Період оскарження умов закупівлі - по 19-02-2025, 00:00
Категорія Замовника згідно п.3 ч.4 ст.2 Закону «Про публічні закупівлі»
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 300 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 500 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 40516392 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Бережна Анжела Володимирівна |
| Телефон: | +380544625859 |
| E-mail: | angelika.bai95@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 42700, Україна, Сумська область,місто Охтирка, вулиця Чкалова,27-а |
1 |
Шановний Учаснику! При розгляді Вашої тендерної пропозиції, уповноваженою особою виявлено такі невідповідності: 1. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. На вимогу пункту 1 таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації Замовника (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ) Учаснику, на підтвердження наявності зазначених у довідці працівників необхідно надати: -накази про призначення на посаду (прийняття на роботу), трудову книжку або наказ про суміщення чи сумісництво. Учасником надано відповідну таблицю, про те у пунктах 1, 13 та наданими документами знайдено невідповідність. 2. На вимогу пункту 2 таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації Замовника (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ) Учаснику потрібно надати довідку у формі таблиці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасником надано відповідну таблицю, про те у підпункті 1.8 та наданими документами на відповідний транспортний засіб знайдено невідповідність. 2. Перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. На вимогу пункту 1 таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації Замовника (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ) - надати накази про призначення на посаду (прийняття на роботу), трудову книжку на працівників, а саме: Іванова Т. О., Кравченко В. І. 2. На вимогу пункту 2 таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації Замовника (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ): - у підпункті 1.8, Довідки про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій надати документи на відповідний транспортний засіб або вказати правильну марку відповідного автомобіля та надати на нього відповідні документи; - надати гарантійний лист, який підтверджує наявність в учасника піщано-сольової суміші в кількості не менше 150 тон.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.