору оренди учасником нерухомого майна; - довідку про підтвердження наявності власного або орендованого транспорту з метою швидкого та мобільного реагування на вимогу щодо термінових робіт (в термін не більш ніж три години з моменту отримання заявки), скановані копії з оригіналу або засвідчені копії свідоцтв про реєстрацію вказаних транспортних засобів за учасником.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Учасник надає для підтвердження своєї відповідності такому критерію: - довідку, складену учасником в довільній формі на фірмовому бланку учасника (за наявності) та завірену печаткою учасника (за наявності), про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, перебувають із учасником у трудових відносинах та які будуть залучені для надання послуг, в тому числі щодо наявності у штаті не менше 4 (чотирьох) прибиральників/ць і 1 (одного) двірника; скановані копії з оригіналу трудових книжок/ угод, або скановані копії з оригіналу документів особових карток працівників заповнених відповідно до законодавства; скановані копії з оригіналу особових медичних книжок № 1-ОМК, вказаних у довідці; - скановану копію з оригіналу або засвідчену копію чинного договору підписаного учасником з медичним закладом м. Києва про проведення регулярного медичного огляду працівників учасника; - довідка від учасника в довільній формі про працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені для надання послуг, що зазначені у довідці, щодо наявності або відсутності у них судимості, що вони не значаться та в розшуку не перебувають.
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Учасник надає для підтвердження своєї відповідності такому критерію: – довідку від учасника, на фірмовому бланку учасника (за наявності) та завірену печаткою учасника (за наявності), про наявність досвіду виконання учасником аналогічних договорів на території України (відповідно до Додатку 5 до тендерної документації). Під аналогічним договором слід розуміти договір або договори з аналогічним предметом закупівлі, а також з аналогічним переліком послуг (наприклад: комплексне прибирання, підтримуюче прибирання, генеральне прибирання, прибирання під час проведення ремонтних робіт, комплексне прибирання прибудинкової території, скошування трави та чагарників). Аналогічний договір повинен містити перелік миючих засобів, інструментів та обладнання, які використовувались при наданні аналогічних послуг. За можливості надати два або більше аналогічних договорів; – засвідчені учасником копії договорів, інформація про які наведена в довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору та документів, що підтверджують їх виконання; – скановані копії з оригіналу або засвідчені учасником копії позитивних відгуків від контрагентів щодо виконання учасником договорів, вказаних у довідці з деталізацією посадових осіб з місцевими номерами організації. – довідку у довільній формі із зазначенням інформації про наявність у учасника КВЕД/-ів, які відповідають предмету закупівлі та наявні роботи на території України з наданням підтверджуючих документів, щодо інформації, вказаній у довідці.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Проект договору
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Проект договору
    публічнийЕкспортовано:14-02-2025, 20:03:29
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічнийЕкспортовано:14-02-2025, 20:10:36
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:14-02-2025, 20:03:10
              Електронні тендерні вимоги
              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-02-2025, 20:09:56
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Довідка в довільній формі
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-02-2025, 20:09:56
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Довідка в довільній формі
              2. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-02-2025, 20:09:56
              Способи підтвердження:
              Документ
              , шляхом самостійного декларування відсутності такої підстави в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-02-2025, 20:09:56
              Способи підтвердження:
              Документ
              , шляхом самостійного декларування відсутності такої підстави в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-02-2025, 20:09:56
              Способи підтвердження:
              Документ
              , шляхом самостійного декларування відсутності такої підстави в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
              3. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-02-2025, 20:09:56
              Способи підтвердження:
              Документ
              , шляхом самостійного декларування відсутності такої підстави в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-02-2025, 20:09:56
              Способи підтвердження:
              Документ
              , шляхом самостійного декларування відсутності такої підстави в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
              4. Наявність антикорупційної програми
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-02-2025, 20:09:56
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-02-2025, 20:09:56
