Період оскарження умов закупівлі - по 18-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 235 560 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 355,60 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Національний технічний університет "Дніпровська політехніка" |
| ЄДРПОУ: | 02070743 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | ТЕРЕЩУК Олеся |
| Телефон: | 380660808473 |
| E-mail: | tereshchuk.ol.v@nmu.one |
| Місцезнаходження: | 49005, Україна, Дніпропетровська область,Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, будинок 19 |
3 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі (ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АНТ-ГРУП", код ЄДРПОУ: 38834879) виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Відповідно до підпункту 1.2. пункту 1 розділу 3 тендерної документації, документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами/ установами/організаціями). Учасник надав проєкт договору та Тендерну пропозицію за формою, наведеною в Додатку 4 до тендерної документації, без відповідної інформації на кожній сторінці та без накладання КЕП/УЕП на документі. Для усунення невідповідності надати зазначені документи з підписом уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа або з накладанням КЕП/УЕП на кожний окремий документ. 2. Відповідно до п. 2.2 Додатку 5 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати скан-копію/копію аналогічного договору та документів, що підтверджують надання послуг/виконання робіт за наданим договором (в тому числі мають бути надані додаткові угоди щодо зміни істотних умов договору). Учасник у складі тендерної пропозиції надав скан-копію аналогічного договору загальною вартістю 268380,00 грн, а документи, що підтверджують надання послуг за аналогічним договором, на загальну вартість 220908,00 грн. Для усунення невідповідності або надати пояснення щодо наявності розбіжності між загальною вартістю договору та документів, що підтверджують надання послуг за аналогічним договором, або надати документи що підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору відповідно до вимог пункту 2 Додатку 5 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.