Період оскарження умов закупівлі - по 18-02-2025, 00:00
Послуги будуть надані у чотири етапи протягом року: - 1 етап – I квартал 2025; - 2 етап – II квартал 2025; - 3 етап – III квартал 2025; - 4 етап – IV квартал, але не пізніше 26.12.2025. Обсяг і місце надання послуг: послуги надаватимуться за місцем знаходження лабораторії виконавця. Обсяг послуг згідно з ТДПЗ(п).23.0027.013-2024. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з технічних питань: З організаційних питань: Франко Юрій Аркадійович, e-mail: y_franko@sunpp.atom.gov.ua, тел. 05136 4-21-77. З технічних питань: Фахівець: тел. 05136 4-11-62. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. При цьому, документи, які викладені в оригіналі на іншій мові та надаються учасником у складі тендерної пропозиції, повинні мати переклад українською мовою, та завірені учасником. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою, та завірені учасником. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень, ТУ (ТС) тощо.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 65 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 650 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ» |
| ЄДРПОУ: | 20915546 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.sunpp.mk.ua |
| Контактна особа: | Франко Юрій Аркадійович |
| Телефон: | 380513642177 |
| E-mail: | y_franko@sunpp.atom.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна, Миколаївська область,Південноукраїнськ, |
1 |
На вимогу наказу ДП НАЕК «ЕНЕРГОАТОМ» від 07.11.2022 № 01-767-н «Про внесення змін до наказу від 27.06.2022 №01-374-н (зі змінами) направлено до дирекції з контрольно-ревізійної роботи, економічної безпеки та комплаєнс політики (далі ДКРРЕБтаКП) інформацію щодо контрагентів разом із заповненими Анкетами з метою проведення відповідної перевірки. Наразі висновок ДКРРЕБтаКП не надано до УВТК, у зв’язку з чим неможливо здійснити докладний аналіз тендерних пропозицій та зробити об’єктивний висновок в строк протягом 5 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. На підставі вищевикладеного, з урахуванням Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII та відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 вважаємо за потрібне продовжити строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів. Рішення прийнято на засіданні УО Протокол № 958 від 03.03. 2025 р. УО Ю. Франко
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей тендерної пропозиції учасника Регіональний офіс водних ресурсів у Харківській області на закупівлю послуг за темою: «Визначення фактичних рівнів токсичності п’яти водовипусків зворотних вод підприємства для контролю відповідності їх якості встановленим нормативам токсичності» РПЗ – 8.20 № UA-P-2025-01-01-000217-а Ідентифікатор закупівлі - UA-2025-02-12-008974-a (У відповідності до п.43 Постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178) 1) Перелік виявлених невідповідностей: У наданій Регіональним офісом водних ресурсів у Харківській області довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору відсутня інформація, щодо надання послуг за темою: «Відстеження, моніторінг забруднень і відновлення» 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Тендерна документація, Розділ III Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, частина 5 Стаття 16. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені пунктом 47 Особливостей, які зазначені у Додатку А до ТД (Перелік документів, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції): Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Документи, що підтверджують наявність не менше одного виконаного в повному обсязі аналогічного за предметом закупівлі договору, а саме відстеження, моніторінг забруднень і відновлення, з інформацію про предмет закупівлі, з зазначенням номеру, дати договорів та контрагента. Просимо усунути вказану невідповідність та розмістити необхідні документи на Prozorro.gov.ua. Рішення прийняте на засіданні УО від 05.03.2025__ № _961 УО Ю. Франко
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.