              5. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-02-2025, 20:09:56
              Способи підтвердження:
              Документ
              , шляхом самостійного декларування відсутності такої підстави в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-02-2025, 20:09:56
              Способи підтвердження:
              Документ
              , шляхом самостійного декларування відсутності такої підстави в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
              6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-02-2025, 20:22:13
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-02-2025, 20:22:13
              7. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-02-2025, 20:09:56
              8. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-02-2025, 20:09:56
              9. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-02-2025, 20:09:56
              10. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-02-2025, 20:09:56
              11. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-02-2025, 20:09:56
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-02-2025, 20:09:56
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з комплексного прибирання приміщень адміністративної будівлі та прибудинкової території Департаменту земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник надає для підтвердження своєї відповідності такому критерію: - довідку, складену учасником у довільній формі на фірмовому бланку учасника (за наявності) та завірену печаткою учасника (за наявності), про те, що учасник має в наявності обладнання, інструменти, інвентар, сертифіковані екологічно безпечні миючі та дезінфікуючі засоби, що будуть використовуватись при наданні послуг учасником. Скановані копії з оригіналу або засвідчені копії сертифікатів та дозволів на використання вказаних у довідці миючих та дезінфікуючих засобів, що підтверджують їх екологічну безпечність для людей та навколишнього природного середовища; - скановані копії з оригіналу або засвідчені копії документів на підтвердження наявності власного сучасного технічного обладнання для виконання послуг, в т.ч. обов’язково щодо наявності в Учасника бензинової мотокоси (балансові виписки, договори про придбання із накладними/актами про отримання товару, тощо). Деталізований перелік наявного спеціального технічного обладнання з описом; - довідку, складену учасником в довільній формі, що підтверджує наявність власного (на балансі учасника) чи орендованого приміщення (офісу, складу тощо) для зберігання обладнання, інструментів та власного інвентарю для надання послуг з прибирання. Скановані копії з оригіналу або засвідчені копії документів на підтвердження наявності вказаного власного або орендованого приміщення, а саме свідоцтва/витягу про державну реєстрацію права власності на нерухоме майно за учасником та/або чинного договору оренди учасником нерухомого майна; - довідку про підтвердження наявності власного або орендованого транспорту з метою швидкого та мобільного реагування на вимогу щодо термінових робіт (в термін не більш ніж три години з моменту отримання заявки), скановані копії з оригіналу або засвідчені копії свідоцтв про реєстрацію вказаних транспортних засобів за учасником.
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-02-2025, 20:09:56
              Способи підтвердження:
              Документ
              , - довідку, складену учасником у довільній формі на фірмовому бланку учасника (за наявності) та завірену печаткою учасника (за наявності), про те, що учасник має в наявності обладнання, інструменти, інвентар, сертифіковані екологічно безпечні миючі та дезінфікуючі засоби, що будуть використовуватись при наданні послуг учасником. Скановані копії з оригіналу або засвідчені копії сертифікатів та дозволів на використання вказаних у довідці миючих та дезінфікуючих засобів, що підтверджують їх екологічну безпечність для людей та навколишнього природного середовища; - скановані копії з оригіналу або засвідчені копії документів на підтвердження наявності власного сучасного технічного обладнання для виконання послуг, в т.ч. обов’язково щодо наявності в Учасника бензинової мотокоси (балансові виписки, договори про придбання із накладними/актами про отримання товару, тощо). Деталізований перелік наявного спеціального технічного обладнання з описом; - довідку, складену учасником в довільній формі, що підтверджує наявність власного (на балансі учасника) чи орендованого приміщення (офісу, складу тощо) для зберігання обладнання, інструментів та власного інвентарю для надання послуг з прибирання. Скановані копії з оригіналу або засвідчені копії документів на підтвердження наявності вказаного власного або орендованого приміщення, а саме свідоцтва/витягу про державну реєстрацію права власності на нерухоме майно за учасником та/або чинного договору оренди учасником нерухомого майна; - довідку про підтвердження наявності власного або орендованого транспорту з метою швидкого та мобільного реагування на вимогу щодо термінових робіт (в термін не більш ніж три години з моменту отримання заявки), скановані копії з оригіналу або засвідчені копії свідоцтв про реєстрацію вказаних транспортних засобів за учасником.
