Період оскарження умов закупівлі - по 18-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 400 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 7 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" |
| ЄДРПОУ: | 01996711 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Плєшаков Павло |
| Телефон: | 380322368312 |
| E-mail: | tender.lokl@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 79010, Україна, Львівська область,Львів, ВУЛИЦЯ ЧЕРНІГІВСЬКА, будинок 7 |
0 |
1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пп.2 п.3.1 розділу 3 Тендерної документації, документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції печаткою та власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису (удосконаленого електронного підпису) на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). У складі пропозиції Учасника ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНСПОРТНА ФІРМА "ЛЬВІВСПЕЦКОМУНТРАНС" на підтвердження вимог, встановлених Тендерною документацією та додатками до неї, надано документи, які не засвідчені власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника, а також на такі документи не накладено кваліфікованого електронного підпису (удосконаленого електронного підпису) на кожен з таких документів, що не відповідає вимогам Тендерної документації. Таким чином, просимо привести інформацію у відповідність, а саме надати у складі своєї пропозиції документи, оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції печаткою та власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису (удосконаленого електронного підпису) на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). 2) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п.2 розділу 1 Додатку №1 до Тендерної документації, на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник у складі пропозиції повинен надати: Довідку згідно взірця про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг та виконання умов договору. У складі своєї пропозиції Учасник надає довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг та виконання умов договору, в якій зазначає інформацію про наступні посади: водій сміттєвоза на 9 працівників. Однак згідно штатного розпису в Учасника відсутні посади водій сміттєвоза, натомість є посада водій автотранспортних засобів (сміттєвозів в/п10-20т). Відтак, Замовником виявлено невідповідність інформації в частині зазначення посади: водій сміттєвоза на 9 працівників в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг та виконання умов договору та штатному розписі. Таким чином, просимо привести інформацію у відповідність, а саме надати у складі своєї пропозиції довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг та виконання умов договору із зазначенням інформації про посади згідно штатного розпису. 3) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно п.4 Додатку №2 до Тендерної документації, Екологічні вимоги щодо автотранспорту який використовує Перевізник: Територія Замовника на який проводяться роботи по вивезенню ТПВ - це територія лікарні. Учасник має надати підтвердження у формі гарантійного листа щодо відповідності його спеціалізованого автотранспорту нормам по викидам та забрудненню, які відповідають сучасним євростандартам, а саме: Спеціалізований автотранспорт Учасника повинен відповідати екологічному рівню не нижче Євро3 У складі пропозиції Учасника відсутній вищезазначений гарантійний лист, що не відповідає вимогам Тендерної документації. Таким чином, просимо привести інформацію у відповідність, а саме надати у складі своєї пропозиції: підтвердження у формі гарантійного листа щодо відповідності його спеціалізованого автотранспорту нормам по викидам та забрудненню, які відповідають сучасним євростандартам, а саме: Спеціалізований автотранспорт Учасника повинен відповідати екологічному рівню не нижче Євро3 4) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.