Період оскарження умов закупівлі - по 19-02-2025, 00:00
Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 779 590 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 13 897,95 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Одеса) |
| ЄДРПОУ: | 43315529 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Неубауер Наталія Валеріївна |
| Телефон: | +380567679711 |
| E-mail: | zakupivli2023@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 49027, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 21А |
1 |
ПРОТОКОЛ № 10/02 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ м. Дніпро 24 лютого 2025 р. Керуючись вимогами статті 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу, що затверджене Наказом Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) від 06.10.2021 № 769/03-08 та постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) ПОРЯДОК ДЕННИЙ: Розгляд та оцінка тендерної пропозиції Учасника ПП "Клінінг-Про" поданої для участі у процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю послуг згідно код ДК 021:2015 – 90910000-9 - Послуги з прибирання (Клінінгові послуги), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-14-006856-a. ПО ПИТАННЮ ПОРЯДКУ ДЕННОГО: 14.02.2025 в системі електронних закупівель за № UA-2025-02-14-006856-a було оголошено процедуру закупівлі послуг згідно код ДК 021:2015 – 90910000-9 - Послуги з прибирання (Клінінгові послуги). 22.02.2025 електронна система закупівель № UA-2025-02-14-006856-a перейшла у статус «Кваліфікація переможця», оскільки для участі у процедурі закупівлі було подано одну тендерну пропозицію, а саме від: Пунктом 41 Особливостей встановлено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Уповноважена особа уважно розглянувши тендерну пропозицію Учасника ПП "Клінінг-Про" виявила наступне. Пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати в тому числі: - листа-згоди з умовами проєкту договору, викладеного у Додатку 4 до тендерної документації. У складі тендерної пропозиції Учасника ПП "Клінінг-Про" відсутній лист-згода з умовами проєкту договору, викладений у Додатку 4 до тендерної документації, що в свою чергу не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. ВИМОГА: надати у складі тендерної пропозиції лист-згода з умовами проєкту договору, викладений у Додатку 4 до тендерної документації. П.п. 2.1. п. 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.» таблиці 1 Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» тендерної документації встановлено у тому числі, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені до виконання послуг, що є предметом закупівлі. Довідка має містити інформацію про ПІБ працівників, їх вік, досвід роботи за напрямом. У складі тендерної пропозиції Учасника ПП "Клінінг-Про" надано інформаційну довідку у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені до виконання послуг, що є предметом закупівлі, в якій відсутня інформація щодо віку працівників, що в свою чергу не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. ВИМОГА: надати у складі тендерної пропозиції інформаційну довідку у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені до виконання послуг, що є предметом закупівлі, яка містить у тому числі інформацію про вік працівників. Пунктом 43 Особливостей, передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Оскільки, допущені Учасником ПП "Клінінг-Про" помилки не призводять до зміни предмета закупівлі, уповноважена особа, вирішила надати можливість Учаснику протягом 24 годин виправити невідповідності у поданій тендерній пропозиції, шляхом завантаження в електронну систему закупівель зазначених виправлень. ВИРІШИЛА: 1. Керуючись пунктом 43 Особливостей, надати можливість Учаснику ПП "Клінінг-Про", протягом 24 годин виправити невідповідності у поданій тендерній пропозиції для участі у процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю послуг згідно код ДК 021:2015 – 90910000-9 - Послуги з прибирання (Клінінгові послуги), оголошення про проведення якої розміщене в системі електронних закупівель за № UA-2025-02-14-006856-a. 2. Оприлюднити протокольне рішення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель через авторизований електронний майданчик (dzo.com.ua). Уповноважена особа відповідальна за організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) – заступник начальника Управління – начальник центрального відділу договірної роботи та ресурсного забезпечення Управління договірної роботи та ресурсного забезпечення Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) Наталія НЕУБАУЕР
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.