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з комплексного прибирання приміщень адміністративної будівлі та прибудинкової території Департаменту земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник надає для підтвердження своєї відповідності такому критерію: - довідку, складену учасником в довільній формі на фірмовому бланку учасника (за наявності) та завірену печаткою учасника (за наявності), про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, перебувають із учасником у трудових відносинах та які будуть залучені для надання послуг, в тому числі щодо наявності у штаті не менше 4 (чотирьох) прибиральників/ць і 1 (одного) двірника; скановані копії з оригіналу трудових книжок/ угод, або скановані копії з оригіналу документів особових карток працівників заповнених відповідно до законодавства; скановані копії з оригіналу особових медичних книжок № 1-ОМК, вказаних у довідці; - скановану копію з оригіналу або засвідчену копію чинного договору підписаного учасником з медичним закладом м. Києва про проведення регулярного медичного огляду працівників учасника; - довідка від учасника в довільній формі про працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені для надання послуг, що зазначені у довідці, щодо наявності або відсутності у них судимості, що вони не значаться та в розшуку не перебувають.
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-02-2025, 20:09:56
              Способи підтвердження:
              Документ
              , - довідку, складену учасником в довільній формі на фірмовому бланку учасника (за наявності) та завірену печаткою учасника (за наявності), про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, перебувають із учасником у трудових відносинах та які будуть залучені для надання послуг, в тому числі щодо наявності у штаті не менше 4 (чотирьох) прибиральників/ць і 1 (одного) двірника; скановані копії з оригіналу трудових книжок/ угод, або скановані копії з оригіналу документів особових карток працівників заповнених відповідно до законодавства; скановані копії з оригіналу особових медичних книжок № 1-ОМК, вказаних у довідці; - скановану копію з оригіналу або засвідчену копію чинного договору підписаного учасником з медичним закладом м. Києва про проведення регулярного медичного огляду працівників учасника; - довідка від учасника в довільній формі про працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені для надання послуг, що зазначені у довідці, щодо наявності або відсутності у них судимості, що вони не значаться та в розшуку не перебувають.
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з комплексного прибирання приміщень адміністративної будівлі та прибудинкової території Департаменту земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник надає для підтвердження своєї відповідності такому критерію: – довідку від учасника, на фірмовому бланку учасника (за наявності) та завірену печаткою учасника (за наявності), про наявність досвіду виконання учасником аналогічних договорів на території України (відповідно до Додатку 5 до тендерної документації). Під аналогічним договором слід розуміти договір або договори з аналогічним предметом закупівлі, а також з аналогічним переліком послуг (наприклад: комплексне прибирання, підтримуюче прибирання, генеральне прибирання, прибирання під час проведення ремонтних робіт, комплексне прибирання прибудинкової території, скошування трави та чагарників). Аналогічний договір повинен містити перелік миючих засобів, інструментів та обладнання, які використовувались при наданні аналогічних послуг. За можливості надати два або більше аналогічних договорів; – засвідчені учасником копії договорів, інформація про які наведена в довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору та документів, що підтверджують їх виконання; – скановані копії з оригіналу або засвідчені учасником копії позитивних відгуків від контрагентів щодо виконання учасником договорів, вказаних у довідці з деталізацією посадових осіб з місцевими номерами організації. – довідку у довільній формі із зазначенням інформації про наявність у учасника КВЕД/-ів, які відповідають предмету закупівлі та наявні роботи на території України з наданням підтверджуючих документів, щодо інформації, вказаній у довідці.
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-02-2025, 20:09:56
              Способи підтвердження:
              Документ
              , – довідку від учасника, на фірмовому бланку учасника (за наявності) та завірену печаткою учасника (за наявності), про наявність досвіду виконання учасником аналогічних договорів на території України (відповідно до Додатку 5 до тендерної документації). Під аналогічним договором слід розуміти договір або договори з аналогічним предметом закупівлі, а також з аналогічним переліком послуг (наприклад: комплексне прибирання, підтримуюче прибирання, генеральне прибирання, прибирання під час проведення ремонтних робіт, комплексне прибирання прибудинкової території, скошування трави та чагарників). Аналогічний договір повинен містити перелік миючих засобів, інструментів та обладнання, які використовувались при наданні аналогічних послуг. За можливості надати два або більше аналогічних договорів; – засвідчені учасником копії договорів, інформація про які наведена в довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору та документів, що підтверджують їх виконання; – скановані копії з оригіналу або засвідчені учасником копії позитивних відгуків від контрагентів щодо виконання учасником договорів, вказаних у довідці з деталізацією посадових осіб з місцевими номерами організації. – довідку у довільній формі із зазначенням інформації про наявність у учасника КВЕД/-ів, які відповідають предмету закупівлі та наявні роботи на території України з наданням підтверджуючих документів, щодо інформації, вказаній у довідці.
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