| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 30 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 300 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ СПЕЦІАЛЬНОГО ЗВ'ЯЗКУ ТА ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЇ УКРАЇНИ |
| ЄДРПОУ: | 36038290 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Відділ закупівель Софія |
| Телефон: | 380635254094 |
| E-mail: | du.dsz.sof@gmail.com |
| Місцезнаходження: | Україна |
3 |
У пропозиції Учасника відсутні документи передбачені Додатком 1 до оголошення про проведення до спрощеної закупівлі, а саме: - Завірену учасником копію витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, (допускається надання роздрукованих витягу або виписки із ЄДР, отриманих Учасником в електронній формі). - Копії документів, що підтверджують правомочність на підписання документів пропозиції та договору (копія виписки з протоколу засновників та/або копія наказу про призначення на посаду та/або копію довіреності або іншого документа, що підтверджує дані повноваження). - Завірену учасником копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку). Учасником надано форму цінової пропозиції, за вимогою Додатку 2 до оголошення, у відповідності до вимог Додатку 4 до оголошення. Учасником було зроблена арифметична помилка при розрахунку у даній ціновій пропозиції. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275: - Завірену учасником копію витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, (допускається надання роздрукованих витягу або виписки із ЄДР, отриманих Учасником в електронній формі). - Копії документів, що підтверджують правомочність на підписання документів пропозиції та договору (копія виписки з протоколу засновників та/або копія наказу про призначення на посаду та/або копію довіреності або іншого документа, що підтверджує дані повноваження). - Завірену учасником копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку). - Оновлену цінову пропозицію відповідно до результатів аукціону.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.